Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Ορειβατικός Σύλλογος Ιωαννίνων: Η πορεία της Κυριακής 24 Νοεμβρίου 2013

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013





ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ 1.314μ
  Συνδιοργάνωση με Φ.Ο.Σ. Πωγωνίου
Χάνι Δελβινάκι - κορυφογραμμή - Κρυονέρι
(Α Κατηγορία - Διάσχιση)
Ώρες πορείας: 3-4
Αρχηγοί: Σιούτη Ελένη
 Χάνι Δελβινάκι - Προφήτης Ηλίας (1.132μ) - Στρατίνιστα
(Β κατηγορία - Διάσχιση)
Ώρες πορείας: 6
Αρχηγός : Μπαρτζώκας Άρης, Πάντου Αμαλία
Χάνι Δελβινάκι - Κασιδιάρης (1.314μ) - Παλιογρίμπιανη -  Κουκλιοί
(Γ Κατηγορία - Διάσχιση)
 Ώρες πορείας: 7-8
 Αρχηγός : Μανώλης Κώστας, Μάντζιος Δημήτρης
Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και η διαδρομή θα επανεκτιμηθεί επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν, καπέλο, πολύ νερό, γυαλιά ηλίου. Ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων.  
Οι δηλώσεις συμμετοχής να γίνονται το συντομότερο δυνατό, τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Αναχώρηση από Περιφέρεια Ηπείρου:
Κυριακή 07:00  π.μ. 
Πληροφορίες  στα Γραφεία του Συλλόγου, Σμύρνης 15 
καθημερινά 7-9 μ.μ.
τηλ & fax.: 26510-22138
 

Προσλήψεις 786 αναπληρωτών εκπαιδευτικών -ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ


AlfaVita - Εκπαιδευτικό Ενημερωτικό Δίκτυο

Δελτίο Τύπου
Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής, ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών και ΠΕ18.41-Δραματικής Τέχνης στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2013-2014, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 282 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας105 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων113 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής182 εκπαιδευτικοί των κλάδωνΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής99 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών και 5 εκπαιδευτικοί του κλάδουΠΕ18.41-Δραματικής Τέχνης.
Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών, που θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους για τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας, της Φυσικής Αγωγής, των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.), της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικά και Θεατρική Αγωγή) και των Πολιτιστικών ομίλων δραστηριοτήτων πραγματοποιούνται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ1», «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ2» και «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ3», του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013 έως τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013 όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για τους πίνακες με τα ονόματα ανά κλάδο πατήστε εδώ.
Για την απόφαση πατήστε εδώ.

Η Δημοκρατία δεν γεννήθηκε στην Ελλάδα, λέει ο πρώην πρόεδρος της Γερμανίας

Σε μία πρωτοφανή δήλωση προέβη ο πρώην ομοσπονδιακός πρόεδρος της Γερμανίας, Ρόμαν Χέρτσογκ. Ερωτώμενος από δημοσιογράφο εάν η Ελλάδα μπήκε στην ευρωζώνη με πολιτικό «μπόνους», ως γενέτειρα της Δημοκρατίας, απαντά αρνητικά, εξηγώντας ότι ο ίδιος θεωρεί ως κοιτίδες της έννοιας την Ελβετία και την Αγγλία.

Η Δημοκρατία δεν γεννήθηκε στην Ελλάδα, λέει ο πρώην πρόεδρος της Γερμανίας
«Τα πράγματα μάλλον έγιναν όπως συνήθως: Γνώριζε κανείς τις οικονομικές αδυναμίες, ενώ από την άλλη πλευρά δεν υπήρχαν προβλήματα σε θέματα, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα ή η θρησκεία. Η Τουρκία αμέσως παραδίπλα είναι μεν οικονομικά πολύ πιο ισχυρή, αλλά τα θέματα αυτά δεν συνάδουν», δηλώνει ο πρώην Πρόεδρος στην εφημερίδα «Der Handelsblatt» και, όταν ο δημοσιογράφος κάνει λόγο για το «μπόνους» της Ελλάδας, ως γενέτειρας της δημοκρατίας, απαντά: «Ως γενέτειρα της δημοκρατίας θεωρώ την Ελβετία και την Αγγλία και όχι την Ελλάδα».
Ο κ. Χέρτσογκ θεωρεί ακόμη αδικαιολόγητη την κριτική που ασκείται από τις χώρες του Νότου προς την Γερμανία, σε ό,τι αφορά την πολιτική διάσωσης. «Δεν το παίρνω στα σοβαρά. Η Γερμανία στα μάτια τους κάνει τα πάντα λάθος», σημειώνει και υποστηρίζει ότι αν όμως δεν κάνει κανείς κάτι, αυτό δεν σημαίνει ότι ανταποκρίνεται στην υποχρέωσή του να ηγείται. Αντίθετα, τονίζει, θα σήμαινε ότι θέλει να κυριαρχήσει σε όλη την Ευρώπη. «Θα δείτε, όταν περάσει η κρίση, τότε θα έρθουν αναπόφευκτα και πάλι οι φωνές των ίδιων επικριτών ότι η Γερμανία θα πρέπει να ηγηθεί», υπογραμμίζει και θεωρεί εσφαλμένη την κριτική και για το υψηλό εξαγωγικό πλεόνασμα της χώρας του.
«Δεν εξάγουμε από ιδιοτροπία, αλλά επειδή τα προϊόντα μας και οι προσφορές μας είναι καλύτερες», λέει.
Κάνει μάλιστα λόγο για λάθος των χωρών εκείνων, οι οποίες είχαν παραλείψει μέτρα λιτότητας και μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας επί 60 χρόνια, για να καταλήξει: «Το να μιμούνται όμως τα λάθη τους μόνο για χάρη της ειρήνης, δεν θα μπορούσε να συνεχισθεί».
Η Δημοκρατία δεν γεννήθηκε στην Ελλάδα, λέει ο πρώην πρόεδρος της Γερμανίας
Ο ίδιος, πάντως, απορρίπτει την ιδέα ενός ευρώ για τον Βορρά και ενός για τον Νότο, καθώς, όπως εκτιμά, το ευρώ του Νότου θα βρισκόταν υπό πίεση, ενώ αυτό του Βορρά θα ανατιμάτο μαζικά και δεν θα χρειαζόταν καν να γίνεται πλέον λόγος για εξαγωγές. Αναγνωρίζει, ωστόσο, ότι θα υπήρχαν και κάποια πλεονεκτήματα.
Χατζημαρκάκης: Η γερμανική αλαζονεία σε όλο της το μεγαλείο
Για «γερμανική αλαζονεία σε όλο της το μεγαλείο» έκανε λόγο ο ελληνικής καταγωγής ευρωβουλευτής των Γερμανών Φιλελευθέρων, Γιώργος Χατζημαρκάκης. «Κανένας από τους μεγάλους πολιτικούς που αναδείχθηκαν στο παρελθόν στη θέση αυτή δεν διανοήθηκε ποτέ να μιλήσει με αυτό τον τρόπο για την Ελλάδα. Δεν φτάνει το πικρό ποτήρι της απαξίωσης, της υποβάθμισης και της γελοιοποίησης του ελληνικού λαού;» διερωτάται ο κ. Χατζημαρκάκης και συνεχίζει: «Αντί να ζητήσουν συγνώμη οι Γερμανοί πολιτικοί ή έστω να μιλήσουν ανθρώπινα σ' ένα λαό που δοκιμάζεται, τώρα θέλουν να ανατρέψουν και την ιστορία της ανθρωπότητας;»
Ο κ. Χατζημαρκάκης, ο οποίος όπως ανακοίνωσε πρόσφατα θα είναι υποψήφιος ως επικεφαλής ελληνικού κομματικού σχήματος στις προσεχείς ευρωεκλογές, επισήμανε ακόμη ότι ο κ. Χέρτσογκ, ως κορυφαίος δικαστής με κλασική παιδεία, «θα έπρεπε να γνωρίζει πως δεν θα είχε μάθει ποτέ τη λέξη 'Δημοκρατία', αν δεν την είχε δανειστεί από την ελληνική σκέψη» και πρόσθεσε ότι «είναι ντροπή για τον ευρωπαϊκό πολιτικό πολιτισμό μια τέτοια συμπεριφορά».
Κατέληξε δε λέγοντας ότι «η ευρωπαϊκή ιστορία θα καταγράψει τον κ. Χέρτσογκ στους επιλήσμονες».

Το νησί που δημιουργήθηκε στην Ιαπωνία μετά από έκρηξη ηφαιστείου… μεγαλώνει

ΕιδησειςΈνα νέο νησί το οποίο εμφανίσθηκε πριν από δύο ημέρες σε απόσταση χιλίων χιλιομέτρων νοτίως του Τόκιο, φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού να μεγαλώνει, σύμφωνα με πληροφορίες και εικόνες που δίνουν στη δημοσιότητα οι ιαπωνικές αρχές.
Ενώ την Τετάρτη ήταν κυκλικό με διάμετρο 200 μέτρα, το νέο νησί, το οποίο δεν έχει ακόμη όνομα, επιμηκύνθηκε σε σχήμα πατάτας με μήκος 400 μέτρα και πλάτος 200, εξήγησε εκπρόσωπος της Ακτοφυλακής.
Υλικά εκτοξεύονταν την Πέμπτη σε ύψος 900 μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, έναντι 600 μέτρων την προηγουμένη, ένδειξη ότι η ηφαιστειακή δραστηριότητα
που προκάλεσε τη γέννηση του νησιού είναι πολύ έντονη, σύμφωνα με την ίδια πηγή.Σύμφωνα με εκπρόσωπο με τον οποίο ήρθε σε επαφή σήμερα το μεσημέρι (ώρα Τόκιο) το Γαλλικό Πρακτορείο, σκάφη της Ακτοφυλακής αναχώρησαν για μια αναγνωριστική αποστολή για να ελέγξουν την κατάσταση της νησίδας η οποία αναδύθηκε σε απόσταση περίπου 500 μέτρων από τη Νισινοσίμα, ένα ακατοίκητο νησί του μικρου αρχιπελάγους Ογκασαουάρα.
"Μπορεί να μεγαλώσει κι άλλο, καθώς ο κρατήρας επεκτείνεται και το μάγμα ανεβαίνει", δήλωσε ο Γιοσιχίκο Ταμούρα του Ιαπωνικού Κέντρου Ωκεανογραφικών Ερευνών.
Είναι η πρώτη φορά εδώ και 40 χρόνια που μια νησίδα αναδύεται στη ζώνη αυτή. Μπορεί ωστόσο να εξαφανιστεί κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας εξαιτίας των κυμάτων.
Πριν από δύο μήνες, ένας ισχυρός σεισμός μεγέθους 7,7 βαθμών στο Πακιστάν είχε επίσης προκαλέσει τη γέννηση ενός "νησιού", το οποίο αναδύθηκε ξαφνικά στην επιφάνεια της Αραβικής Θάλασσας, σε απόσταση εκατοντάδων χιλιομέτρων από το επίκεντρο του σεισμού.
Στην Ιαπωνία, χώρα σεισμών και ηφαιστείων, έχουν συμβεί από το τέλος του πολέμου του Ειρηνικού τέσσερις ως πέντε ξαφνικές εμφανίσεις νησιών. Ένα εμφανίσθηκε το 1986 και εξαφανίσθηκε μέσα σε διάστημα δύο μηνών και ένα το Σεπτέμβριο του 1973, επίσης κοντά στη Νισινοσίμα. Φαγώθηκε σε μεγάλο μέρος του από τα κύματα, αλλά εξακολουθεί σήμερα να παραμένει ορατό ένα κομμάτι.

Σε διάλογο καλεί Πρυτάνεις και διοικητικούς υπαλλήλους ο Αρβανιτόπουλος

Παράνομες κρίθηκαν οι απεργίες που εξήγγειλαν οι διοικητικοί σε Καποδιστριακό και ΕΜΠ.
Του Απόστολου Λακασά


Ανοίξτε τα πανεπιστήμια και ελάτε να κάνουμε μαζί το επόμενο βήμα! Αυτό είναι το περιεχόμενο της πρόσκλησης που απηύθυνε χθες ο υπ. Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος στις πρυτανικές αρχές και στους εκπροσώπους των διοικητικών υπαλλήλων, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της διαθεσιμότητας. Την ίδια στιγμή, στα δικαστήρια συναντιούνται σχεδόν καθημερινά το υπουργείο Παιδείας και οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΕΚΠΑ και του ΕΜΠ για το θέμα της απεργίας τους που κλείνει σήμερα 11 εβδομάδες, με αποτέλεσμα να μη γίνονται μαθήματα και να υπάρχει κίνδυνος απώλειας του εξαμήνου.«Καλώ σε διάλογο τις πρυτανικές αρχές των οκτώ ιδρυμάτων που προσφέρουν στη διαθεσιμότητα, προκειμένου η Πολιτεία και το υπουργείο να τους συνδράμουν στη διαδικασία της διοικητικής αναδιάρθρωσης που πρέπει να ακολουθήσουν. Καλώ επίσης σε διάλογο τους διοικητικούς υπαλλήλους των ιδρυμάτων που συμμετείχαν στη διαθεσιμότητα, για να επιταχύνουμε τις διαδικασίες διαϊδρυματικής κινητικότητας και της επανατοποθέτησης των περισσοτέρων σε φορείς του Δημοσίου. Ο διάλογος προϋποθέτει ανοικτά πανεπιστήμια, που είναι καθολική απαίτηση της ελληνικής κοινωνίας», δήλωσε ο υπουργός. «Είναι πολύ σημαντικό που ο υπουργός δέχεται να μας συναντήσει έπειτα από δύο μήνες συνεχών προσκλήσεών μας σε διάλογο. Περιμένουμε να δούμε τους όρους και τις προϋποθέσεις του διαλόγου», δήλωσε στην «Κ» ο πρύτανης του ΑΠΘ και πρόεδρος της Συνόδου Πρυτάνεων Ι. Μυλόπουλος. Σύμφωνα με ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας, η συνάντηση ορίστηκε για σήμερα 1 μ.μ.
Η πρόσκληση έγινε αφού χθες ολοκληρώθηκε η διαδικασία της διαθεσιμότητας των διοικητικών υπαλλήλων, μετά την απογραφή τους, τη μοριοδότηση από το ΑΣΕΠ και την απόφαση του τριμελούς ειδικού υπηρεσιακού συμβουλίου. Τελικά, θα τεθούν σε διαθεσιμότητα 1.160 υπάλληλοι, αφού 189 πληρούν κοινωνικά κριτήρια και εξαιρέθηκαν (ο αρχικός αριθμός ήταν 1.349).
Από την πλευρά της η ΠΟΣΔΕΠ ζήτησε από τον πρωθυπουργό να παρέμβει για να γίνει διάλογος με αυστηρό χρονοδιάγραμμα 8 ημερών, αλλά με προϋπόθεση «να μην εφαρμοστεί καμία από τις άστοχες ενέργειες του υπουργείου (ΚΥΑ, κατάλογοι ΑΣΕΠ, αργία μη απογραφέντων κ.λπ.). Ταυτόχρονα, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΔΗΜΑΡ και ΚΚΕ ζητούν από τον υπ. Παιδείας να ενημερώσει τη Βουλή για την κατάσταση στα ΑΕΙ.
Ως προς τις εξελίξεις στη δικαστική διελκυστίνδα, χθες το δικαστήριο έκρινε παράνομες τις απεργίες που εξήγγειλαν τα σωματεία διοικητικών υπαλλήλων στα δύο ΑΕΙ αλλά και η ομοσπονδία τους, σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί συνέχιση των κινητοποιήσεων υπό την αιγίδα πλέον όχι των συλλόγων αλλά της ομοσπονδίας. Στον χώρο των δικαστηρίων, χθες το μεσημέρι κατά την εκδίκαση των αιτήσεων είχαν συγκεντρωθεί διοικητικοί υπάλληλοι και φοιτητές και ο χώρος είχε αποκλειστεί από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, ενώ είχε διακοπεί η κυκλοφορία στα δύο ρεύματα της οδού Ευελπίδων. Μικροεπεισόδια σημειώθηκαν όταν ομάδα φοιτητών επιχείρησε να περάσει τον αστυνομικό κλοιό και έπεσαν λίγα δακρυγόνα. Μικροεπεισόδια υπήρξαν και στο πρωινό συλλαλητήριο, στο οποίο μετείχαν και εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ, η οποία κατήγγειλε «την επιμονή του υπ. Παιδείας να σταματήσει με κάθε τρόπο τον απεργιακό αγώνα των διοικητικών».
Για σήμερα έχουν προγραμματιστεί συνελεύσεις των συλλόγων των διοικητικών του ΕΚΠΑ και του ΕΜΠ. Σήμερα, επίσης, έχει προγραμματισθεί συνεδρίαση της Συγκλήτου του ΕΚΠΑ. Τέλος, χθες ο πρύτανης του ΕΚΠΑ Θ. Πελεγρίνης διέψευσε με ανακοίνωσή του ότι «οι διοικητικοί υπάλληλοι αμείβονται κατά το διάστημα της απεργίας τους».

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Η θεατρική Ομάδα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων "Εξ Εδρας" συμμετέχει στην 7η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 23-30/11/2013 ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ


"ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ" ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΣΤΙΣ 7 ΜΜ ΣΤΑ ΛΙΘΑΡΙΤΣΙΑ


Το υπουργείο λογάριασε χωρίς τους εκπαιδευτικούς για την αξιολόγηση

Από τα ΠΡΩΪΝΑ ΝΕΑ

Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013 13:06
-«Όχι» στη μετατροπή της εκπαίδευσης σε ζούγκλα από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
Χωρίς τον… ξενοδόχο, εν προκειμένω τους δασκάλους, λογάριασε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, προχωρώντας στην έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, χωρίς να προηγηθεί διάλογος.
Η δημοσίευση του μάλιστα, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 5 Νοεμβρίου, αποτέλεσε την σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, με τους εκπαιδευτικούς σε πανελλαδικό αλλά και σε τοπικό επίπεδο να αντιδρούν έντονα.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων, επικρίνει το υπουργείο Παιδείας για «μονομερείς» αποφάσεις, υπογραμμίζοντας ότι κάθε του κίνηση «βαθαίνει το χάσμα ανάμεσα στην αδιέξοδη πολιτική του και τον εκπαιδευτικό κόσμο και καθιστά τη μετωπική σύγκρουση μονόδρομο».
Σύμφωνα με τον Τοπικό Σύλλογο, το υπουργείο «ξέχασε» τη θέση ότι δεν μπορεί να υπάρξει για το θέμα αυτό οποιαδήποτε συμμετοχή των δασκάλων σε διάλογο, όσο η αξιολόγηση συνδέεται με τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη και τις απολύσεις.
Έτσι, αρνείται να μπει στη διαδικασία ειλικρινούς και ουσιαστικής αξιολόγησης όλων των παραγόντων που διαμορφώνουν το εκπαιδευτικό περιβάλλον (υποδομές, αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, οργάνωση, επιμόρφωση) ξεκινώντας, όπως θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο,  από το ίδιο. «Με ένα νόμο που εναρμονίζεται πλήρως με τις αυθαίρετες και αντιεπιστημονικές ποσοστώσεις του Ν.4024/2011 , κατηγοριοποιεί εκπαιδευτικούς και σχολεία και είναι φτιαγμένος για να λειτουργήσει ως εργαλείο στασιμότητας, διαθεσιμότητας και απολύσεων» τονίζουν χαρακτηριστικά οι δάσκαλοι του Νομού, ενώ ξεκαθαρίζουν ότι δε θα επιτρέψουν σε κανέναν να μετατρέψει τον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης των παιδιών μας σε ζούγκλα».
«Το απαράδεκτο νομοθέτημα θα μείνει γράμμα κενό» καταλήγει η ΔΟΕ Ιωαννίνων, η οποία αγωνίζεται για αξιολόγηση όλων των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας με στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη και κατάργηση του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση.
ΠΗΓΗ
http://www.proinanea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=41196:2013-11-21-11-07-21&catid=23:2011-11-04-09-40-25&Itemid=7 

Η αξιολόγηση θα φέρει σχολεία «πολλών ταχυτήτων»









Πέμπτη, 21 Νοέμβριος 2013
Εντονότατες οι αντιδράσεις και σε τοπικό επίπεδο με τους εκπαιδευτικούς να αντιδρούν στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης και αξιολόγησης - Δεν πραγματοποιήθηκε στα Γιάννενα σεμινάριο από στελέχη του υπουργείου
Δυναμικά αντιδρούν στην διαδικασία της αυτοαξιολόγησης και αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών καθηγητές και δάσκαλοι του νομού Ιωαννίνων, που κατάφεραν χθες με την έντονη παρουσία τους να αποτρέψουν την πραγματοποίηση σεμιναρίου για την αξιολόγηση, η οποία απευθύνονταν στους σχολικούς συμβούλους.
Από νωρίς χθες το πρωί δάσκαλοι και καθηγητές συγκεντρώθηκαν στο 7ο Δημοτικό Σχολείο προκειμένου να παρέμβουν στη διαδικασία, η οποία τελικά δεν πραγματοποιήθηκε αλλά τα στελέχη του υπουργείου Παιδείας και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και οι σχολικοί σύμβουλοι της περιοχής αποχώρησαν.
Οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καταγγέλλουν πως στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι να οδηγηθούν εκπαιδευτικοί στην απόλυση, συνδέοντας την διαδικασία με την δημοσιονομική προσαρμογή.
Παράλληλα, καταγγέλλουν την σύνδεση της αξιολόγησης με την βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, που δημιουργεί εκπαιδευτικούς και σχολεία «πολλών ταχυτήτων».
Εκ μέρους της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων η Αλεξάνδρα Μαντζούτσου έκανε λόγο για μία «πρώτη νίκη» κατά της αξιολόγησης, καλώντας τα στελέχη της εκπαίδευσης να μην συναινέσουν σε αυτή τη διαδικασία.
«Σε έναν ολόκληρο νόμο για ένα καλύτερο σχολείο υποτίθεται, δεν υπάρχουν ούτε μία αράδα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ή την ενισχυτική διδασκαλία, αλλά φτάνουμε στην αξιολόγηση. Εμείς καλέσαμε τα στελέχη της εκπαίδευσης να μην συναινέσουν στο να αποτελέσουν κομμάτι ενός μηχανισμού που οδηγεί στην φτωχοποίηση και στις απολύσεις εκπαιδευτικών», σημείωσε.
Τόσο η ΕΛΜΕ, όσο και οι Σύλλογοι Δασκάλων και Νηπιαγωγών έχουν καταθέσει προτάσεις για την αξιολόγηση, καμία από τις οποίες όπως καταγγέλλουν δεν ελήφθη υπόψιν.
«Αυτό που γίνεται τώρα δεν είναι αξιολόγηση αλλά μία προσπάθεια να φτάσουμε σε απολύσεις, αφού προβλέπονται συγκεκριμένες ποσοστώσεις», κατέληξε η κα Μαντζούτσου.
«Μονόδρομος
η μετωπική σύγκρουση»
«Κόβουν» τον διάλογο με το υπουργείο Παιδείας οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καταγγέλλοντας μονομερείς αποφάσεις τους υπουργείου και μετατροπή της εκπαίδευσης σε «ζούγκλα», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Ιωαννίνων Στέφανος Σίντος.
«Η πολιτική ηγεσία «ξέχασε» όλες τις θετικές εκφράσεις της για τις παρατηρήσεις της Δ.Ο.Ε. στις συναντήσεις για το θέμα της αξιολόγησης, παρατηρήσεις και προτάσεις για μια ανατροφοδοτική, γνήσια παιδαγωγική διαδικασία ουσιαστικής βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου. Κυρίως «ξέχασε» τη θέση ότι «δεν μπορεί να υπάρξει για το θέμα αυτό οποιαδήποτε συμμετοχή μας σε διάλογο όσο η αξιολόγηση συνδέεται με τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη και τις απολύσεις εκπαιδευτικών που προβλέπονται στο υπάρχον νομικό πλαίσιο.
Συνεχίζοντας να πορεύεται στον ολισθηρό δρόμο των μονομερών αποφάσεων χωρίς κανένα διάλογο η πολιτική ηγεσία με κάθε της κίνηση βαθαίνει το χάσμα ανάμεσα στην αδιέξοδη πολιτική της και τον εκπαιδευτικό κόσμο και καθιστά τη μετωπική σύγκρουση μονόδρομο.
Αρνείται για μια ακόμη φορά, να μπει στη διαδικασία ειλικρινούς και ουσιαστικής αξιολόγησης όλων των παραγόντων που διαμορφώνουν το εκπαιδευτικό περιβάλλον (υποδομές, αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, οργάνωση, επιμόρφωση) ξεκινώντας, όπως θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο, από το ίδιο. Με ένα νόμο που εναρμονίζεται πλήρως με τις αυθαίρετες και αντιεπιστημονικές ποσοστώσεις του Ν.4024/2011, κατηγοριοποιεί εκπαιδευτικούς και σχολεία και είναι φτιαγμένος για να λειτουργήσει ως εργαλείο στασιμότητας, διαθεσιμότητας και απολύσεων.
Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δε θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μετατρέψει τον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης των παιδιών μας σε ζούγκλα. Το απαράδεκτο νομοθέτημα θα μείνει γράμμα κενό», ανέφερε μεταξύ άλλων.
Γεωργία Χαλάτση από τον Ανεξάρτητο

Υπογράφηκαν οι παραιτήσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. που εγκρίθηκαν από το ΚΥΣΠΕ στη συνεδρίαση της Δευτέρας 14 Οκτώβρη 2013

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Σας ενημερώνω ότι οι 73 παραιτήσεις που εγκρίθηκαν στη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ της Δευτέρας 14 Οκτώβρη 2013, υπογράφηκαν σήμερα από τον Υφυπουργό Παιδείας και στάλθηκαν στο Εθνικό Τυπογραφείο για να δημοσιευθούν σε ΦΕΚ. Η όλη διαδικασία αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί σε 15 ημέρες.
Οι παραιτήσεις που εγκρίθηκαν στις δύο επόμενες συνεδριάσεις του ΚΥΣΠΕ δεν έχουν υπογραφεί ακόμη.
Σας κοινοποιώ των ονόματα των συναδέλφων, τις παραιτήσεις των οποίων υπέγραψε ο Υφυπουργός σήμερα.
Κάντε "κλικ" εδώ για να δείτε τα ονόματα

Δημήτρης Μπράτης

Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ19&ΠΕ20-Πληροφορικής, ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών και ΠΕ18.41-Δραματικής Τέχνης στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ



21-11-13 Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ19&ΠΕ20-Πληροφορικής, ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών και ΠΕ18.41-Δραματικής Τέχνης στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ


Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2013-2014, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 282 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 105 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 113 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 182 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής, 99 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών και 5 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ18.41-Δραματικής Τέχνης.
Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών, που θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους για τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας, της Φυσικής Αγωγής, των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.), της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικά και Θεατρική Αγωγή) και των Πολιτιστικών ομίλων δραστηριοτήτων πραγματοποιούνται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ1», «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ2» και «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ3», του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013 έως τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013 όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr
Για τους πίνακες με τα ονόματα ανά κλάδο πατήστε εδώ.
Για την απόφαση πατήστε εδώ.

Έως το 2015 γρήγορο Ίντερνετ σε αγροτικές και νησιωτικές περιοχές

Γρήγορο ίντερνετ έως το 2015 αναμένεται να αποκτήσουν 5.100 αγροτικές και νησιωτικές περιοχές, οι οποίες αντιστοιχούν σε περίπου 40% της ελληνικής επικράτειας.

   Η προκήρυξη του έργου, «Rural Broadband», Ανάπτυξη Ευρυζωνικών Υποδομών σε Αγροτικές «Λευκές» Περιοχές της ελληνικής επικράτειας και Υπηρεσίες Εκμετάλλευσης-Αξιοποίησης των Υποδομών», θα γίνει αύριο το πρωί και έχει ως στόχο να φέρει την ευρυζωνικότητα στις δυσπρόσιτες περιοχές.

   Είναι συνολικού προϋπολογισμού 161 εκατ. ευρώ και θα υλοποιηθεί μέσω Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), ενώ θα προκηρυχθεί σε τρεις ξεχωριστές εργολαβίες των 44,5 εκατ. ευρώ, 56,5 εκατ. ευρώ και 60 εκατ. ευρώ.
 epa03931974 A tablet is displayed in an Apple store in Amsterdam, The Netherlands, 01 November 2013. Apple released the new Ipad Air tablet on the Dutch market on 01 November 2013.  EPA/BAS CZERWINSKI

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Mέσω ΕΛΤΑ η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας

ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ 
Μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομίων, με βάση σχετική απόφαση του υπουργείου Οικονομικών, θα γίνει και φέτος η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, ΙΧ και ΔΧ.

Mέσω ΕΛΤΑ η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας
Η εξόφληση θα γίνεται χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση στο εκτεταμένο δίκτυο των ταχυδρομικών καταστημάτων και των ταχυδρομικών πρακτορείων που καλύπτει ολόκληρη τη χώρα και να παραλάβουν την απόδειξη πληρωμής που θα χρησιμοποιούν ως αποδεικτικό εξόφλησης.

Όσοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ώστε να εκτυπώσουν τα σχετικά ειδοποιητήρια, έχουν τη δυνατότητα να εξοφλήσουν τα τέλη κυκλοφορίας 2014 προσκομίζοντας στα ΕΛΤΑ μόνο τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός τους.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για διοικητικούς υπαλλήλους του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ύστερα από σχετική τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε σήμερα με το ΑΣΕΠ, μας διευκρίνισε ότι, όσοι διοικητικοί υπάλληλοι περιλαμβάνονται στις καταστάσεις μοριοδότησης, όπως ανακοινώθηκαν οι σχετικοί πίνακες στα πλαίσια του μέτρου Διαθεσιμότητας και επιθυμούν να υποβάλλουν Αίτηση Θεραπείας, θα πρέπει άμεσα και πριν επιληφθεί των πινάκων η αρμόδια 3μελής Επιτροπή, να υποβάλουν στο ΑΣΕΠ την αίτησή τους με όλα τα συνημμένα δικαιολογητικά.

Δ/νση ΑΣΕΠ:

Προς ΑΣΕΠ
Προκειμένου να τεθεί υπόψη του Εδικού 3μελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Υπουργείου Παιδείας Πουλίου 6
11523 ΑΘΗΝΑ

Ιωάννινα, 19 Νοεμβρίου 2013
Από την Πρυτανεία

Παραχωρείται στο Δήμο Ιωαννιτών το Άσυλο Ανιάτων


Τετάρτη, 20 Νοέμβριος 2013
Αύριο Πέμπτη, θα υπογραφεί μεταξύ του Υφυπουργού Εργασίας Βασίλης Κεγκέρογλου και του Δημάρχου Ιωαννίνων Φίλιππα Φίλιου η σύμβαση παραχώρησης των εγκαταστάσεων του Ιδρύματος Νεομάρτυς Γεώργιος (παλιό Άσυλο Ανιάτων) στο Δήμο Ιωαννιτών.
Ο Υφυπουργός θα βρίσκεται στο γραφείο του δημάρχου στις εννέα και μισή το πρωί, όπου θα γίνει και η υπογραφή της σύμβασης.
Η παραχώρηση των εγκαταστάσεων του Ασύλου Ανιάτων αποτελούσε πάγιο αίτημα της Δημοτικής Αρχής προκειμένου να αναπτυχθούν κοινωνικές δομές και συνάμα να περάσει στην τοπική κοινωνία ένας ζωτικός χώρος που έμενε εγκαταλειμμένος.
Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης αποτελεί την αρχή προκειμένου να ανοίξει μία νέα εποχή στην αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας.

600 προσλήψεις εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. για παράλληλη στήριξη μέχρι την Παρασκευή

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Ανακοινώνεται σήμερα η πρόσληψη 41 Π.Ε. 60 και 42 Π.Ε. 70 για κάλυψη κενών σε τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία. Ο περιορισμένος αριθμός προσλήψεων, με βάση την ενημέρωσή μου από την αρμόδια Διεύθυνση,  οφείλεται στο γεγονός ότι δεν βρέθηκαν άλλοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που να πληρούν τις προϋποθέσεις πρόσληψής τους.
Μέχρι την Παρασκευή θα πραγματοποιηθούν 600 προσλήψεις εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. για παράλληλη στήριξη.
Παληγιάννης Βασίλης

Προσλήψεις 40 νηπιαγωγών και 42 δασκάλων Ειδικής Αγωγής


AlfaVita - Εκπαιδευτικό Ενημερωτικό Δίκτυο 
Πρόσληψη σαράντα (40) αναπληρωτών νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και σαράντα δύο (42) αναπληρωτών δασκάλων ΕΑΕ για το σχολικό έτος 2013-2014, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού
 ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ




Πολιτικός κυνισμός ή ιδεολογική σύγχυση;







Του Χρήστου Παπαδημητρίου.
        Κοινωνιολόγου.
            Προέδρου Τ Κ Πύργου-Κόνιτσας.              
 Πολιτικός κυνισμός ή ιδεολογική σύγχυση;

Με αφορμή άρθρο του Γιάννη Καψή στο Έθνος της Κυριακής 17-11-2013 με τίτλο  «Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα».
Βεβαίως η  πολιτική άνοια είναι ανθρωπίνως κατανοητή και προκαλεί συμπάθεια ,όμως η ιδεολογική σύγχυση  όταν ενσυνείδητα επιχειρείται από ενήλικες και δη πολιτικούς, επιτρέπει στις παρυφές της Δημοκρατίας και των θεσμών της να γεννώνται και να αναπτύσσονται θύλακες ανωμαλίας.
Με περισσή αλαζονεία θέλοντας να προσβάλει και να υποτιμήσει τον πολιτικό αντίπαλο δεν έκρινε τα λεγόμενά του αλλά  χαρακτήρισε τις αντιπαραθέσεις στην βουλή των ελλήνων ως ακατάλληλες για ανηλίκους.
Πρώην δημοσιογράφος, πρώην βουλευτής πρώην υπουργός, νυν ενήλικας και από ότι προκύπτει από την λογική του κειμένου του εσαεί πιστός σύντροφος εκείνων εκ των οποίων άλλους η κοινωνία  έστειλε στην πολιτική «αγρανάπαυση’ και άλλους τα δικαστήρια δυστυχώς η ευτυχώς  στον κορυδαλλό.
Πράγματι το θέαμα της αντιπαράθεσης αλλά και το γεγονός Πρωθυπουργός να συμπεριφέρεται ως άλλος «Μάγγας» του μυθιστορήματος της Πηνελόπης Δέλτα ήταν ακατάλληλο για ανηλίκους γιατί πράγματι στα θεωρεία υπήρχαν ανήλικοι. Υπήρχαν μαθητές δημοτικών σχολείων, παιδιά που παρακολούθησαν την συζήτηση έχοντας υπόψη τους ότι βρίσκονται στον ναό της Δημοκρατίας ,αντιλήφθησαν όμως  αν και ανήλικοι ότι εκεί οι ενήλικες προσεύχονται για άλλα θέματα που  πράγματι είναι ακατάλληλα για ανηλίκους.
Υπήρχαν μαθητές κύριε Γιάννη Καψή. Προφανώς δεν σας ενδιέφερε το τι άκουσαν και το τι άποψη θα σχημάτισαν από αυτή την ωραία ατμόσφαιρα που ισχυρίζεστε ότι προέκυψε μιας και ο σκοπός του κειμένου ήταν ο Κύριος Τσίπρας τον οποίο θα ήταν ωφέλιμο να συμβουλεύατε ως ενήλικας τι να προσέξει για να μην καταφέρει το ακατόρθωτο αυτό δηλαδή που κατάφερε ενήλικας αρχηγός, να μετατρέψει κόμμα σε πολιτιστικό σύλλογο.
Είναι αποδεκτός τόπος ότι και  ανήλικοι μεν αλλά πολιτικά και ηθικά άφθαρτοι δύνανται δια των εκλογών να πάρουν τις τύχες της χώρας στα χέρια τους κύριε, καθότι από τους ηλικιακά ώριμους αλλά πολιτικά ανώριμους και  σάπιους η χώρα σήμερα πνίγεται, και πεθαίνει.
Με βεβαιότητα είναι ανέντιμο πολιτικά και απαράδεκτο ηθικά να έχει χαθεί το χαμόγελο από την πατρίδα και να θεωρείτε ότι αυτή σας χρειάζεται ακόμη, και αντί να προβείτε στην  αυτοκριτική σας και να αποσυρθείτε για «πλουσιοπάροχα γεράματα’ απασχολείτε ακόμη την ελληνική κοινωνία δήθεν να την διαφωτίσετε με απερίγραπτη υποκρισία και ιδεολογικό στραβισμό. Νισάφι πια…
Με περισσό θράσος στηλιτεύεται σήμερα μια διαφορετική πολιτική προοπτική, μέσω της δημοσιογραφικής λοιδορίας και του πολιτικού κυνισμού από ανθρώπους οι οποίοι είτε δεν κατάλαβαν είτε  έχουν μερίδιο ευθύνης για την δυνατότητα και για την ευκαιρία που έδωσαν σε ακραία φασιστικά στοιχεία του υπόκοσμου να είναι  σήμερα σε θέση αναπνοής από του να δημιουργήσουν ανεπανόρθωτο πλήγμα στην Δημοκρατία.
Σε κάθε περίπτωση είναι δικαίωμα αναφαίρετο στη Δημοκρατία να  μπορεί να εκφράζεται κανείς ελεύθερα, ταυτόχρονα όμως αποτελεί προϋπόθεση επιβίωσης της δημοκρατικής αυτής αρχής και δυνατότητας η απεμπόληση της οποιασδήποτε ελεύθερα εκφραζόμενης άποψης η οποία προσβάλει την ίδια αρχή και επιβουλεύεται την ισχύ της.
Διαβάζοντας το κανείς το κείμενο μεταφέρεται νοερά στην περίοδο που ο κύριος αυτός χρημάτιζε υπουργός, με ύφος πολιτικού αμοραλισμού, με μια πολιτική λογική ξύλινη και εκτός σημερινής πραγματικότητας, και με μια υποκριτική διάσταση η οποία παραπέμπει σε μια πολιτική και ιδεολογική σύγχυση.
Με ποιο τρόπο και με πόσο σεβασμό πρέπει κανείς να απαντήσει επιτέλους σε πλήθος ενήλικων πολιτικών και όχι μόνο ότι τώρα επιτέλους απολαμβάνουμε ως Έλληνες τους καρπούς των υπηρεσιών τους στην χώρα ,με ποιο τρόπο να δώσεις να καταλάβει και ο κύριος Kαψής ότι αυτός και η συντροφική του παρέα ενώ έκαναν την Ελλάδα αποικία και νεκροταφείο, μη έχοντας να περάσουν την ώρα τους γράφουν φανφάρες εν είδη άρθρων.
Σε μια χρονική στιγμή που ο Έλληνας συντρίβεται και συνθλίβεται υπό το βάρος μιας αφόρητης πραγματικότητας, για την οποία μέρος της όποιας ευθύνης έχει αυτός ο κύριος και οι ήδη φυλακισμένοι συνδαιτυμόνες του, πολιτικοί του σύντροφοι και συνοδοιπόροι σε μια πορεία φτωχοποίησης της Ελλάδας .
Με την κατά κοινή ομολογία ανεγκέφαλη φράση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο του κυρίου Πάγκαλου ότι «μαζί τα φάγαμε», και την πολιτικά «ανόητη» τουλάχιστον άποψη περί διαξιφισμών ακατάλληλων δια ανηλίκους παρουσιάζεται σε όλο του το μεγαλείο ο πολιτικός ξεπεσμός και αμοραλισμός του, και όχι μόνο, αλλά και των μέσων που δέχονται να μεταφέρουν στην κοινωνία μια αποκρουστική και ανεύθυνη πολιτική έκφραση ως δήθεν “στοχευόμενο  πολιτικό λόγο” ,ως δήθεν άποψη άξια προσοχής για την ενημέρωση μιας χώρας και του λαού ,ως δήθεν λόγο πολιτικό ..κρίμα…
Τούτο δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι με τα ανωτέρω γραφόμενα υπονοείται η λογική οποιασδήποτε λογοκρισίας, αλλά σαφώς και υποστηρίζεται η θέση για φιλτράρισμα στην κάθε λογίς πολιτική εξυπνάδα και στον Αθηναϊκό τύπο ο οποίος αποτελεί κομμάτι του ενδιαφέροντος της πολιτικής και των πολιτικών, με ότι αυτό συνεπάγεται και σημαίνει...
Αν δεν επιχειρηθεί η πολιτική επανατοποθέτηση σε σχέση με το ποιο είναι το ζητούμενο ο «πολιτικός» και η επιβίωσή του, ή η «πολιτική», ο πολίτης θα αμφιβάλλει συνεχώς , ο νέος θα βρίσκεται εκτός του πολιτικού γίγνεσθαι, και η κοινωνία θα μπολιάζεται με άκρως αντιδημοκρατικές παραφυάδες όπως η ανεκδιήγητη «φρέσκια άποψη» περί πνευματικής αποβλάκωσης του κυρίου Πάγκαλου ή η πιο φρέσκια άποψη περί συζητήσεων ακατάλληλων για ανηλίκους.
Τίθεται λοιπόν αγαπητέ μου Αναγνώστη το ερώτημα από ποιας μορφής φασισμού κινδυνεύει περισσότερο και άμεσα η ελληνική κοινωνία από τις ενέργειες κάποιων φασιστών που έτσι κι αλλιώς είναι καταδικαστέες η από την ενσυνείδητα προβοκατόρικη, και με βεβαιότητα φασιστική διάθεση και ισχυρισμό ότι τα πολιτικά πράγματα απριόρι τα χειρίζονται ενήλικες που γνωρίζουν από υποθέσεις υποβρυχίων  από προστασία λιστών αλλά και ληστών  και όχι οι ανήλικοι οι οποίοι ίσως έχουν και μια παιδική αθωότητα, και βεβαίως την ζωή μπροστά τους .
Είναι δε προβοκατόρικη αν όχι άσχετη και άστοχη αλλά και ατεκμηρίωτη η άποψη που ο επαγγελματίας της πολιτικής δημοσιογραφίας θέλοντας να αποκρύψει την πραγματικότητα επικαλείται το νεαρό της ηλικίας και φαίνεται να μην τον απασχολεί το ότι αποδείχθηκαν  δυστυχώς όλα τα προηγούμενα χρόνια (πολλοί εξ αυτών ) «μικροί», και «λίγοι», και το χειρότερο άσχετοι τις περισσότερες φορές με το αντικείμενο που τους ανατέθηκε, και άλλοι βέβαια όχι μόνο δεν διάβασαν αλλά   δεν κατάλαβαν απολύτως τίποτα , και σε αυτούς τους «ανόητους» εμείς οι «αφελείς» δώσαμε την ύψιστη εξουσία διαχείρισης.

          
Γιάννενα 20-11-2013

Με την παρατήρηση ότι το κείμενο είναι πρώτο γραμμένο εξ ολοκλήρου σε τίτλο και σώμα.
Το κείμενο  ελεύθερο δημοσίευσης αναφέρεται στην πολιτική πράξη και όχι στον πολιτικό.
Ο υποφαινόμενος σέβεται την κάθε άποψη αλλά όταν η άποψη δεν τον σέβεται ως πολίτη τότε οφείλει και γράφει.

Ευχαριστώ θερμά την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδος «Το Βήμα» Αθηνών, της «Ελευθερίας» και των «Νέων Αγώνων» Ιωαννίνων για την δημοσίευση των κειμένων μου.

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Εξασθενημένος φθάνει στην Ελλάδα ο κυκλώνας της Σαρδηνίας

ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ

 

Και στην Ελλάδα φτάνει εξασθενημένος ο κυκλώνας που πλήττει τη Σαρδηνία. Θα επηρεάσει τη Δυτική Ελλάδα, καλύπτοντας όλο το Ιόνιο, χωρίς ωστόσο ιδιαίτερα ύψη βροχής.

Πλημμυρισμένος δρόμος της Σαρδηνίας, μετά το πέρασμα του κυκλώνα.
Πλημμυρισμένος δρόμος της Σαρδηνίας, μετά το πέρασμα του κυκλώνα.
Σύμφωνα με τον μετεωρολόγο του Mega, Θοδωρή Κολυδά, η Δυτική Ελλάδα θα πρέπει να είναι σε επιφυλακή.
Ωστόσο δεν προβλέπεται το φαινόμενο να εκδηλωθεί με εντάσεις ανάλογες αυτών της Σαρδηνίας η οποία πλήρωσε βαρύ τίμημα, αφού τουλάχιστον 18 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους, κατά το πέρασμα του κυκλώνα «Κλεοπάτρα».

Πώς θα λειτουργήσουν φέτος τα σχολεία κ. Αρβανιτόπουλε;


Ανακοίνωση – Καταγγελία
Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση εφαρμόζοντας τις καταστροφικές μνημονιακές πολιτικές λιτότητας και περικοπής των δημόσιων δαπανών και στην Παιδεία έχουν δημιουργήσει συνθήκες εκπαιδευτικής – οικονομικής και λειτουργικής ασφυξίας και αδιεξόδου για το Δημόσιο σχολείο υποβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο την παρεχόμενη γνώση, χτυπώντας καίρια τα μορφωτικά δικαιώματα της νέας γενιάς.
  • Αφού απέλυσαν χιλιάδες αναπληρωτές και έβγαλαν σε διαθεσιμότητα χιλιάδες συναδέλφους των ΕΠΑΛ, δημιούργησαν τεχνητά πλεονάσματα με την αύξηση ωραρίου και τα πληθωρικά τμήματα.
  • Αφού υποχρέωσαν σε απαράδεκτες μετατάξεις εκβιάζοντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μετακινούν όσους «πλεονάζουν» σε άλλες περιοχές για συμπλήρωση ωραρίου με δουλειά σε μέχρι και 5 διαφορετικά σχολεία, καταπατώντας κάθε εργασιακό δικαίωμα, υποβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο το μάθημα στο σχολείο.
            Τώρα, 2 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, υπάρχουν ακόμα σοβαρά κενά σε διάφορες περιοχές της χώρας και γίνεται προσπάθεια αντιμετώπισής τους (π.χ. στην Ανατ. Αττική) με νέες συμπτύξεις τμημάτων, αδιαφορώντας για τα εκπαιδευτικά προβλήματα που δημιουργούνται και για τα νέα τεχνητά πλεονάσματα που θα προκύψουν.
Επειδή αυτή θα είναι από δω και πέρα η πολιτική κάλυψης των κενών από το Υπουργείο Παιδείας να το ξεκαθαρίσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο:
  • Τα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργήσουν με 16.000 λιγότερους εκπαιδευτικούς, με 30άρια τμήματα και με μεταφερόμενους συναδέλφους από σχολείο σε σχολείο.
  • Τα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε συνθήκες οικονομικής ασφυξίας και περικοπών με βασικές ελλείψεις σε διοικητικό προσωπικό, χωρίς φύλακες και καθαρίστριες.
            Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ετοιμάζονται για τη νέα χρονιά (3η Αναθεώρηση του 2ου Μνημονίου – Ιούνιος 2013) να προχωρήσουν σε παραπέρα κατάργηση – συγχώνευση σχολικών μονάδων ώστε να συρρικνώσουν ακόμα περισσότερο τη Δημόσια Παιδεία.
Επειδή η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί συναδέλφους, γονείς, μαθητές σε ανυποχώρητο αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου σχολείου.
  • Καμιά σύμπτυξη τμήματος – Καμιά κατάργηση σχολείου
  • Άμεσοι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών – Προσλήψεις αναπληρωτών πλήρους απασχόλησης
  • Τμήματα με 20 μαθητές στην τάξη
  • Κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει – Να γυρίσουν όλοι οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα στην τάξη – Ολοκληρωμένη λειτουργία των ΕΠΑΛ
  • Να γυρίσουν οι σχολικοί φύλακες στα σχολεία – Κάλυψη των κενών σε διοικητικό προσωπικό – Αυξημένη χρηματοδότηση για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ να οργανώσουν και να σχεδιάσουν τον αγώνα μαζί με όλους τους φορείς:
Για το Δημόσιο σχολείο όλων των μαθητών, όλων των εκπαιδευτικών, όλης της γνώσης.
Για το Δημόσιο σχολείο των αναγκών, των προσδοκιών και των οραμάτων της νεολαίας και όλου του λαού.
Κατεβάστε τη σχετική Καταγγελία σε μορφή pdf … εδώ