Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


Αρ. Πρωτ.476 Αθήνα 30/11/2011
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τη έγκαιρη μη πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στα Ολοήμερα σχολεία.
Ενώ βρισκόμαστε στο μέσο της σχολικής χρονιάς τα σχολεία αυτά, λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που εξακολουθούν να παρατηρούνται 3 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, υπολειτουργούν με αποτέλεσμα να μην υλοποιούνται οι στόχοι που έχουν καθοριστεί.
Στη μη έγκαιρη πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικοτήτων προστίθεται και η προοπτική κατάργησης των διδακτικών αντικειμένων της αισθητικής αγωγής καθώς από το Πρόγραμμα Σπουδών για το Νέο Σχολείο δίνεται η δυνατότητα πραγματοποίησης των μαθημάτων ειδικοτήτων όχι μόνο από εκπαιδευτικούς ειδικότητας αλλά και από ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις.
Υπενθυμίζουμε ότι ισχύει η απόφαση το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. (Αρ.Πρωτ:133/7-9-2011):
  • Σε περίπτωση μακροχρόνιας απουσίας εκπαιδευτικού ειδικότητας είναι φανερό ότι πρέπει άμεσα να έρχεται στο σχολείο αναπληρωτής και σε καμία περίπτωση να μην αναλαμβάνουν με υπερωρία οι συνάδελφοι. Η ΔΟΕ σ' αυτές τις περιπτώσεις ζητά την αναμόρφωση του προγράμματος έως ότου έρθει αναπληρωτής.
  • Ιδιαίτερα αρνητικοί πρέπει να είναι, όταν τους ζητείται να καλύπτουν ώρες εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που δεν έχουν καν τοποθετηθεί στα σχολεία (π.χ. Αγγλικών, Φυσικής Αγωγής) τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί παραμένουν αδιόριστοι.
Το σχολείο του αύριο χρειάζεται:
  • Εκπαιδευτικούς, έγκαιρα τοποθετημένους, για όλα τα μαθήματα και έγκαιρη δωρεάν διανομή βιβλίων σε όλους τους μαθητές.
  • Εκπαίδευση με γενναία χρηματοδότηση και όχι εκπαίδευση των χορηγών με όρους της αγοράς
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ διαμηνύει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι είναι απέναντι στις πολιτικές εκείνες που στόχο έχουν την υποβάθμιση και διάλυση της Δημόσιας και Δωρεάν Εκπαίδευσης.
ΑΜΕΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

01-12-11 Εκδήλωση Νέο Σχολείο και Πολιτισμός:«Παπαδιαμάντης - Ελύτης - Γκάτσος - Τσίρκας: εκατό χρόνια μετά!!!»

Δελτίο Τύπου
Νέο Σχολείο και Πολιτισμός:
«Παπαδιαμάντης - Ελύτης - Γκάτσος - Τσίρκας: εκατό χρόνια μετά!!!»
Το πρόγραμμα «Παπαδιαμάντης - Ελύτης - Γκάτσος - Τσίρκας: εκατό χρόνια μετά!!!» -που ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2011 και κορυφώνεται, αύριο 02/12/2011, με την προβολή της καλλιτεχνικής δημιουργίας των σχολείων- αναδεικνύει τον καινοτόμο και δημιουργικό τρόπο δράσης του Νέου Σχολείου. Του σχολείου που δημιουργεί ανοικτούς διαύλους επικοινωνίας και συνεργασίας με την κοινότητα, με τους πολιτιστικούς φορείς και τους καλλιτέχνες και συμβάλλει στην πολιτιστική ζωή.
Μαθητές και σχολεία από όλη τη χώρα έλαβαν μέρος σε πανελλήνιο διαγωνισμό, που διοργάνωσε το Υπουργείο, για τη δημιουργία βίντεο, μπλογκ και αφίσας, με θέμα τα 100 χρόνια από τη γέννηση και το θάνατο των κορυφαίων λογοτεχνών.
Το πρόγραμμα «κλείνει»  -για να ανοίξει νέους δρόμους-  με τη βράβευση των 12 σχολείων που διακρίθηκαν στη δημιουργία των καλύτερων έργων, σε εκδήλωση που θα γίνει στο Υπουργείο, αύριο 02/12/2011, 10:00-14:00 (αίθ. Γαλάτεια Σαράντη).
Στην εκδήλωση θα μιλήσει η Υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, συντονιστής θα είναι ο δημοσιογράφος Γιάννης  Μπασκόζος,  Διευθυντής του περιοδικού «Διαβάζω» και σχολιαστής ο συγγραφέας Πέτρος  Τατσόπουλος.
Όλο το πρόγραμμα υποστηρίχτηκε από την ηλεκτρονική πλατφόρμα i-create (www.i-create.gr) που δημιούργησε το Υπουργείο Παιδείας. Τα καινοτόμα έργα των παιδιών αξιολογήθηκαν από κριτική επιτροπή σημαντικών προσωπικοτήτων της Τέχνης και του Πολιτισμού, ενώ τρία έργα, ένα από κάθε κατηγορία, διακρίθηκαν από διαδικτυακή αξιολόγηση της σχολικής κοινότητας.
Τέτοιου είδους δράσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του προγράμματος, αλλά και της φιλοσοφίας του Νέου Σχολείου. Μαθητές και εκπαιδευτικοί δημοσιοποιούν τα αποτελέσματα της δημιουργικότητάς τους και τα έργα τους, εκθέτουν την πρωτοβουλία τους σε δημόσιο διάλογο, ανταλλάσουν απόψεις μεταξύ τους αλλά και με την ευρύτερη κοινότητα. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή και αναπτύσσουν συλλογικό και κοινωνικό πνεύμα.
Η συμμετοχή των σχολείων και τα έργα των μαθητών αποδεικνύουν έμπρακτα ότι 100 χρόνια μετά οι αξίες, η έμπνευση, οι στίχοι, τα διηγήματα, τα μυθιστορήματα των μεγάλων Ελλήνων δημιουργών είναι ΕΔΩ, πηλός της ιστορικής, ηθικής και αισθητικής συνείδησης της νέας γενιάς που τόσο ανάγκη έχει η χώρα μας.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Για το πρόγραμμα της εκδήλωσης πατήστε εδώ.
Τα έργα των μαθητών και το υλικό για την εκδήλωση πατήστε εδώ.
Η εκδήλωση για τη βράβευση των έργων που διακρίθηκαν θα μεταδοθεί ζωντανά από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: http://vod.sch.gr/video/iptv/646

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

ΔΟΕ, Παραπέρα πορεία του κλάδου

 
Αρ. Πρωτ:475
Αθήνα  30/11/2011
Προς
1. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2.Μ.Μ.Ε.
       
Θέμα: Παραπέρα πορεία του κλάδου
Συνάδελφοι,
            Ο δρόμος των διαρκών ανάλγητων πολιτικών που στο όνομα της οικονομικής συγκυρίας συνθλίβει τους αδύναμους, τους μη έχοντες, τον κόσμο της εργασίας, τη νέα γενιά, δημιουργώντας οικονομικό και εργασιακό μεσαίωνα, σαρώνει κάθε μορφή κοινωνικού κράτους και στερεί το μέλλον στους νέους, δεν είναι δυνατό να μείνει χωρίς απάντηση.
            Το ασφυκτικό πλαίσιο χειραγώγησης της κοινής γνώμης μέσω της αποδοχής της λογικής ότι για όλα πρέπει να πληρώσει, όποιος δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει αλλιώς, γιατί σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύει η κρατική υπόσταση και ύπαρξη, έχει ως στόχο να στερήσει από κάθε φωνή ή σκέψη αντίστασης τη δυνατότητα να συσπειρώσει αγωνιστικά τις μάζες που πλήττονται.
            Η ισοπεδωτική, κατευθυνόμενη πολιτική της υπόδειξης, ουσιαστικά της μαζικής συνδικαλιστικής δράσης, ως υπεύθυνης για μεγάλο μέρος από τα δεινά της ελληνικής κοινωνίας και η στοχοποίηση των δρώντων στους χώρους των κοινωνικών αγώνων, δημιουργούν το υπόβαθρο της μελλοντικής  υποθήκευσης κάθε μορφής αγώνα ο οποίος θα μπορεί να αποτελέσει ανάχωμα στα σχέδια των ισχυρών, για όσο το δυνατό μεγαλύτερο κέρδος.
Το φαινόμενο παίρνει περισσότερο ανησυχητικές διαστάσεις από το γεγονός, ότι στο βωμό μικροπαραταξιακών σκοπιμοτήτων που δεν έπρεπε να έχουν καμιά απολύτως θέση στη σημερινή συγκυρία που τα πάντα είναι στο στόχαστρο και τα πάντα ανατρέπονται, υπάρχουν φωνές «εντός των τειχών» που διαδίδουν, αναπαράγουν την ίδια επιχειρηματολογία με τους πολέμιους των εργαζόμενων. Η συγκεκριμένη παραδοξότητα, το συνδικαλιστικό κίνημα να δέχεται βολές τόσο από τους κυβερνητικούς εκφραστές των ανάλγητων αντιλαϊκών πολιτικών όσο και από οργανωμένες ή και ανοργάνωτες φωνές της πληττόμενης βάσης, είναι ένα νοσηρό φαινόμενο που δυναμιτίζει εκ των έσω την αναγκαία ενότητα που πρέπει να υπάρχει για να μπορέσει να αντιμετωπιστεί η σφοδρή επίθεση στη ζωή των εργαζόμενων και ρίχνει νερό στο μύλο όσων αποφασίζουν και υλοποιούν αντικοινωνικές αποφάσεις.



Συνάδελφοι,
            Η εφαρμογή του νέου μισθολογίου – φτωχολογίου που σε συνάρτηση με όλα τα προηγούμενα ανάλγητα μέτρα του μνημονίου και του μεσοπρόθεσμου έχουν ήδη εφαρμοστεί, αλλά και τα κάθε είδους χαράτσια που έχουν επιβληθεί, είναι γεγονός πως έχουν φέρει σε πάρα πολύ δύσκολη θέση το σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου αλλά και όλων των εργαζόμενων της χώρας.
            Η χωρίς όρια και λογική πολιτική απαράδεκτης λιτότητας, έχει φέρει τους μισθούς μας πολύ κάτω από τα όρια της αξιοπρεπούς διαβίωσης. Ιδιαίτερα για τους νέους συναδέλφους τα μέτρα είναι τόσο δυσβάστακτα που μετατρέπουν τους υποτιθέμενους μισθούς σε προνοιακά επιδόματα.
            Όλη αυτή η αντιμετώπιση ενός κλάδου εργαζόμενων που εκτός από τα τυπικά προσόντα που διαθέτουν τα μέλη του, έχει και την τεράστια ευθύνη να προετοιμάσει τη γενιά του αύριο, υποδηλώνει ότι είναι επιλογή η υποβάθμιση της εκπαίδευσης ώστε να περνούν ευκολότερα οι αντικοινωνικές πολιτικές, όχι μόνο στο παρόν αλλά και στο μέλλον.
            Μέσα σε αυτή τη δραματική κατάσταση στόχος του κινήματος πρέπει να είναι η καλύτερη δυνατή εκτίμηση της πραγματικότητας, η οποία στη συνέχεια με βάση τις δυνατότητες που υπάρχουν, θα φέρει την καταλληλότερη αντιμετώπιση της βίαιης επίθεσης που δεχόμαστε ως εργαζόμενοι.
            Η εξαλλότητα, οι κραυγές χωρίς ταυτόχρονη διατύπωση πρότασης, αλλά και η παραίτηση, η μη συμμετοχή, η αδράνεια, η λογική του «τίποτα δεν αλλάζει άρα γιατί να αγωνιστώ», είναι το ίδιο αναποτελεσματικές λογικές που δεν βοηθούν κανένα.
            Με ενότητα στη βάση αλλά και στην ηγεσία, αλλά και ενότητα στους στόχους της δράσης, μπορούμε να διεκδικήσουμε με ελπίδα αυτό που μας στερούν, την αξιοπρέπεια και το δικαίωμα στο αύριο εμάς και τα παιδιά του ελληνικού λαού.

            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. το διάστημα των τελευταίων κρίσιμων μηνών προσπάθησε να δημιουργήσει τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις συμπόρευσης όλου του κόσμου της εργασίας. Μέσα από πολύμορφες αγωνιστικές πρωτοβουλίες και δράσεις (5 ημέρες απεργία, συλλαλητήρια, συμβολικές καταλήψεις, μουσικές εκδηλώσεις, παρεμβάσεις στα Μ.Μ.Ε.) προσπάθησε να αναδείξει το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί – οι χειρότερα αμειβόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι.
            Ταυτόχρονα, αφουγκραζόμενο την αγωνία της βάσης του κλάδου, η οποία είναι αντίθετη σε όλες τις πολιτικές που εφαρμόζονται, αλλά δυσκολεύεται απίστευτα από τις οικονομικές συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί προχώρησε σε τέτοια διαχείριση που από τη μια να μην επιτρέπει σε κανέναν να υπαινίσσεται πως ο κλάδος συμφωνεί με όλα αυτά που γίνονται και από την άλλη να μην εξοντώνει οικονομικά τα μέλη του.

            Σε αυτό το πλαίσιο και με στόχο τη διατήρηση των ζητημάτων της Παιδείας στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, σε τοπικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. αποφάσισε αγωνιστικές δράσεις με παρεμβάσεις σε πρώτο χρόνο, στις πόλεις της περιφέρειας όπου λειτουργούν παιδαγωγικά τμήματα αλλά και στις έδρες των Περιφερειών. Εκδηλώσεις που αναδεικνύουν τα προβλήματα και τα δίκαια αιτήματά μας (συνεντεύξεις τύπου, συλλαλητήρια, ανοιχτές συζητήσεις, συναυλίες).
Οι νέοι συνάδελφοι που φοιτούν στα Παιδαγωγικά Τμήματα, τα μεγαλύτερα ίσως θύματα των ανάλγητων περικοπών στην εκπαίδευση, η Πανεπιστημιακή κοινότητα, η Τοπική Αυτοδιοίκηση όλων των βαθμών, το γονεϊκό κίνημα μέσω των θεσμικών του εκφράσεων, ο κόσμος της εργασίας (Εργατικά Κέντρα, Νομαρχιακά Τμήματα ΑΔΕΔΥ) θα αποτελέσουν τους φυσικούς συμμάχους στην προσπάθεια ανάδειξης των ζητημάτων της εκπαίδευσης.
Η δραστηριοποίηση των Πρωτοβάθμιων Συλλόγων Εκπαιδευτικών και η στήριξη των δράσεων, θα δώσει τη δυνατότητα στο μαχόμενο κομμάτι της εκπαίδευσης να εκφραστεί, να συμμετέχει, να οργανώσει, να δράσει.
            Ταυτόχρονα το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε επικοινωνία και επαφή με την ΑΔΕΔΥ, την ΟΛΜΕ και άλλες Ομοσπονδίες, στα πλαίσια της διεύρυνσης του αγωνιστικού μετώπου αντίδρασης, θα προσπαθήσει να δώσει έκφραση στην οργή και τη δικαιολογημένη αγανάκτηση του κόσμου της εργασίας.
            Σε δεύτερο χρόνο και αφού θα έχουν κορυφωθεί οι διαδικασίες βάσης, θα συγκληθεί Ολομέλεια των Προέδρων των Συλλόγων όλης της χώρας η οποία θα μεταφέρει τον προβληματισμό που θα αναπτυχθεί και θα συνδιαμορφώσει την αγωνιστική πρόταση του επόμενου διαστήματος.



Μην τους βοηθάς να θάψουν το φως
Μην παραδίνεσαι χωρίς να αγωνιστείς
Μη μου λες ότι δεν υπάρχει καμιά ελπίδα
Ενωμένοι στεκόμαστε όρθιοι
Διαιρεμένοι πέφτουμε

Αποσπάσεις χωρίς κριτήρια…


ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΤΗΛ. 6974 750409                                                                         
FAX: 210 3442287                                                                                  Αθήνα, 29/11/2011

Αποσπάσεις χωρίς κριτήρια…

Σε μια εποχή που οι εκπαιδευτικοί βιώνουν πρωτόγνωρες καταστάσεις, που δοκιμάζεται η αντοχή τους εξαιτίας της πιο σκληρής και βάρβαρης λιτότητας, το ΚΥΣΠΕ αντί να αντιμετωπίσει με ιδιαίτερη σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ευαισθησία το όλο θέμα των αποσπάσεων εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, συνεδρίασε την προηγούμενη εβδομάδα και πρότεινε, κατά περίπτωση, ελάχιστες αποσπάσεις.
Η πλειοψηφία του ΚΥΣΠΕ στην τελευταία συνεδρίασή του ούτε ξεκάθαρα κριτήρια έθεσε, ούτε την προβλεπόμενη μοριοδότηση πρότεινε. Η μη εφαρμογή της ισονομίας και της ίσης μεταχείρισης όλων των εκπαιδευτικών είχε ως αποτέλεσμα την πλήρη διαφωνία μου αφού εκτός των άλλων υποβαθμίζει το ρόλο και το κύρος του Συμβουλίου.
Την ενέργεια της πλειοψηφίας του ΚΥΣΠΕ συνδυάστε την με την πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου που ενώ γνωρίζει ότι οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, δε δίνει τη δυνατότητα να αποσπαστούν στις περιφέρειες όπου υπάρχουν κενά μόνιμοι εκπαιδευτικοί για να βρεθούν κοντά στις οικογένειές τους, αλλά προτιμά να προσλαμβάνει αναπληρωτές.
Ας αναλάβει επιτέλους κάποιος την ευθύνη των αποσπάσεων και ας μας απαντήσει γιατί δεν ικανοποιήθηκαν οι αιτήσεις απόσπασης συναδέλφων για περιοχές που προσλήφθηκαν αναπληρωτές;
Είναι δυνατόν να αντιμετωπίζονται με αυτό τον τρόπο εκπαιδευτικοί; Είναι δυνατόν η διοίκηση να δείχνει το πιο σκληρό της πρόσωπο στους λειτουργούς της εκπαίδευσης; Γιατί τέτοια αναλγησία; Γιατί η επίλυση προβλημάτων των εκπαιδευτικών εκεί που υπάρχει η δυνατότητα έγινε ζητούμενο ενώ θα έπρεπε να είναι αυτονόητη;
Ο θυμός, η οργή, η αγανάκτηση και οι διαμαρτυρίες των συναδέλφων απόλυτα δικαιολογημένες.
Τα όσα πρωτοφανή και τραγελαφικά ζήσαμε την τρέχουσα σχολική περίοδο θα πρέπει να μας προβληματίσουν και να μας οδηγήσουν σε προτάσεις αναμόρφωσης του πλαισίου που διέπει τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών.
Σίγουρα χρειάζεται αλλαγή της μοριοδότησης των χρόνων υπηρεσίας, της συνυπηρέτησης, των λόγων υγείας κτλ. Σίγουρα πρέπει να δοθεί το δικαίωμα απόσπασης και στους νεοδιόριστους.
Το σημαντικότερο θα πρέπει να υπάρξει δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας για το χρόνο πραγματοποίησης των αποσπάσεων σε συνδυασμό με τη δέσμευση πως όπου υπάρχουν κενά καλύπτονται με αποσπάσεις και σε περίπτωση μη κάλυψης αυτών να προχωράνε σε προσλήψεις αναπληρωτών.
Η αδήριτη ανάγκη για ένα δίκαιο, αντικειμενικό και ανθρώπινο σύστημα αποσπάσεων δεν αμφισβητείται από κανέναν.  
Πάντα στη διάθεσή σας
        Παληγιάννης Βασίλης

