Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

4ο Δημοτικό: Αφήνουν πίσω τους τη μέρα της φωτιάς


Η ημερομηνία της παρολίγον τραγωδίας «10 Ιανουαρίου 2015», έμεινε γραμμένη στον πίνακα μίας από τις σχολικές αίθουσες που καταστράφηκαν ολοσχερώς από την πυρκαγιά στο 4ο Δημοτικό σχολείο στα Λακκώματα. 
Μία ημερομηνία που ευτυχώς δε θα μείνει στην ιστορία ως ένα τραγικό συμβάν, αλλά ως ένα περιστατικό, στο οποίο έγινε ο καλύτερος δυνατός χειρισμός για να μην υπάρξουν θύματα ή τραυματισμοί.
Ο χειρισμός του περιστατικού από τους 14 εκπαιδευτικούς του σχολείου ήταν υποδειγματικός και έγινε την κατάλληλη στιγμή, καθώς ήδη οι υψηλές θερμοκρασίες που είχαν αναπτυχθεί στην ξύλινη στέγη, είχαν ως αποτέλεσμα να σπάνε τα κεραμίδια που εκτοξεύονταν στην αυλή του σχολείου, αλλά και στο πεζοδρόμιο.
Το Ανακριτικό τμήμα της Πυροσβεστικής έχει ήδη ξεκινήσει την προανακριτική διαδικασία για τον εντοπισμό της αιτίας πρόκλησης της πυρκαγιάς, ενώ δόθηκε ήδη και σχετική εισαγγελική εντολή για τυχόν ευθύνες που μπορεί να υπάρχουν και οι οποίες θα πρέπει να αποδοθούν.
Άλλωστε από την πρώτη στιγμή διαδόθηκε η πληροφορία, ότι κάποιο πρόβλημα είχε εντοπιστεί στην καμινάδα του λέβητα και γι’ αυτό είχε επισκεφθεί το σχολείο, χωρίς όμως να μπορέσει να παρέμβει, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και συνεργείο του δήμου Ιωαννιτών.
Εν αναμονή της υλοποίησης της μετεγκατάστασης του σχολείου στο νέο κτηριακό συγκρότημα της Ανατολής, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων Νίκος Κολιός, αναφέρθηκε στην ψύχραιμη αντιμετώπιση του περιστατικού, αλλά και στην αγωνία όλων των υπευθύνων, μέχρι να επιβεβαιωθεί, ότι όλοι οι μαθητές ήταν καλά στην υγεία τους.
«Στα 32 χρόνια της υπηρεσιακής μου καριέρας δεν έχω περάσει ποτέ άλλοτε τέτοια αγωνία. Ήταν μία συγκλονιστική, μοναδική στιγμή, όταν έφτασα στο σχολείο και είδα την κατάσταση, έχοντας στο μυαλό μου μόνο το εάν υπάρχουν ή όχι παιδιά μέσα στο κτήριο, αν έχουν μεταφερθεί με ασφάλεια, εάν υπάρχουν τραυματισμοί ή όχι. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά», τόνισε ο κ. Κολιός, που στάθηκε στη σπουδαιότητα της συνεχούς ενημέρωσης των μαθητών και των ασκήσεων εκκένωσης που γίνονται σε όλες τις μονάδες.
«Το χθεσινό περιστατικό μας έδειξε πόσο μετρά η πρόληψη και η εκπαίδευση. Δεν πρόκειται να περιοριστούμε μόνο στα τυπικά, αλλά θα εντάξουμε αυτή τη διαδικασία σε ειδικά project, για την εκκένωση των κτηρίων, όταν παρίσταται έκτακτη ανάγκη».
Μεταφορά με ΚΤΕΛ – Ενδεχόμενο αποζημίωσης
Οι μαθητές θα παραλάβουν, όπως είπε ο κ. Κολιός, από την ημέρα που θα εγκατασταθούν στο νέο κτήριο, το σύνολο των βιβλίων τους που κάηκαν στη φωτιά, ενώ μέριμνα θα ληφθεί και για την αντικατάσταση των σχολικών τσαντών, που επίσης κάηκαν στη φωτιά.
Αναφορικά με τη μεταφορά των μαθητών, αυτή θα γίνει μόλις ολοκληρωθεί η προβλεπόμενη διαδικασία από την Περιφέρεια Ηπείρου, με πιθανούς ή μοναδικούς εν δυνάμει ενδιαφερόμενους το Αστικό και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ αντίστοιχα. Η μεταφορά των 140 περίπου μαθητών και των συνοδών εκπαιδευτικών τους θα γίνεται καθημερινά από το σχολείο τους στην οδό Μολοσσών, στο νέο σχολικό κτήριο στην Ανατολή, όπως φυσικά και η επιστροφή μετά το πέρας των μαθημάτων τους.
Για να μην προκληθούν προβλήματα έχει ήδη γίνει και η σχετική προσυνεννόηση με το Τμήμα Τροχαίας Ιωαννίνων, ωστόσο είναι άγνωστο εάν η διαδικασία αυτή θα έχει ολοκληρωθεί ως την ερχόμενη Δευτέρα.
Σχετικά με τις εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο 4ο Δημοτικό, αυτές θα προϋπολογιστούν από σχετική τεχνική έκθεση, προκειμένου να ζητηθεί έκτακτη χρηματοδότηση από τον ΟΣΚ. Όμως, το κτήριο ανήκει στο Ίδρυμα «Βασίλειος Μελάς» και η χρήση του έχει παραχωρηθεί στο δήμο Ιωαννιτών και αυτό ενδέχεται να περιπλέξει κάπως την κατάσταση. Από την άλλη, οι διαδικασίες μπορεί να τρέξουν γρηγορότερα από το αναμενόμενο, εάν δοθεί και η αποζημίωση από την ασφαλιστική εταιρεία, στην οποία είναι ασφαλισμένο το κτήριο, με τις σχετικές συζητήσεις να έχουν ήδη ξεκινήσει μεταξύ του Ιδρύματος και της ασφαλιστικής εταιρείας.
Η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση πάντως έχει έρθει ήδη σε επικοινωνία με το υπουργείο Παιδείας, που ενημέρωσε σχετικά με τη διαδικασία για την προμήθεια του εξοπλισμού του σχολείου με την ανακατασκευή του.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ιωαννίνων με ανακοίνωσή του συγχαίρει το διευθυντή και όλους τους εκπαιδευτικούς του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων για το θάρρος και την υπεύθυνη στάση που επέδειξαν στη μεγάλη πυρκαγιά που κατέστρεψε το σχολείο τους. «Απέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο σε μια στιγμή κρίσης τόσο το υψηλό αίσθημα ευθύνης που τους διακρίνει όσο και την άρτια επαγγελματική τους κατάρτιση. Με ψυχραιμία και υποδειγματικό τρόπο εκκένωσαν το κτίριο και οδήγησαν τους μαθητές χωρίς να κινδυνεύσουν στον παιδικό σταθμό που βρίσκεται πολύ κοντά για να τους παραλάβουν στη συνέχεια οι γονείς τους με ασφάλεια», τονίζεται στην ανακοίνωση, στην οποία αποδίδει και τα εύσημα στην Πυροσβεστική Υπηρεσία που με την άμεση επέμβαση της και τη γρήγορη κατάσβεση της φωτιάς απέτρεψε τα χειρότερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ από την Ελευθερία
Πηγή: 

