Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Άμεση λύση στο θέμα των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Να συσταθούν ΤΩΡΑ οργανικές θέσεις!


         

4Φεβρουαρίου 2016
 
Άμεση λύση στο θέμα των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Να συσταθούν ΤΩΡΑ οργανικές θέσεις!
 
                Έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από την ψήφιση και την εφαρμογή του Ν4172/13 (Αύγουστος 2013) με τον οποίο έγιναν σε μια νύχτα με τον γνωστό απαράδεκτο τρόπο, από το γραφείο του τότε Υπουργού Παιδείας Αρβανιτόπουλου, οι υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας στην Πρωτοβάθμια και ακόμη δεν έχουν καθορισθεί οι οργανικές θέσεις, ούτε έχουν τοποθετηθεί οργανικά οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων (πρωτοβάθμιας και μεταταγμένοι) στα σχολεία!
                Οι 1686 οργανικές θέσεις που δόθηκαν πέρυσι για τις μεταθέσεις των ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας ήταν ένα μικρό θετικό βήμα στην κατεύθυνση άρσης της κατάφωρης αδικίας που υπέστησαν, δεν έλυσαν όμως το πρόβλημα.
                Το υπουργείο Παιδείας, όμως, δεν έκανε τίποτε για τη σύσταση των οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων -περίπου 3300 συναδέλφων- που δεν δημιουργούν κανένα απολύτως "πρόβλημα" και των οποίων οι οργανικές θέσεις και οι τοποθετήσεις έπρεπε να έχουν γίνει από την πρώτη στιγμή. Και σαν να μην έφτανε αυτό με εγκύκλιο που απέστειλε πέρυσι "απαγόρευσε" στα ΠΥΣΠΕ να τοποθετήσουν οργανικά τους συναδέλφους των ειδικοτήτων στα οργανικά κενά που υπήρχαν, με αποτέλεσμα να βρίσκονται όλοι στον αέρα!
                Η Δημοκρατική συνεργασία  εκπαιδευτικών ΠΕ, ενόψει και των μεταθέσεων του 2016, ζητά από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει άμεσα στη σύσταση των οργανικών θέσεων κοινών και μη κοινών ειδικοτήτων που απαιτούνται στην Πρωτοβάθμια -οι οποίες σύμφωνα με τα περσινά στοιχεία της Διεύθυνσης σπουδών ξεπερνούν τις 7500- έτσι ώστε να τοποθετηθούν σε αυτές οι συνάδελφοι και να λυθεί οριστικά το πρόβλημα.
                Είναι αυτονόητο ότι οι θέσεις αυτές πρέπει να συσταθούν πριν την εξέταση των αιτήσεων μετάθεσης του 2016, έτσι ώστε να δοθούν ως οργανικά κενά για να ικανοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες αιτήσεις μετάθεσης των συναδέλφων ειδικοτήτων.
 
 
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Γιώργος Αρμένης, Μαντζουράνα στο κατώφλι γάιδαρος στα κεραμίδια

Γιώργος Αρμένης, Μαντζουράνα στο κατώφλι γάιδαρος στα κεραμίδια
Σάββατο 6 Φεβρουαρίου, ώρα 8 μ.μ.
Τιμή εισιτηρίου: 5 ευρώ
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»
Γιώργος Αρμένης, Μαντζουράνα στο κατώφλι γάιδαρος στα κεραμίδια
  • Σκηνοθεσία – σκηνικά - κοστούμια: Δημήτρης Παπαρούνης
  • Στίχοι – Μουσική: Βασίλης Τσούτσουρας
  • Σκηνικά: Δημήτρης Παπαρούνης
  • Κατασκευή σκηνικών: Θε.Ο.Ρα
  • Χορογραφίες: Πένυ Παπαϊωάννου
  • Φωτισμοί: Νίκος Γούλας
  • Τεχνικός ήχου: Νεκταρία Λαμπράκη
Παίζουν και τραγουδούν τα μέλη της Θε.Ο.Ρα
Οργάνωση παραγωγής: Θε.Ο.Ρα

Βιβλιοπαρουσίαση: Νόνη Σταματέλου, Έλλειψη χώρου

Βιβλιοπαρουσίαση: Νόνη Σταματέλου, Έλλειψη χώρουΑρχική
Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 8 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Βιβλιοπαρουσίαση
Νόνη Σταματέλου, Έλλειψη χώρου

Εκδόσεις ΜΕΛΑΝΙ
Ομιλητές:
  • Βιβή Λάζου, φιλόλογος
  • Βούλα Σκαμνέλου, πρώην σχολική σύμβουλος φιλολόγων
  • Τάνια Δήμου, δικηγόρος
Συντονιστής: Φιλήμων Καραμήτσος, δημοσιογράφος
Ποιήματα διαβάζει η Νόνη Σταματέλου
Φλάουτο παίζει η Μαρία Σακκά

Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Ιωάννινα 22/2/2016 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ – ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ Κριτική και διεκδικήσεις



Αρ. πρωτ.401                                                                Αθήνα 2/2/2016

                                                                     Προς
                                                                                                           Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
            
Διοργάνωση ημερίδας με θέμα:
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ – ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ
Κριτική και διεκδικήσεις
Ιωάννινα 22/2/2016
Συνάδελφοι
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνεργασία με το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. του Νομού Ιωαννίνων,  διοργανώνει ημερίδα με θέμα: «ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ – ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ. Κριτική και διεκδικήσεις », τη Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 9.00– 15.00  στο Ξενοδοχείο Du Lac.
Στην ημερίδα καλούνται να συμμετέχουν :
  • Ο Πρόεδρος και όλα τα μέλη των Δ.Σ. των Συλλόγων καθώς και οι αιρετοί της περιφέρειας Ηπείρου.
  • Τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου και των Νομαρχιακών Τμημάτων της ΑΔΕΔΥ, της περιφέρειας Ηπείρου.
  • Ένας συνάδελφος από κάθε διθέσιο και πάνω Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο της περιφέρειας Ηπείρου, τον οποίο θα ορίσει ο Σύλλογος διδασκόντων. Έχει ζητηθεί ήδη γι’ αυτό σχετική άδεια από την Περιφερειακή Διευθύντρια.
Κάθε Σύλλογος θα συμπληρώσει το έντυπο που επισυνάπτουμε, προκειμένου να γνωρίζουμε τον αριθμό των συναδέλφων οι οποίοι θα συμμετέχουν στην ημερίδα.
Το έντυπο να επιστραφεί με email στη Δ.Ο.Ε. συμπληρωμένο μέχρι τις  18 Φεβρουαρίου 2015  (email: secretariat@doe.gr ).

 
  Τα έξοδα των συμμετεχόντων θα βαρύνουν τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε..
 

ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016 ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ


Πότε θα κατατεθούν οι αιτήσεις για τις θέσεις προϊσταμένων εκπαιδευτικών θεμάτων


02 02 16 aitiseis

Το διάστημα 8 με 12 Φεβρουαρίου θα υποβληθούν οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να ασκήσουν καθήκοντα προϊσταμένων των τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης σύμφωνα με διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Στην ίδια εγκύκλιο υπάρχουν πληροφορίες για τις προϋποθέσεις επιλογής, τα συμβούλια επιλογής, τα κριτήρια, τα υποβλητεά δικαιολογητικά ενώ για την τοποθέτηση  των προϊσταμένων των τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων αναφέρεται ότι  γίνεται με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από αιτιολογημένη πρόταση του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου.
ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων προϊσταμένων τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων »
Σε συνέχεια της αριθμ. Φ.353.1/1/2908/Ε3/12-1-2016  (Β΄ 46 ) Υπουργικής Απόφασης που αφορά στην επιλογή των υποψηφίων προϊσταμένων τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων, σας γνωρίζουμε ότι οι προϋποθέσεις επιλογής και τοποθέτησης των ανωτέρω στελεχών, έχουν ως ακολούθως:
Προκήρυξη - Χρόνος υποβολής αιτήσεων

Ποινή διετούς αποκλεισμού και προσλήψεις αναπληρωτώv


02 02 16 apokleismos

Σε ισχύ είναι φέτος και για τελευταία χρόνια η ποινή του διετούς αποκλεισμού για όσους αναπληρωτές δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν και  παραιτούνται. Από το επόμενο σχολικό έτος  (2016-17) και για τις προσλήψεις που θα πραγματοποιηθούν κατά το έτος αυτό καταργείται η εν λόγω ποινή για τους αναπληρωτές.
Για όσες  προσλήψεις του τρέχοντος σχολικού έτους γίνουν  μετά τις  21 Φεβρουαρίου στην Πρωτοβάθμια και μετά την  1η Μαρτίου στη Δευτεροβάθμια δεν έχει ισχύ η ποινή του διετούς αποκλεισμού αφού ο νόμος (άρθρο 59 παρ.17 3966/2011) ορίζει ότι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου ( σσ αποκλεισμός από τους πίνακες του τρέχοντος και του επόμενου σχολικού έτους 2016-17) δεν εφαρμόζονται για τους εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται για χρονικό διάστημα μικρότερο των τεσσάρων ημερολογιακών μηνών, τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, τους εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται με πλήρες ή μειωμένο ωράριο για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων που λειτουργούν σε Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων, τους εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται κατά τη διάρκεια της εκπλήρωσης των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων και αδυνατούν για το λόγο αυτόν να αναλάβουν υπηρεσία, καθώς και για τους εκπαιδευτικούς που υποχρεούνται να παραιτηθούν προκειμένου να εκπληρώσουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις.

Προσλήψεις 45 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων 02-02-16


14 01 16 dimotiko3

Προσλήψεις 45 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία – ΑΠ1, ΑΠ2 και ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για το διδακτικό έτος 2015-2016.
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2015-2016 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 45 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων αποκλειστικά σε Τάξεις Υποδοχής των δημοτικών σχολείων σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων ΕΣΠΑ.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρόσληψης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 4 έως την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των ανωτέρω σχολείων στην περιοχή που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Εισαγωγή σε ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και Ι.B. στα δημόσια

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΛΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Εισαγωγή στα ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις, αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δημόσιων σχολείων και International Baccalaureate (ΙΒ) προτείνει η Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, που συνεδρίασε υπό την προεδρία Αντώνη Λιάκου.