Σεμινάριο με θέμα «Καθημερινότητα και ετερότητα όπως τις μεταπλάθει η λογοτεχνία»


Διδασκαλείο Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών
Εργαστήριο Εμπειρικής Εκπαιδευτικής Έρευνας (Τμήμα Φ.Π.Ψ.) 
Εργαστήριο Έρευνας του Κοινωνικού Αποκλεισμού και της Αξιολόγησης στην Εκπαίδευση (Τμήμα Φ.Π.Ψ.)


Ιωάννινα, 29.11.2011

Προς τα Μέσα Μαζικής  Ενημέρωσης του Νομού Ιωαννίνων


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011 και ώρα 11:00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο με θέμα «Καθημερινότητα και ετερότητα όπως τις μεταπλάθει η λογοτεχνία». Προσκεκλημένος ομιλητής είναι ο κ. Γιάννης Καλπούζος, συγγραφέας των βιβλίων «Ιμαρέτ» και «Άγιοι και δαίμονες».
Το σεμινάριο συνδιοργανώνεται από το Διδασκαλείο Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών (Δημ. Ράπτης), το Εργαστήριο Εμπειρικής Εκπαιδευτικής Έρευνας (Τμήμα Φ.Π.Ψ.)  και το Εργαστήριο Έρευνας του Κοινωνικού Αποκλεισμού και της Αξιολόγησης στην Εκπαίδευση (Τμήμα Φ.Π.Ψ.) και θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Πληροφορίες: 2651005770, 6978228923, 2651005682

Συνημμένα: Αφίσα σεμιναρίου


                                      ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ& ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ&Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ταχ.Δ/νση: Λ. Ακρίτα & Φ. Εταιρείας 15Α
Τ.Κ.: 45444  Ιωάννινα
Ταχ. Θυρίδα 1167
Πληροφορίες: Μπονόβα Λ.
Τηλ: 2651024846
Fax: 2651024846




                                                                                        Ιωάννινα 30/11/2011
                                                                                                                   
                                                                                               Αριθ. Πρωτ.: 4896



ΠΡΟΣ:Εκπαιδευτικούς ΠΕ Ιωαννίνων
(πίνακας 1)


ΘΕΜΑ: «Άμεση αποστολή στοιχείων»
             Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που ήρθαν με μετάθεση στην Π.Ε. Ιωαννίνων (επισυνάπτεται πίνακας ονομάτων (πίνακας 1)) να αποστείλουν άμεσα, έως την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011:
  1. Φωτοτυπία της 1ης σελίδας Βιβλιαρίου Αγροτικής Τράπεζας (Α.Τ.Ε) με πρώτο όνομα του δικαιούχου εκπαιδευτικού,
  2. Φωτοτυπία της αστυνομικής τους ταυτότητας διπλής όψεως,
  3. Τα στοιχεία του επισυναπτόμενου πίνακα (πίνακας 2)
Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί του πίνακα 1 τα έχουν αποστείλει να αγνοήσουν την παρούσα ειδοποίηση. Η αποστολή των στοιχείων πρέπει να γίνει άμεσα διότι οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί δεν θα μπορέσουν να πληρωθούν για το μήνα Ιανουάριο 2012. Σας υπενθυμίζουμε πως η μισθοδοσία σας και του μηνός Δεκεμβρίου γινόταν από τα Γραφεία Εκπαίδευσης που είχατε οργανική θέση πριν την μετάθεση σας. Παρακαλούνται οι Διευθυντές/ντριες και Προϊστάμενοι/νες Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων να ειδοποιήσουν ενυπόγραφα τους εκπαιδευτικούς.
            Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

