Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


Αρ. Πρωτ.476 Αθήνα 30/11/2011
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τη έγκαιρη μη πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στα Ολοήμερα σχολεία.
Ενώ βρισκόμαστε στο μέσο της σχολικής χρονιάς τα σχολεία αυτά, λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που εξακολουθούν να παρατηρούνται 3 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, υπολειτουργούν με αποτέλεσμα να μην υλοποιούνται οι στόχοι που έχουν καθοριστεί.
Στη μη έγκαιρη πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικοτήτων προστίθεται και η προοπτική κατάργησης των διδακτικών αντικειμένων της αισθητικής αγωγής καθώς από το Πρόγραμμα Σπουδών για το Νέο Σχολείο δίνεται η δυνατότητα πραγματοποίησης των μαθημάτων ειδικοτήτων όχι μόνο από εκπαιδευτικούς ειδικότητας αλλά και από ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις.
Υπενθυμίζουμε ότι ισχύει η απόφαση το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. (Αρ.Πρωτ:133/7-9-2011):
  • Σε περίπτωση μακροχρόνιας απουσίας εκπαιδευτικού ειδικότητας είναι φανερό ότι πρέπει άμεσα να έρχεται στο σχολείο αναπληρωτής και σε καμία περίπτωση να μην αναλαμβάνουν με υπερωρία οι συνάδελφοι. Η ΔΟΕ σ' αυτές τις περιπτώσεις ζητά την αναμόρφωση του προγράμματος έως ότου έρθει αναπληρωτής.
  • Ιδιαίτερα αρνητικοί πρέπει να είναι, όταν τους ζητείται να καλύπτουν ώρες εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που δεν έχουν καν τοποθετηθεί στα σχολεία (π.χ. Αγγλικών, Φυσικής Αγωγής) τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί παραμένουν αδιόριστοι.
Το σχολείο του αύριο χρειάζεται:
  • Εκπαιδευτικούς, έγκαιρα τοποθετημένους, για όλα τα μαθήματα και έγκαιρη δωρεάν διανομή βιβλίων σε όλους τους μαθητές.
  • Εκπαίδευση με γενναία χρηματοδότηση και όχι εκπαίδευση των χορηγών με όρους της αγοράς
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ διαμηνύει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι είναι απέναντι στις πολιτικές εκείνες που στόχο έχουν την υποβάθμιση και διάλυση της Δημόσιας και Δωρεάν Εκπαίδευσης.
ΑΜΕΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου