Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Σχετικά με την παρουσία ελεγκτών στα σχολεία

 
Αρ. Πρωτ:2154 Αθήνα 15/4/2013
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Κοιν.
Μ.Μ.Ε.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σχετικά με την παρουσία ελεγκτών στα σχολεία
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Τις τελευταίες μέρες  κυκλοφορούν φήμες που προέρχονται από ανώνυμες «διαρροές» και «έγκυρες» πληροφορίες σχετικά με αιφνιδιαστικές επισκέψεις ελεγκτών του Σώματος  Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης  σε  σχολεία.
Την προηγούμενη εβδομάδα το φαινόμενο έλαβε ανεξέλεγκτες διαστάσεις με ανάλογες (αβάσιμες) πληροφορίες να διακινούνταν σε όλη τη Ελλάδα, δημιουργώντας κλίμα ανασφάλειας σε σχολεία και εκπαιδευτικούς, ενώ κάτω από το βάρος αυτών των πληροφοριών κάποια στελέχη της  διοίκησης και διευθυντές  σχολικών μονάδων  αντιδρούν σπασμωδικά θέτοντας ανύπαρκτα ζητήματα για το ωράριο των συναδέλφων, τους οποίους  καλούν αιφνιδιαστικά και παράνομα  στα σχολεία εκτός ωραρίου ή τους καλούν να λάβουν έγγραφη άδεια για  απουσία στο «κενό» τους,  προκαλώντας πανικό που επηρεάζει την ομαλή λειτουργία των σχολείων.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.:
  • Θεωρεί ότι το θολό αυτό σκηνικό στήνεται σκόπιμα για να καλλιεργηθεί το έδαφος ότι η εκπαίδευση και τα σχολεία «βρίθουν κοπανατζήδων».
  • Καλεί τα στελέχη της διοίκησης και τους διευθυντές σχολικών μονάδων να σεβαστούν τον νόμο.
  • Καλεί τον κλάδο σε επαγρύπνηση για την τήρηση των εργασιακών δικαιωμάτων που απορρέουν από συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις οι οποίες δεν μπορούν να καταργηθούν με φήμες και διαρροές.
  • Καταγγέλλει όλους εκείνους που διασπείρουν ψευδείς πληροφορίες για επίσκεψη των ελεγκτών δημόσιας διοίκησης με προφανή στόχο να επιτείνουν το «κλίμα αποσυντονισμού»που έχουν δημιουργήσει οι εφεδρείες, οι απολύσεις «επίορκων», ο μηδενισμός των προσλήψεων και όλα εκείνα τα μέτρα που επιβάλλει η Τρόικα και εφαρμόζει η κυβέρνηση.
  • Είναι παραπάνω από βέβαιο ότι κανείς έλεγχος δεν είναι δυνατό να μας τρομοκρατήσει αντιθέτως θα βεβαιώσει ότι σε όλα τα σχολεία οι εκπαιδευτικοί εργάζονται και πέραν του ωραρίου και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις αναλαμβάνουν δουλειά και στο σπίτι τους προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές ανάγκες των μαθητών τους.
Θυμίζουμε για μία ακόμη φορά τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της Δ.Ο.Ε. κ. Γιάννη  Δραγασάκη :
«Σε απάντηση των σχετικών ερωτημάτων σας γνωρίζουμε ότι:
Με το άρθρο 13 παρ.7 ν.1566/85, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 9 παρ.3 ν.2517/97, ορίζεται με ακρίβεια το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα δημοτικά σχολεία, δηλαδή 25 ώρες για όσους υπηρετούν σε 1θέσια, 2θέσια και 3θέσια και από 21-24 ώρες για όσους υπηρετούν στα λοιπά σχολεία και ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας τους.
Σε περίπτωση που οι ώρες διδασκαλίας του προγράμματος κάθε δημοτικού σχολείου δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο των διδασκόντων, ανατίθεται υπερωριακή διδασκαλία στους εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου.
Κατά την παρ.8 του ίδιου άρθρου όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους τις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες μέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από 6 ώρες την ημέρα ή 30 ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παρ.2 της περίπτωσης ΣΤ του άρθρου 11 του ν. 1566/85, δηλαδή των συνεδριάσεων του συλλόγου διδασκόντων που γίνονται μέσα στο ωράριο εργασίας και σε καμιά περίπτωση σε ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων.
Εξάλλου κατά το άρθρο 55 ν. 1566/85 οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται μεταξύ των άλλων, εκτός από το να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, και να διδάσκουν τις προβλεπόμενες από το νόμο ώρες υποχρεωτικής υπερωριακής διδασκαλίας, καθώς και να μετέχουν σε επιμορφωτικές δραστηριότητες, όταν καλούνται από τους σχολικούς συμβούλους ή να αναλαμβάνουν την πραγματοποίηση διαλέξεων και σεμιναρίων, στα πλαίσια των επιμορφωτικών δραστηριοτήτων, καθώς και να προσφέρουν διοικητικές υπηρεσίες, όταν δεν υπάρχουν ή δεν επαρκούν οι διοικητικοί υπάλληλοι.
Από όλα τα παραπάνω συνάγεται πως ο εκπαιδευτικός που συμπληρώνει είτε το ωράριο διδασκαλίας και δεν του έχει ανατεθεί άλλο συγκεκριμένο έργο είτε το ωράριο εργασίας είτε την υπερωριακή απασχόληση, δεν έχει λόγο να παραμένει στο σχολείο, ούτε και χρειάζεται συνδικαλιστική κάλυψη για την αποχώρηση αυτή».
Αθήνα 18 Φεβρουαρίου 2004
Ο Νομικός Σύμβουλος της Δ.Ο.Ε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ
Θυμίζουμε ακόμη πως ο νόμος υπερισχύει  απολύτως απέναντι σε οποιαδήποτε εγκύκλιο οποιουδήποτε Υπουργού, Υφυπουργού ή τοπικών παραγόντων η οποία διακινείται ημιεπισήμως χωρίς καν αριθμό Πρωτοκόλλου, κατά τα νέα ήθη της διοίκησης.
Για το πιθανό ενδεχόμενο να έρθουν ελεγκτές δημόσιας διοίκησης πρέπει να είναι σαφές ότι δικαιούνται να ελέγχουν τη νομιμότητα των πράξεων της διοίκησης. Όχι τους συναδέλφους ατομικά.
Επειδή το θολό τοπίο ευνοεί τη σύγχυση και τον πανικό κάνουμε σαφή τα εξής:
  • Λειτουργούμε κανονικά, όπως κάθε μέρα.
  • Ενημερώνουμε τον Σύλλογό μας εάν συμβεί κάτι, ώστε να απαντήσουμε συγκροτημένα και συλλογικά όπου χρειαστεί.
  • Σας ενημερώνουμε ότι, με τα μέχρι στιγμής στοιχεία μας, σε κανένα σχολείο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεν παρουσιάστηκαν οι «επιθεωρητές».
Να μην περάσει η συλλογική ενοχοποίηση, ο φόβος και ο πανικός.
Συσπειρωμένοι στα σωματεία μας δίνουμε τη μάχη

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ, Παρασκευή 19 Απριλίου 2013 στις 13:00΄, στο ΥΠΑΙΘΠΑ

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Ο ΠΑΣ βλέπει Ευρώπη!!!

Με 1-0 νίκησε ο ΠΑΣ την Κέρκυρα κι εξασφάλισε τη συμμετοχή του στα πλέι οφ που οδηγούν στην Ευρώπη. Συγχαρητήρια στους παίκτες, τον προπονητή, τη διοίκηση και κυρίως στους φιλάθλους που στήριζαν την ομάδα σε κάθε παιχνίδι.
Καλή συνέχεια!

Νέα εποχή για το ΚΚΕ: Ο Δημήρης Κουτσούμπας νέος ΓΓ της ΚΕ


Η Αλέκα Παπαρήγα αποχωρεί από την ηγεσία μετά από 22 χρόνια
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 19ου Συνεδρίου του ΚΚΕ με την εκλογή νέας Κεντρικής Επιτροπής, η οποία στην πρώτη της συνεδρίαση εξέλεξε Γενικό Γραμματέα της ΚΕ του ΚΚΕ τον Δημήτρη Κουτσούμπα σύμφωνα με ανακοίνωση το Γραφείου Τύπου της ΚΕ του κόμματος.
Το 19ο Συνέδριο υπερψήφισε  ομόφωνα το νέο Πρόγραμμα του Κόμματος, το νέο Καταστατικό και την Πολιτική Απόφαση του Συνεδρίου. 
 Η Εισήγηση και το κλείσιμο της Κεντρικής Επιτροπής Οικονομικού Ελέγχου (ΚΕΟΕ) υπερψηφίστηκαν με ένα κατά και ένα λευκό.
Με το τέλος του 19ου Συνεδρίου του ΚΚΕ έκλεισε κι ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία του που σφραγίστηκε από την επί 22 χρόνια Γενική Γραμματέα Αλέκα Παπαρήγα.
Η Αλέκα Παπαρήγα είχε εκλεγεί από την Κεντρική Επιτροπή που αναδείχτηκε στο 13ο συνέδριο του ΚΚΕ διαδεχόμενη τον Γρηγόρη Φαράκο ο οποίος δεν είχε θέσει υποψηφιότητα. Για πρώτη φορά, στην  ιστορία του ΚΚΕ υπήρξαν τότε δύο υποψηφιότητες. Της Α. Παπαρήγα και του Γιάννη Δραγασάκη, ηγετικού στελέχους σήμερα του ΣΥΡΙΖΑ και αντιπροέδρου της Βουλής.
Η Αλέκα Παπαρήγα επικράτησε τότε με ψήφους 57 έναντι 54. Από τότε μέχρι και το 18ο Συνέδριο εκλεγόταν ομόφωνα και άνευ άλλου υποψηφίου.
Ο νέος Γενικός Γραμματέας είναι ο 52χρονος οικονομολόγος Δημήτρης Κουτσούμπας, μέλος του Π.Γ. και επικεφαλής της Γραμματείας της ΚΕ του ΚΚΕ. Υπήρξε για χρόνια διευθυντής του Ριζοσπάστη. 

ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΟΚΤΩ ΟΙ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

Νέο ωράριο για όλους τους εκπαιδευτικούς 

Επιμηκύνεται το διδακτικό ωράριο από τον Σεπτέμβριο. Δάσκαλοι και καθηγητές καλούνται να διδάξουν 26 ώρες την εβδομάδα. Οι δημοσιονομικές συνθήκες επιβάλλουν συρρίκνωση των προσλήψεων.

Σύμφωνα με έκθεση του ΟΑΣΑ το κόστος ανά μαθητή είναι υψηλό σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης

Σύμφωνα με έκθεση του ΟΑΣΑ το κόστος ανά μαθητή είναι υψηλό σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης
Κατά οκτώ ώρες τον μήνα θα αυξηθεί το ωράριο δασκάλων και καθηγητών από το ερχόμενο σχολικό έτος, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το υπουργείο Παιδείας.
Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα αλλεπάλληλες συσκέψεις για το θέμα, καθώς έχει να διαχειριστεί την προετοιμασία μίας πολύ δύσκολης χρονιάς, εξαιτίας της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας και το «ψαλίδι» που θα υπάρχει στις προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, θεωρείται βέβαιη η αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας κατά δύο ώρες εβδομαδιαίως, αφού οι οι αριθμοί για την κάλυψη των κενών θέσεων στις σχολικές μονάδες -εξαιτίας των λιγοστών προσλήψεων που θα γίνουν αλλά και των επικείμενων συνταξιοδοτήσεων- δεν «βγαίνουν».
Νέο ωράριο για όλους τους εκπαιδευτικούς
Ως εκ τούτου, στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί και όσοι έχουν έως 10 χρόνια προϋπηρεσία θα κληθούν να διδάξουν 26 ώρες την εβδομάδα από 24 που ισχύει μέχρι σήμερα, ενώ στη Δευτεροβάθμια, οι καθηγητές με προϋπηρεσία έως 6 έτη, θα βρίσκονται στις αίθουσες 23 ώρες την εβδομάδα από 21.
Πριν προχωρήσει επισήμως το έσχατο μέτρο της αύξησης του διδακτικού ωραρίου, το υπουργείο Παιδείας θα προσπαθήσει να «εξοικονομήσει» προσωπικό με διάφορους τρόπους. Οι μεταθέσεις και μετατάξεις, η επιστροφή στις σχολικές αίθουσες εκπαιδευτικών που είναι αποσπασμένοι σε διοικητικές υπηρεσίες και άλλους φορείς είναι μερικές μόνο από τις λύσεις που θα εφαρμοστούν.
Εγκύκλιος
Το υπουργείο Παιδείας έχει ζητήσει ήδη με εγκύκλιό του στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα, καθώς έχει διαπιστώσει ότι σε αρκετές περιπτώσεις δεν δικαιολογείται ο αριθμός των εκπαιδευτικών σε σχέση με τον μαθητικό πληθυσμό.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει, από την αύξηση του ωραρίου κατά 8 ώρες τον μήνα, αναμένεται να «εξοικονομηθούν» περίπου 10.000 θέσεις αναπληρωτών.
Πάντως, η τελική απόφαση του υπουργείου Παιδείας θα εξαρτηθεί και από τον αριθμό των αιτήσεων για συνταξιοδοτήσεις που θα κατατεθούν το καλοκαίρι από δασκάλους και καθηγητές. Οι εκτιμήσεις που υπάρχουν -έτσι όπως διατυπώθηκαν από τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη- όσον αφορά την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι την ερχόμενη τετραετία, οι συνταξιοδοτήσεις δασκάλων και νηπιαγωγών στην καλύτερη περίπτωση θα είναι 12.500, ενώ μπορεί να φτάσουν και τις 20.000.
Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες δασκάλων και καθηγητών από την πλευρά τους θεωρούν «αιτία πολέμου» την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, καθώς υποστηρίζουν ότι οι εκπαιδευτικοί δεν απασχολούνται μόνο τις ώρες που βρίσκονται στις σχολικές αίθουσες, αλλά προετοιμάζουν το μάθημά τους, διορθώνουν εργασίες, ενώ έχουν επωμιστεί και διοικητικά καθήκοντα.
Πάντως, η κυβέρνηση φαίνεται πως θα αξιοποιήσει και μελέτες που έχουν γίνει στην Ευρώπη για το ωράριο των εκπαιδευτικών αλλά και τις υποδείξεις από τον ΟΟΣΑ (Οικονομικός Οργανισμός Συνεργασίας και Ανάπτυξης). Στην τελευταία έκθεση του ΟΟΣΑ και ειδικότερα στη μελέτη για την κατάσταση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα είχε επισημανθεί ότι «οι καθηγητές δουλεύουν λιγότερο συγκριτικά με τον μέσο όρο της Ευρώπης» και ότι «το κόστος ανά μαθητή είναι υψηλό». Μάλιστα, είχε προταθεί να αυξηθούν εβδομαδιαίως οι ώρες διδασκαλίας στην Ελλάδα κατά 4 με 5 ώρες.
Προσλήψεις για τη νέα χρονιά
Μόλις 2.000 οι αναπληρωτές
Με το... σταγονόμετρο θα γίνουν την ερχόμενη σχολική χρονιά οι προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια της χώρας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αναπληρωτές και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης δεν θα ξεπεράσουν τους 2.000 όταν τη φετινή χρονιά οι προσλήψεις ανήλθαν σε περίπου 12.000. Στο επικαιροποιημένο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, άλλωστε, που αφορά στην περίοδο 2013-2016, προβλέπεται ρητά μείωση του αριθμού των αναπληρωτών μέσω αύξησης των ωρών διδασκαλίας. Στόχος είναι να εξοικονομηθούν για το 2013 περίπου 41,2 εκατομμύρια ευρώ και το 2014 61,8 εκατομμύρια ευρώ.
Οσον αφορά τους διορισμούς μονίμων, ανώτατα στελέχη του υπουργείου Παιδείας αναφέρουν ότι θα είναι στοχευμένοι και θα αφορούν μόνο σε ειδικότητες που υπάρχει πραγματικά ανάγκη. Στην παρούσα φάση είναι παρακινδυνευμένο να γίνει πρόβλεψη για τον ακριβή αριθμό, αφού αυτός θα είναι σε συνάρτηση με τον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων. Επίσης θα εξαρτηθεί από τα κενά που θα καλυφθούν από τις μεταθέσεις που θα πραγματοποιηθούν το προσεχές διάστημα αλλά και από τις αποσπάσεις δασκάλων και καθηγητών, οι οποίοι βρίσκονται σε διοικητικές υπηρεσίες φορέων αρμοδιότητας του υπουργείου Παιδείας.
Διαβεβαιώσεις του υπουργείου για την αξιολόγηση
Επιμορφωτικά προγράμματα για όσους μένουν «μετεξεταστέοι»
Από την ερχόμενη σχολική χρονιά θα υλοποιηθεί το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση περίπου 180.000 εκπαιδευτικών.
Το υπουργείο Παιδείας καθησυχάζει ότι δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα -όπως φοβούνται οι ομοσπονδίες δασκάλων και καθηγητών- και δεν θα οδηγήσει σε απολύσεις εκπαιδευτικών.
Σύμφωνα με το σχέδιο, όσοι μένουν «μετεξεταστέοι» κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης θα παρακολουθούν επιμορφωτικά προγράμματα και θα επαναξιολογούνται στον τομέα που υστερούν έπειτα από έναν χρόνο.
Επισημαίνεται ότι για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών χρησιμοποιείται τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα.
Η ένταξη του αξιολογούμενου σε βαθμίδα της περιγραφικής κλίμακας συνεπάγεται τον ποιοτικό του χαρακτηρισμό ως ακολούθως: «ελλιπής», «επαρκής», «πολύ καλός» ή «εξαιρετικός».
Οι ποιοτικοί χαρακτηρισμοί που προβλέπονται αντιστοιχίζονται με βαθμολογική κλίμακα στην οποία κατώτατος βαθμός είναι το 0 και ανώτατος το 100, ως εξής: α) «ελλιπής»: 0 έως 30 βαθμοί β) «επαρκής»: 31 έως 60 βαθμοί γ) «πολύ καλός»: 61 έως 80 βαθμοί και δ) «εξαιρετικός»: 81 έως 100 βαθμοί. Ο αξιολογητής στην οικεία έκθεση αξιολόγησης αναγράφει για κάθε αξιολογούμενο κριτήριο τον ποιοτικό χαρακτηρισμό και τη βαθμολογία του αξιολογούμενου. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των επιμέρους κριτηρίων κάθε κατηγορίας αποτελεί τη βαθμολογία της οικείας κατηγορίας κριτηρίων από την οποία προκύπτει ο αντίστοιχος ποιοτικός χαρακτηρισμός.
Οσον αφορά στη διαδικασία με την οποία διενεργείται η αξιολόγηση ακολουθούνται τα παρακάτω στάδια: α) Ο αξιολογούμενος συμπληρώνει και υποβάλλει έκθεση αυτοαξιολόγησής του το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών, πριν από την έναρξη της αξιολογικής περιόδου. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης απευθύνεται προς τον αξιολογητή και κατατίθεται στη γραμματεία της σχολικής μονάδας ή του σχολικού συμβούλου ή της κεντρικής ή αποκεντρωμένης υπηρεσίας στην οποία υπηρετεί ο αξιολογητής. β) Οι αξιολογητές πριν από την ολοκλήρωση της αξιολόγησης προσκαλούν εγγράφως τους αξιολογούμενους σε συνάντηση.
Ολα τα δεδομένα σε ηλεκτρονικό κόμβο
Καταγραφή αναγκών και χιλιάδες υποχρεωτικές μετακινήσεις
Αποφασισμένη να προχωρήσει στην ορθολογική κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού την ερχόμενη σχολική χρονιά, ώστε να εξοικονομηθεί ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός δασκάλων και καθηγητών, είναι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
Ηδη ένας ηλεκτρονικός κόμβος στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας καταγράφει σε πραγματικό χρόνο όλα τα αριθμητικά δεδομένα για κάθε σχολική μονάδα. Δηλαδή, τον αριθμό των εκπαιδευτικών, το μαθητικό δυναμικό, τις ώρες διδασκαλίας των εκπαιδευτικών κ.λπ. Μέσα από αυτόν τον ηλεκτρονικό κόμβο, το υπουργείο στοχεύει να καταγράψει τις πραγματικές ανάγκες σε κάθε σχολείο, ώστε στις περιπτώσεις που υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί να μετατεθούν σε άλλα σχολεία.
Ο υφυπουργός Παιδείας Θεόδωρος Παπαθεοδώρου είχε δηλώσει πριν από λίγες ημέρες στη Βουλή ότι «επειδή η νέα χρονιά θα έχει τις δυσκολίες και της φετινής, θα πρέπει να ξεκινήσουμε με έναν διαφορετικό τρόπο κατανομής του εκπαιδευτικού προσωπικού ανάλογα με τις ανάγκες».
Εκπαιδευτικό προσωπικό, πάντως, θα ανακατανεμηθεί και από τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων που θα γίνουν, τόσο στα μεγάλα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια. Γι' αυτόν τον λόγο, άλλωστε, με εγκύκλιό του το υπουργείο Παιδείας έχει ζητήσει στοιχεία για τον αριθμό των οργανικών θέσεων που υπάρχει σε κάθε σχολική μονάδα. Στην εγκύκλιο επισημαίνεται ότι σε πολλές περιπτώσεις παρατηρείται δυσανάλογα μεγάλος αριθμός οργανικών θέσεων σε σχέση με το μαθητικό δυναμικό και έχει ζητηθεί από τους περιφερειακούς διευθυντές Εκπαίδευσης να υπάρχει αιτιολόγηση ανά περίπτωση.
Στη πορτα της εξόδου
Αναφορικά με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας για την οργανικότητα των σχολείων, ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ Βασίλης Παληγιάννης επισημαίνει ότι αυτήν τη στιγμή εργάζονται 47.500 εκπαιδευτικοί ΠΕ70 και 12.500 ΠΕ60. «Σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί ο συγκεκριμένος αριθμός για να καλύψει τις ανάγκες των σχολείων μας», αναφέρει και ο κ. Παληγιάννης και προσθέτει: «Αν λάβουμε υπόψη μας πως τα επόμενα τέσσερα χρόνια (2013-2016) θα συνταξιοδοτηθούν το λιγότερο 12.500 ΠΕ70, που ίσως να φτάσουν και τις 20.000, τα ελλείμματα σε εκπαιδευτικό προσωπικό θεωρούνται αναμφισβήτητα».
Εβδομαδιαίες ώρες απασχόλησης
Πρωτοβάθμια
  • 24 ώρες έως 10 χρόνια υπηρεσίας
  • 23 ώρες από 10-15 χρόνια υπηρεσίας
  • 22 ώρες από 15-20 έτη
  • 21 ώρες για πάνω από 20 έτη
Δευτεροβάθμια
  • 21 ώρες έως 6 χρόνια υπηρεσίας
  • 19 ώρες από 6-12 χρόνια
  • 18 ώρες για όσους έχουν πάνω από 12 χρόνια
  • 16 ώρες πάνω από 20 έτη υπηρεσίας
ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Συμφώνησαν οι πολιτικοί αρχηγοί για τους τρόπους απομάκρυνσης των δημοσίων υπαλλήλων


tanea.gr




Σε συμφωνία για τους τρόπους απομάκρυνσης όσων δημοσίων υπαλλήλων επιθυμεί η τρόικα φαίνεται πως κατέληξαν οι πολιτικοί αρχηγοί έπειτα από την έκτακτη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου.

Η σύσκεψη ξεκίνησε στη 1.30 το μεσημέρι και ολοκληρώθηκε στις 5 το απόγευμα με τη συμμετοχή και του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη, ο οποίος εκλήθη στις 4 το απόγευμα να μεταβεί στο Μαξίμου.

ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 ΠΑΝΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

 ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΤΜΗΜΑ : ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΡΙΘ. ΕΓΚ. ΚΑΤΑΣΤ. 350/38

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 ΠΑΝΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
Εργαζόμενοι – συνταξιούχοι – άνεργοι – νέες και νέοι
Σας καλούμε σε πανεργατική συστράτευση και συμμετοχή στην 24ωρη Πανγιαννιώτικη απεργία την Τετάρτη 17 Απριλίου 2013 που αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Ιωαννίνων.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ:
 Κατά της νεοφιλελεύθερης πολιτικής της Τρόικας, του ΔΝΤ και των τραπεζών που δέχεται και υλοποιεί η Κυβέρνηση.
 Κατά των αντεργατικών και αντιλαϊκών νόμων που έχουν φέρει την οικονομία στη μεγαλύτερη ύφεση με αποτέλεσμα το κλείσιμο των επιχειρήσεων και το «στέγνωμα» της τοπικής αγοράς.
 Κατά των απολύσεων και της ανασφάλιστης εργασίας που αυξάνει δραματικά την ανεργία.
 Κατά των επιχειρήσεων που έχουν απλήρωτους εργαζόμενους.
 Κατά της κατάργησης των δικαιωμάτων των εργαζομένων και των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
 Κατά των αυξήσεων σε όλα τα είδη κατανάλωσης.
 Κατά της φτώχειας και της εξαθλίωσης του λαού.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
 Υπογραφή Κλαδικών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας
 Την απόκρουση των απολύσεων, της εκ περιτροπής απασχόλησης και κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης.
 Την αντιμετώπιση της ακρίβειας και της δραματικής μείωσης της αγοραστικής δύναμης των εργαζομένων και των συνταξιούχων.
 Τον τερματισμό των εκβιαστικών εργοδοτικών συμπεριφορών και της προσπάθειας γενίκευσης των ατομικών και ειδικών επιχειρησιακών ΣΣΕ με πρόσχημα την κρίση.
 Καταγγέλλουμε τις Διοικήσεις των Επιχειρήσεων Praktiker, Πίνδος, Δωδώνη για στοχοποίηση Συνδικαλιστών και απολύσεις εργαζομένων και απαιτούμε την επαναπρόσληψή τους.
 Άμεσα μέτρα ουσιαστικής στήριξης των ανέργων με αύξηση του επιδόματος.
Απαιτούμε να μπει τέλος σε κάθε αντεργατική, αντικοινωνική και αντιαναπτυξιακή πολιτική που διευρύνει την ύφεση και τα προβλήματα στην κοινωνία.
Όλη η εργατική τάξη, τα λαϊκά στρώματα, οι φτωχοί, μικρομεσαίοι αγροκτηνοτρόφοι πρέπει να δώσουμε την απάντηση τώρα.
ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ
ΠΑΝΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 ΚΑΙ ΩΡΑ 10:30 ΣΤΟ
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Μετάθεση ημερομηνίας έναρξης προγραμμάτων Επιμόρφωσης Β Επιπέδου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Προκειμένου να  εξασφαλισθεί ικανός χρόνος για την έγκαιρη έναρξη της διαδικασίας έκδοσης των απαιτούμενων Αδειών Άσκησης Ιδιωτικού Έργου των εκπαιδευτικών και της  σχετικής Υπουργικής Απόφασης για τα στελέχη της εκπαίδευσης που θα συμμετέχουν στην υλοποίηση της 4ης Επιμορφωτικής Περιόδου των ΚΣΕ της Πράξης  «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς και για την έγκαιρη αποστολή των συμβάσεων προς υπογραφή, ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ η έναρξη των προγραμμάτων της 4ης περιόδου επιμόρφωσης ΤΠΕ, κατά μία εβδομάδα σύμφωνα με την απόφαση της 40ης συνεδρίασης της Κεντρικής Επιτροπής Συντονισμού του Έργου (ΚΕΣΕ).  Συγκεκριμένα, τα μαθήματα στα ΚΣΕ θα ξεκινήσουν στις 22 Απριλίου 2013.

Νέο ωράριο για όλους τους εκπαιδευτικούς


Επιμηκύνεται το διδακτικό ωράριο από τον Σεπτέμβριο. Δάσκαλοι και καθηγητές καλούνται να διδάξουν 26 ώρες την εβδομάδα. Οι δημοσιονομικές συνθήκες επιβάλλουν συρρίκνωση των προσλήψεων.


Σύμφωνα με έκθεση του ΟΑΣΑ το κόστος ανά μαθητή είναι υψηλό σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης
Σύμφωνα με έκθεση του ΟΑΣΑ το κόστος ανά μαθητή είναι υψηλό σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης
Κατά οκτώ ώρες τον μήνα θα αυξηθεί το ωράριο δασκάλων και καθηγητών από το ερχόμενο σχολικό έτος, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το υπουργείο Παιδείας.
Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα αλλεπάλληλες συσκέψεις για το θέμα, καθώς έχει να διαχειριστεί την προετοιμασία μίας πολύ δύσκολης χρονιάς, εξαιτίας της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας και το «ψαλίδι» που θα υπάρχει στις προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, θεωρείται βέβαιη η αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας κατά δύο ώρες εβδομαδιαίως, αφού οι οι αριθμοί για την κάλυψη των κενών θέσεων στις σχολικές μονάδες -εξαιτίας των λιγοστών προσλήψεων που θα γίνουν αλλά και των επικείμενων συνταξιοδοτήσεων- δεν «βγαίνουν».
  • Αναλυτικό ρεπορτάζ στην έντυπη έκδοση

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Kυριακή 14/4 8:30 μ.μ.Χιροσίμα, αγάπη μου

Κυρικές στο Πανί

Κύκλος: Μια αναφορά στη γαλλική Nouvelle Vague
Ώρα έναρξης: 8:30 μ.μ.

Πολιτιστικός Πολυχώρος Παλιά Σφαγεία
Είσοδος Ελεύθερη

 
 
Kυριακή 14/4 Χιροσίμα, αγάπη μου (Hiroshima, mon amour), Αλέν Ρενέ, 1959, 91’
Σχετικά με την ταινία αναφέρει ο Παναγιώτης Κράββαρης:

Πού πάει ποιός από τους 2.000 υπαλλήλους σε διαθεσιμότητα - Οι πίνακες του ΑΣΕΠ

Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν με ενστάσεις να αμφισβητήσουν τη βαθμολόγηση των κριτηρίων.


Αναρτήθηκαν σήμερα τα προσωρινά αποτελέσματα που αφορούν την κινητικότητα των υπαλλήλων ΙΔΑΧ ΔΕ Διοικητικών ειδικοτήτων, οι οποίοι τέθηκαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας λόγω κατάργησης των θέσεών τους στο πλαίσιο της Ανακοίνωσης υπ΄ αριθμ. 1/2013 του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.Τα προσωρινά αποτελέσματα περιλαμβάνουν τους εξής πίνακες:
Προσωρινός ενιαίος πίνακας κατάταξης (κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας)
Αλφαβητικός προσωρινός ενιαίος πίνακας βαθμολογίας και κατάταξης
Προσωρινός πίνακας διάθεσης (αλφαβητικός)
Προσωρινός πίνακας διάθεσης (ανά φορέα υποδοχής)
Οι πίνακες συνοδεύονται από διευκρινιστικό Υπόμνημα για διευκόλυνση των ενδιαφερομένων στην ανάγνωση των πινάκων.
Οι οριστικοί πίνακες θα προκύψουν μετά την εκδίκαση τυχόν ενστάσεων. Η προθεσμία υποβολής των ενστάσεων αρχίζει το Σάββατο, 13.4.2013 και λήγει με την πάροδο της Τετάρτης, 17.4.2013. Με τις ενστάσεις μπορεί να προβληθούν μόνο νομικές αιτιάσεις σχετικές με τη βαθμολόγηση των κριτηρίων.
Η άσκηση της ένστασης γίνεται ατελώς με κατάθεσή της είτε αυτοπροσώπως είτε με πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον ενδιαφερόμενο με γραπτή εξουσιοδότηση, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από δημόσια αρχή ή ΚΕΠ, απευθείας στο ΑΣΕΠ

Hμερίδα: Ηχητική Τέχνη: διεπιστημονικές προσεγγίσεις, Σάββατο 13 Aπριλίου

 
Ηχητική Τέχνη: διεπιστημονικές προσεγγίσεις
Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ηπείρου  διοργανώνουν την ημερίδα: Ηχητική Τέχνη: διεπιστημονικές προσεγγίσεις, το Σάββατο 13 Απριλίου 2013, στον Πολιτιστικό Πολυχώρο, στα Παλαιά Σφαγεία.

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠH:
Δημήτρης Μπατσής, Διδάκτωρ του Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Ξενοφώντας Μπήτσικας, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Αναστασία Γεωργάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α

Ορειβατικός Σύλλογος Ιωαννίνων: Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013


(Α) ΣΥΡΑΚΟ(ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ) ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΛΑΡΡΥΤΙΚΟΥ - ΚΑΛΑΡΡΥΤΕΣ - ΣΥΡΑΚΟ
 Ώρες πορείας: 5
 
(Β) ΣΥΡΑΚΟ(ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ) - ΜΟΝΗ ΒΥΛΙΖΑΣ - ΚΑΛΑΡΡΥΤΕΣ - ΣΥΡΑΚΟ
Ώρες πορείας: 6
  
(Γ) ΣΥΡΑΚΟ(ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ) - ΜΟΝΗ ΒΥΛΙΖΑΣ - ΜΑΤΣΟΥΚΙ - ΚΑΛΑΡΡΥΤΕΣ - ΣΥΡΑΚΟ
Ώρες πορείας: 8
 Αρχηγοί πορείας: Χρήστου Γιάννης, Πετρόγιαννη Στέλλα
 
Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και η διαδρομή θα επανεκτιμηθεί επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν, γκέτες ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων. 
 
 Αναχώρηση: 7:00 π.μ. 
[από την Περιφέρεια Ηπείρου]

Πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής στα Γραφεία του Συλλόγου,
Σμύρνης 15  καθημερινά 7-9μμ. τηλ & fax.: 26510-22138
 

Η προκλητική εγκύκλιος για την οργανικότητα των σχολείων και η ανάγκη διορισμών

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.                 
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287                                        
e-mail: paligiannis@hotmail.gr                                             Αθήνα, 10/04/2013
 