                                                                            Ο Διευθυντής Π.Ε Ιωαννίνων


                                                                             Αγγέλης Ιωάννης

Συνημμένα: Πίνακας 1 (Ονόματα Εκπαιδευτικών)
                    Πίνακας 2 (Στοιχεία Εκπαιδευτικών)

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

ΨΗΦΙΣΜΑ για τους εργαζόμενους στην «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ»



Αρ. Πρωτ:471 Αθήνα 29/11/2011
Προς
1.  ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
2. Μ.Μ.Ε.
3. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
       
ΨΗΦΙΣΜΑ
για τους εργαζόμενους στην «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ»
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στηρίζει τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων της Ελευθεροτυπίας,  οι οποίοι δίνουν μεγάλο αγώνα, κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, για τη διατήρηση της εργασίας τους.
            Η απαίτηση της εργοδοσίας να αποδεχτούν οι εργαζόμενοι ένα σχέδιο εξυγίανσης, που συντάχθηκε από τεχνοκράτες χωρίς κανένα ουσιαστικό διάλογο, το οποίο μάλιστα προβλέπει μαζικές απολύσεις και επιβάλλει στους εργαζόμενους να δουλεύουν απλήρωτοι, είναι στη λογική της δημιουργίας εργασιακού μεσαίωνα και δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.
            Απαιτούμε να καταβληθούν άμεσα οι υποχρεώσεις της επιχείρησης προς τους εργαζόμενους και να σταματήσει ο απαράδεκτος εξαναγκασμός των εργαζομένων σε υπογραφή ατομικών συμβάσεων.
 

Απεργία 1η Δεκέμβρη 2011



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ
Π/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Ν. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ιωάννινα,  28-11 - 2011
Αρ. πρωτ.: 138
Ταχ. Δ/νση    : Αράπη 1A - 45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. – FAX : 26510 78747
email             : syldnioa@otenet.gr
Ιστοσελίδα   : www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ:   Τα μέλη μας


Συναδέλφισσες -οι,
Τα μεγάλα προβλήματα πρέπει να αποτελέσουν την αφετηρία μεγάλων αγώνων και όχι αιτίες αδυναμίας αντίδρασης. Αν η απογοήτευση και η μη συμμετοχή γίνουν κυρίαρχες λογικές, είναι απόλυτα βέβαιο πως θα ακολουθήσουν και άλλα νέα, ακόμη χειρότερα μέτρα.
Συμμετέχουμε στην 24ωρη Γενική Απεργία που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ στις 1 Δεκεμβρίου 2011 για το Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα, αντιδρώντας στη «μνημονιακή» πολιτική της νέας κυβέρνησης και στο νέο «μνημονιακό» προϋπολογισμό, που επιτείνει τη λεηλασία των εισοδημάτων των εργαζομένων και των συνταξιούχων.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου σας καλεί να δώσουμε δυναμικά και μαζικά το παρόν στα συλλαλητήρια που οργανώνονται στην πόλη μας.
                

10:30’ π.μ. στο Εργατικό  Κέντρο Ιωαννίνων


ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΚΟΛΑΣΗ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Παρέμβαση «Συμπαραστάτη» για τέλος ακινήτων και δάνεια

28/11/2011 Συντάκτης : ΝέοιΑγώνες Ηπείρου

 
Αποδέκτης διαμαρτυριών και παραπόνων πολλών πολιτών για το ειδικό τέλος ακινήτων και τη στάση των τραπεζών έναντι των οφειλετών, έγινε το τελευταίο διάστημα ο «Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης» της Περιφέρειας Ηπείρου, ο δικηγόρος Αποστόλης Οικονόμου, όπως ο ίδιος ενημερώνει με σχετική ανακοίνωση του.
Για το τέλος ακινήτων που πληρώνεται μέσω της ΔΕΗ, ο «Συμπαραστάτης» σημειώνει ότι δεν πρέπει να κόβεται το ρεύμα σε ευπαθείς ομάδες και σε όσους αποδεδειγμένα αδυνατούν να το καταβάλουν και πάντως θα πρέπει να κριθεί το μέτρο δικαστικά.
Ειδικότερα ο κ. Οικονόμου, τονίζει: «Όσον αφορά το τέλος ακινήτων, βασική αρχή του Κράτους Δικαίου, είναι η προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών, η αξία της ανθρώπινης υγείας και η ασφάλεια της ζωής τους. Στην κατεύθυνση αυτή επιβάλλεται η αποφυγή της διακοπής της ηλεκτροδότησης στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, καθώς και σε εκείνους που λόγω οικονομικής τους αδυναμίας δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο βάρος αυτό. Οποιαδήποτε διακοπή ρεύματος είναι ιδιαίτερα επαχθής και πρέπει η αρμόδια υπηρεσία της Δ.Ε.Η. να απόσχει του μέτρου αυτού, έως ότου η Δικαιοσύνη αποφανθεί για τη νομιμότητά του».
Επίσης ο «Συμπαραστάτης» προσθέτει ότι ένα θέμα που πρέπει σύντομα να διευθετηθεί, είναι η διόρθωση των σφαλμάτων στον υπολογισμό του τέλους, λάθη που μπορούν εύκολα να λυθούν με τη συνεργασία Δ.Ε.Η., αρμόδιας Δ.Ο.Υ. και του Δήμου.
Για τις δυσκολίες πληρωμής δανείων
Το δεύτερο θέμα διαμαρτυριών αφορά τους δανειολήπτες των Τραπεζών, οι οποίοι πλέον με τις οικονομικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν, αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις των δανείων τους.
«Για το ζήτημα των δανείων, η αναπροσαρμογή της οικονομικής δυνατότητας των πολιτών, επιβάλει και την αντίστοιχη αναπροσαρμογή της Τραπεζικής απαίτησης στο προσήκον μέτρο.
Πρέπει λοιπόν η Τράπεζες και προς ίδιον όφελος, να εφαρμόσουν μια πιο ευέλικτη πολιτική έναντι των οφειλετών τους», σημειώνει ο κ. Οικονόμου και ενημερώνει ότι
ο «Συμπαραστάτης του Πολίτη», σε συνεργασία με τον Δικηγορικό Σύλλογο Ιωαννίνων, μπορούν να παράσχουν μια πρώτη νομική βοήθεια στους πολίτες, χωρίς οικονομική τους επιβάρυνση.

24-11-11 Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Δελτίο Τύπου
 


Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2011-2012, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 78 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και 36 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών, για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από την Παρασκευή 25  Νοεμβρίου έως και την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011, όπου και θα τοποθετηθούν προσωρινά με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες με τα ονόματα των εκπαιδευτικών είναι αναρτημένοι εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

24-11-11 Προσλήψεις Δασκάλων για τις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ


Δελτίο Τύπου
Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η μετάβαση : Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία» στους Άξονες προτεραιότητας 1,2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013, για το διδακτικό έτος 2011-2012
Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το διδακτικό έτος 2011-2012 προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές 385 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων.
Οι εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν στις τάξεις υποδοχής Ζ.Ε.Π. και στα Ενισχυτικά Φροντιστηριακά Τμήματα Ζ.Ε.Π. για το διδακτικό έτος 2011-2012, σε ένα ή περισσότερα από τα Δημοτικά Σχολεία, που εντάσσονται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του  Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013, και έχουν οριστεί με τις σχετικές Αποφάσεις των Περιφερειακών Δ/ντών Π.Ε. & Δ.Ε.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από την Παρασκευή 25  Νοεμβρίου έως και την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Για τον πίνακα με τα ονόματα των εκπαιδευτικών πατήστε εδώ.