Εισαγωγή σε ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και Ι.B. στα δημόσια
Ο Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία ξεκίνησε τελικά στη Δράμα, μετά από σειρά ματαιώσεων στην Αθήνα από ομάδα εκπαιδευτικών και φοιτητών. Έτσι, η ομάδα εργασίας αναμένεται τώρα να εξετάσει μοντέλα εκπαίδευσης που θα περιλαμβάνουν δύο διαφορετικά Πλαίσια Προγραμμάτων Σπουδών. Η επιτροπή αναφέρει ότι η σταδιακή αποσύνδεση της εκπαίδευσης στο ΓΕΛ από τις πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις «κρίνεται απολύτως αναγκαία» και προτείνει ότι για τμήματα υψηλής ζήτησης μπορεί να εξεταστεί αν η πιστοποιημένη γλωσσομάθεια ή οι γνώσεις Η/Υ μπορούν να αποτελέσουν κριτήρια εισαγωγής
Η δημιουργία προγράμματος IB, που θα άνοιγε το δρόμο για σπουδές στο εξωτερικό και σε μαθητές που δεν φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία, δημιουργεί μια σειρά ερωτημάτων, θα ήταν μια μεγάλη τομή για τα δημόσια σχολεία αλλά δημιουργεί και μια σειρά από ερωτήματα.
Το πρόγραμμα αυτό θα απαιτούσε το στήσιμο μιας παράλληλης εκπαιδευτικής δομής, με διαφορετικό εκπαιδευτικό προσωπικό και διαφορετική ύλη (curriculum) –κάτι που θα απαιτούσε και επιπλέον οικονομικούς πόρους.
«Μπλόκο» στο διάλογο και στη Θεσσαλονίκη 
Εισαγωγή σε ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και Ι.B. στα δημόσια
Νέο «μπλόκο» στον εθνικό διάλογο για την Παιδεία έβαλαν ομάδες διαδηλωτών και στη Θεσσαλονίκη. Περίπου 400 εκπαιδευτικοί και φοιτητές συγκεντρώθηκαν έξω από το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, όπου είχε προγραμματιστεί για τις 12:00 η συζήτηση, και παρεμπόδισαν τη διεξαγωγή της.



ΠΗΓΗ: ethnos.gr

Μέσω Βουλής ο Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία


Μέσω Βουλής ο Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία

Αθήνα
Μέσω της Βουλής και συγκεκριμένα της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων θα προχωρήσει ο Εθνικός και Κοινωνικός Διάλογος για την Παιδεία. Ο διάλογος διεξάγεται μετ’ εμποδίων, λόγω των αντιδράσεων εκπαιδευτικών, αναπληρωτών και φοιτητών.

Όπως ανακοίνωσε ο  πρόεδρος της Επιτροπής Κ.Γαβρόγλου, η Βουλή εγκαινιάζει σειρά συζητήσεων παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου με στόχο «να καταγραφούν απόψεις ενός όσο το δυνατόν μεγαλύτερου φάσματος εμπλεκόμενων φορέων και εμπειρογνωμόνων με τα θέματα της εκπαίδευσης».
Η πρώτη φάση των συζητήσεων αυτών προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί μέχρι τις 15 Μαρτίου, ενώ θα ακολουθήσει και δεύτερος κύκλος.
Στο πλαίσιο του πρώτου κύκλου, ο οποίος έχει συζητηθεί με τα αρμόδια στελέχη των Κ.Ο της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του Ποταμιού, των ΑΝΕΛ και της Ένωσης Κεντρώων, περιλαμβάνοντα τα εξής:
  • Τρίτη 9 Φεβρουαρίου: Συνάντηση με φορείς εκπροσώπων δασκάλων και καθηγητών (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ).
  • Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου: Συνάντηση με τα προεδρεία των πρυτάνεων πανεπιστημίων, προέδρων ΤΕΙ και του αντίστοιχου οργάνου των Ερευνητικών Κέντρων, ΠΟΣΔΕΠ, ΟΣΕΠ-ΤΕΙ, Ένωση Ελλήνων Ερευνητών.
  • Τρίτη 16 Φεβρουαρίου: Συνάντηση με εμπειρογνώμονες.
  • Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου: Συνάντηση με πρώην υπουργούς Παιδείας (Γ.Αρσένης, Μ.Γιαννάκου, Α.Διαμαντοπούλου).
  • Παρασκευή 4 Μαρτίου: Συνάντηση ενημέρωσης με τους μορφωτικούς ακολούθους των χωρών της ΕΕ.
  • Τρίτη 8 Μαρτίου και Τρίτη 15 Μαρτίου: Δύο συνεδριάσεις παρουσία του Ν.Φίλη, για να ολοκληρωθεί η συζήτηση των τελικών εισηγήσεων και η σύνταξη του τελικού κειμένου του πρώτου κύκλου συζητήσεων.
Οι συζητήσεις θα μεταδίδενται από το Κανάλι της Βουλής.
ΠΗΓΗ: in.gr logo

Το σχέδιο της Κυβέρνησης για το Ασφαλιστικό στο Δημόσιο

asfalist
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το νέο σχέδιο αλλάζει προς το χειρότερο τον τρόπο υπολογισμού της σύνταξης για όλους τους εργαζόμενους και στο Δημόσιο, χωρίς καμιά διάκριση σε «παλιούς» και «νέους» ασφαλισμένους. Διατηρεί (κατ’ αναλογία του προηγούμενου αντιασφαλιστικού νόμου Λοβέρδου – Κουτρουμάνη, ν. 3865/2010, που αφορούσε τους Δημόσιους Υπαλλήλους) το «σπάσιμο» της σύνταξης σε «εθνική» και «ανταποδοτική».
Η εθνική υπολογίζεται σήμερα στα 384 ευρώ και θα δίνεται σε όποιον έχει τουλάχιστον 15 έτη εργασίας. Από εκεί και πέρα χειροτερεύει τον τρόπο υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης που στο άθροισμά της με την εθνική καταλήγει σε ψίχουλα, πολύ λιγότερα και από αυτά που έδιναν οι προηγούμενοι αντιασφαλιστικοί νόμοι.
Στη συνέχεια, δίνουμε ένα συγκριτικό παράδειγμα για το τι θα έπαιρναν με τον ισχύοντα αντιασφαλιστικό νόμο (πρόκειται για το νόμο 3029/2002, καθώς ο νόμος 3865/2010 δεν πρόλαβε ουσιαστικά να εφαρμοστεί) και τι θα πάρουν με το ακόμα χειρότερο σχέδιο της συγκυβέρνησης οι υπάλληλοι και των τεσσάρων κατηγοριών εκπαίδευσης (Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας, Υποχρεωτικής, στο εξής ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ, αντίστοιχα), που θα συνταξιοδοτηθούν μετά την ψήφιση του νέου νόμου.
Το παράδειγμα με την 35ετία
Το παράδειγμα αφορά σε υπαλλήλους με 35 χρόνια υπηρεσίας στο Δημόσιο και ως βάση υπολογισμού λαμβάνονται οι αποδοχές που είχαν διαμορφωθεί τον Οκτώβρη του 2011, «παγωμένες» ήδη τότε μέχρι σήμερα.
Υπάλληλος ΠΕ:
• Με το ισχύον καθεστώς (νόμος 3029/2002) θα έπαιρνε σύνταξη 1.334,39 ευρώ μεικτά.
• Με το σχέδιο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, η σύνταξη (ανταποδοτική και εθνική) θα είναι 882,09 ευρώ μεικτά. Μείωση 34,39%!
Υπάλληλος ΤΕ:
• Με το καθεστώς που ισχύει θα έπαιρνε σύνταξη 1.288,31 ευρώ μεικτά.
• Με το σχέδιο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, η σύνταξη (ανταποδοτική και εθνική) θα είναι 859,28 ευρώ μεικτά. Μείωση 33,3%!
Υπάλληλος ΔΕ:
• Με το καθεστώς που ισχύει θα έπαιρνε σύνταξη 1.155,88 ευρώ μεικτά.
• Με το σχέδιο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, η σύνταξη (ανταποδοτική και εθνική) θα είναι 805,3 ευρώ μεικτά. Μείωση 30,33%!
Υπάλληλος ΥΕ:
• Με το καθεστώς που ισχύει θα έπαιρνε σύνταξη 1.005,53 ευρώ μεικτά.
• Με το σχέδιο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, η σύνταξη (ανταποδοτική και εθνική) θα είναι 744,76 ευρώ μεικτά. Μείωση 25,93%!
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Συντάξεις των εργαζομένων στο Δημόσιο


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συντάξεις των εργαζομένων στο Δημόσιο
Κατηγορία Π.Ε.
1
Κατηγορία Τ.Ε.
2
Κατηγορία Δ.Ε.
3
Κατηγορία Υ.Ε.
4
Ποσοστό Αναπλήρωσης για την Ανταποδοτική Σύνταξη
5
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Προσφυγές στο ΣτΕ από Διευθυντές Εκπαίδευσης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Θητεία και μοριοδότηση οι λόγοι της προσφυγής

Ατομικές προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας ετοιμάζουν απερχόμενοι Διευθυντές Εκπαίδευσης, ζητώντας της ακύρωση της διαδικασίας επιλογής των νέων Διευθυντών, για δύο λόγους:
Α. Για τη μοριοδότηση θητείας των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευησς κατ αναλογία με τις Καινοτόμες Δράσεις, ΚΕΠΛΗΝΕΤ κλπ.
Β. Για τη θητεία των νέων Διευθυντών η οποία , σύμφωνα με τη υπουργική απόφαση λήγει στις 31 Ιουλίου του 2018, ενώ η σχετική διάταξη χωρά  και την ερμηνία ότι λήγει στις 31 Ιουλίου του 2017, καθώς ορίζει: “Η επιλογή και τοποθέτηση των στελεχών της δημόσιας εκπαίδευσης   γίνεται για διετή θητεία, η οποία ξεκινά με την τοποθέτησή τους  και λήγει την 31η Ιουλίου του δεύτερου έτους που ακολουθεί την επιλογή τους”.
Στο μεταξύ η συνεχιζόμενη απεργία των δικηγόρων φαίνεται ότι θα καθυστερήσει την έκδοση της απόφασης της Ενωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης και ομάδας νυν και πρώην  Διευθυντών Σχολείων κατά του νέου συστήματος επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης. 

ΠΗΓΗ:

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

4ο θέμα διαλόγου: Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών



31 Ιανουαρίου 2016

Ανοίγουμε τον Εθνικό διάλογο για την Παιδεία με θέσεις!
4ο θέμα διαλόγου: Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
       Η πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας να δρομολογήσει διαδικασία Εθνικού Διαλόγου για τα θέματα της Εκπαίδευσης αναθέτοντας τη σχετική διαδικασία αποκλειστικά σε επιστημονικές ομάδες κάτω από τον μανδύα της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου καθώς επίσης και στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, είχε ως παράπλευρη απώλεια το γεγονός να  μην αποτελέσουν ειδικό αντικείμενο συζήτησης τα θέματα της επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο των ειδικών εκδηλώσεων που έχει προγραμματίσει η παραπάνω Επιτροπή για το επόμενο χρονικό διάστημα.
       Αυτό οφείλεται άραγε σε σκοπιμότητα, υποτίμηση, άγνοια; Ή μήπως σε αδυναμία και σε προσπάθεια αποφυγής να αντιμετωπιστούν και να αναδειχτούν τα ουσιαστικά προβλήματα της Εκπαίδευσης;
       Η Δημοκρατική Συνεργασία εδώ και αρκετά χρόνια, αναφορικά με τα θέματα της επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης έχει επεξεργαστεί και προτείνει θέσεις και προτάσεις που όχι μόνο επιχειρούν να προσεγγίσουν τα θέματα αυτά με κριτικό τρόπο σε ότι αφορά τη διαχρονική τους διαχείριση αλλά και να συμβάλλουν με θετικό τρόπο ώστε να ικανοποιούν τις ποικίλες μορφωτικές και επιστημονικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
       Η επιμορφωτική πολιτική όπως αναπτύχτηκε και διαμορφώθηκε την τελευταία εικοσαετία εκτιμούμε ότι υπήρξε πενιχρή ως προς την χρηματοδότηση, επιφανειακή, αποσπασματική, ασυνεχής, γραφειοκρατική, ομοιόμορφη και τυποποιημένη, ενταγμένη σε ένα οργανωτικό σχεδιασμό εξυπηρέτησης της διοικητικής ιεραρχίας, συνολικά ευκαιριακή με στόχο να υπηρετεί συγκεκριμένες κατευθύνσεις.
       Ο τρόπος διαμόρφωσης και το περιεχόμενο αυτής της επιμορφωτικής πολιτικής έχει οριστικά κλείσει τον κύκλο της. Απαιτούνται μεταρρυθμιστικές παρεμβάσεις και μέτρα συνολικής αλλαγής της φυσιογνωμίας και του χαρακτήρα της επιμορφωτικής πολιτικής έτσι ώστε άμεσα να προκύψουν και τα ανάλογα αποτελέσματα.
Βασικές αρχές και στόχοι μιας νέας επιμορφωτικής πολιτικής
Η επιμόρφωση:

Φορολογικό σοκ για χιλιάδες φοιτητές και άνεργους - Απειλούνται με υπέρογκους φόρους για πενιχρά εισοδήματα!


Φορολογικό σοκ για χιλιάδες φοιτητές και άνεργους - Απειλούνται με υπέρογκους φόρους για πενιχρά εισοδήματα!

Με υπέρογκους φόρους αλλά και προκαταβολή φόρου εισοδήματος 75% απειλούνται φέτος οι φορολογούμενοι που θα δηλώσουν στην εφορία πενιχρά εισοδήματα από περιστασιακή απασχόληση, από ενοίκια ή τόκους καταθέσεων μερικών λεπτών του ευρώ. Πρόκειται κυρίως για φοιτητές, ανέργους και όσους συμμετέχουν σε προγράμματα εργασιακής εμπειρίας.
Οι φορολογούμενοι αυτοί θα πιαστούν στην παγίδα των τεκμηρίων διαβίωσης και θα υπερφορολογηθούν επί εξωπραγματικών τεκμαρτών εισοδημάτων

Προτάσεις της ΟΛΜΕ στην Επιτροπή για τους Διορισμούς – Υπηρεσιακές μεταβολές


Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 33 11 338
www.olme.gr
e-mail: olme@otenet.gr                                                                  Αθήνα, 26/1/16
  
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συνεδριάσεων της Επιτροπής για τους Διορισμούς – Υπηρεσιακές μεταβολές, οι συνεδριάσεις ακολουθούν ξεχωριστές θεματικές ενότητες.
Για κάθε μία θεματική ενότητα γίνεται συζήτηση και, στο τέλος, κατατίθενται προτάσεις. Η πρώτη θεματική ενότητα που μόλις ολοκληρώθηκε αφορούσε τις «Μεταθέσεις» και έπεται η συζήτηση για τη θεματική ενότητα «Αποσπάσεις».
Σας ενημερώνουμε για τις προτάσεις που κατέθεσε η ΟΛΜΕ στην εν λόγω Επιτροπή για τις «Μεταθέσεις».
 (ακολουθούν οι προτάσεις)
  
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 33 11 338
  e-mail: olme@otenet.gr                                                                                                 
 Αθήνα, 26/1/16                                                                                                           
                              Προς:
 τον  Πρόεδρο της  Επιτροπής  για τις
υπηρεσιακές μεταβολές- διορισμούς
κο Παναγιώτη Κατσαρό

ΘΕΜΑ: Προτάσεις της ΟΛΜΕ στην Επιτροπή για τους Διορισμούς – Υπηρεσιακές μεταβολές
Κύριε Πρόεδρε,
Σας καταθέτουμε τις προτάσεις μας για τη διαδικασία μεταθέσεων των εκπαιδευτικών.

Γκιαούρηδες εναντίον άπιστων: «Εθνόμετρο» μίσους σε ελληνικά και τουρκικά λογοτεχνικά βιβλία

Unver Oral, Kucuk Mechmetcikler, Bilgecan , Istanbul 2009, εξώφυλλο
ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΜΕΛΕΤΗ

Της Χαράς Καλημέρη
Με εξαιρετικά μελανά χρώματα παρουσιάζουν τα παιδικά λογοτεχνικά βιβλία, ελληνικά και τουρκικά, την εικόνα του «Άλλου». Βάρβαρος, βίαιος, αιμοβόρος. Απολίτιστος, σαδιστής, βρόμικος. Είναι μερικοί μόνο από τους χαρακτηρισμούς που οι Τούρκοι αποδίδουν στους Έλληνες και οι Έλληνες στους Τούρκους ακόμα και σε περιόδους χωρίς πολεμικές συγκρούσεις.
Η κάθε πλευρά καταγγέλλει τον «Άλλο» για απάνθρωπη συμπεριφορά, λεηλασίες, βίαιες αλλαγές θρησκευτικής πίστης και πολλά ακόμη περιστατικά βαρβαρότητας. Πόσο όλα αυτά μπορούν να «δηλητηριάσουν» συνειδήσεις και μάλιστα σε μια ηλικία τόσο καθοριστική όσο είναι η παιδική;
Το θέμα αυτό πραγματεύεται έρευνα σε 120 παιδικά λογοτεχνικά βιβλία, ελληνικά και τουρκικά, που διενήργησε η κα Εσρά Οζσουέρ, η οποία έχει σπουδάσει Ελληνική Γλώσσα στο πανεπιστήμιο της Άγκυρας και από το 1999 «μοιράζεται» μεταξύ Αθήνας και Κωνσταντινούπολης. Η κ. Οζσουέρ πραγματοποίησε τη διδακτορική διατριβή της στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με επιβλέποντα καθηγητή τον κ. Δημήτρη Χριστόπουλο και τη βοήθεια της αναπληρώτριας υπουργού Παιδείας, κ. Σίας Αναγνωστοπούλου, η οποία δεν έχει διστάσει στο παρελθόν να δηλώσει ότι «πρέπει να πάψει να μπαίνει σε καλούπια εθνόμετρου η έρευνα και η άποψη των επιστημόνων για την Ιστορία και όπως αυτή διδάσκεται στο σχολείο».
Γκιαούρηδες εναντίον άπιστων: «Εθνόμετρο» μίσους σε ελληνικά και τουρκικά λογοτεχνικά βιβλία
Και στη λογοτεχνία, όμως, φαίνεται πως η Ιστορία προσεγγίζεται με «εθνόμετρο». Χαρακτηριστικό είναι ότι η χειρότερη εικόνα αγριότητας αποδίδεται για μεν τον Τούρκο στην περίοδο της Επανάστασης του 1821, για δε τον Έλληνα στην περίοδο της Μικρασιατικής Εκστρατείας του 1919-1922. «Αυτό προφανώς δεν είναι συμπτωματικό. Στην επιλογή αυτή των συγγραφέων βαρύνει το γεγονός ότι το 1821 για τους Έλληνες και το 1922 για τους Τούρκους αποτελούν το ιστορικό ορόσημο της συγκρότησης έθνους-κράτους, η στιγμή δηλαδή οπότε το κάθε έθνος αποκτά κρατική υπόσταση για να προστατευτεί από το μίσος και την επιβουλή των γειτόνων του», αναφέρεται στη διατριβή.
Παράλληλα, σημαντική για τους συγγραφείς είναι η υπογράμμιση του τιμημένου παρελθόντος της μίας πλευράς έναντι της ηθικής και πολιτισμικής κατωτερότητας της άλλης πλευράς. Άλλωστε η διαφορετική θρησκευτική πίστη χρησιμοποιείται ως μειωτικός χαρακτηρισμός στα παιδικά βιβλία: gavur (γκιαούρηδες) αποκαλούν οι Τούρκοι τους Έλληνες και άπιστους χαρακτηρίζουν οι Έλληνες τους Τούρκους.
Γκιαούρηδες εναντίον άπιστων: «Εθνόμετρο» μίσους σε ελληνικά και τουρκικά λογοτεχνικά βιβλία
Πρότυπα για τους αναγνώστες αποτελούν δε, οι μικροί πατριώτες-πολεμιστές. Για παράδειγμα υπάρχουν δημοφιλή παιδικά βιβλία όπως το «Ένα τουρκόπουλο στην Αμερική», όπου ένα μικρό Τουρκόπουλο ταξιδεύει μόνο του στην Αμερική για να συναντήσει τον πατέρα του και επιβιώνει μέσα σε αντίξοες συνθήκες. Αντίστοιχα βιβλία υπάρχουν και στην ελληνική παιδική λογοτεχνία όπως ο «Μικρός Ήρως», όπου ένα ελληνόπουλο με τους μικρούς φίλους του αναπτύσσει δράση ενάντια στους κατακτητές και συμβάλλει στην απελευθέρωση της πατρίδας.
Λίγες είναι, στα παιδικά βιβλία οι εξαιρέσεις από τον κανόνα που θέλει τον «Άλλο» να εμφανίζεται ως εχθρός. Τέτοια παραδείγματα είναι τα βιβλία «Συννεφιάζει» του Μενέλαου Λουντέμη και «Ali ve Manoli» της Ulkun Tansel στα οποία η φιλία καταπραΰνει τις διαφορές και τις αντιπαλότητες. Χαρακτηριστικό είναι το ακόλουθο απόσπασμα από το βιβλίο «Συννεφιάζει» του Μενέλαου Λουντέμη το οποίο αποτελεί και τον επίλογο της διατριβής: «Απ’ τη άλλη πια μέρα είχα ένα σύντροφο στη δουλειά, σύντροφο στο κουβεντολόι, στο ψωμί και στο προσφάι. Ο Σουκρής ήταν ένας αληθινός αρκαντάσης (φίλος, αδερφός...), που μια φορά του έδωσα δύο ψίχουλα και κείνος μου έδωσε ολάκερη ψυχή»...
Εσρά Οζσουέρ
Εσρά Οζσουέρ
Αποψη της Εσρά Οζσουέρ ερευνήτριας, καθηγήτριας στο Πανεπιστήμιο Κωνσταντινούπολης
Βάζω ένα λιθαράκι στις σχέσεις των δύο λαών
«Σκοπός της έρευνας είναι η επισήμανση, η ανάλυση και η αξιολόγηση της εικόνας του Άλλου όπως προβάλλεται μέσα από τα βιβλία μυθοπλασίας για παιδικό κοινό ελληνικά και τουρκικά. Επιχειρείται να διερευνηθεί ο μηχανισμός πρόσληψης της εικόνας του Άλλου από τους μικρούς αναγνώστες σε κάθε μια από τις δύο χώρες. Αυτός που επιχειρεί να περιγράψει την ταυτότητα και να φιλοτεχνήσει την εικόνα του Άλλου δεν κάνει τίποτα διαφορετικό από το να προβάλει στον Άλλο τα δικά του χαρακτηριστικά. Αυτό σημαίνει ότι κάθε έρευνα για τον Άλλο είναι μια έρευνα για τον εαυτό μας.
Είναι προφανές ότι στις μέρες μας η έξαρση της βίας, η ξενοφοβία και ο ρατσισμός μαζί με την αναβίωση φαινομένων εθνικισμού και θρησκευτικού φανατισμού, κάνουν επιτακτική ανάγκη την ανάπτυξη της φιλίας, της συνεργασίας και της καλής γειτονίας ανάμεσα στους λαούς. Η λογοτεχνία, ιδιαίτερα η παιδική λογοτεχνία, μπορεί να γίνει μια σπουδαία γέφυρα για τη γνωριμία των δύο λαών. Αν με τη διδακτορική αυτή διατριβή μπορούσε να μπει ένα μικρό λιθαράκι στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και κατανόησης ανάμεσα στους δύο λαούς, κάτι τέτοιο θα ξεπερνούσε κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Θα ήταν βεβαίως ένα μικρό γεφυράκι. Αλλά επί του προκειμένου, αν το γεφύρι είναι μικρό ή μεγάλο, είναι κάτι που έχει σημασία, πλην όμως μικρή. Το ζήτημα είναι αλλού: «μικρό γεφύρι, μεγάλο γεφύρι, κάποιος θα περάσει» όπως λέει και μια παροιμία, κοινή και στους δύο λαούς.
Ειρήσθω εν παρόδω, τα τελευταία χρόνια παρατηρώ σημαντικές αλλαγές στις σχέσεις και ουσιαστική βελτίωση του κλίματος ανάμεσα στους δύο λαούς. Τα στερεότυπα εξακολουθούν να υπάρχουν, όμως σταδιακά εξασθενούν.
Με την ιδιότητα του πανεπιστημιακού, εξετάζω σε γεγονότα της κοινής ιστορικής πορείας των δύο λαών και τις διαφορετικές όψεις της ιστορίας για την κάθε πλευρά».
ΠΗΓΗ: Ημερησία

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Κλοιός για τέταρτο μνημόνιο;


ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ*

Τις μέρες της εσωτερικής "έντασης" που διανύουμε οι τίτλοι: η χώρα σε κλοιό, έμφραγμα, εξέγερση κλπ και η αποσπασματική παρουσίαση δηλώσεων, "ειδήσεων", αναλύσεων αποκαλύπτουν την προβληματική λειτουργία ποικιλώνυμων παραγόντων της "δημόσιας" ζωής και επικοινωνιακών μηχανισμών.

Ο λαϊκισμός των "αντι- λαϊκιστών "  και η ρητορική των λαϊκιστών της "άλλης όχθης" ανταγωνίζονται σε πομπώδεις "μικρό-μεγαλοστομίες"  στον δακτύλιο του φόβου τους για ολόκληρη την αλήθεια στο λαό.

Τελικά το τι έρχεται για τους απλούς ανθρώπους άλλη μια φορά είναι "άγνωστο". Το ζήτημα είναι (μόνο;) αν φεύγει η κυβέρνηση και ανεβαίνει η ΝΔ, με μεταβατικό  κυβερνητικό σχήμα ή όχι, ή αν τούτες και τις επόμενες εβδομάδες στρώνεται το χαλί για 4ο μνημόνιο;

Οι διαβεβαιώσεις περί "εξόδου" με τα τωρινά δεδομένα και όταν η χώρα έχει προσδεθεί (με ευθύνη των κύριων πολιτικών δυνάμεων) στην μνημονιακή διαχείριση είναι κάλπικες χαραμάδες ελπίδας, " πολιτικό εμπόριο αισιοδοξίας".
Άλλο η παράδοση της μνημονιακής σκυτάλης και διαφορετικό η λύση της κρίσης.

Το λάθος του προγράμματος ή της εφαρμογής του με τις κυλιόμενες ευθύνες, τους αλληλόχρεους λογαριασμούς σκοπιμοτήτων και την χειραγώγηση της πληροφόρησης ή παραπληροφόρησης υπονομεύουν την αποτελεσματικότητα του όποιου, έστω και κακού κυβερνητικού σχεδίου, κυρίως όμως την ανάδειξη από το λαό πιο ευέλικτων, σωστών πολιτικών προτάσεων, σοβαρών θέσεων και προσώπων.  

Τελικά ο κλοιός είναι στην υγιή παραγωγική μηχανή του τόπου και τον λαό δηλ. στην ατμομηχανή όταν η πατρίδα είναι ανοιχτή, χωρίς οριογραμμή στις νέες θύελλες -οικονομικές, μεταναστευτικές, γεωπολιτικές - που έρχονται από παντού, από το διεθνές, ευρωπαϊκό συντηρητικό κατεστημένο, το μεσογειακό, μεσανατολικό περιβάλλον.

Ο αφελληνισμός επιχειρήσεων, υποδομών, δικτύων, αξιοποίησης των φυσικών πόρων, δανείων, ακινήτων και οτιδήποτε έχει "αξία" στους αγοραίους πλειστηριασμούς επιτείνει τον κύκλο φθοράς.

Αρκετοί με επιλεκτική μνήμη ή ανάγνωση πλευρών της ιστορίας, των εξελίξεων, είναι έτοιμοι να υψώσουν και πάλι την κραυγή: 
 Και τι μπορεί να γίνει αφού είμαστε υπερχρεωμένοι;

Αν αντιστρέψουμε το ερώτημα: 
Δηλ. αν καταστραφεί η κοινωνική ασφάλιση, γίνει πιο βαριά η φορολογία, συρρικνωθούν ως κρατική φιλανθρωπίας οι ιατροφαρμακευτικές παροχές, τα σχολεία περιοριστούν στα όρια του κέντρου κάθε δήμου κ.ά., δηλαδή γίνουν οι "τέλειες" εξισώσεις για "οικονομίες κλίματος" θα υπάρξει ανάκαμψη;
Οι κορώνες με συγκρούσεις άνευ στρατηγικής κάποιοι "εκτιμούν" ότι "βολεύει" πρόσκαιρους κομματικούς ανταγωνισμούς. Όμως είναι πολλά τα χρόνια της κρίσης για να επιτρέπουν την ανυπαρξία στοιχειώδους διορατικότητας!