 
Η προκλητική εγκύκλιος για την οργανικότητα των σχολείων
και η ανάγκη διορισμών
     Σήμερα που η χώρα μας αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη οικονομική κρίση, όφειλε και οφείλει να επενδύσει στην εκπαίδευση ώστε να αποκτήσει ένα σύγχρονο και ποιοτικό σύστημα εκπαίδευσης και κατάρτισης για να ελπίζει έστω και μακροπρόθεσμα σ’ ένα καλύτερο αύριο.
     Δυστυχώς, όμως, η εκπαίδευση θυσιάστηκε και θυσιάζεται στο βωμό εξοικονόμησης πόρων για δήθεν αντιμετώπιση της κρίσης. Η πρώην Υπουργός Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου ανέλαβε με μια σειρά μέτρων να υλοποιήσει το στόχο της εξοικονόμησης πόρων. Θυμίζω τις καταργήσεις, συγχωνεύσεις και υποβαθμίσεις σχολείων, τον περιορισμό των ολοήμερων τμημάτων, την κατάργηση της Μετεκπαίδευσης, τη μη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών, τον περιορισμό των αποσπάσεων εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση ελληνοπαίδων εξωτερικού, την κατάργηση των γραφείων εκπαίδευσης κτλ.
     Μέτρα που υποβάθμισαν την εκπαίδευση και τους λειτουργούς της.
     Υπάρχει και συνέχεια.
     Με επείγουσα εγκύκλιο της Διεύθυνσης Διοικητικών Υποθέσεων ζητούν την αιτιολόγηση των οργανικών θέσεων, αφού προκαταβολικά τις θεωρούν δυσανάλογες με το μαθητικό δυναμικό.
     Η πολιτική ηγεσία έπρεπε να γνωρίζει πως η δοκιμαζόμενη εκπαίδευση δεν αντέχει άλλον «εξορθολογισμό» και ιδιαίτερα με τον άκομψο και προκλητικό τρόπο που επιχειρείται.
     Ταυτόχρονα, το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να κατανοήσει πως σε καμία περίπτωση:
α) δεν μπορεί να προχωρήσει σε καταργήσεις σχολικών μονάδων, ιδιαίτερα μικρών χωριών, όπου τα σχολεία αποτελούν ζωντανά κύτταρα πολιτισμού, παιδείας αλλά και της ίδιας της ύπαρξης των χωριών.
β) δεν μπορεί να στηριχτεί σε λογιστικά και αριθμητικά κριτήρια ενώ πρέπει να λάβει σοβαρά υπ’ όψη του τις ειδικές συνθήκες κάθε σχολικής μονάδας συνυπολογίζοντας και παιδαγωγικά κριτήρια.
     Σε κάθε περίπτωση πάντως, το σίγουρο είναι, πως η συγκεκριμένη εγκύκλιος δημιούργησε έντονο προβληματισμό, ανησυχία, ανασφάλεια και δικαιολογημένες αντιδράσεις στους εκπαιδευτικούς και στις τοπικές κοινωνίες.
     Σε ότι αφορά στις συζητήσεις περί πλεονάζοντος προσωπικού που θα οδηγήσει σε απολύσεις, θέλω να διευκρινίσω τα εξής:
     Σήμερα, με βάση τις εκτιμήσεις των υπηρεσιών του Υπουργείου οι 47.500 εκπαιδευτικοί ΠΕ70 και οι 12.500 ΠΕ60 σε καμία περίπτωση δεν επαρκούν να καλύψουν τις ανάγκες των σχολείων μας. ακόμη κι αν προχωρήσουν σε συμπτύξεις τμημάτων.
     Αν λάβουμε υπόψη μας πως τα επόμενα τέσσερα χρόνια (2013-2016) θα συνταξιοδοτηθούν το λιγότερο 12.500 εκπαιδευτικοί ΠΕ70 (που ίσως να φτάσουν και τις 20.000), τα ελλείμματα σε εκπαιδευτικό προσωπικό θεωρούνται αναμφισβήτητα. Επομένως, η περίπτωση απολύσεων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με το πρόσχημα του πλεονάζοντος προσωπικού αποτελεί μύθο.
     Η πολιτική ηγεσία, με βάση τα παραπάνω, οφείλει άμεσα να προγραμματίσει τη διεξαγωγή διαγωνισμού πρόσληψης εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ, ώστε επιτέλους να σταματήσει η ομηρεία των συναδέλφων ΠΕ71 και ΠΕ61 αλλά και να πληρωθούν όλα τα οργανικά και λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
     Οι εκπαιδευτικοί, αντιμετωπίζοντας προβλήματα επιβίωσης λόγω της οικονομικής πολιτικής απαιτούν να αντιμετωπίζονται με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και προπαντός κατανόηση και ανθρωπιά.
     Απαιτούν μέτρα για αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, μέτρα στήριξης και αναβάθμισής τους.
     Περιθώρια καθυστέρησης δεν υπάρχουν . . .
     Η υπομονή των συναδέλφων εξαντλήθηκε . . .
 
 Πάντα στη διάθεσή σας,
 
Παληγιάννης Βασίλειος

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Καταγγελία για τη μεθόδευση των απολύσεων στο Δημόσιο

11/04/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

  Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί την Κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να αναλογιστεί τις προεκλογικές αλλά και τις μετεκλογικές δεσμεύσεις και να μην προχωρήσει στις χιλιάδες απολύσεις, που δρομολογούνται για το Δημόσιο μέχρι το 2015.

Τις τελευταίες μέρες ζούμε πάλι το «θέατρο του παραλόγου» με την «παραγωγή» επιόρκων και το διασυρμό του Δημοσίου προκειμένου να δικαιολογηθούν οι χιλιάδες απολύσεις εργαζομένων, απαραίτητων για τη στοιχειώδη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών που κινδυνεύουν με οριστική κατάρρευση, θυσία τάχα στην ανάγκη εκταμίευσης της επόμενης δόσης.

Ο πραγματικός όμως στόχος είναι η διάλυση του Δημοσίου, η κατάργηση των κοινωνικών αγαθών, η ανατροπή των εργασιακών σχέσεων, η εκχώρηση βασικών αρμοδιοτήτων στον Ιδιωτικό Τομέα με συνέπειες που θίγουν πρώτα από όλα τον Ελληνικό λαό.

Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. δηλώνει ότι αυτή η πρόκληση δεν θα μείνει αναπάντητη και προειδοποιεί με άμεσες απεργιακές κινητοποιήσεις που, ήδη, έχουν εγκριθεί από το πρόσφατο Γενικό Συμβούλιο,  διακηρύσσει δε ότι θα αγωνιστεί για να αποτρέψει αυτή την εξέλιξη. Επιτέλους πρέπει να καταλάβουν, η Κυβέρνηση και οι εκπρόσωποι των δανειστών, ότι η χώρα διαθέτει ακόμα Σύνταγμα και Νόμους. Οι μαζικές απολύσεις στο Δημόσιο είναι παράνομες και Αντισυνταγματικές και διαλύουν τις Δημόσιες Υπηρεσίες σε μια περίοδο που η Ελληνική κοινωνία, λόγω της οικονομικής κρίσης, τις έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ.

Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους Δημόσιους Υπαλλήλους να συσπειρωθούν στα πρωτοβάθμια σωματεία και στις Ομοσπονδίες – κλάδους, οργανώνοντας την αντίσταση στις νέες μεθοδεύσεις Κυβέρνησης και Τρόικας. Σε αυτό το πλαίσιο η Πανεργατική - Πανδημοσιοϋπαλληλική Απεργία την Τετάρτη, 1η Μάη 2013, θα είναι η απαρχή νέων αγώνων για τη διαφύλαξη των θέσεων εργασίας και την προάσπιση των δημοσίων αγαθών, της υγείας, της παιδείας, της κοινωνικής ασφάλισης που αποτελούν αδιαπραγμάτευτα δικαιώματα των Ελλήνων εργαζομένων.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Απρίλης. Μήνας Ειδικής Αγωγής

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Παρουσίαση του έργου του λογοτέχνη Βαγγέλη Φίλου





Θα μιλήσει ο συγγραφέας Πάνος Σταθόγιαννης με θέμα:
«Η γλώσσα στη γραφή του Βαγγέλη Φίλου: Από τη ρίζα ως τη γύρη».
Θα διαβάσουν ποιήματα και θα παρουσιάσουν διαλογικά αποσπάσματα με τη μορφή θεατρικού αναλογίου οι:
Γιώργος Νάκος, σκηνοθέτης & ηθοποιός,
Γιολάντα Καπέρδα, ηθοποιός.

Παρασκευή 12 Aπριλίου 2013, 8.00 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος Παλιά Σφαγεία
είσοδος ελεύθερη


 Διοργάνωση:
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας – Τμήμα Ηπείρου
Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Τζουμέρκων
Υπό την αιγίδα του Δημάρχου Ιωαννίνων

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Υποχρεωτική η 6ωρη παραμονή των εκπαιδευτικών στα σχολεία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τις εργάσιμες ημέρες , πέραν από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που τους έχει ανατεθεί   από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.
Αυτό αναφέρει  έγγραφο  του υφυπουργού Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου (σ.σ. επικαλείται το νόμο 1566/85) που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
Σημειώνεται ότι η συγεκριμένη διάταξη ουσιαστικά, στην πλειονότητα, δεν εφαρμόζεται γι αυτό και κανείς υπουργός μέχρι σήμερα δεν την επικαλούνταν.
Στο μεταξύ oi φήμες που  κυκλοφόρησαν χθες ότι Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης, κάνουν ελέγχους και σε σχολεία εάν τηρείται η 6ωρη παραμονή των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες, δεν επιβεβαιώνονται από πουθενά.

Συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ 18,19 Απρίλη για μεταθέσεις - παραιτήσεις







Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Σας ενημερώνω ότι το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει για τις μεταθέσεις στις 18 και 19 του Απρίλη 2013. Σ’ αυτή τη συνεδρίαση θα εξεταστούν οι αμφισβητούμενες αιτήσεις μετάθεσης, οι ειδικές κατηγορίες καθώς και οι μεταθέσεις στην Ειδική Αγωγή και στα διαπολιτισμικά σχολεία.
Στην ίδια συνεδρίαση θα εξεταστούν και οι αιτήσεις παραίτησης που έχουν υποβληθεί.

Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Περισσότεροι από 120.000 Έλληνες επιστήμονες μετανάστευσαν από το 2010

Εκλογές|Πολιτική|νέα|δημοσκοπήσεις|ψηφοδέλτια|eklogika

Περισσότεροι από 120.000 Έλληνες επιστήμονες μετανάστευσαν από το 2010Μαζικό κύμα φυγής το οποίο θυμίζει άλλες παλαιότερες εποχές παρατηρείται τα τελευταία χρόνια από την Ελλάδα, καθώς αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των Ελλήνων που εγκατέλειψαν τη χώρα προκειμένου να βρουν δουλειά στο εξωτερικό.
Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα μεγάλο στο επιστημονικό προσωπικό, καθώς οι επιστήμονες που έχουν φύγει από την Ελλάδα από το 2010 και μετά για να βρουν δουλειά στο εξωτερικό υπολογίζονται σε περισσότεροι από 120.000, καθώς παρά τα πτυχία, τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά που έχουν αποκτήσει, στην Ελλάδα δεν μπορούν να βρουν δουλειά πάνω στο αντικείμενο των σπουδών τους.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Οικονομικής Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Λόη Λαμπριανίδη, ο οποίος μιλάει στο Έθνος, «ο αριθμός των νέων επιστημόνων που μεταναστεύουν αντιστοιχεί στο 10% του επιστημονικού προσωπικού της Ελλάδας και θεωρείται πολύ υψηλός».
Ο κ. Λαμπριανίδης, παρουσιάζει τα συμπεράσματα της έρευνάς του σε ημερίδα που διοργανώνεται την Πέμπτη στο ΑΠΘ με θέμα «Η μετανάστευση τότε, Η μετανάστευση τώρα». Αναφέρει, επίσης, ότι η φυγή των νέων επιστημόνων δεν οφείλεται στην οικονομική κρίση, αλλά η κρίση την ενίσχυσε. «Βασικός λόγος γι' αυτή τη μετανάστευση είναι η αναντιστοιχία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης για τους επιστήμονες. Και αυτό γιατί δεν υπάρχουν επιχειρήσεις που να παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να χρειάζονται εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό», σημειώνει.
Σημειώνεται ότι περίπου οι μισοί από τους επιστήμονες που έχουν φύγει από τη χώρα, έχουν αποκτήσει τα πτυχία τους από τα 100 καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου. Επιλέγουν κυρίως ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα, σε μεγάλες εταιρείες που σχετίζονται με το αντικείμενο των σπουδών τους.
Πάντως, ο κ. Λαμπριανίδης βλέπει και θετικά αποτελέσματα από τη διαδικασία αυτή, καθώς οι Έλληνες επιστήμονες «εκπαιδεύονται σε χώρες του εξωτερικού, αποκτούν τεχνογνωσία, επαγγελματική εμπειρία και γνωριμίες που θα τους φανούν πολύτιμα εργαλεία όταν αποφασίσουν να επιστρέψουν», ανέφερε. Σύμφωνα με τον κ. Λαμπριανίδη, είναι αναγκαίο πλέον να γίνει στροφή της ελληνικής οικονομίας στην παραγωγή πιο σύνθετων προϊόντων και υπηρεσιών, προκειμένου να βελτιωθεί η θέση της χώρας στον διεθνή ανταγωνισμό και να αξιοποιήσει παραγωγικά το ανθρώπινο δυναμικό της. Αυτή η αλλαγή θα εξομαλύνει τη σχέση προσφοράς-ζήτησης και θα περιορίσει τη διαρροή επιστημονικού δυναμικού.