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2015" ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΙΠΕΜ/ΔΟΕ



Αθήνα,12/02/2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών – Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ./Δ.Ο.Ε.), στο πλαίσιο των Πράξεων με τίτλο «Δράσεις ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας από τους Κοινωνικούς Εταίρους, με αξιοποίηση της εμπειρίας του εκπαιδευτικού στην τάξη, στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς – Διακρατικές συνεργασίες κοινωνικών εταίρων στο χώρο της εκπαίδευσης» του Ε.Π. «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση 2007-2013», πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία τοδεύτεροκύκλο της ενδοσχολικής επιμόρφωσηςεννιακοσίωνσαράντα ενός (941) εκπαιδευτικών σε τριάντα έξι (36) τμήματα σε δώδεκα (12) διαφορετικές πόλεις των περιφερειών Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας, την Παρασκευή 06/02/2015 και το Σάββατο 07/02/2015 (Παρασκευή 13/2/2015 και Σάββατο 14/2/15 για τη Φλώρινα).
Αξίζει να σημειωθεί ότι:
*       η συμμετοχή των επιμορφούμενων συναδέλφων ήταν εξαιρετικά μεγάλη, γεγονός που καταδεικνύει την ανάγκη διαρκούς και προγραμματισμένης ενδοσχολικής επιμόρφωσης στα πλαίσια των αποφάσεων του κλάδου και της ΔΟΕ.
*       οι θεματικές σχεδιάστηκαν μετά από ανίχνευση ενδιαφέροντος σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.
*       ως επιμορφωτές ορίστηκαν, εκτός από μέλη ΔΕΠ, συνάδελφοι της βάσης των εκπαιδευτικών με αυξημένα προσόντα.
Η επιμόρφωση περιελάμβανε τις θεματικές ενότητες : α) «Σχολική Βία και Εκφοβισμός»(bullying) σε επτά (7) τμήματα, β) «Εκπαιδευτική Ηγεσία» σε πέντε (5) τμήματα γ) «Οικογένεια και Σχολείο – Διαχείριση προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολείο και την Οικογένεια» σε εννέα (9) τμήματαδ) «Ψηφιακές τεχνολογίες και αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική πρακτική» σε τέσσερα (4) τμήματα ε) «Εκπαίδευση και ειδική Αγωγή: Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές – Αυτισμός – Σύνδρομο Asperger : Ανίχνευση, υποστήριξη, πρώτη παρέμβαση στο σχολικό Περιβάλλον»σε έξι (6) τμήματα στ) «Ζητήματα Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Εργασιακές Σχέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» σε τέσσερα (4) τμήματα και ζ) «Πολυπολιτισμικό μαθητικό δυναμικό και διαπολιτισμική εκπαίδευση – Διαχείριση ετεροτήτων και διακρίσεων στην εκπαίδευση» σε ένα (1) τμήμα.
Αναλυτικά τα προγράμματα επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκαν:
1.         Στα Ιωάννινα, στο 27ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, με 8 τμήματα.
2.         Στην Ηγουμενίτσα στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας με 1 τμήμα
3.         Στη Λάρισα, στο 42ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, με 4 τμήματα.
4.         Στην Πρέβεζα , στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Πρεβέζης, με 3 τμήματα.
5.         Στην Άρτα, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Άρτας, με 4 τμήματα.
6.         Στη Φιλιππιάδα στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Φιλιππιάδας με 2 τμήματα
7.         Στη Φλώρινα, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας, με 2 τμήματα.
8.         ΣταΓρεβενά , στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών  με 1 τμήμα.
9.         Στην Πτολεμαΐδα, στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας, με 4 τμήματα.
10.    Στην Κοζάνη, στο 9οκαι 12οΔημοτικό Σχολείο Κοζάνης, με 3 τμήματα.
11.    Στον Βόλο, στο 16οκαι 30οΔημοτικό Σχολείο Βόλου, με 2 τμήματα.
12.    Στα Τρίκαλα, στο 3ο – 32ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, με 2 τμήματα.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Π.Ε.Μ./Δ.Ο.Ε. αισθάνεται την ανάγκη  να ευχαριστήσει όλες και όλους τους συναδέλφουςεκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που συμμετείχαν στις ενδοσχολικές επιμορφωτικές δράσεις, τους επιμορφωτές και τις επιμορφώτριες, τους Διευθυντές και Διευθύντριες των σχολικών μονάδων για την άψογη συνεργασία και φιλοξενία τους, τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τους Αιρετούς του Κλάδου για τη συμβολή τους.
Ενημερώνουμε ότι η επόμενηφάση της δια ζώσης επιμόρφωσης θα πραγματοποιηθεί στις ίδιες πόλεις την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Μαρτίου2015
Παράλληλα σας γνωρίζουμε ότι προετοιμάζεται τρίτος κύκλος επιμόρφωσης που προγραμματίζεται για τονΑπρίλιο – Μάιο  του 2015, για τον οποίο, σύντομα, θα αναρτηθεί πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα του Ι.Π.Ε.Μ./Δ.Ο.Ε.
Για το I.Π.Ε.Μ./Δ.Ο.Ε.

2.600 τα κενά εκπαιδευτικών στην Π.Ε.

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.                 
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287


e-mail: paligiannis@hotmail.gr                                            Αθήνα, 11/02/2015


Αν και βρισκόμαστε στα μέσα Φεβρουαρίου, δυστυχώς τα κενά εκπαιδευτικών ανέρχονται σε 2.600. Συγκεκριμένα, με βάση στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, από τη Γενική Εκπαίδευση απουσιάζουν 973 εκπαιδευτικοί και από την Ειδική Αγωγή 1.615.
Δεν χρειάζονται λόγια…
Η νέα πολιτική ηγεσία για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων θα πρέπει να προχωρήσει στην κάλυψη όλων των κενών με τη διασφάλιση νέων πιστώσεων για προσλήψεις αναπληρωτών.
Ταυτόχρονα, η νέα πολιτική ηγεσία, πιστεύω θα κατανοήσει πως η κάλυψη των κενών με προσλήψεις αναπληρωτών είναι μια προσωρινή λύση. Γι’ αυτό πρέπει άμεσα να δρομολογήσει τις διαδικασίες για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση με βάση το 60/40.
Η ομηρία χιλιάδων νέων εκπαιδευτικών πρέπει να τελειώσει.
Παράλληλα, καθίσταται αναγκαία η επανεξέταση θεμάτων που έχουν σχέση με τις πρόχειρες και αποσπασματικές ρυθμίσεις Λοβέρδου, όπως η μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2012, ο διπλασιασμός της μοριοδότησης των σχολικών μονάδων Ι, Θ κλπ.
Είναι μια ευκαιρία για τη νέα πολιτική ηγεσία να αποδείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για τη Δημόσια Εκπαίδευση και να συμβάλλει στην αναβάθμισή της.


Πάντα στη διάθεσή σας


 Παληγιάννης Βασίλειος

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Πρόσκληση σε ημερίδα με θέμα: Παιδική παχυσαρκία και παρεμβάσεις υγείας στα σχολεία

Αγώνας δρόμου για τη μεταστέγαση του 4ου Δημοτικού Σχολείου



Σύνταξη: Αποστόλης Τζελέτας   
Τετάρτη, 11 Φεβρουάριος 2015 
3596654606.jpgΣε αγώνα δρόμου έχει επιδοθεί ο Δήμος Ιωαννιτών, προκειμένου να καταστεί το ταχύτερο δυνατόν λειτουργικό το νέο Γυμνάσιο Ανατολής, κτήριο στο οποίο θα μεταστεγαστεί το 4ο Δημοτικό Σχολείο
Ιωαννίνων μετά τη φωτιά που εκδηλώθηκε χθες το πρωί.
Ήδη από το πρωί ξεκίνησαν παρεμβάσεις για τον καθαρισμό του χώρου, για τον εφοδιασμό με πετρέλαιο και για τη μεταφορά θρανίων και γραφείων, ενώ βελτιώνεται και η πρόσβαση, ώστε να μην υπάρξει κανένα απολύτως πρόβλημα. Μια πρώτη εκτίμηση είναι πως οι απαιτούμενες ενέργειες θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος της εβδομάδας και από τη Δευτέρα το σχολείο θα είναι σε θέση να δεχθεί τους μαθητές. Αυτό, βέβαια, μένει να αποδειχθεί, ενώ και οι γονείς θέλουν τα πάντα να είναι έτοιμα και να μην υπάρξουν βεβιασμένες κινήσεις.
Σήμερα το πρωί στο νέο Γυμνάσιο Ανατολής βρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Παντελής Κολόκας, ο Πρόεδρος της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ιωαννιτών Βασίλης Τσαμπαλάς, ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Δημήτρης Κατηρτσίδης και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χρήστος Παργινός, προκειμένου να διευθετήσουν κάθε εκκρεμότητα. «Εκφράζουμε την πλήρη ικανοποίησή μας για τις ενέργειες της δημοτικής αρχής», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Παργινός.
«Όταν καίγεται ένα σχολείο, είναι συμφορά. Τη συμφορά, όμως, πρέπει να την αντιμετωπίζουμε όλοι μαζί και αυτό κάνουμε», τόνισε από την πλευρά του ο κ. Κολόκας και συμπλήρωσε πως είναι καλό και για το νέο κτήριο να λειτουργήσει, από τη στιγμή που υπάρχει η εκκρεμότητα με το Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο που ο Δήμος έχει προτείνει να στεγαστεί στην Ανατολή, ενώ στις ενέργειες που πρέπει να γίνουν, αναφέρθηκε ο κ. Τσαμπαλάς.
ΠΗΓΗ: 

Έπιασαν τόπο η ψυχραιμία και η άσκηση ετοιμότητας



Τετάρτη, 11 Φεβρουάριος 2015

Ρεπορτάζ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Το μικρότερο δυνατό κακό ήταν αυτό που έγινε τελικά με την φωτιά που ξέσπασε στην κεραμοσκεπή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων στα Λακκώματα, που προκάλεσε μόνο σοβαρές υλικές ζημιές, καθιστώντας το σχολείο ακατάλληλο, άγνωστο για πόσο χρονικό διάστημα.
Το σημαντικότερο όλων είναι πως κανένα από τα 123 παιδιά που βρισκόταν στις αίθουσες και στον αύλειο χώρο του σχολείου, όπως και κανείς από τους 14 εκπαιδευτικούς δεν έπαθε το παραμικρό, καθώς εφαρμόστηκε άψογα το σχέδιο εκκένωσης του σχολείου.
Στιγμές αγωνίας έζησαν οι γονείς και οι συγγενείς των μαθητών που ειδοποιήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς για το συμβάν και έσπευσαν στον γειτονικό βρεφονηπιακό σταθμό για να παραλάβουν τα παιδιά τους. Ευτυχώς, όλα κύλησαν ομαλά και αποδείχθηκε πως και η ψυχραιμία των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών, όπως επίσης και τα μαθήματα στην άσκηση που έγινε πριν από λίγες ημέρες με την Πυροσβεστική έπιασαν τόπο.
Πρώτα καπνός, μετά φωτιά
Η φωτιά ξέσπασε περίπου στις 9.30, όταν άρχισε να βγαίνει καπνός από την καμινάδα του καλοριφέρ. Στις 9.45 σύμφωνα και με τον διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ιωαννίνων Γ. Χαβέλα ειδοποιήθηκε η υπηρεσία, που μόλις έφτασε διαπίστωσε αφενός πως το κτίριο είχε εκκενωθεί και αφετέρου πως οι φλόγες ξεπηδούσαν από την ξύλινη στέγη.
Άμεσα ξεκίνησε η επιχείρηση κατάσβεσης με οκτώ υδροφόρα οχήματα, ένα βραχιονοφόρο και 32 συνολικά πυροσβέστες. Η φωτιά σβήστηκε μετά από σχεδόν 2 ώρες, όμως πρόλαβε να καταστρέψει την στέγη και τις αίθουσες του 1ου ορόφου, μαζί με τα εποπτικά υλικά που υπήρχαν σε αυτές.
Ο κ. Χαβέλας τόνισε πως είναι νωρίς για να διευκρινιστούν τα αίτια της πυρκαγιάς, όμως όπως ανέφεραν εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς, τις τελευταίες ημέρες είχε εντοπιστεί κάποιο σχετικό πρόβλημα στην καμινάδα και γι’ αυτό είχε ειδοποιηθεί και αρμόδιο συνεργείο του Δήμου Ιωαννιτών.
Στην ψύχραιμη αντίδραση των εκπαιδευτικών στάθηκε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Παιδείας Παντελής Κολόκας, τηρώντας στάση αναμονής για τα αίτια που προκάλεσαν την πυρκαγιά.
Μετεγκατάσταση στην Ανατολή
Άμεση ήταν και η κινητοποίηση του Δήμου Ιωαννιτών με την εκδήλωση της πυρκαγιάς. Στο σχολείο έσπευσαν αμέσως μόλις ειδοποιήθηκαν για την φωτιά, ο Δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας, οι Αντιδήμαρχοι Παιδείας, Παντελής Κολόκας, Υποδομών, Γιάννης Λιόντος και Καθαριότητας, Δημήτρης Κατηρτσίδης, καθώς ο πρόεδρος της Α’ Βάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Βασίλης Τσαμπαλάς και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου.
Λίγη ώρα μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη προκειμένου να εξεταστούν όλα τα σενάρια για την ταχύτερη δυνατή επαναλειτουργία της σχολικής μονάδας σε άλλο κτιριακό συγκρότημα.
Η απόφαση που ελήφθη είναι η προσωρινή στέγαση του 4ου Δημοτικού Σχολείου στο νέο σχολικό κτίριο της Ανατολής.
Επειδή πρόκειται για καινούργιο κτίριο που δεν έχει λειτουργήσει μέχρι σήμερα, απαιτούνται αρκετές εργασίες εντός του κτιρίου και στον περιβάλλοντα χώρο, ώστε για να καταστεί λειτουργικό και ασφαλές για τα παιδιά.
Τέλος, για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών στην Ανατολή, υπήρξε συνεργασία του Αντιδημάρχου Παιδείας, Παντελή Κολόκα, με την Αντιπεριφερειάρχη, Τατιάνα Καλογιάννη και θα ισχύσει και στην συγκεκριμένη περίπτωση η πάγια διαδικασία που ακολουθεί η Περιφέρεια για τη μεταφορά των μαθητών.
Αίτημα φύλαξης του κτιρίου
Από την πλευρά της η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων τονίζει πως ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου εφάρμοσαν τον επικαιροποιημένο εσωτερικό κανονισμό και το σχέδιο έκτακτης ανάγκης, ενώ με αίτησή της έχει ζητήσει από την Αστυνομική Δ/νση τη φύλαξη του σχολείου μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών.
Από την Ελευθερία
ΠΗΓΗ: 

Επιμορφωτική Ημερίδα για τους Εκπαιδευτικούς της Π.Ε. με Θέμα:"Μελέτη Περιβάλλοντος και Φυσικές Επιστήμες στην Α΄ Δημοτικού"



ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ
Μελέτη Περιβάλλοντος και Φυσικές Επιστήμες
στην Α΄ Δημοτικού

Ιωάννινα, 24 Φεβρουαρίου 2015
Ώρα 8:30 π. μ.
στο
27ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων

Οργάνωση:
Σχολικοί Σύμβουλοι 1ης, 2ης, 3ης Εκπ/κής Περιφέρειας Ιωαννίνων
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
 Το Πρόγραμμα και η απόφαση

ΚΟΥΛΟΥΜΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΚΔΑΠ "ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ"




Αρχική
ΚΟΥΛΟΥΜΑ  ΓΙΑ  ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ "ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ"
  • Μαγικά  υλικά
Υπάρχουν  κάποια υλικά που όταν ακούνε γέλια  και παιδιά γίνονται μαγικά.
Ξυπνάν τα παραμύθια και  φτιάχνουνε γλυκά!!!!

Ένα  Ταξίδι  Παραμυθιού – Θεατρικού Παιχνιδιού - Μαγειρικής  και  Χρώματος.
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου,  6.30-8.30 μ.μ
Για μικρά και Μεγάλα Νήπια
   
Η Μυστική Συνάντηση
Ήταν Απόκριες, όταν ένα σύγχρονο παραμύθι  ζητούσε  επίμονα να συναντήσει κρυφά την Κα Παράδοση.
Όταν αυτό έγινε-και… αντάμωσαν- η Μεγάλη Κυρία το συμπάθησε αμέσως, το εμπιστεύτηκε και του αποκάλυψε κάποια από τα πολύτιμα μυστικά της .

Συνδυασμός   Θεατρικής Έκφρασης,  Παραμυθιού και  Μαγειρικής.
Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου, 6.30-8.30 μ.μ.
Για παιδιά από Πρώτη μέχρι και  Τετάρτη Δημοτικού
Απαραίτητες οι κρατήσεις θέσεων στο τηλ:26510-74644, απογευματινές ώρες.
Δ/νση: Κατίνας Παξινού 8.

ΔΟΕ: Προγραμματικές δηλώσεις του νέου Υπουργού Παιδείας


Αρ. Πρωτ.1389
Αθήνα 11/2/2015
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.


Θέμα: Προγραμματικές δηλώσεις του νέου Υπουργού Παιδείας
               
Με έκπληξη και αγανάκτηση οι εκπαιδευτικοί της Δημόσιας Εκπαίδευσης άκουσαν, τη δεύτερη ημέρα των προγραμματικών δηλώσεων στη Βουλή για τα ζητήματα της εκπαίδευσης (9-2-2015), τον Υπουργό Παιδείας κ. Αριστείδη Μπαλτά μεταξύ άλλων να τονίζει:
«… καλά σχολεία την εποχή μου ήταν τα δημόσια, ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα αν μου επιτρέπεται η σχετική μεγαλοστομία είναι ότι από τότε μέχρι σήμερα, καλά σχολεία είναι τα ιδιωτικά, αυτό είναι τραγικό, είναι τραγικό αυτό, πρέπει να αντιστραφεί αυτή η σχέση, αλλά για να αντιστραφεί αυτή η σχέση δεν μπορεί να γίνει δια διατάγματος, δια της ισοπέδωσης, διότι όλοι το ίδιο είναι άρα θα πάρουν όλοι το βραβείο Νόμπελ…».
                Θα πρέπει ο νέος Υπουργός Παιδείας να συνειδητοποιήσει ότι το Δημόσιο Σχολείο παρά την εγκατάλειψή του από την πολιτεία (με τις χαμηλότερες δαπάνες για την Παιδεία σε όλη την Ε.Ε. στο 2% του ΑΕΠ, την επιστημονική – οικον0μική υποβάθμιση των λειτουργών του, τα απαρχαιωμένα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία και τις σοβαρές ελλείψεις σε βασικές υποδομές), δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα την  ιδιωτική εκπαίδευση και αυτό χάρη στο φιλότιμο και την υψηλή αίσθηση καθήκοντος που επιδεικνύουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης.
                Ελπίζουμε, η νέα πολιτική ηγεσία, ξεφεύγοντας από άστοχες και επικίνδυνες «διαπιστώσεις», να έχει πράγματι ως στόχο της την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου και με τις αποφάσεις της να αποκαταστήσει το έλλειμμα της μέριμνας που επιδεικνύει διαχρονικά η πολιτεία απέναντί του ανταποκρινόμενη τόσο στο σημαντικό έργο που επιτελούν οι εκπαιδευτικοί, κάτω από αντίξοες συνθήκες, όσο και στην ανάγκη των μαθητών για υψηλού επιπέδου δημόσια Παιδεία.