Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΗΠΑ: Θα οπλοφορούν οι δάσκαλοι στη Ν. Ντακότα

Οι δάσκαλοι των σχολείων της Νότιας Ντακότας θα επιτρέπεται στο εξής να οπλοφορούν για να προστατεύουν τους μαθητές τους, με βάση ένα νέο νόμο που επικυρώθηκε την Παρασκευή από τον κυβερνήτη Ντένις Ντούγκαρντ.
Το μέτρο αυτό ισχύει για τους εκπαιδευτικούς και όλα τα μέλη του προσωπικού των σχολείων. Ωστόσο, για να φέρουν όπλα θα πρέπει αρχικά να περάσουν από εκπαίδευση, παρόμοια με αυτήν που κάνουν οι δυνάμεις ασφαλείας της Πολιτείας.
Ο νόμος υιοθετήθηκε σε μια περίοδο που στις ΗΠΑ συζητείται έντονα το θέμα της οπλοκατοχής και των περιοριστικών όρων που θα πρέπει να επιβληθούν, μετά τη σφαγή σε ένα σχολείο της πόλης Νιουτάουν του Κονέκτικατ, στις 14 Δεκεμβρίου, όπου ένας νεαρός ένοπλος σκότωσε 20 παιδιά και 6 γυναίκες.
Η NRA, η πανίσχυρη ένωση υπέρ της οπλοκατοχής, ζητά να τοποθετηθούν ένοπλοι φρουροί στα σχολικά κτίρια, ένα μέτρο που έχει ήδη εγκριθεί σε ορισμένες περιοχές του Τέξας και του Οχάιο. Η Νότια Ντακότα είναι η πρώτη Πολιτεία που παίρνει μια τέτοια απόφαση.
"Στις αγροτικές περιοχές (και η Νότια Ντακότα έχει πολλές) η αστυνομία συχνά απέχει πολλά χιλιόμετρα από τα σχολεία. Στις ζώνες αυτές, τα σχολεία μπορεί να επιθυμούν να έχουν ένοπλους φρουρούς», εξήγησε ένας εκπρόσωπος του κυβερνήτη. Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο νόμος έχει προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Πηγή: ΑΜΠΕ

Για τη γυναίκα φιλοσοφήσανε…

Παρασκευή 08 Μαρτίου, 8:30 μ.μ
Για τη γυναίκα φιλοσοφήσανε…
με τη Λαϊκή Ορχήστρα του Δημοτικού Ωδείου
Ντίνος Μπουζάνης: κιθάρα
Νίκος Παππάς: μπουζούκι
Περικλής Μπουλουχτσής: μπάσο
Γιάννης Σταύρου: κιθάρα - φωνή
Ανθή Σταύρου: πλήκτρα - φωνή
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας» 
Είσοδος ελεύθερη
 

Ορειβατικός Σύλλογος Ιωαννίνων

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
 
 
  Α Διαδρομή: Κώτσικα - Τζαμί Κώτσικας - Νερό στα Ούθια - Αυχένας Κερασοχωρίου - Κώτσικα. (ΚΥΚΛΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ)
Ώρες πορείας: 6΄(Α κατηγορίας)
Αρχηγοί: Παπαρούνας Απόστολος και Μπιλιούρης Σταύρος 
 
 
  Β Διαδρομή: Καλπακιώτικος Ποταμός (Ασκηταριό Μονής Γιρομερίου) - Κίσαρας - Θεόστρουγκα (1.064μ) - Μαλιχότζα (1.056μ) - Νερό στα Ούθια - Κώτσικα. (ΔΙΑΣΧΙΣΗ)
Ώρες πορείας: 7΄(Β κατηγορίας)
Αρχηγός: Φατήρας Κώστας και Μπάλος Παναγιώτης
 
 
Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και οι διαδρομές θα επανεκτιμηθούν επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν, ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων. 
 
 
Αναχώρηση: 7:00 π.μ. [από την Περιφέρεια Ηπείρου]

Πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής στα Γραφεία του Συλλόγου,
Σμύρνης 15  καθημερινά 7-9μμ. τηλ & fax.: 26510-22138

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών και μετά τις 30/6/2010




Μπράτης Δημήτρης                        
Αιρετός των εκπαιδευτικών της
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
στο ΚΥΣΠΕ
d.mpratis@gmail.com                            
τηλ. 6974750402 – 2103312790
2103442884              
fax: 2103246893
Αθήνα, 7/3/2013
Προς:
1. Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
2. Τον Υφυπουργό Παιδείας
κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου
Κοιν: Δ.Σ. Δ.Ο.Ε.


Θέμα: Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών και μετά τις 30/6/2010
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,
Στο άρθρο 9 παρ.2 του Ν.3848/2010 προβλέπονται τα εξής:
«…. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νόμου αυτού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων που προβλέπονται στο άρθρο 3...».
Η ρύθμιση αυτή δημιουργεί τεράστιες αδικίες, αφού συνάδελφοί μας αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που εργάστηκαν μετά την 1η Ιουλίου 2010 και μέχρι σήμερα κατατάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία από 1/7/2010. Ουσιαστικά, δηλαδή, η προϋπηρεσία χάνεται και υπολογίζεται (ελάχιστα) μόνο μετά τον πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Παρατηρείται έτσι το φαινόμενο οι συνάδελφοί μας που αποδέχτηκαν το διορισμό τους και πήγαν σε όλες τις περιοχές της χώρας, να έχουν (πολλές φορές) χαμηλότερη σειρά στον πίνακα από άλλους που δεν αποδέχτηκαν το διορισμό τους ή δεν έχουν προϋπηρεσία. Ο πλήρης δηλαδή παραλογισμός του συστήματος διορισμών.

Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,
            Στη συνάντηση που είχατε με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στις 30/10/2012 είχατε δεσμευθεί ότι: «Με νομοσχέδιο που θα κατατεθεί άμεσα – εντός του Νοεμβρίου 2012– θα ξεκλειδώσουν οι πίνακες και η προϋπηρεσία θα προσμετράται στο σύνολό της κανονικά για όλους - Δελτίο Τύπου Δ.Ο.Ε. 30/10/2012.».
Επειδή μέχρι τον Ιούνιο του 2013, που θα συνταχθούν οι νέοι πίνακες των αναπληρωτών, ο χρόνος είναι ελάχιστος, υπάρχει η ανάγκη να κατατεθεί και να ψηφισθεί από τη Βουλή, άμεσα, η νομοθετική ρύθμιση, έτσι ώστε να ληφθεί υπόψη η συνολική προϋπηρεσία των συναδέλφων κατά τη σύνταξη των νέων πινάκων των αναπληρωτών του 2013-14.
Φυσικά για να έχει ουσιαστικό αντίκρισμα η ρύθμιση, θα πρέπει να καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς όλα τα οργανικά κενά της Π.Ε. και με προσλήψεις αναπληρωτών όλα τα λειτουργικά κενά.

Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης

Η απάντηση του Υπ. Παιδείας για τη μη συγκρότηση των Συμβουλίων Επιλογής Σχολικών Συμβούλων και Διευθυντών Εκπαίδευσης στην Π.Ε.

  
Τετάρτη, 06 Μάρτιος 2013 22:37

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
                                                                           
Με έκπληξη διάβασα, στο υπ. αριθμ. Φ353.1/6/31068/Δ1/6-3-2013 έγγραφο, την απάντηση που μου έστειλε η αρμόδια Δ/νση προσωπικού του Υπ. Παιδείας, σχετικά με τη μη λειτουργία των Συμβουλίων Επιλογής Δ/ντών Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων. Στο έγγραφο αναφέρεται ότι η θητεία των μελών έληξε στις 31/12/2012, ενώ είναι γνωστό ότι το Συμβούλιο Δ/ντών Εκπαίδευσης δε λειτουργεί από το Δεκέμβρη του 2011 (15 μήνες τώρα) και των Σχολικών Συμβούλων από το Νοέμβρη του 2012, λόγω συνταξιοδότησης των Προέδρων τους.  
Αν αυτή είναι η απάντηση του Υπ. Παιδείας, ότι δηλαδή εδώ και 15 μήνες «τα εν λόγω συμβούλια είναι σε… διαδικασία συγκρότησης» και 8 μεγάλες περιοχές της χώρας δεν έχουν Δ/ντές Εκπαίδευσης, επιλεγμένους από το αρμόδιο Συμβούλιο, τότε αυτό είναι ένα ακόμη δείγμα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το Υπουργείο Παιδείας τα εκπαιδευτικά θέματα.
Συνημμένα σας κοινοποιώ την απάντηση του Υπ. Παιδείας και το ερώτημα που είχα υποβάλει.


«Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση»

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
Τηλ. 6974750409
Fax:2103442287                                                                                               
Μάρτιος 2013
     Τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο δίνεται έμφαση στην αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της εκπαίδευσης και των παραγόντων που υπεισέρχονται στη λειτουργία της. Η έμφαση αυτή υπαγορεύεται κυρίως από την ανάγκη ποιοτικής αναβάθμισης της εκπαίδευσης η οποία θεωρείται διεθνώς βασική προϋπόθεση για την επιτυχή ανταπόκριση της κοινωνίας της γνώσης.
     Στη χώρα μας η αποδοχή και η εφαρμογή ενός συστήματος αξιολόγησης παραμένει ζητούμενο τα τελευταία τουλάχιστον τριάντα χρόνια. Οι όποιες προσπάθειες έγιναν συνάντησαν την καθολική αντίδραση των εκπαιδευτικών. Δεν ευοδώθηκαν αφού δεν διασφάλιζαν τους όρους που απαιτούνται για την εφαρμογή ενός αξιόπιστου συστήματος αξιολόγησης κι έρχονταν σε πλήρη αντίθεση με τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και αντιστρατεύονταν βασικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
     Δεδομένη θεωρείται και σήμερα η δυσπιστία και η αντίδραση των εκπαιδευτικών απέναντι στις προθέσεις, τη σκοπιμότητα και την εγκυρότητα του συστήματος αξιολόγησης που προωθείται.
     Η δυσπιστία και η αντίδραση αυξάνει αφού:
  • οι εκπαιδευτικοί διαπιστώνουν πως το σχέδιο προεδρικού διατάγματος που προωθείται εστιάζεται αποκλειστικά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συνδέοντας το προϊόν της αξιολόγησης με τις άδικες και αυθαίρετες ποσοστώσεις που ισχύουν για τη μισθολογική και τη βαθμολογική εξέλιξη τους (βλ. Ν.4024/2011).
  • η προωθούμενη αξιολόγηση δεν έχει παιδαγωγικό προσανατολισμό, δεν αποβλέπει στην ανατροφοδότηση και στη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης αλλά στοχεύει να μετατραπεί σε εργαλείο πειθαρχικού ελέγχου και επιβολής κυρώσεων.
  • οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πως οι αξιολογητές είναι στελέχη που στην πλειοψηφία τους επιλέγηκαν με κομματικά και αναξιοκρατικά κριτήρια.
  • Εφαρμογή στην πράξη οποιασδήποτε αξιολόγησης χωρίς τη συναίνεση της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι αδύνατη.
     Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να επιδιώξει ένα γόνιμο και ουσιαστικό διάλογο με τις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών με βάση τις θέσεις τους.
     Οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ της αξιολόγησης συνολικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, νομοθεσία, υποδομή, βιβλία, προγράμματα, δαπάνες κλπ.) στα πλαίσια ενός ενιαίου συστήματος αλληλοεξαρτώμενων παραγόντων.
     Είναι υπέρ της αξιολόγησης που θα έχει ως στόχο τη βελτίωση και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, την ενίσχυση, ανατροφοδότηση, ενθάρρυνση και στήριξη του εκπαιδευτικού και όχι την τιμωρία του.
     Η διασφάλιση των όρων που απαιτούνται για την εφαρμογή ενός αξιόπιστου συστήματος αξιολόγησης όλων των συντελεστών του εκπαιδευτικού έργου με καθαρό παιδαγωγικό προσανατολισμό δυστυχώς εξακολουθεί να αποτελεί μέχρι και σήμερα ζητούμενο.

«Και δώστ’ και πάρτ’», Τσικνοπέμπτη με τους πολιτιστικούς συλλόγους του Δήμου Ιωαννιτών


Και δώστ’ και πάρτ’
Τσικνοπέμπτη με Πολιτιστικούς Συλλόγους 

Ένα αποκριάτικο ξεφάντωμα με τίτλο «Και δώστ’ και πάρτ’», με τη συμμετοχή Πολιτιστικών Συλλόγων διοργανώνει την Τσικνοπέμπτη, 7 Μαρτίου 2013, και ώρα 8 μ.μ. στην αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας» το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών.

Συμμετέχουν:
Πολιτιστικός Σύλλογος Λακκωμάτων Ιωαννίνων
Δρώμενο: Πως στουμπίζουν το πιπέρι

Αδελφότητα Σκλιβανιτών Ιωαννίνων
Σκωπτικά: Αποκριάτικα τραγούδια και διάλογοι με ιλαρά Σκλιβανιτών

Τμήμα Παραδοσιακών Χορών Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Ιωαννιτών
Τα κουκιά  (Δρώμενο) και αποκριάτικοι χοροί

Πολιτιστικός Σύλλογος Περάματος «Το Σπήλαιο»
Δρώμενο: Αναπαράσταση Γάμου

Πολιτιστικός Σύλλογος «Η Λούτσα» Δήμου Ιωαννιτών
Σιουρίγματα : Σατυρικοί διάλογοι  και τραγούδια

Πολιτιστικός Σύλλογος «Ο Πλάτανος»
Πολιτιστικός Σύλλογος  Καραβατιάς
Πολιτιστικός Σύλλογος Αγίας Τριάδας
5ο και  20ο Δημοτικό Σχολείο
Δρώμενο: Ο Βαλμάς

 
Πολιτιστικός Σύλλογος Δροσιάς και Πεντέλης
Τραγούδια – δρώμενο: Πάνω Ζε – Κάτω Ζε και Δε δουλεύω τη Δευτέρα

Πολιτιστικός Σύλλογος Κιάφας
Πολυφωνικά τραγούδια – δρώμενο: Κουκιά και Κίνησα να πάω στον μύλο
 
Πολιτιστικός Σύλλογος Κρύας
Δρώμενο: Χάσκα και Γανωτής
 
Χορευτικός Όμιλος Μεγάλου Περιστερίου
Δρώμενο: Πισουπίδες

Πολιτιστικός Σύλλογος «Το Kάστρο» και Πολιτιστικός Σύλλογος κατοίκων και φίλων του Κάστρου
Συμμετέχει ο Ορειβατικός Σύλλογος Ιωαννίνων
Δρώμενο: Χαρτοπόλεμος στην Πλατεία Ιωαννίνων

Καλλιτεχνική παρουσίαση: Παναγιώτης Τζόκας
Συμμετέχει το μουσικό συγκρότημα του Κώστα Βέρδη.
Είσοδος ελεύθερη.

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) προβαίνει σε ανακοίνωση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος των Επιστημονικών Εποπτικών Συμβουλίων  (ΕΠ.Ε.Σ.) των Π.Π.Σ. προς τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για αναπληρωτές με σκοπό την πλήρωση λειτουργικών κενών των εν λόγω σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2012-2013, σύμφωνα με τις διατάξεις: του Ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α΄), «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις»και του άρθρου 329, παρ. 4α του Ν. 4072/2012 (ΦΕΚ 86Α) «Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος - Νέα εταιρική μορφή - Σήματα - Μεσίτες Ακινήτων - Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις»,.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν και να υποβάλουν αίτηση μέχρι και την Tρίτη 12 Μαρτίου 2013.
 Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και η αίτηση υποβολής υποψηφιότητας- βιογραφικού του εκπαιδευτικού  είναι αναρτημένες εδώ.

Διακόπηκε για αύριο η συζήτηση επί του Σχεδίου Αθηνά

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Διακόπηκε για αύριο στις 5 το απόγευμα η συζήτηση επί του Σχεδίου Αθηνά στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, ενώ  κάτι τέτοιο δεν ήταν προγραμματισμένο.
 Για αύριο στις 5 το απόγευμα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων θα συζητούνταν η βία στα πανεπιστήμια.
 Η νέα αυτή εξέλιξη δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα για την προώθηση του Σχεδίου Αθηνά , ως έχει , για την κατάρτιση Προεδρικού Διατάγματος.
Κύκλοι του υπουργείου Παιδείας, πάντως , ανέφεραν απόψε στο esos πως ο υπουργός παιδείας είναι αποφασισμένος να ολοκληρώσει την εφαρμογή του Σχεδίου Αθηνά.

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Αποσύρθηκε η τροπολογία για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

mathitesΗ κυβέρνηση αποφάσισε να αποσύρει την τροπολογία για την αξιολόγηση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Τι προέβλεπαν οι διατάξεις
Απέσυρε η κυβέρνηση την τροπολογία για την αξιολόγηση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Η τροπολογία είχε κατατεθεί από το υπουργείο Παιδείας σε νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος που εισάγει επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας και άλλων υπουργείων.
Οι διατάξεις προέβλεπαν τη δημιουργία Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής με την επωνυμία »Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» και ρύθμιζε θέματα σχετικά με τη διαδικασία και τα κριτήρια αξιολόγησης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Πηγή: ΑΜΠΕ

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων

party

Ένσταση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων επί της πρότασης του Υπουργείου Παιδείας για το Σχέδιο ΑΘΗΝΑ





6 Μαρ. 2013
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για τη νέα τροποποιημένη πρόταση του Υπουργείου Παιδείας ως προς τη συγκρότηση Σχολών και Τμημάτων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο πλαίσιο του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ». Πιο συγκεκριμένα, επιμένει με έντονο τρόπο στην ίδρυση της Πολυτεχνικής Σχολής, η οποία θα περιλαμβάνει το Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών, το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, σύμφωνα με την υποβληθείσα πρόταση της Συγκλήτου για την ένταξη του υπάρχοντος Τμήματος της Σχολής Θετικών Επιστημών στην υπό ίδρυση Πολυτεχνική Σχολή, καθώς και το ιδρυθέν Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ήδη από το έτος 2009.
Το Σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» ήρθε να βάλει μία τάξη στα προβλήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να εξορθολογήσει τη λειτουργία Τμημάτων, Σχολών και ΑΕΙ και όχι να καταστρέψει ότι λειτουργεί άψογα και διακρίνεται από αριστεία και καθολική αναγνώριση.

Ιωάννινα, 6 Μαρτίου 2013
Από την Πρυτανεία

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Τι ισχύει για την πρωινή προσευχή και την ασφάλεια των μαθητών Δημοτικού Σχολείου


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Α) Για την πρωινή προσευχή
«Σύμφωνα με το Π.Δ. 201/98 (ΦΕΚ 161 τ. Α’) – αρθρο 13, παρ. 5, εδαφ. 3 α&β και παρ. 10 εδαφ. δ, σας επισημαίνουμε ότι:
Πριν από την έναρξη των μαθημάτων πραγματοποιείται κοινή προσευχή των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού στο προαύλιο του σχολείου με ευθύνη των εκπαιδευτικών που εφημερεύουν. Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών η προσευχή πραγματοποιείται στην αίθουσα κάθε τάξης. Οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν υποχρεωτικά στην πρωινή προσευχή και στον εκκλησιασμό και επιβλέπουν τα τμήματά τους. Οι ετερόδοξοι μαθητές παρευρίσκονται με το τμήμα που ανήκουν στο χώρο συγκέντρωσης χωρίς να  συμμετέχουν στην προσευχή, τηρώντας απόλυτη ησυχία, σεβόμενοι τους δασκάλους και τους συμμαθητές του που προσεύχονται».
Β) Για την ασφάλεια μαθητών
«Σύμφωνα με τη με αριθμ, 2368/Γ2/9-1-2007 Εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης  υποχρεούνται να φροντίζουν, ώστε οι θύρες εισόδου-εξόδου στο χώρο του σχολείου να παραμένουν κλειστές καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου.
Με αυτόν τον τρόπο διαφυλάσσεται η ασφάλεια των μαθητών και αποτρέπεται η αναίτια είσοδος και έξοδος αυτών από τον προαύλιο χώρο του σχολείου, καθώς και η είσοδος ατόμων που ουδεμία σχέση έχουν με τη λειτουργία του.
Οι γονείς εισέρχονται στο σχολείο κατά τις προγραμματισμένες ώρες συναντήσεων με τους δασκάλους των τάξεων και μετά από άδεια του Διευθυντή του σχολείου».
Με τη λήξη της προσευχής οι θύρες εισόδου-εξόδου με ευθύνη των εφημερευόντων εκπαιδευτικών, θα ανοίγουν μόνο για τα επόμενα 2-3 λεπτά, για να εισέρχονται οι μαθητές που έχουν καθυστερήσει να προσέλθουν, απευθύνοντας σχετική παρατήρηση στους ίδιους και στους συνοδούς τους.

ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ Θέλουν να αναγκάζουν τους εκπαιδευτικούς να βγάζουν αμόρφωτα παιδιά Συνάντηση της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ με το ΔΣ της ΔΟΕ, χτες, στον Περισσό

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Συνάντηση με το ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) είχε, χτες, η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα στην έδρα της ΚΕ, στον Περισσό, για το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, μετά τη συνάντηση, δήλωσε:
«Οι σύλλογοι γονέων, οι οργανώσεις των εργαζομένων πρέπει από κοινού με τις οργανώσεις των δασκάλων, γενικότερα των εκπαιδευτικών, να αντιταχθούν στο προεδρικό διάταγμα που με τον πλασματικό τίτλο "αξιολόγηση" έχει σαν στόχο να οδηγήσει τους εκπαιδευτικούς να κάνουν τη δουλειά του συστήματος, να τους εκφοβίζει, να μη διεκδικούν, να μη συμβάλλουν στον αγώνα για τα κοινωνικά μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών.
Με αυτόν τον τρόπο, πάμε σε ένα καθεστώς που θυμίζει την περίοδο του πιστοποιητικού των κοινωνικών φρονημάτων, μόνο που τώρα δεν στρέφεται εναντίον των κομμουνιστών, εναντίον των ριζοσπαστών, αλλά έχει ως στόχο, μέσα από εκβιασμό, να οδηγήσει τους εκπαιδευτικούς και σε απολύσεις και σε διαθεσιμότητες και με τον υπαρκτό αυτό φόβο να τους εντάξει και να τους μετατρέψει σε ένα γρανάζι που θα οδηγήσει και σε αμόρφωτα παιδιά, χωρίς κριτική σκέψη, χωρίς δυνατότητες ελεύθερης σκέψης και δράσης».
Ο Κομνηνός Μαντάς, πρόεδρος της ΔΟΕ, μετά τη συνάντηση, δήλωσε: «Το νέο ασφυκτικό πλαίσιο χειραγώγησης της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών, που επιχειρείται να επιβληθεί το τελευταίο διάστημα, θα πρέπει να βρει αντίθετους όλους τους Ελληνες, όλη την ελληνική κοινωνία. Εμείς είμαστε σε μια διαδικασία να ενημερώσουμε τους Ελληνες πολίτες, ξεκινώντας από τα κόμματα. Εδώ στο ΚΚΕ βρήκαμε ευήκοον ους στο σύνολο των αιτημάτων και κατανόηση στα προβλήματα που αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει η εκπαίδευση, η οποία βρίσκεται υπό διάλυση.
Η εκπαίδευση των παιδιών μας, οι πολίτες που θα είναι στην πατρίδα μας και θα πρέπει ελεύθερα και δημοκρατικά να σκέφτονται είναι υπόθεση όλων μας. Σε αυτόν τον αγώνα, στην αντίσταση στα σχέδια της κυβέρνησης να επιβάλλει ένα πλαίσιο αυταρχικών διώξεων και χειραγώγησης εκπαιδευτικών και σχολείων θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι όλοι μαζί και να μην το επιτρέψουμε να περάσει».

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Ίχνη και ήχοι της Απελευθέρωσης


Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. - Μετατάξεις εκπαιδευτικών Β/θμιας στην Α/θμια



Μπράτης Δημήτρης                                             Αθήνα  1/03/ 2013
Αιρετός του ΚΥΣΠΕ          
d.mpratis@gmail.com                             
http://www.mpratis.gr                            
τηλ. 6974750402 – 2103312790
2103442884                                        
fax: 2103246893               

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών  Π.Ε. -
Μετατάξεις εκπαιδευτικών Β/θμιας στην Α/θμια

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
            Σύμφωνα με ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα μεταθέσεων του Υπ. Παιδείας η συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ,  που θα εξετάσει τις ειδικές κατηγορίες μεταθέσεων στην Π.Ε. , προσδιορίζεται για το τέλος του Μάρτη. Η ανακοίνωση των μεταθέσεων εκτιμώ ότι θα γίνει μετά το τέλος του Απρίλη του 2013.
                Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα εκδοθεί η εγκύκλιος η οποία θα καθορίζει τα κριτήρια μετάταξης εκπαιδευτικών της Β/θμιας στην Α/θμια και θα καλεί τους εκπαιδευτικούς να υποβάλλουν σχετική αίτηση.
                Υπενθυμίζω ότι με Υπουργική Απόφαση είχαν συσταθεί  στην  Π.Ε. οι εξής κλάδοι εκπαιδευτικού προσωπικού.
ΚΛΑΔΟΣ
ΘΕΣΕΙΣ
ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας
200
ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας
100
ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων
100
ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών
60
ΠΕ18.41 Δραματικής Τέχνης
5
ΠΕ19 Πληροφορικής Πτυχιούχων ΑΕΙ
288
ΠΕ20 Πληροφορικής Πτυχιούχων ΤΕΙ
192

Οι μετατάξεις αυτές θα γίνουν πριν τις μεταθέσεις του 2013.
Δημήτρης Μπράτης

ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: Οδηγίες του υπ. Παιδείας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Δέκα οδηγίες δίνει προς τα σχολεία εγκύκλιος του υπ. Παιδείας για την αποτελεσματική πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και της επιθετικότητας μεταξύ των μαθητών οι οποίες έχουν ως εξής: 
1. Διαμόρφωση καλού σχολικού κλίματος επικοινωνίας, διαλόγου και εμπιστοσύνης, ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Το κλίμα επικοινωνίας και διαλόγου θα πρέπει να υποστηρίζεται έμπρακτα τόσο από το Διευθυντή της σχολικής μονάδας, όσο και από τους εκπαιδευτικούς μέσα στις τάξεις.
2 Αξιοποίηση του θεσμού των μαθητικών συμβουλίων για την ενίσχυση της ανάδειξης των απόψεων των μαθητών.
3. Παρακολούθηση και προστασία των μελών της σχολικής κοινότητας από οποιαδήποτε απειλή ή άσκηση βίας σε βάρος τους. Κάθε εκπαιδευτικός ή μαθητής θα πρέπει να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του ή τα παράπονά του και εφόσον χρειάζεται, να λαμβάνει εγγυήσεις για την αποτροπή της επανάληψης βλαπτικών συμπεριφορών.
4. Επαρκής ενημέρωση των μαθητών και επικοινωνία στις τάξεις, σχετικά με την άσκηση, το σεβασμό και την προστασία των δικαιωμάτων όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Ειδικότερα, θα πρέπει να γίνονται συζητήσεις και ενημερώσεις σχετικά με την άσκηση βίας, πώς εκδηλώνεται αλλά και για τους τρόπους που μπορεί να αποτραπεί με την συνδρομή όλων.
5. Καθιέρωση διαδικασιών ακρόασης με την συνδρομή του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, όταν εκδηλώνεται ένα περιστατικό βίας και ανάθεση ρόλων συμβούλων σε εκπαιδευτικούς με ειδικές γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να εξηγούν τις συμπεριφορές τους, να εκφράζουν τις απόψεις τους, να επικοινωνούν ύστερα από την εκδήλωση βίαιων ενεργειών και να γίνεται προσπάθεια συμφιλίωσης μεταξύ των εμπλεκόμενων.
6. Επιβολή κυρώσεων ύστερα από προσεκτική ακρόαση των μερών και με την συνδρομή του Σχολικού Συμβούλου αλλά και του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, όπου αυτή κρίνεται αναγκαία.
7. Ενίσχυση του ρόλου των μαθητών στη διαδικασία επίλυσης συγκρούσεων, ενδεχόμενα μέσα από τη δημιουργία ομάδων φιλίας ή διαμεσολάβησης, ανάλογα με τις δυνατότητες υποστήριξης των ομάδων αυτών από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας.
8. Ανάπτυξη προαιρετικών ομαδικών δραστηριοτήτων που ενδιαφέρουν τους μαθητές και βοηθούν στην καλλιέργεια στενότερων δεσμών και σχέσεων συνεργασίας μεταξύ τους (π.χ. ομάδες εφημερίδας, περιοδικού, αθλητισμού, ιστολoγίου κ.τ.λ.).
9. Τακτική επικοινωνία με τους γονείς και ευαισθητοποίησή τους, έτσι ώστε να βρίσκονται κοντά στα παιδιά τους και στους προβληματισμούς τους, επικοινωνώντας διαλεκτικά μαζί τους.
10.Συνεργασία ολόκληρης της σχολικής κοινότητας, τόσο σε επίπεδο σχολικού συμβουλίου, όσο και μέσα από τη διοργάνωση εκδηλώσεων ενημέρωσης, συζητήσεων, εκθέσεων που θα προάγουν τις ειρηνικές σχέσεις αλλά και την εγρήγορση όλων, με απώτερο στόχο την αποτροπή της εκδήλωσης μορφών βίας,επιθετικότητας και εκφοβισμού μεταξύ μαθητών.

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Για ποιους χτυπούν τα κουδούνια των κλόουν;


Του Θέμου Αναστασιάδη
Εντάξει λοιπόν. Είναι τρελοί οι Ιταλοί που ψήφισαν τον δημαγωγό-διασκεδαστή Μπέπε Γκρίλο και τον πρώην διασκεδαστή και μετέπειτα πρωθυπουργό και ξανά διασκεδαστή Σίλβιο Μπερλουσκόνι, παρότι όλοι οι θεσμοί της Ιταλίας προσπαθούν να τον διαλύσουν. Είναι ακραίοι και τυφλωμένοι οι Ελληνες που ψήφισαν, πιο πολιτικά και οργισμένα, «άκρα», από ΣΥΡΙΖΑ και Χρυσή Αυγή, παρότι ουδεμία η σχέση μεταξύ των δύο. Είναι συγχρόνως εντελώς συμπτωματικό ότι οι εκλεκτοί της γερμανικής ορθής λιτότητας, τύπου Μόντι και Παπαδήμου, πήγαν άπατοι. Μπορεί στα μάτια της Μέρκελ και των Ολλανδών ο Μπέπε και ο Σίλβιο να μοιάζουν κλόουν, ενώ οι αναρχοκομμουνιστές και οι «εθνικιστές» επικίνδυνοι εξτρεμιστές. Οταν ο κλόουν αγριέψει και πάρει το όπλο του γίνεται σαν τον «Τζόκερ» του μπάτμαν. Αν δεν το καταλαβαίνουν, ας περιμένουν την ανακήρυξη της ανεξάρτητης Καταλονίας με πρωθυπουργό κάνα Μέσι (αν περάσει τη Μίλαν) και κάποια νέα πορτογαλική επανάσταση, τρέχα γύρευε τι τύπου. Ο κάθε λαός έχει τον δικό του τρόπο να εκφράσει την ΟΡΓΗ του για το πρόγραμμα «προσαρμογής» της γερμανοκρατούμενης Ευρωπαϊκής Ενωσης, και όσο κι αν δεν τους αρέσει, πάμε ένα στοίχημα; Αν δεν αλλάξουν το μοντέλο «εμείς πάντα κερδισμένοι κι εσείς όλο και πιο χρεωμένοι», σε μερικούς μήνες όλη η Μεσόγειος θα φλέγεται απ’ άκρου εις άκρον!
Γιατί, ανεξάρτητα από το αν δεν υπάρχει ταύτιση μεταξύ των «κλόουν» της Ιταλίας και των αριστερο-ακροδεξιών λαϊκών κινημάτων αντίδρασης στην Ελλάδα, μόνο τυφλοί δεν μπορούν να διακρίνουν ότι κάτι τους ενώνει: ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ. Ναι, πράγματι δεν έχουν να προσφέρουν άμεσα άλλη λύση, όπως έχουμε υπερτονίσει, κι ούτε οι ίδιοι διανοούνται να κυβερνήσουν. Προσφέρουν, όμως, τρόπο έκφρασης. Και, στο κάτω-κάτω, ποιος είναι προτιμότερος; Ο κλόουν του λαού ή οι γελωτοποιοί της Μέρκελ, οι «συστημικοί» πειθήνιοι πολιτικοί που τάζουν

Η μαύρη λίστα με τους 12.700 «διαθέσιμους»

Το τελικό σχέδιο της κυβέρνησης για την ένταξη 12.700 υπαλλήλων σε καθεστώς διαθεσιμότητας έως τον Ιούνιο. Από αυτούς, 8.800 θα ενταχθούν άμεσα, μετά και τα τελεσίγραφα των δανειστών.

Η μαύρη λίστα με τους 12.700 «διαθέσιμους»
Τη λίστα με τους 12.700 υπαλλήλους που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα θα παραδώσει -σύμφωνα με πληροφορίες- η κυβέρνηση στην τρόικα προκειμένου να πιστοποιήσει ότι υλοποιείται το πρόγραμμα της κινητικότητας και με προφανή στόχο να αποφύγει το ενδεχόμενο απολύσεων.
Μετά τις τελευταίες δηλώσεις αξιωματούχων της ΕΕ και του ΔΝΤ που διεμήνυσαν στην ελληνική κυβέρνηση ότι αν δεν μειωθεί ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων θα ζητηθούν νέα μέτρα με περικοπές μισθών και συντάξεων, η κυβέρνηση πάτησε «γκάζι» για να αναπληρώσει τις καθυστερήσεις των τελευταίων μηνών και διαμόρφωσε πρόταση στην οποία περιλαμβάνεται ο οδικός χάρτης για τη διαθεσιμότητα 12.700 υπαλλήλων μέχρι τον Ιούνιο του 2013 και ακόμα 12.500 εργαζομένων στο Δημόσιο μέχρι τα τέλη του έτους.
Λεπτομέρειες στην έντυπη έκδοση του «Εθνους της Κυριακής»

Ανυπεράσπιστα


Του Νίκου Ξυδάκη
Αναψαν ξύλα σ’ ένα αυτοσχέδιο μαγκάλι για να ζεσταθούν, ίσως και σαν αθώο, ανέξοδο παιχνίδι. Πέντε φίλοι, φοιτητές εικοσάχρονοι, έφαγαν, ήπιαν, θα αστειεύθηκαν, θα είδαν καμιά ταινία στον υπολογιστή, έπεσαν να κοιμηθούν με αναμμένο το μαγκάλι. Στη Λάρισα, σε μια φοιτητική γκαρσονιέρα.
Αμφιβάλλω αν τα παιδιά αυτά είχαν ακούσει ποτέ για την τοξική δράση του μονοξειδίου του άνθρακος, συν όλα τ’ άλλα της καύσης του μαγκαλιού μέσα σε κλειστό χώρο. Αμφιβάλλω αν γνώριζαν καν ότι η αυτοσχέδια θερμάστρα που έστησαν με τον κομμένο θερμοσίφωνα ονομάζεται μαγκάλι, ψησταριά θα το ονόμαζαν· ούτε οι γονείς τους ούτε, ίσως, οι παππούδες τους θα τους είχαν πει για μαγκάλια, πυρήνα, αναθυμιάσεις. Αμφιβάλλω αν είχαν ακούσει ποτέ ιστορίες πείνας και Κατοχής. Αμφιβάλλω αν είχαν προλάβει να καταλάβουν τι είναι ένδεια και ανάγκη.
Είναι παιδιά γεννημένα μετά το 1990, σαν τα δικά μου, που ρωτούσαν χθες «τι είναι μαγκάλι», παιδιά του καλοριφέρ και του κλιματιστικού, που αδυνατούν να συλλάβουν τον κόσμο χωρίς κινητή τηλεφωνία και διαδίκτυο, που δίνουν ραντεβού μέσω φέισμπουκ. Παιδιά χαϊδεμένα, τρυφερά, σαν άνθη θερμοκηπίου, με όνειρα να σπουδάσουν και να προκόψουν, όπως και οι προηγούμενες γενιές. Με μια κρίσιμη διαφορά: είναι παιδιά που αγνοούν τη σφαίρα της εκτάκτου ανάγκης, ως εκ τούτου απροετοίμαστα να την αντιμετωπίσουν, δεν ξέρουν πώς να επιζήσουν σε δυσχερείς ή ακραίες συνθήκες. Παιδιά ανυπεράσπιστα. Θα μάθουν.
Οι δύο φοιτητές στη Λάρισα δεν πρόλαβαν. Δεν πρόλαβαν να μάθουν να διακρίνουν το παιχνίδι από την ανάγκη, δεν πρόλαβαν να μάθουν να αναγνωρίζουν τους κινδύνους του βίου και να προσαρμόζονται. Η ζωή ήταν ακόμη παιχνίδι, χαρά, διαρκής ανακάλυψη, δεν περιείχε ήττες και ματαιώσεις. Αναψαν το μαγκάλι, μαγείρεψαν, αστειεύθηκαν, άνοιξαν μπίρες, ήταν ευτυχείς με τα ελάχιστα. Κι ύστερα κοιμήθηκαν, τα πουλάκια μου.

Η τροπολογία του Υπ. Παιδείας για την ίδρυση Ανεξάρτητης Αρχής για την Αξιολόγηση της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


Ανεξάρτητη Αρχή για την αξιολόγηση της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως υπάρχει και η ΑΔΙΠ για την αξιολόγηση των πανεπιστημίων, πρόκειται να συγκροτήσει το υπουργείο Παιδείας.Σύμφωνα με τροπολογία που κατέθεσε απόψε το υπουργείο Παιδείας, η Ανεξάρτητη Αρχή θα έχει διοικητική αυτοτέλεια και θα είναι υπό την εποπτεία του. Η τροπολογία αυτή προστέθηκε στο νομοσχέδιο «Επείγουσες ρυθμίσεις του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και άλλες διατάξεις» ( Αρ. Τροπολογίας: 257/26 1.3.2013 ,Υπουργείο: Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Περιγραφή: Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού )
Δείτε εδώ ολόκληρη την τροπολογία

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Η Κυριακή των παπουτσιών

Λάκης Λαζόπουλος, Η Κυριακή των παπουτσιών 
 Λάκης Λαζόπουλος, Η Κυριακή των παπουτσιών

Ο Σύλλογος γονέων παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια «Φλόγα», Ο Οργανισμός Πολιτισμού, Άθλησης και Παιδικής Μέριμνας Δήμου Βορείων Τζουμέρκων και το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών παρουσιάζουν την Κυριακή των παπουτσιών του Λάκη Λαζόπουλου με τη Δημοτική Θεατρική Σκηνή «Βορείως», την Kυριακή 3 Mαρτίου 2013 και ώρα 8 μ.μ., στην αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας».
Σκηνοθεσία-Σκηνογραφία-Φωτισμοί: Γιάννης Σεντελές
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Μουσική επιμέλεια-Διασκευή: Πάνος Σεντελές
Γενική είσοδος:  5€.
Τα έσοδα θα διατεθούν για τους σκοπούς της «Φλόγας». Προπώληση εισιτηρίων στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών, στο κατάστημα ΙΡΙΣ (Γρ. Σακκά 20), στα βιβλιοπωλεία Αναγνώστης (Πυρσινέλλα 11) και Ελευθερουδάκης (Κ. Κατσαδήμα 7), στο Rock Shop (Πουτέτση 1α) και στο κατάστημα δίσκων Giorgio (Στοά Ορφέα).

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Bιβλιοπαρουσίαση: Αναστάσιος Παπασταύρος, Αλή Πασάς, από λήσταρχος ηγεμόνας

Σάββατο 2 Mαρτίου 8.00 μ.μ.
Αναστάσιος Παπασταύρος,
Αλή Πασάς, από λήσταρχος ηγεμόνας
Bιβλιοπαρουσίαση

 
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»
είσοδος ελεύθερη

Ορειβατικός Σύλλογος Ιωαννίνων


Κινηματογραφικές Προβολές Κ.Ο.Π.Ι. (4 έως 7 Μαρτίου 2013)


1 Μαρ. 2013
Η Κινηματογραφική Ομάδα του Π.Ι. στο πλαίσιο του αφιερώματος «Θέατρο και Κινηματογράφος» παρουσιάζει:

Τετάρτη 6 και Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013:
Ποιος Φοβάται τη Βιρτζίνια Γούλφ; (Who’s Afraid of Virginia Woolf?) (Mike Nichols)
Αίθουσα Λόγου και Τέχνης «Δημήτρης Χατζής», Πανεπιστημιούπολη, στις 8.30 το βράδυ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.
- Το τελευταίο αστικό αναχωρεί από την Πανεπιστημιούπολη προς την πόλη των Ιωαννίνων στις 11 το βράδυ.
- Όλες οι ταινίες τελειώνουν πριν την αναχώρηση του τελευταίου αστικού.



Η Κινηματογραφική Ομάδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Κ.Ο.Π.Ι) σε συνεργασία με την Επιτροπή Λόγου και Τέχνης παρουσιάζουν όλες τις βραβευμένες ταινίες του τελευταίου Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας στην πόλη μας.

Πρώτο μέρος: Δευτέρα 04 Μαρτίου 2013, Δεύτερο Μέρος: Τρίτη 05  Μαρτίου 2013,
Κινηματογράφος ΠΟΛΥΘΕΑΜΑ (Σικελιανού 3).

Ώρα έναρξης:
20:00 & 22:00, είσοδος 2ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τον δικτυακό τόπο της Κ.Ο.Π.Ι http://users.uoi.gr/kopi

 
Σχετικό Αρχείο: http://www.uoi.gr/files/news/attachments/5466.doc

Διευκρινίσεις επί της εξεταστέας-διδακτέας ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Διευκρινίσεις επί της εξεταστέας-διδακτέας ύλης  των πανελλαδικώς εξεταζόμενων  μαθημάτων εξέδωσε το Διευθυντής Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας Στέλιος μερκούριος. Για να δείτε τις διευκρινίσεις κάνετε κλικ εδώ