Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Αποχρώσεις

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013
ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ - Γράφει ο ΦΙΛΗΜΩΝ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ
Ερωτήματα πάνω στα 100 χρόνια Οι εκδηλώσεις για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων δεν κορυφώνονται σήμερα. Θα έχουν κι άλλες κορυφαίες στιγμές μέσα στο 2013. Σήμερα, είναι μια λαμπρή μέρα για την πόλη, αλλά είναι ανάλογη με τις άλλες επετείους των προηγούμενων χρόνων. Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων, ορθά κατά τη γνώμη μας, αναπτύσσεται σε ολόκληρη τη χρόνια, δίνοντας κυρίως χρόνο στους κατοίκους της πόλης, να συμμετάσχουν και κυρίως να έχουν τη δυνατότητα να αναστοχαστούν, να σκεφτούν πάνω στο ερώτημα που θέτουν τα Ελευθέρια. Γιατί τα 100 χρόνια, πρέπει να τα αντιληφθούμε ως μία ερώτηση και όχι ως μία απάντηση. Τι ήταν η απελευθέρωση των Ιωαννίνων; Γιατί έγινε και το κυριότερο, τι κέρδισαν τα Γιάννενα από αυτήν; Ποια είναι η πόλη του σήμερα;

Πόσες ώρες διδάσκουν δάσκαλοι και καθηγητές

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΟΣΑ
Την έντονη αντίδραση της ΔΟΕ προκαλεί η προοπτική αύξησης του διδιακτικού ωραρίου. Στην τελευταία του έκθεση (2012) για την Εκπαίδευση ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας & Ανάπτυξης παρουσιάζει, μεταξύ άλλων, τον ακριβή αριθμό των διδακτικών ωρών μέσα σε ένα ακαδημαϊκό έτος.
 
Πόσες ώρες διδάσκουν δάσκαλοι και καθηγητές
Σύμφωνα με την έκθεση, οι διδακτικές ώρες των Ελλήνων εκπαιδευτικών σε σχέση με τον μέσο όρο των μελών του ΟΟΣΑ -αν και τα στοιχεία δεν είναι πάντα συγκρίσιμα μεταξύ των εκπαιδευτικών συστημάτων- έχουν ως εξής:
Στο δημοτικό: Λιγότερες από 600 ώρες. Ο μέσος όρος στις χώρες – μέλη του ΟΟΣΑ είναι 782 ώρες και η Ελλάδα κατέχει την τελευταία θέση ανάμεσά τους. 
Στο γυμνάσιο: Λιγότερες από 500 ώρες. Ο μέσος όσος είναι 704 ώρες και η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση.
Στο λύκειο: Λίγο περισσότερες από 400 ώρες. Ο μέσος όρος είναι 658 ώρες και η Ελλάδα κατέχει την προτελευταία θέση.
Όσον αφορά στην τελευταία κατηγορία αξίζει να αναφερθεί ότι την τελευταία θέση κατέχουν οι Δανοί, που έχουν μόλις 377 διδακτικές ώρες, αλλά αυτό σχετίζεται με την εντελώς διαφορετική φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος στο τελικό στάδιο πριν την ανώτατη εκπαίδευση.
Όπως φαίνεται από την έκθεση, οι Ελληνες δάσκαλοι στα δημοτικά έχουν πολύ περισσότερες ώρες διδασκαλίας από αυτές των καθηγητών γυμνασίου και λυκείου και προσεγγίζουν περισσότερο το μέσο όρο του ΟΟΣΑ.
Οι δάσκαλοι είθισται να διδάσκουν περισσότερες ώρες από τους εκπαιδευτικούς στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αν και η απόκλιση ποικίλει ανά χώρα. Σε Τσεχία, Γαλλία, Ελλάδα και Ισραήλ οι δάσκαλοι έχουν τουλάχιστον 30% περισσότερο διδακτικό χρόνο από τους καθηγητές Γυμνασίου.
Αντίθετα, η απόκλιση δεν ξεπερνά το 3% σε Πολωνία και ΗΠΑ, ενώ δεν υφίσταται καν σε Βραζιλία, Χιλή, Δανία, Εσθονία, Ουγγαρία, Ισλανδία, Σκοτία και Σλοβενία. Σε Αργεντινή, Βρετανία και Μεξικό καταγράφονται αντίθετες τάσεις, με λιγότερες διδακτικές ώρες στα δημοτικά σε σχέση με τα γυμνάσια.
Στα γυμνάσια της χώρας καταγράφεται επίσης ο χαμηλότερος ημερήσιος μέσος όρος διδακτικών ωρών, με τρεις ή λιγότερες ώρες. Αντίστοιχες τιμές συναντώνται σε Ινδονησία, Ιαπωνία, Κορέα, Πολωνία και Ρωσία. Στον αντίποδα, ξεπερνά τις πέντε ώρες σε Αργεντινή, Χιλή, Μεξικό και ΗΠΑ (οι χαμηλοί μέσοι όροι οφείλονται στον συνυπολογισμό εκπαιδευτικών ειδικών μαθημάτων και κλάδων με λίγες διδακτικές ώρες).
Στις περισσότερες χώρες υπάρχει θεσπισμένος ελάχιστος αριθμός διδακτικών ωρών και ωρών ενασχόλησης ανά εβδομάδα, ώστε να δικαιούται πλήρη αμοιβή ο εκπαιδευτικός, με εξαίρεση τη Σουηδία. Σε κάποιες χώρες, υπάρχει και πρόβλεψη για τις ελάχιστες ώρες παρουσίας στους χώρους διδασκαλίας.
ΤΥΠΟΣ: ΕΘΝΟΣ
Επισυνάψεις: 

Άνοιξε μέτωπο για το ωράριο

Από Έθνος 21-2-2013

Προσθήκη λεζάντας

Τα πήραμε τα Γιάννενα

Κορυφώνονται σήμερα, Πέμπτη 21/2 οι εορταστικές εκδηλώσεις για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων με τη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση.


Εκατό χρόνια συμπληρώνονται σήμερα, Πέμπτη, από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων στις 21 Φεβρουαρίου 1913. Σαν σήμερα ύστερα από πολύνεκρες μάχες και πολύμηνη πολιορκία ο ελληνικός στρατός μπήκε στην πόλη και την απελευθέρωσε από τον τουρκικό ζυγό που κράτησε 483 χρόνια.

Η νίκη-«κλειδί» της απελευθέρωσης, όχι μόνο των Ιωαννίνων αλλά και ολόκληρης της Ηπείρου, ήταν η τετραήμερη μάχη του Μπιζανίου. Ο αρχιστράτηγος διάδοχος Κωνσταντίνος Α', ο οποίος ανέλαβε τη διοίκηση της Στρατιάς Ηπείρου στα μέσα Ιανουαρίου 1913, έθεσε σε εφαρμογή σχέδιο παραπλάνησης με βολές πυροβολικού και επιθέσεις μονάδων πεζικού.

Ο ελληνικός στρατός, με έναν κυκλωτικό ελιγμό, κατάφερε και περικύκλωσε τα τουρκικά στρατεύματα στο Μπιζάνι αιφνιδιάζοντας τον αντίπαλο κι αναγκάζοντας τον Εσάτ Πασά, αρχηγό του τουρκικού στρατού, σε άμεση παράδοση της περιοχής.

Το λεν τα μαύρα Γιάννενα, το δόλιο Κακοσούλι,
το λεν κι απ' τη βαριά σκλαβιά, βασανισμένοι δούλοι.

Το λεν κι όσες γκρεμίστηκαν στα κράκουρα του λόγγου,
Σουλιώτισσες που χόρεψαν στις ράχες του Ζαλόγγου.

Το λένε τα ψηλά βουνά κι οι δροσερές βρυσούλες,
το λένε καμαρόφρυδες, κόρες Γιαννιωτοπούλες.

Το λέει αρματολού σπαθί και κλέφτη γιαταγάνι
το λένε χτύποι και βροντές στο τρομερό Μπιζάνι.

"Τα πήραμε τα Γιάννενα μάτια πολλά το λένε,
μάτια πολλά το λένε όπου γελούν και κλαίνε."

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Για την αύξηση του ωραρίου καθηγητών, δασκάλων, πανεπιστημιακών και καθηγητών ΤΕΙ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Κατά  τη   συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς συντάκτες ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος ρωτήθηκε από το esos σχετικά με την επικείμενη αύξηση των ωρών διδασκαλίας των καθηγητών, δασκάλων , πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικού προσωπικού των ΤΕΙ.
ESOS: κε υπουργέ πότε εκτιμάται ότι θα ανοίξει η συζήτηση επί της επικείμενης αύξησης του ωραρίου (διδασκαλίας) των καθηγητών, δασκάλων , πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικού προσωπικού των ΤΕΙ;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν είναι της ώρας  το ωράριο.
Στο «Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016» που ψηφίστηκε  προχθές απόψε από τη Βουλή δεν γίνεται καμία αναφορά ως προς το πόσο θα αυξηθεί το ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών από την επόμενη σχολική χρονιά, κάτι που αναμένεται ο υπουργός Παιδείας θα καλέσει τις Ομοσπονδίες και των  τριών βαθμίοδων εκπαίδευσης (ΠΟΣΔΕΠ,ΟΣΕΠ,ΟΛΜΕ,ΔΟΕ),  για να συζητήσει το θέμα.
 Το «Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016»   περιλαμβάνει και τις εξής διατάξεις για την παιδεία:
 -Μείωση αναπληρωτών καθηγητών μέσω αύξηση ωραρίου διδασκαλίας
-Μείωση εκτάκτου προσωπικού σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ (ΠΔ 407)
Μείωση προσλήψεων στο υπουργείο Παιδείας
-Μείωση δαπανών Κεντρικών  και Περιφερειακών Υπηρεσιών
-Μείωση λειτουργικών  δαπανών Πανεπιστημίων-ΤΕΙ με συγχωνεύσεις
Μείωση επιχορηγήσεων εντός και εκτός ΓΚ (Πολιτισμός και Αθλητισμός)
-Μείωση των νεοεισερχόμενων στις στρατιωτικές ακαδημίες και των υψηλόβαθμων θέσεων κατά 30%

Για την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών  δεν γίνεται καμία αναφορά ως προς το πόσο θα είναι το ωράριο από την επόμενη σχολική χρονιά.

ΕΘΝΟΣ, αύξηση των ωρών διδασκαλίας των εκπαιδευτικών

wrario1

Προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2012-2013

Προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2012-2013, στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει την πρόσληψη διακοσίων είκοσι τριών (223) εκπαιδευτικών πλήρους και μειωμένου ωραρίου κλάδων Φιλολόγων, Μαθηματικών, Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων και Γεωλόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», για το διδακτικό έτος 2012-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την υπογραφή σύμβασης και ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 21-2-2013 έως και τη  Δευτέρα  25-2-2013.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ,  λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας και υπογραφής σχετικής σύμβασης στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για τον πίνακα με τα ονόματα πατήστε εδώ.

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Ανακοίνωση με αφορμή δημοσιεύματα του τύπου για επικείμενη αύξηση του ωραρίου εκπαιδευτικών Π.Ε.

Αρ. Πρωτ:1932 Αθήνα 19/2/2013
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Κοιν.
Μ.Μ.Ε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Με αφορμή δημοσιεύματα του τύπου για επικείμενη αύξηση του ωραρίου εκπαιδευτικών Π.Ε.

Η επικαιροποίηση του Μεσοπρόθεσμου που ψήφισε η Βουλή ανάμεσα στα άλλα προβλέπει μείωση των προσλήψεων αναπληρωτών με παράλληλη αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών από τη νέα σχολική χρονιά.
Υπενθυμίζουμε ότι τόσο το διδακτικό (21-25 ώρες την εβδομάδα) όσο και το εργασιακό (30 ώρες την εβδομάδα) ωράριο των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι στα πλαίσια του μέσου όρου του ωραρίου των εκπαιδευτικών της Ευρώπης των χώρων του ΟΟΣΑ. Το ωράριο κατακτήθηκε με τους αγώνες του κλάδου το 1997 και νομοθετήθηκε με το Ν.2517/97.
Ο Έλληνας εκπαιδευτικός, για άλλη μια φορά, στοχοποιείται - σκόπιμα - ως ο μοναδικός υπεύθυνος των δεινών στην Εκπαίδευση. Καλείται να εργαστεί με μισθούς εξαθλίωσης, με υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, δίχως ή με «δανεικά» βιβλία, με τη «δαμόκλειο σπάθη» της αξιολόγησης - χειραγώγησης - απόλυσης πάνω από το κεφάλι του, οδηγείται σε συσσίτια, και τώρα «απειλείται» με αύξηση των ωρών διδασκαλίας και αντιμετωπίζει το ορατό φάσμα της ανεργίας των αναπληρωτών.
Η όποια σκέψη του Υπουργού Παιδείας και της Κυβέρνησης για αύξηση των ωρών διδασκαλίας θα πρέπει να εγκαταλειφτεί άμεσα. Σε αντίθετη περίπτωση η Κυβέρνηση θα έρθει αντιμέτωπη με όλο τον οργανωμένο κλάδο.
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ
ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Στη δημοσιότητα το πρόγραμμα διαθεσιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων



Με καθυστέρηση δύο εβδομάδων, λόγω πολύπλοκων διαδικασιών, δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα η πολυαναμενόμενη ανακοίνωση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτάκη, για το Πρόγραμμα Κινητικότητας των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα λόγω κατάργησης της θέσης τους, και έτσι οι 1.891 «διαθέσιμοι» εντός 20 ημερών θα πρέπει να επιλέξουν μεταξύ 2.423 κενών θέσεων.Σύμφωνα με την ανακοίνωση, από τις κενές θέσεις οι πάνω από 2.200 αφορούν τέσσερα υπουργεία, Δημόσιας Τάξης, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Υγείας και Δικαιοσύνης.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση, με την εφαρμογή του προγράμματος κινητικότητας στο Δημόσιο, επιδιώκεται να στελεχωθούν ευαίσθητες υπηρεσίες πρώτης γραμμής με στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη. Για παράδειγμα, σε υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας, όπως το ΕΚΑΒ, ο ΕΟΠΥΥ, τα νοσοκομεία, σε υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας, όπως τα ασφαλιστικά ταμεία, ο ΟΑΕΔ και το ΣΕΠΕ, σε υπηρεσίες του υπουργείου Δικαιοσύνης, υπηρεσίες των δήμων, όπως τα ΚΕΠ, αλλά και υπηρεσίες του υπουργείου Δημόσιας Τάξεως, όπως αστυνομικές διευθύνσεις και τμήματα, τροχαία κ.λπ.
Οι θέσεις είναι 24% περισσότερες από τους υπαλλήλους που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, ώστε να υπάρχουν επαρκή περιθώρια επιλογής, ενώ τα επόμενα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι:
- Εντός προθεσμίας 20 ημερών από τη δημοσίευση της ανακοίνωσης, οι προς μετάταξη υπάλληλοι υποβάλουν αίτηση - υπεύθυνη δήλωση προς το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με υπόδειγμα που θα κοινοποιηθεί στους φορείς προέλευσης στην οικεία υπηρεσία Διοικητικού/ Προσωπικού, στην οποία δηλώνουν τους φορείς στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν, με τη σειρά προτίμησής τους.
- Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) καταχωρίζει τη βαθμολογία και ακολούθως εκδίδει ενιαίο πίνακα βαθμολογίας, κατάταξης και διάθεσης των υπαλλήλων.
-Στη συνέχεια, εκδίδεται η απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Υ.Δ.Μ.&Η.Δ.) για τη μετάταξη των υπαλλήλων, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
-Ταυτόχρονα, το Υ.Δ.Μ.&Η.Δ. αναλαμβάνει πρωτοβουλία να εξαιρέσει από τη διαδικασία της διαθεσιμότητας υπαλλήλους προερχόμενους από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, καθώς και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, λόγω της ιδιαιτερότητας της νησιωτικότητας.
Οι θέσεις έχουν ως εξής:
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ: 2
-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ: 21
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: 670
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ: 535
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ: 2
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ: 10
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ: 544
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ: 126
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ: 32
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ: 10
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ -ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: 7
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ: 464
ΣΥΝΟΛΟ ΘΕΣΕΩΝ: 2.423 (ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ: 1.891)

Οι προσλήψεις αναπληρωτών, όλων των ειδικοτήτων, σχ. έτους 2012-13 στην Π.Ε., μέχρι σήμερα, από τακτικό προϋπολογισμό και ΕΣΠΑ (ΠΕ70 , ΠΕ60, ΠE71-ΠΕ70.50 , ΠΕ61-ΠΕ60.50, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ16.01, ΠΕ19-20, ΠΕ32 & ΠΕ18.41)

Τα νηπιαγωγεία που μετατρέπονται σε Ολοήμερα

Τμήματα-Οργανικότητα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Τη μετατροπή των ακολούθων πενήντα έξι (56) Νηπιαγωγείων με πενήντα έξι (56) τμήματα, σε Ολοήμερα Νηπιαγωγεία, χωρίς αύξηση του συνολικού αριθμού των οργανικών θέσεων νηπιαγωγών της χώρας, προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου:

Ανακοίνωση για την καταδικαστική απόφαση, εις βάρος των μελών, της 27ης Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Γλυφάδας

Αρ. Πρωτ:1931 Αθήνα 18/2/2013
 Προς
  1. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
  2. Δήμο Γλυφάδας
ΚΟΙΝ: Μ.Μ.Ε.
Ανακοίνωση
για την καταδικαστική απόφαση, εις βάρος των μελών,
της 27ης Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Γλυφάδας
Η πρόσφατη απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών που καταδίκασε σε φυλάκιση 5 μηνών τα μέλη της 27ης Σχολικής Επιτροπής Γλυφάδας, για τον τραυματισμό μαθητή από πτώση ανεμιστήρα οροφής σε σχολείο, είναι ένας ακόμη κρίκος στην προσπάθεια να ενοχοποιηθούν οι εκπαιδευτικοί, για όλα τα στραβά και ανάποδα που διαδραματίζονται στα σχολεία της πατρίδας μας, την ώρα που αυτοί επιτελούν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες το έργο τους.
Ο Διευθυντής, υποδεικνύεται ως ο βασικός υπεύθυνος για τη συντήρηση των εγκαταστάσεων του σχολείου, τη στιγμή που δεν έχει ούτε τα απαιτούμενα κονδύλια, ούτε τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις ενώ ταυτόχρονα οι υπηρεσίες των Δήμων αδυνατούν να ανταποκριθούν έστω και στοιχειωδώς στις υποχρεώσεις τους.
Η ασφάλεια και η προστασία των μαθητών, όλων των σχολείων, είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και αποτελεί στοιχειώδη υποχρέωση της οργανωμένης πολιτείας να προλαμβάνει τις δυσάρεστες καταστάσεις. Είναι τραγικό όμως να στοχοποιούνται με τέτοιο τρόπο οι εκπαιδευτικοί τη στιγμή που δεν έχουν τα μέσα να αναλάβουν και αυτό το ρόλο.
Θεωρούμε, επίσης, απαράδεκτο το γεγονός ότι ο Δήμος Γλυφάδας δεν όρισε νομικό εκπρόσωπό του για την υπεράσπιση των μελών της σχολικής επιτροπής ενώ αυτή είναι Ν.Π.Δ.Δ. που ανήκει στο Δήμο, ενώ το έπραξε και σωστά, για τον Διευθυντή των Τεχνικών Υπηρεσιών, υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς σε μια επιπλέον δυσβάσταχτη δαπάνη.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.:
  • Εκφράζει τη συμπαράστασή του στον μικρό μαθητή που τραυματίστηκε, ευτυχώς όχι σοβαρά, καθώς και στην οικογένειά του.
  • Ξεκαθαρίζει ότι την ευθύνη για τη συντήρηση των σχολικών κτηρίων έχουν οι Ο.Τ.Α., στους οποίους άλλωστε ανήκουν, και όχι οι Διευθυντές των σχολείων.
  • Απαιτεί την άμεση καταβολή των απαραίτητων πιστώσεων για την ομαλή λειτουργία των σχολείων.
  • Απαιτεί τη νομική κάλυψη των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία τους, για περιστατικά που πραγματοποιούνται σε ώρα άσκησης καθήκοντος.
  • Αναλαμβάνει τη νομική κάλυψη του συναδέλφου Διευθυντή του σχολείου της Γλυφάδας.

Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

18-02-13

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2012-2013, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 5 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων3 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών και 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου έως και την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013, όπου και θα τοποθετηθούν προσωρινά με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής που προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για τον πίνακα με τα ονόματα των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής πατήστε εδώ.
Για τον πίνακα με τα ονόματα των εκπαιδευτικων των κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών πατήστε εδώ.

Η ΔΑΚΕ καθηγητών ζητά λήξη της θητείας των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολείων

Η θέση για την Αξιολόγηση
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε με ανακοίνωσή της  απαιτεί τη λήξη της θητείας των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και την έναρξη νέας διαδικασίας για αξιοκρατικές επιλογές Στελεχών, και διερωταίται σχετικά με το Προεδρικό διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών:
"Ποιος θα κάνει την αξιολόγηση; Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι περισσότεροι Σχολικοί Σύμβουλοι και Διευθυντές Σχολικών Μονάδων δεν επελέγησαν στις θέσεις τους λόγω της τυφλής υποταγής τους στα κελεύσματα της κυρίας Διαμαντοπούλου και τη συνεπή προσήλωση τους στο ΠΑΣΟΚ;".
Η ΔΑΚΕ  καταγγέλλει πως «οι κρίσεις που έγιναν το 2010 ήταν σκληρά κομματικές κρίσεις και στόχο είχαν την κατάληψη των θέσεων ευθύνης από τους ημετέρους. Θεωρούμε αδιανόητο τα συγκεκριμένα Στελέχη της Εκπαίδευσης να αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς».
 Επίσης η παράταξη των καθηγητών της κυβερνητικής παράταξης σημειώνει:
Α.Ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι η ψυχή του σχολείου και να εμπνέει και να καθοδηγεί το μαθητή.
Β.Είμαστε αντίθετοι με τους συναδέλφους που ακολουθούν αντιεκπαιδευτικές μεθόδους και έχουν συγκρουσιακή λογική στις σχέσεις τους με τους μαθητές.
Γ.Κατηγορηματικά δηλώνουμε ότι ο καθηγητής που δε συνεργάζεται με τους συναδέλφους, είναι φυγόπονος και δεν αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει  τα καθήκοντα του επιβαρύνοντας  τους συναδέλφους του, έχει αυθάδη και αντισυναδελφική συμπεριφορά και προκαλεί με τη στάση του τους μαθητές, δεν έχει καμία θέση στο δημόσιο σχολείο.
Δ.Δε μπορεί όμως το Υπουργείο Παιδείας να επικαλείται μεμονωμένα περιστατικά , που αφορούν μικρή μειοψηφία εκπαιδευτικών, για να επιβάλει ένα σχέδιο αξιολόγησης που πρωτίστως στοχεύει στη μισθολογική καθήλωση μεγάλου  μέρους των εκπαιδευτικών.
Ε.Είναι γεγονός ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που είναι συνεπείς στα υπαλληλικά τους καθήκοντα, έχουν εποικοδομητικές σχέσεις με τους μαθητές τους, αλλά έχουν κάποια προβλήματα στη διδακτική μεθοδολογία που ακολουθούν ή παρουσιάζουν κάποια κενά στο γνωστικό αντικείμενο. Ζ.Οι εκπαιδευτικοί αυτής της κατηγορίας δε γίνονται καλύτεροι με τη μισθολογική τους καθήλωση.
Η.Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε έχει προτείνει Σχολή Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών που θα αναλαμβάνει τη συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να παραμένουν επιστημονικά επαρκείς, παρακολουθώντας και τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις.
Θ.Οι εκπαιδευτικοί που επιμορφώνονται θα πρέπει να απαλλάσσονται από τα διδακτικά τους καθήκοντα, λαμβάνοντας πλήρεις αποδοχές. Η επιμόρφωση πρέπει να είναι συστηματική και να αφορά μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών. Όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να παρακολουθήσουν μια ετήσια επιμόρφωση τουλάχιστον μία φορά στη διάρκεια του υπηρεσιακού τους βίου. Επιπρόσθετα θα πρέπει να προβλέπονται ταχύρρυθμες επιμορφώσεις, έτσι ώστε η επιμόρφωση να είναι συνεχής.
   
Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε  για το σχέδιο Π.Δ για την Αξιολόγηση

Κατατέθηκε από το Υπουργείο Παιδείας προς διαβούλευση  το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Μία προσεκτική ανάλυση του προτεινόμενου σχεδίου υποχρεώνει τον πιο καλόπιστο να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ένα κείμενο, που σε καμία περίπτωση δε μπορεί να αποτελέσει βάση συζήτησης.
Τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι τα εξής:

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Τα τελικά αποτελέσματα-Στο β' γύρο ο πρόεδρος


Οδηγός εκδηλώσεων για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων



Κυριακή, 17 Φεβρουάριος 2013
Ένας πολύ μεγάλος αριθμός εκδηλώσεων από μια σειρά φορείς και συλλόγους αναφέρεται στην απελευθέρωση των Ιωαννίνων. Πολλές έχουν ήδη ξεκινήσει και άλλες έπονται.
Παράλληλα, έχει ξεκινήσει και το κύριο μέρος των εκδηλώσεων των Ελευθέριων από την Περιφέρεια και τον Δήμο Ιωαννιτών.
Οι εκδηλώσεις είναι οι εξής:
- Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων, ο Δήμος Ιωαννιτών και το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών διοργανώνουν κύκλο ομιλιών, στην αίθουσα αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας.
Τη Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013 ο Αθανάσιος Δάλλας, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ιστορικής και Εθνολογικής Εταιρίας της Ελλάδας θα μιλήσει με θέμα: «Βαλκανικοί Πόλεμοι-Η συμβολή των Ελληνίδων στον αγώνα για την απελευθέρωση της Ηπείρου».
Προλογίζει η υπεύθυνη της ομάδας συνεργασίας του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Ιωαννίνων, Υβόννη Σακκά. Ώρα έναρξης: 18.45. Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
- Έκθεση ζωγραφικής με θέμα «Οι ζωγράφοι των Βαλκανικών Πολέμων 1912-13», καθώς και έκθεση φωτογραφίας με θέμα «Η απελευθέρωση της Ηπείρου 1912-13» που διοργανώνει η VIIIη Μεραρχία Πεζικού από 15 μέχρι 25 Φεβρουαρίου, στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Ιωαννίνων.
Το κοινό θα μπορεί να τις επισκέπτεται ελεύθερα από τις 9 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι και από τις 6 το απόγευμα έως τις 8.30 το βράδυ.
Τα έργα που παρουσιάζονται στις εκθέσεις προέρχονται από τη συλλογή του Γ’ Σώματος Στρατού, το Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, το Στρατιωτικό Μουσείο του Α’ Βαλκανικού Πολέμου «Χάνι Εμίν Αγά» (Ιωάννινα), το Στρατιωτικό Μουσείο Λαχανά (Σέρρες), τη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Θεσσαλονίκης –Ιωαννίνων, τη συλλογή πινάκων Β. Νικόλτσιου, το διαγωνισμό των μαθητών της Σχολής Καλών Τεχνών και ιδιωτικές συλλογές (έκθεση φωτογραφίας).
- Έκθεση φωτογραφίας από το αρχείο του Π. Πουλίδη, διοργανώνει στα Παλιά Σφαγεία ο Ραδιοφωνικός Σταθμός Ιωαννίνων της ΕΡΑ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Μουσείου - Αρχείου της ΕΡΤ και το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ιωαννιτών. Παράλληλα, ξεκίνησαν και θα συνεχιστούν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, όλες τις εργάσιμες ημέρες, προβολές ταινιών τεκμηρίωσης υψηλού εκπαιδευτικού επιπέδου για τα σχολεία όλης της Ηπείρου.
Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 28 Φεβρουαρίου και θα λειτουργεί καθημερινά από 11 το πρωί έως 1 το μεσημέρι και από τις 6 το απόγευμα έως τις 8 το βράδυ.
- Η Εταιρεία Ηπειρωτικών Μελετών διοργανώνει έκθεση φωτογραφίας Γιάννη Μπράτη με τίτλο «Από τον επίσημο εορτασμό της 21ης Φεβρουαρίου (1975-2012), με τον φακό του Γιάννη Μπράτη» στην αίθουσα του Λαογραφικού Μουσείου της ΕΗΜ «Κώστας Φρόντζος» (Μιχ. Αγγέλου 42).
Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 25 Φεβρουαρίου και οι ώρες λειτουργίας είναι: Δευτέρα έως Παρασκευή 9 το πρωί με 2 το μεσημέρι, ενώ Δευτέρα και Τετάρτη η έκθεση θα λειτουργεί και από τις 5 το απόγευμα έως τις 8 το βράδυ.
- Στις 18 Φεβρουαρίου, ημέρα Δευτέρα και ώρα 8 μ.μ., στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 χρόνων από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων, η Ιερά Μητρόπολις Ιωαννίνων, ο Ιερός Ναός Αγίας Μαρίνης, το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών και το Μουσικό Σχολείο Ιωαννίνων διοργανώνουν εκδήλωση μας με θέμα: Παλιά Γιαννιώτικα Τραγούδια. Συμμετέχει η Χορωδία Γιαννιωτισσών Κυριών Αγ. Μαρίνης. Διευθύνει η Γεωργία Καρβούνη. Συνοδεύουν μαθητές του Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων. Προλογίζει η Μαίρη Μ. Κωστή.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας» του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών. Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
- Το Ίδρυμα Βορειοηπειρωτικών Ερευνών οργανώνει εκδήλωση για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης των Ιωαννίνων και της Ηπείρου ως και για την Αυτονομία της Βορείου Ηπείρου (17-2-1914). Η εκδήλωση θα γίνει τη Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου στις 18.30 στα γραφεία του ιδρύματος (Κουγκίου 1α, 6ος όροφος). Θα μιλήσει ο πρόεδρος του ιδρύματος Ξενοφών Κουντούρης με θέμα «Ηπειρωτική εποποϊία 1908 - 1916». Θα ακολουθήσει το κόψιμο της πίτας για το 2013.
- Τη Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου στις 18.00 το σωματείο Πνευματικός Φάρος Ιωαννίνων οργανώνει ομιλία στην αίθουσά του (Ι. Καβάσιλα 6- πλησίον ΙΚΑ) με ομιλήτρια τη φιλόλογο και συγγραφέα Μαίρη Κωστή. Θέμα της ομιλίας: Η γυναίκα στον αγώνα για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων.
- Η Εταιρεία Ελλήνων Ευεργετών σε συνεργασία με την Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος και την στήριξη της Ομοσπονδίας Κρητικών Σωματείων και του Μουσείου Ελληνικής Ιστορίας Παύλου Βρέλλη, συνδιοργανώνουν συμπόσιο με Θέμα ''Ομογενείς και Φιλέλληνες Εθελοντές στους Απελευθερωτικούς Αγώνες 1912-13'', στο Μουσείο Βρέλλη στο Μπιζάνι, την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου.
Η εκδήλωση ξεκινάει στις 11 με κατάθεση στεφάνων στο Ηρώον Μπιζανομάχων και στις 12 καλωσόρισμα από τον Κωνσταντίνο Βρέλλη, Διευθυντή Μουσείου Ελληνικής Ιστορίας Παύλου Βρέλλη .
Η εισαγωγική ομιλία «Εθνοευεργεσία στους απελευθερωτικούς αγώνες και
Οικονομικός Πατριωτισμός σε περιόδους οικονομικής κρίσης», θα γίνει από τον Ανάστο Δημητρόπουλο, Πρόεδρο της Εταιρείας Ελλήνων Ευεργετών.
Χαιρετισμοί: Laurie Weitzenkorn, Counselor for Public and Educational Affairs - Διευθύντρια Δημοσίων και Μορφωτικών Υποθέσεων Πρεσβείας ΗΠΑ στην Αθήνα, Φρίξος Πούρλης, Πρόεδρος Συνδέσμου Αποφοίτων Ζωσιμαίας Σχολής, και Γιώργος Οικονόμου, Πρόεδρος Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος.
Το πρόγραμμα ομιλιών έχει ως εξής:
Συντονιστής: Σοφία Μιχαλοπούλου, Δημόσιες σχέσεις Εταιρείας Ελλήνων Ευεργετών
Α’ θεματική ενότητα: ''Εθελοντές Φιλέλληνες και Απελευθερωτικοί Αγώνες 1912-1913''- Παρουσίαση του βιβλίου:«Ένας Αμερικανός στρατιώτης υπό την Ελληνική σημαία 1912- 1913»
Τα απομνημονεύματα ενός Φιλέλληνα εθελοντή (Thomas Hutchison) από την πολιορκία του Μπιζανίου και την Ελλάδα των Βαλκανικών Πολέμων.
Κωνσταντίνος Χρήστου, Καθηγητής Ιστορίας Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Παναγής Βαρβιτσιώτης, Ιστορικός, υποψ. Διδάκτωρ διεθνών, ευρωπαϊκών και στρατηγικών σπουδών, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
- "Αμερικανοί στα Βαλκάνια στις αρχές του 20ού αι.: εθελοντισμός και ανθρώπινα δικαιώματα Vs γεωπολιτικής;"
Βασίλης Τραφαλής, Υπ. Δρ. Γεωπολιτικής και Γεωστρατηγικής Παν/μίου Αθηνών
Ξενοφών Μονίαρος, Ιστορικός
- «Το κίνημα των Γαριβαλδινών και οι απελευθερωτικοί αγώνες 1912-1913 »
Μιχάλης Μαρτσέκης, Πρόεδρος Ομοσπονδίας Αδελφοτήτων Κόνιτσας
Β’ θεματική ενότητα: "Εθελοντές Ομογενείς και Απελευθερωτικοί αγώνες’’
-"Ιερός Λόχος Αμερικανών»
Γεώργιος Βαγενάς, Πρόεδρος Συλλόγου Αποφοίτων Ζωσιμαίας Σχολής
-Ιερός Λόχος Κρητών Φοιτητών
Μανώλης Πατεράκης, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κρητικών Πολιτιστικών Σωματείων
- Απελευθέρωση Μπιζανίου και Ιωαννίνων
Γεώργιος Γκορέζης, Πρόεδρος Ενώσεων Αποστράτων Ελληνικού Στρατού - παράρτημα Ιωαννίνων
- Ο Ελληνισμός της Ρωσίας, της Μικρασίας, της Κύπρου και της Αιγύπτου στους Βαλκανικούς Πολέμους
Ιωάννα Κονδύλη, Επίτιμος Πρέδρος Συνδέσμου Υποτρόφων Ωνασσείου Ιδρύματος, Αντιπρόεδρος Εταιρείας Ελλήνων Ευεργετών Καταληκτήρια ομιλία: «Ελλάδα - το όραμα για Ελπίδα και Φως στο μέλλον»
Αγνή Βλαβιανού Αρβανίτη, Πρόεδρος και Ιδρύτρια της Διεθνούς Οργάνωσης Βιοπολιτικής.
- Τα αποκαλυπτήρια του μνημείου πεσόντων του ελληνικού στρατού και εθελοντών μαχητών από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, θα γίνουν από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Μανωλιάσσας.
Τα αποκαλυπτήρια του μνημείου θα γίνουν την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου στις 12 το μεσημέρι στην θέση «Εικόνισμα» της τοπικής Κοινότητας Μανωλιάσσας.
- Ομιλία από τον ομότιμο Καθηγητή του Εθνικού Μετσοβείου Πολυτεχνείου κ. Θεοδόση Τάσιο, με θέμα, «Ιστορικό κατασκευής του οχυρού του Μπιζανίου», θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου και ώρα 19.00, στην αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος στη Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία στα πλαίσια των εκδηλώσεων για τα Ελευθέρια Ιωαννίνων.
Την εκδήλωση συνδιοργανώνουν ο Δήμος Ιωαννιτών, το Πνευματικό Κέντρο και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος Τμήμα Ηπείρου.
Επίσης, με ανακοίνωση γίνεται γνωστό πως ο καθηγητής θα παρουσιάσει το νέο του βιβλίο με τίτλο «Επιφυλλίδες» και θα υπογράψει αντίτυπα στο βιβλιοπωλείο Γραμμή (Μεγάλου Αλεξάνδρου 124 στα Ιωάννινα), την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου και ώρα 11.00 έως 13.00.

Το πρόγραμμα των Ελευθέριων
Στο πλαίσιο του εορτασμού των Ελευθέριων, το πρόγραμμα συνεχίζεται ως εξής:
- Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου. 12.00: Δοξολογία στον Iερό Nαό Aγίου Nικολάου Tσεριτσάνων και κατάθεση στεφάνων στο Hρώο των «Αγωνιστριών Γυναικών των Τσεριτσάνων» (Δήμος Δωδώνης).
- Τρίτη 19 Φεβρουαρίου
10.30: Επίσκεψη στα οχυρά Μπιζανίου: Τοπογραφική και ιστορική ενημέρωση-Αναπαράσταση παράδοσης οχυρών Μπιζανίου από την VIII Μεραρχία
11.45: Επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στον τύμβο Μπιζανομάχων- Επίσκεψη στην έκθεση φωτογραφιών από τις μάχες του πολέμου 1912-1913 στο πολιτιστικό κέντρο Μπιζανίου.
20.00: Απονομή Χρυσού Μεταλλίου Πνευματικής Αξίας Α΄ Τάξεως στην Περιφέρεια Ηπείρου, στο Δήμο Ιωαννιτών και στην VIII Μεραρχία Ηπείρου - Κατσιμήτρος από την Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών και στρατιωτικά εμβατήρια και τραγούδια εποχής 1912-1913 στην Αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος στη Ζωσιμαία Ακαδημία.
Επιμέλεια ΦΙΛΗΜΩΝ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ από τα Πρωινά Νέα

Φωτιά στο Δημόσιο

ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

Βέτο της τρόικας για απολύσεις. Εντός της εβδομάδας οι Βρυξέλλες αναμένουν τα νέα οργανογράμματα των υπουργείων με τις καταργούμενες θέσεις και τους τριμηνιαίους στόχους αποχωρήσεων. Προϋπόθεση η διαθεσιμότητα για την εκταμίευση της επόμενης δόσης.

Φωτιά στο Δημόσιο
Τελεσίγραφο στην Αθήνα στέλνει η Κομισιόν για το θέμα της διαθεσιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων που βρίσκεται σε «νεκρό σημείο» και δηλώνει έτοιμη να απαιτήσει άμεσες απολύσεις.
Πηγές της Κομισιόν καθιστούν σαφές ότι η εφαρμογή του προγράμματος προκειμένου να τεθούν σε διαθεσιμότητα 25.000 δημόσιοι υπάλληλοι αποτελεί απόλυτη προϋπόθεση για την εκταμίευση της δόσης του Μαρτίου ύψους 2,8 δισ. ευρώ και η πρόοδος θα συνυπολογίζεται στην ομαλή ροή της χρηματοδότησης στο πλαίσιο των επόμενων δόσεων.
Στις Βρυξέλλες εκφράζεται έντονη ανησυχία για την καθυστέρηση που σημειώνεται στο πρόγραμμα και διαμηνύεται ότι οι ελεγκτές αναμένουν άμεσα συγκεκριμένες λεπτομέρειες για την αποφασιστική προώθησή του. Μάλιστα, οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι από το περιεχόμενο των απαντήσεων της Αθήνας θα εξαρτηθεί η ημερομηνία επιστροφής του κλιμακίου της τρόικας, αρχικά σε τεχνικό επίπεδο, η οποία τοποθετείται για τα τέλη Φεβρουαρίου.
  • Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στο Εθνος της Κυριακής.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Καμία αλλαγή στις πανελλαδικές μέχρι το 2016-2017


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Καμιά αλλαγή, τουλάχιστον μέχρι το σχολικό έτος 2016-2017, δεν πρόκειται να γίνει για τις εισαγωγικές εξετάσεις των υποψηφίων στα ΑΕΙ, ξεκαθάρισε τον περασμένο μήνα,  στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος , κι εξήγησε:
Α.Δεν μπορεί να επικρέμαται ως δαμόκλεια σπάθη κάθε χρονιά η οποιαδήποτε αλλαγή των εισαγωγικών εξετάσεων. Γι' αυτό πρώτα θα ολοκληρώσουμε όλες τις αλλαγές στην τριτοβάθμια, να δούμε την αλλαγή στα λύκεια, στα γυμνάσια, στα σχολεία, να δούμε όλο το σύστημα της εκπαίδευσης ενιαία πώς λειτουργεί και να μη συζητήσουμε αυτή τη στιγμή καμιά αλλαγή τουλάχιστον.
Β.Να υπάρξει μια ηρεμία, σταθερότητα να δούμε την αλλαγή στα σχολεία και μετά να δούμε αν χρειάζεται αυτός ο θεσμός αλλαγή. Γιατί αυτό το γεγονός, ότι κάθε χρόνο αλλάζουμε το σύστημα έχει προξενήσει και έξοδα στις οικογένειες και μια τρέλα. Το αφήνουμε λοιπόν αυτό ως έχει. Να μπορέσουμε να καλύψουμε τα μεγάλα προβλήματα που νομίζω ότι έχουν αναδειχθεί μέσα από αυτή τη συζήτηση, να μπορέσουμε να λύσουμε τα θέματα της ειδικής αγωγής, να μπορέσουμε να λύσουμε τα θέματα των κενών. Αυτή τη στιγμή εκπονούμε αυτό το σχέδιο για να μπορέσουμε τον Σεπτέμβριο να έχουμε κάθε τάξη γεμάτη με τους εκπαιδευτικούς που χρειάζονται και να μπορέσουμε να λύσουμε τα άμεσα προβλήματα.
Γ.Όταν λειτουργήσει το σύστημα και το δούμε και το αξιολογήσουμε, αφού κατασταλάξει ο κουρνιαχτός, μετά θα σκεφτούμε και θα συζητήσουμε αν χρειάζεται αλλαγή. Τουλάχιστον, όμως, τα παιδιά να ξέρουν ότι μέχρι το 2016-2017 θα έχουν το ίδιο σύστημα.
Ευχαριστώ πολύ.
για τις εισαγωγικές εξετάσεις. Να υπάρξει μια ηρεμία, σταθερότητα να δούμε την αλλαγή στα σχολεία και μετά να δούμε αν χρειάζεται αυτός ο θεσμός αλλαγή. Γιατί αυτό το γεγονός, ότι κάθε χρόνο αλλάζουμε το σύστημα έχει προξενήσει και έξοδα στις οικογένειες και μια τρέλα. Το αφήνουμε λοιπόν αυτό ως έχει. Να μπορέσουμε να καλύψουμε τα μεγάλα προβλήματα που νομίζω ότι έχουν αναδειχθεί μέσα από αυτή τη συζήτηση, να μπορέσουμε να λύσουμε τα θέματα της ειδικής αγωγής, να μπορέσουμε να λύσουμε τα θέματα των κενών. Αυτή τη στιγμή εκπονούμε αυτό το σχέδιο για να μπορέσουμε τον Σεπτέμβριο να έχουμε κάθε τάξη γεμάτη με τους εκπαιδευτικούς που χρειάζονται και να μπορέσουμε να λύσουμε τα άμεσα προβλήματα.
Όταν λειτουργήσει το σύστημα και το δούμε και το αξιολογήσουμε, αφού κατασταλάξει ο κουρνιαχτός, μετά θα σκεφτούμε και θα συζητήσουμε αν χρειάζεται αλλαγή. Τουλάχιστον, όμως, τα παιδιά να ξέρουν ότι μέχρι το 2016-2017 θα έχουν το ίδιο σύστημα.

Διαλύουν την ειδική αγωγή!



ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Παρασκευή 15 Φλεβάρη 2013
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΝΕΟΛΑΙΑ

Διαλύουν την ειδική αγωγή!
Μόλις μια βδομάδα μετά την ψήφιση του Ν.4115/2013 και του επίμαχου άρθρου 39, το υπουργείο Παιδείας δημοσίευσε πρόγραμμα -ενταγμένο στο ΕΣΠΑ- με τίτλο: Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης».


 Στο κείμενο αυτό αποκαλύπτονται οι πραγματικές προθέσεις του υπουργείου που δεν είναι άλλες από την πλήρη αποδιάρθρωση του συνόλου της Ειδικής Αγωγής, μέσα από την «ένταξη όπως όπως» στα κοινά σχολεία.
Το πρόγραμμα αυτό αποκαλύπτει τον πραγματικό σκοπό των ευρωπαϊκών κονδυλίων. Δηλαδή: χρήματα για τη διάλυση της Ειδικής Αγωγής, χρήματα για να παραδοθεί ο ευαίσθητος αυτός χώρος στους ιδιώτες, χρήματα για να πεταχτούν τα ΑμΕΑ έξω από το σχολείο και όχι για να βρουν μια θέση στη Δημόσια Ειδική Αγωγή, 185 χιλιάδες παιδιά που τη στερούνται. Αυτή είναι η πολιτική της ΕΕ!
Πρόκειται για το «νέο» μοντέλο Ειδικής Αγωγής που κύριο στόχο έχει να μεταβιβαστεί η ευθύνη και το κόστος της, στους ίδιους τους «χρήστες», στα παιδιά, δηλαδή, με Αναπηρίες και Ειδικές Μαθησιακές Ανάγκες και τις οικογένειές τους.
Ποιες αλλαγές έφερε ο νέος νόμος