Ο χρόνος - γέφυρα ανάμεσα στα τωρινά και το μεσόπροθεσμο κρύβει πολλά: ένα ή δύο βήματα για το ασφαλιστικό ή φορολογικό; Τακτικές της κυβέρνησης, με ποιο βάθος; 

Η αποφυγή ενός 4ου μνημονίου έχει ζωτικό, παραγωγικό χρόνο εικοσιπέντε εβδομάδων.

Αν δεν τα καταφέρουμε μπορεί να αναλογιστεί κανείς τι σημαίνει σε προϋποθέσεις, όρους και στο χρόνο η επιμήκυνση της περιπέτειας.

Τότε η απογοήτευση μπορεί να μετατραπεί σε συλλογική (όχι ατομική ) απόγνωση και να εκδηλωθεί ως "τραυματική και χαώδης"!

Η διέξοδος είναι στην σύνεση, ευθύνη, στην άφθαρτη σχέση, συνεννόηση ανάμεσα στις πολιτικές δυνάμεις και την κοινωνία.

Είναι επείγον δηλαδή  ο κλοιός να ανοίξει προς τα έξω και όχι να "γίνεται" σύνορο διαίρεσης  εντός της χώρας.
*Ο Σπύρος Παπασπύρος είναι Πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ: Η συνέντευξη αλλοίωσε τα αποτελέσματα επιλογής των Διευθυντών Εκπαίδευσης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αν για κάτι θα πρέπει να αισθάνεται ευτυχής ο υπουργός, είναι για το αποτέλεσμα της κάλπης, που μετά τους Διευθυντές Σχολείων επικύρωσε με συντριπτικά ποσοστά τους Διευθυντές Εκπαίδευσης που επελέγησαν το 2010 και σήκωσαν το βάρος και αυτής της σχολικής χρονιάς.

Αν για κάτι πρέπει ο υπουργός να προβληματίζεται, είναι γιατί μέσα από τη συνέντευξη αλλοιώθηκαν τα αποτελέσματα.

Τα παραπάνω τονίζει σε σημερινή δήλωση ο υπεύθυνος  ΚΤΕ Παιδείας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης,  Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ , Δημήτρης Κωνσταντόπουλος.
Η ΔΗΛΩΣΗ
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία «επιλογής» διευθυντών εκπαίδευσης, το τελικό αποτέλεσμα της οποίας επιβεβαίωσε, δυστυχώς, τις ανησυχίες και τις αρχικές εκτιμήσεις μας.
Η αλλαγή του συστήματος επιλογής, με δυο αλλεπάλληλες νομοθετικές πρωτοβουλίες, δεν αποσκοπούσε, όπως αποδείχτηκε, στην αξιοκρατία αλλά στην άλωση της διοίκησης της εκπαίδευσης και σε επίπεδο νομού (προηγήθηκε ο διορισμός 13 καθαρά κομματικών περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης, τα προσόντα των οποίων ουδέποτε ανακοινώθηκαν).
Για την επίτευξη του στόχου τους αυτού, οι νέοι κυβερνώντες:
α) Υποβάθμισαν σημαντικά τη διοικητική - καθοδηγητική εμπειρία, καθώς και τα επιστημονικά προσόντα, ενώ υπερτίμησαν τη διδακτική υπηρεσία, όπου υπολόγισαν ότι υπερτερούσαν «τα δικά τους παιδιά». 
β) Επανέφεραν τη συνέντευξη που οι ίδιοι είχαν καταργήσει πανηγυρικά πριν από λίγους μήνες, και μάλιστα ενώπιον υπηρεσιακών συμβουλίων απολύτως ελεγχόμενων από τον Υπουργό, χωρίς τα εχέγγυα αξιοπιστίας και διαφάνειας που προέβλεπε ο νόμος 3848/10.

Η αξιοκρατία δεν ήρθε μαζί με την ελπίδα, αλλά αντίθετα θυσιάστηκε στο βωμό της ημετεροκρατίας  και της αδιαφάνειας .
Αν για κάτι θα πρέπει να αισθάνεται ευτυχής ο Υπουργός, είναι για το αποτέλεσμα της κάλπης, που μετά τους Διευθυντές Σχολείων επικύρωσε με συντριπτικά ποσοστά τους Διευθυντές Εκπαίδευσης που επελέγησαν το 2010 και σήκωσαν το βάρος και αυτής της σχολικής χρονιάς.
Αν για κάτι πρέπει ο Υπουργός να προβληματίζεται, είναι γιατί μέσα από τη συνέντευξη αλλοιώθηκαν τα αποτελέσματα.
Σε έναν Υπουργό που καταργεί την ενισχυτική διδασκαλία και οδηγεί το δημόσιο σχολείο σε συνεχή υποβάθμιση το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να σιωπά. Οι πράξεις του από μόνες τους κάνουν πολύ θόρυβο….
ΠΗΓΗ:

Οι ομπρέλες του Χερβούργου


Κυριακές στο πανί
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δημήτρης Χατζής»
Ώρα: 8.30 μ.μ.
Είσοδος ελεύθερη
Ευρωπαίοι Δημιουργοί  
  • Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016, ώρα 8.30 μ.μ.
    Ζακ Ντεμί, Οι ομπρέλες του Χερβούργου
    (Γαλλία, Γερμανία, 1964, 91’)
     
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών