Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Τρίπλα του Υπουργού για τους διορισμούς. Πέταξε τη μπάλα στην ΟΛΜΕ. Γιατί;

 
Ρεπορτάζ: xenesglosses.eu 

Σαν χέλι ξεγλιστρούσε ο υπουργός Παιδείας από τα ερωτήματα που του τέθηκαν. Εμείς θα μιλήσουμε με ποδοσφαιρικούς όρους και θα πούμε ότι ο Υπουργός έκανε τρίπλα και πέταξη τη μπάλα στην ΟΛΜΕ όσον αφορά το θέμα των διορισμών. Όπως αναφέρουν οι Παρεμβάσεις στην ανακοίνωσή τους “στην πραγματικότητα, πετώντας την «μπάλα» στην ΟΛΜΕ ο υπουργός προσπάθησε να αποκρύψει τη ζοφερή πραγματικότητα που επιφυλάσσει για χιλιάδες εκπαιδευτικούς, αναπληρωτές και μόνιμους. Ότι δηλαδή το καθεστώς των εργασιακών ανατροπών (ωράριο, κλπ) θα γίνει «κανονικότητα» αρκεί να … «καλύπτονται τα κενά στα σχολεία» και πως η ελαστική εργασία και αδιοριστία παγιώνονται”. Σημειώνουμε ότι σήμερα ο υπουργός σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στο Κόκκινο αναφέρθηκε στο θέμα των διορισμών. Μάλιστα τόνισε οτι διορισμοί, θα ανακοινωθούν και ο αριθμός θα ανακοινωθεί αλλά ταυτοχρόνως πρέπει να ανακοινωθεί και το σύστημα προσλήψεων, τονίζοντας ότι ζητά από ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και να καταθέσουν τις προτάσεις τους
ΠΗΓΗ:
Τρίπλα του Υπουργού για τους διορισμούς. Πέταξε τη μπάλα στην ΟΛΜΕ. Γιατί; Δημοσιεύτηκε: 8:36 μμ Φεβρουάριος 2nd, 2017 0 Ρεπορτάζ: xenesglosses.eu Σαν χέλι ξεγλιστρούσε ο υπουργός Παιδείας από τα ερωτήματα που του τέθηκαν. Εμείς θα μιλήσουμε με ποδοσφαιρικούς όρους και θα πούμε ότι ο Υπουργός έκανε τρίπλα και πέταξη τη μπάλα στην ΟΛΜΕ όσον αφορά το θέμα των διορισμών. Όπως αναφέρουν οι Παρεμβάσεις στην ανακοίνωσή τους “στην πραγματικότητα, πετώντας την «μπάλα» στην ΟΛΜΕ ο υπουργός προσπάθησε να αποκρύψει τη ζοφερή πραγματικότητα που επιφυλάσσει για χιλιάδες εκπαιδευτικούς, αναπληρωτές και μόνιμους. Ότι δηλαδή το καθεστώς των εργασιακών ανατροπών (ωράριο, κλπ) θα γίνει «κανονικότητα» αρκεί να … «καλύπτονται τα κενά στα σχολεία» και πως η ελαστική εργασία και αδιοριστία παγιώνονται”. Σημειώνουμε ότι σήμερα ο υπουργός σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στο Κόκκινο αναφέρθηκε στο θέμα των διορισμών. Μάλιστα τόνισε οτι διορισμοί, θα ανακοινωθούν και ο αριθμός θα ανακοινωθεί αλλά ταυτοχρόνως πρέπει να ανακοινωθεί και το σύστημα προσλήψεων, τονίζοντας ότι ζητά από ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και να καταθέσουν τις προτάσεις τους Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Συνάδελφοι, Η συνάντηση της ΟΛΜΕ με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κατέληξε για μια ακόμα φορά και χωρίς εκπλήξεις, σε αδιέξοδο. Ο Υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, ο οποίος γυροφέρνει καθημερινά το τελευταίο διάστημα τα τηλεοπτικά κανάλια, ανακοινώνοντας την «κατάργηση των πανελλαδικών» και τις «αλλαγές που έρχονται στα Γυμνάσια και Λύκεια», επέλεξε να κρατήσει κλειστά και σαν επτασφράγιστο μυστικό τα χαρτιά του, παρά τις επίμονες ερωτήσεις μας. Πιο συγκεκριμένα ζητήσαμε με έντονο τρόπο την επίσημη και σαφή τοποθέτηση της πολιτικής ηγεσίας στα εξής ζητήματα: Πότε και πόσους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών προτίθεται να υλοποιήσει το υπουργείο, για να καλύψει τα διαρκώς αυξανόμενα κενά στα Δημόσια Σχολεία. Σε ποιες συγκεκριμένες αλλαγές πρόκειται να προχωρήσει το υπουργείο στα Γυμνάσια – Λύκεια – ΕΠΑΛ. Τι σκοπεύει να κάνει το υπουργείο με τις πανελλαδικές εξετάσεις. Απέναντι στα ερωτήματά μας ο υπουργός Παιδείας ξεγλιστρούσε σαν… χέλι! Μας απάντησε με ιδιαίτερη προκλητικότητα, προσβάλλοντας ταυτόχρονα δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς που ζουν για χρόνια κάτω από το καθεστώς της εργασιακής ομηρίας, ως αναπληρωτές, πως «για να εξαγγείλει μόνιμους διορισμούς, θα πρέπει η Ομοσπονδία να προτείνει σύστημα διορισμών»!!! αποτελεί εμπαιγμό η στάση του υπουργείου, την ώρα που είναι γνωστοί σε όλους οι περιορισμοί που επιβάλλουν ΕΕ – ΔΝΤ καθώς και η υποταγή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στο δόγμα «καμία μονομερής ενέργεια». Στην πραγματικότητα, πετώντας την «μπάλα» στην ΟΛΜΕ ο υπουργός προσπάθησε να αποκρύψει τη ζοφερή πραγματικότητα που επιφυλάσσει για χιλιάδες εκπαιδευτικούς, αναπληρωτές και μόνιμους. Ότι δηλαδή το καθεστώς των εργασιακών ανατροπών (ωράριο, κλπ) θα γίνει «κανονικότητα» αρκεί να … «καλύπτονται τα κενά στα σχολεία» και πως η ελαστική εργασία και αδιοριστία παγιώνονται.

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/02/tripla-tou-ipourgou-gia-tous-diorismous-petaxe-mpala-stin-olme-giati/

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου, 8:30 μ.μ. Δαντών (Danton)




 

Κυριακές στο πανί
Κυριακή 5 Φεβρουαρίου, 8:30 μ.μ.
Δαντών (Danton)
Ζεράρ Ντεπαρντιέ, Βόιτσεχ Πσόνιακ, Ανζέι Σεβέριν - Γαλλία, Πολωνία |1983 | 136’
Ώρα έναρξης:8:30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Είσοδος ελεύθερη
Διοργάνωση: Κινηματογραφική Λέσχη Εργαζομένων της ΕΡΤ3 σε συνεργασία με την ΚΕΜΕΣ, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Προσλήψεις 226 αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη Β/θμια Εκπαίδευση.

taksilyk 400px
 
01-02-17 Προσλήψεις 226 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, πλήρους και μειωμένου ωραρίου,  κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ11, ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ15, ΠΕ16, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19-20, ΤΕ01.06 και ΤΕ01.19 στη Β/θμια Εκπαίδευση. 
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το σχολικό έτος 2016-2017, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, 226 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ11, ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ15, ΠΕ16, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19-20, ΤΕ01.06 και ΤΕ01.19  για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε δημόσια σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου έως και την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής, στην οποία προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Ο πίνακας των ονομάτων σε μορφή xls

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση


teach30pro
 
01-02-17 Προσλήψεις  αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει για το σχολικό έτος 2016-2017 προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους και μειωμένου ωραρίου των κλάδων ΠΕ05-Γαλλικής Γλώσσας, ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ07-Γερμανικής Γλώσσας, ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής της Α/θμιας Εκπ/σης για τη στελέχωση των Ενιαίου Τύπου Δ.Σ. με πιστώσεις ΕΣΠΑ Πράξη:  «Ενιαίου Τύπου Δημοτικό Σχολείο» του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020»
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 2 έως και την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017 και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. 

Ο πίνακας προσλήψεων

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Συνεδρίαση του K.Υ.Σ.Π.Ε.στις 3 Φεβρουαρίου 2017



Την Παρασκευή  3 Φεβρουαρίου 2017 θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του K.Υ.Σ.Π.Ε .με θέματα ημερήσιας διάταξης:
         
          1.«Συζήτηση επί αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
          2.«Εξέταση αιτήσεων απόσπασης (κατά προτεραιότητα, για σοβαρούς λόγους υγείας ή λόγω έκτακτων και ειδικών προβλημάτων) εκπαιδευτικών Π.Ε. από Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε. & στην Ειδική Αγωγή για το σχολικό έτος 2016-2017 και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
          3.«Εξέταση αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών Π.Ε. σε θέσεις Ε.ΔΙ.Π. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
          4.«Εξέταση ενστάσεων επί των μεταθέσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Νέες διατάξεις ρυθμίζουν θέματα εκπαιδευτικών, μαθητών και σχολείων - Τι αλλάζει


 

Σύμφωνα με κύκλους του Υπουργείου Παιδείας, αναμένεται να κατατεθούν σήμερα από τον Υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, διατάξεις που αφορούν και τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης και ρυθμίζουν θέματα σχετικά με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς όπως θα δείτε παρακάτω
Μαθητές
Σχετικά με τους

Ιδρύεται Πολυτεχνική Σχολή στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Η ακαδημαϊκή λειτουργία της ιδρυόμενης Σχολής, αρχίζει από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Την ίδρυση Πολυτεχνικής Σχολής  στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων , προβλέπει ρύθμιση που αναμένεται να κατατεθεί από τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, προς ψήφιση, στη Βουλή.
Η Πολυτεχνική Σχολή   συγκροτείται από τα Τμήματα :
αα) Μηχανικών Επιστήμης Υλικών
ββ) Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής ,και,
γγi) Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Η    γραμματειακή    και   διοικητική    υποστήριξη    της    Πολυτεχνικής   Σχολής πραγματοποιείται από τα Τμήματα που τη συγκροτούν.
γ) Η συγκρότηση και ανάδειξη των οργάνων διοίκησης της ιδρυόμενης Σχολής ολοκληρώνεται  μέχρι την  30.6.2017.   Μετά την  ολοκλήρωση  των  διαδικασιών συγκρότησης και ανάδειξης των σχετικών οργάνων διοίκησης, εκδίδεται διαπιστωτική πράξη από τον Πρύτανη του Ιδρύματος.
δ) Η ακαδημαϊκή λειτουργία της ιδρυόμενης Σχολής, αρχίζει από το ακαδημαϊκό έτος  2017-2018.
Η Σχολή Θετικών Επιστημών ανασυγκροτείται και αποτελείται από τα Τμήματα :
α) Μαθηματικών,
β) Φυσικής, και
γ) Χημείας.
Το Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής και το Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών υπάγονται στην Πολυτεχνική Σχολή.
Η  Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων  καταργείται και το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών υπάγεται στην Πολυτεχνική Σχολή 
ΠΗΓΗ:

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Άνευ "κέντρων βάρους" !

ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ*
  
Το 2010 και το 2015  ήταν δύο κομβικοί σταθμοί- γεγονότα. Το 2017 διανύουμε τον τρίτο (που μάλλον θα εχει μια νέα διετή διάρκεια όπου τα αλλεπάλληλα διλήμματα για Grexit  θα τα διαδέχονται αντίστοιχα κύματα περικοπών και λιτότητας) αλλά όχι το ιστορικό κομβικό σημείο εξόδου απο την περιπέτεια.
Απο το 2010 έως σήμερα ζούμε ακρότητες σε μέτρα, πολιτικό λόγο και συμπεριφορές, βία, οργή, αγανακτισμένους με ή χωρίς πλατείες και μιά σειρά καταστάσεις χωρίς "απάντηση" πόσο θα αντέξουμε αυτό που συμβαίνει.
Οι επιπτώσεις της κρίσης είναι διπλής διάστασης για την χώρα και τους πολίτες: καταστροφή πλούτου και αναδιονομή αφού ένα τμήμα κερδίζει απο αυτήν. 
Ωστόσο η αλλαγή νοοτροπίας και συνακόλουθα επιλογών, θεσμών και δομών, προσώπων είναι εμφανώς πιο αργή απο αυτό που χρειάζεται άμεσα για να αντιμετωπιστούν οι πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές δυναμεις καθόδου που δεν είναι μόνο στην πλευρά των δανειστών αλλά και εδώ.
Δύο μείζονα ζητήματα παραμένουν άλυτα: σύγκλιση απόψεων και μίνιμουμ εθνική συννενόηση και ποιοί, ποιός θα το κάνει. 
Οι ριζοσπαστικές αλλαγές γενικώς είναι στο πρόγραμμα όλων όσων διεκδικούν την εξουσία. Στην πράξη όμως το πλάνο τους εξαντλείται σε κάποιους μήνες άν οχι τις πρώτες μέρες διακυβέρνησης όταν οι ισχυροί οικονομικά ή οι δανειστές ή οι αλλοι παίκτες στα γεωπολιτικά γύρω μας έχουν πλάνα και στρατηγική για σαράντα χρόνια. Με τέτοιο έδαφος σε ένα ρευστό περιβάλλον οικονομικό αλλά και γεωστρατηγικά αφου αλλάζει ο κόσμος, τα παλιά δεδομένα πεθαίνουν και νέα ανακύπτουν, με έντονα προβλήματα στην ιστορική μεταβατική περίοδο που διανύουμε, για ποιά σταθερότητα μπορούμε να μιλάμε; Για την διάρκεια των κυβερνήσεων με εξασθενημένη δυνατότητα για αλλαγές και αποτελεσμάτων; Για αριθμούς πχ μείωση της ανεργίας με μερικές μορφές απασχόλησης ή εξευτελιστικές αμοιβές και το κυριότερο που κρύβεται απο τους ταχυδακτυλουργούς των αριθμών : μείωση του εργατικού δυναμικού της χώρας εξαιτίας της μετανάστευσης κάποιων εκατοντάδων χιλιάδων νέων δηλ. του μέλλοντος της χώρας;
Καλά λοιπόν να μιλάμε με αυταπάτες και μεγάλα λόγια για την εθνική και πολιτική κυριαρχία, για τα παλιά συστήματα που πρέπει να σαρωθούν αλλά πως όταν η κάθε κατηγορία σκέφτεται εντός των επαγγελματικών της συμφερόντων και ο καθένας στον ατομισμό και την μοναξιά του προσωπικού του μεγάλου ή μικρού γολγοθά; Στερούμαστε κομμάτων, συνδικάτων με αξίες αναφοράς στο όλον και όχι την άθροιση των  επιμέρους, δεσμών που υφαίνουν το ολόκληρο και την συνέχεια.
Είναι επόμενο χωρίς "κέντρα βάρους" στα κρίσιμα πεδία, σε εποχές ρευστοποίησης με επίμαχο την εδραίωση συστημάτων ελέγχου και οχι απλά εμπορευματοποίησης της γνώσης, να είναι διαρκώς "έκπτωτοι"  οι άνθρωποι αντί οι δυνάμεις φθοράς της ποιότητας και ασφάλειας στην ζωή των περισσότερων. 
Αρκετά λοιπόν με τα "τυχαία" ή αποφασίζουμε να προχωρήσουμε σε άλλο επίπεδο οργάνωσης παντού με αλλαγή προτύπων, τρόπου σκέψης και στάσης ζωής, με λογική συνεργασίας, με το συν της πρόσθεσης ή με τα θεατρικά των διαπραγματεύσεων -όπου οι δανειστές ξέρουν τι θέλουν και που το πάνε σε αντίθεση με εμάς- οι εποχές για τις παρούσες γενιές δεν θα "τύχουν" ούτε της κινέζικης κατάρας: "είθε να ζήσεις σε ενδιαφέροντες καιρούς" !
*Ο Σπύρος Παπασπύρος είναι πρώην Πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ

Τα «ιερά δέντρα» της Ηπείρου, φιλόξενο καταφύγιο για πολλά είδη... μυρμηγκιών


Πλημμυρισμένα" από διάφορα είδη μυρμηγκιών είναι τα "ιερά δέντρα" της Ηπείρου, που αποτελούν μοναδικό καταφύγιο για τα πολυπληθέστερα έντομα του πλανήτη!
"Οταν λέμε 'ιερά δέντρα' αναφερόμαστε σε δέντρα, που βρίσκονταν σε προαύλιους χώρους από εκκλησίες και παρεκκλήσια και είναι συνήθως μεγάλης ηλικίας", διευκρινίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Δρ Δημήτρης Αβτζής, δασολόγος- εντομολόγος στο Ινστιτούτο Δασικών Ερευνών του ΕΘΙΑΓΕ, ο οποίος διεξήγαγε έρευνα για την ιδιαίτερη αυτή προτίμηση κατοικίας των μυρμηγκιών!
Στην έρευνα συμμετείχαν ο Δρ Χρήστος Γεωργιάδης, μέλος ΕΔΙΠ στο Τμήμα Βιολογίας, Εθνικό και Καποδιαστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών & Επιμελητής Εντομολογικής Συλλογής του Ζωολογικού Μουσείου του Τμήματος Βιολογίας, Δρ Ρήγας Τσιακίρης, δασολόγος - οικολόγος στο Δασαρχείο Ιωαννίνων, Δρ Καλλιόπη Στάρα στο αντικείμενο της Πολιτισμικής Οικολογίας, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές Δημήτρης Πετσόπουλος και Γιώργος Μέμτσας και η Αλκμήνη Μπατάκα από το Ινστιτούτο Δασικών Ερευνών.
Όπως προέκυψε, τα "ιερά δέντρα", που σπανίως οι άνθρωποι τα πειράζουν, κλαδεύοντας ή κόβοντάς τα, είναι μεγάλης ηλικίας και δημιουργούν κουφάλες που γίνονται φιλόξενα καταφύγια για τα μυρμήγκια και, μάλιστα, για διαφορετικά είδη, φαινόμενο που οι επιστήμονες θεωρούν σπάνιο.
ΠΗΓΗ:

Ποιοι ήταν οι τρεις Ιεράρχες που γιορτάζουν σήμερα

apolytikio 3 ierarxes

Μέγας Βασίλειος, Γρηγόριος ο Θεολόγος, Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Ίσως να είναι και οι μόνοι ιεράρχες που δεν τους ξεχνάμε από τα μαθητικά μας χρόνια. Κι αυτό γιατί κάθε χρόνο στις 30 Ιανουαρίου γινόντουσαν και γίνονται στα σχολεία εκδηλώσεις μνήμης. Είναι οι προστάτες των γραμμάτων και κατ' επέκταση και δασκάλων και μαθητών.
Καθένας βέβαια έχει τη δική του γιορτή, αλλά και τους τρεις μαζί τους γιορτάζουμε σήμερα 30 Ιανουαρίου.

Αγάπησαν τα γράμματα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων. Έγιναν μεγάλοι  δάσκαλοι αλλά και σπουδαίοι ρήτορες. Για τη σοφία τους και την καλοσύνη τους, ο λαός τους εκτιμούσε και τους αγαπούσε.

Τι κι αν πέρασαν τόσα χρόνια από τότε που έζησαν. Το παράδειγμά τους είναι πάντα νέο, πάντα φωτεινό για να μας δείχνει το δρόμο. Η προσφορά των τριών Ιεραρχών στην ανθρωπότητα είναι μοναδική. Θεμελίωσαν την Ορθοδοξία, γι΄ αυτό και τους λέμε Πατέρες. Μορφώθηκαν ελληνικά και δίδαξαν ελληνικά. Οι μεγάλοι σοφοί της εποχής μας αντλούν από την ανεξάντλητη σοφία τους. Είχαν χαρίσματα και πήραν φροντισμένη αγωγή απ΄ τα σπίτια τους και κυρίως από τις μητέρες τους, την Εμμέλεια, τη Νόνα και την Ανθούσα. Όμως με τη δική τους επιμέλεια, τον κόπο και την προσπάθεια έγιναν μεγάλοι. Αγωνίστηκαν ασταμάτητα, προσευχήθηκαν αδιάκοπα και ασκήθηκαν στον αγώνα της αρετής. Έτσι έγιναν οι πρωταθλητές της ευσέβειας, της αρετής, της αγιότητας αλλά και των γραμμάτων και της σοφίας.

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Μάρθα, Μάρσι, Μέι, Μαρλίν



Ενσωματωμένη εικόνα 3


Μάρθα, Μάρσι, Μέι, Μαρλίν
 

Όλα στο ψυχολογικό δραματικό θρίλερ του Σον Ντέρκιν που με αυτή, την παρθενική του ταινία, απέσπασε στο κινηματογραφικό φεστιβάλ Sundance το βραβείο σκηνοθεσίας.
Ο τίτλος της ταινίας που συντίθεται από τέσσερα γυναικεία ονόματα αναφέρεται σε ένα και το αυτό πρόσωπο. Καθένα από τα ονόματα του τίτλου αντιπροσωπεύει μια διαφορετική όψη της πρωταγωνίστριας. Όψεις που συνυπάρχουν μέσα της και αντιμάχονται αναμεταξύ τους για το ποια τελικά θα επικρατήσει. Μάρθα είναι το πραγματικό της όνομα. Μάρσι Μέι τη βαφτίζει ο αρχηγός της αίρεσης. Το όνομα Μαρλίν ακούγεται στο βραδινό τηλεφώνημα προς τη σέκτα
 
 
      Η Ταινία
      Ξεκινάει από

«Η ιδεοληψία, η καρέκλα και η χώρα»: Επεισόδιο 3


Αλέκος Παπαναστασίου Αλέκος Παπαναστασίου 

Ας μπούμε στο μυαλό του Ευκλείδη Τσακαλώτου (και του Αλέξη Τσίπρα) για τον τρίτο και τελευταίο γύρο ανάμεσα σε νέα μέτρα, «ηρωική» αντίσταση και Grexit. Επιστρέφουμε στο 2015; Η απάντηση θα είναι πολύ πιο εύκολη μετά το Eurogroup της 20ης Φεβρουαρίου

Στην τελευταία περίπτωση η μηχανή της προπαγάνδας (ή, αν θέλετε, της διαλεκτικής) θα επιστρέψει στα γνωστά: «Αλήθεια θα είναι ό,τι συμφέρει την κυβέρνηση». Και αν ξαναπέσουμε σε αυτό το δρόμο οι συνέπειες θα είναι ανυπολόγιστες.
Τι θα κάνει ο Τσακαλώτος; Ας δούμε πρώτα τα δεδομένα:

Η αργία προκάλεσε σύγχυση


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ
Δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία ή μήπως ιδεοληψία; Πού οφείλεται η σύγχυση για το τι μέλλει γενέσθαι στα σχολεία μεθαύριο Δευτέρα, γιορτή των Τριών Ιεραρχών; Η ΟΛΜΕ, που το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερο σχολιάζει αιχμηρά τον υπουργό Κώστα Γαβρόγλου, παρότι η ηγεσία της είναι φίλα προσκείμενη στην κυβέρνηση, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία παραθέτει διατάγματα, νόμους και υπουργικές αποφάσεις από το 1979 και μετά, που ορίζουν ότι «η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι αργία για τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς», όπως ξεκαθαρίζει η ομοσπονδία. Και προσθέτει: «Από τα παραπάνω προκύπτει με σαφή τρόπο πως η συμμετοχή των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών σε εκδηλώσεις την ημέρα της 30ής Ιανουαρίου μόνον προαιρετικό χαρακτήρα μπορεί να έχει. Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί το υπουργείο Παιδείας να μη δημιουργεί εντυπώσεις δημοσιεύοντας αποφάσεις που προκαλούν σύγχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα». Στις 30 Ιανουαρίου είθισται να γίνεται εκκλησιασμός, στον οποίο τα παιδιά μετέχουν προαιρετικά και κατόπιν αποχωρούν. Και αυτό ισχύει για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το ίδιο ισχύει για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι, όπως ανέφερε χθες στην «Κ» στέλεχος του υπουργείου, προαιρετικά μπορεί να συνεδριάσουν για θέματα του σχολείου – είναι συνήθης πρακτική.

Αφού, λοιπόν, η νομοθεσία για την εορτή ισχύει από το μακρινό 1979 και οι διευθυντές των σχολείων αλλά και τα τοπικά διοικητικά στελέχη εκπαίδευσης είναι αρκούντως έμπειρα (προϋπόθεση για να καταλάβουν τη θέση), τι προκάλεσε τη σύγχυση; Μια αποστροφή στη σχετική εγκύκλιο του Κώστα Γαβρόγλου ότι «στις σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δύνανται να πραγματοποιηθούν δραστηριότητες που σχετίζονται με τη συμβολή των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα, με ευθύνη του διευθυντή και του συλλόγου διδασκόντων». Επειτα από αυτό, η ΟΛΜΕ έκρινε απαραίτητες τις διευκρινίσεις, αλλά κάποιοι υπομειδιούν, αφού κυκλοφορεί ότι το επιτελείο του υπουργείου Παιδείας για ιδεολογικούς λόγους δεν θέλησε να παραδεχθεί ευθέως ότι τα σχολεία μπορεί να... «κλείσουν» για μια θρησκευτική εορτή.
ΠΗΓΗ:

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Ετήσιες κάρτες ΟΑΣΑ 2017

Ενέργειες Διευθυντών Εκπαίδευσης σε σχέση με τον εορτασμό της ημέρας των Τριών Ιεραρχών


Αρ. Πρωτ. 1070
Αθήνα 27/01/2017
Προς
Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Ενέργειες Διευθυντών Εκπαίδευσης σε σχέση  με τον εορτασμό της ημέρας των Τριών Ιεραρχών

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ θεωρεί απαράδεκτες τις ενέργειες ορισμένων Διευθυντών Π.Ε. οι οποίοι υπερβαίνοντας τα όρια των αρμοδιοτήτων τους ζητούν από τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων να αναφέρουν εγγράφως πώς θα εορτάσουν την ημέρα των Τριών Ιεραρχών.
Στο άρθρο 4 του Π.Δ. 201/1998 με τίτλο «Διακοπές- αργίες- εορταστικές εκδηλώσεις» αναγράφεται ρητά ότι «Τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης δεν λειτουργούν …την 30η Ιανουαρίου, εορτή των Τριών Ιεραρχών. Την ημέρα αυτή γίνεται εκκλησιασμός και πραγματοποιούνται σχετικές εκδηλώσεις, στις οποίες παίρνει μέρος όλο το διδακτικό προσωπικό».
Αν και η  «διευκρινιστική»  (που μόνο ωε τέτοια δεν μπορεί να χαρακτηριστεί) εγκύκλιος που εξέδωσε φέτος το Υπουργείο Παιδείας δημιούργησε μεγάλη σύγχυση σε σχέση με το ζήτημα το οποίο ρυθμίζεται ξεκάθαρα από το Π.Δ., η παραπάνω ενέργεια δε στηρίζεται ούτε καν σε αυτήν και δημιουργεί πολλά ερωτηματικά σε σχέση με τις προθέσεις και επιδιώξεις των συντακτών της.
Καλούμε τους Διευθυντές Π.Ε. να εστιάσουν στα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης και να μην προβαίνουν σε ενέργειες εκτός των αρμοδιοτήτων τους που δημιουργούν κλίμα ελέγχου και αυταρχισμού. 



ΔΟΕ: Συμπαράσταση στο διωκόμενο συνάδελφο Σεραφείμ Ρίζο



Αθήνα 27/01/2017
Προς
Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Συμπαράσταση στο  διωκόμενο συνάδελφο Σεραφείμ Ρίζο
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δηλώνει τη στήριξή του στο συνάδελφο Σεραφείμ Ρίζο, μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Χανίων,  που  δικάζεται στις 31 Ιανουαρίου μετά από μήνυση της Χρυσής Αυγής, με την κατηγορία ότι «παρακίνησε άγνωστα άτομα να χτυπήσουν μέλος της  τον Ιούνιο του 2012».
            Εκείνη την περίοδο, που υπήρχαν μεγάλες κινητοποιήσεις ενάντια στα μνημόνια, μέλη της  Χρυσής Αυγής οργάνωναν επιθέσεις στην πόλη των Χανίων προσπαθώντας  να  τρομοκρατήσουν  όποιον συμμετείχε σε αυτές.  Με τη μήνυση αυτή προσπαθεί να παρουσιαστεί αντί για θύτης ως «θύμα», σύμφωνα με την προσφιλή τακτική της.
            Είναι προκλητική η προσπάθεια της Χρυσής Αυγής να αντιστρέψει και να συσκοτίσει την πραγματικότητα στήνοντας μηνύσεις, και μάλιστα σε μια περίοδο που μέλη της με επικεφαλής τον  υπόδικο βουλευτή της Γιάννης Λαγό εισβάλλει σε σχολείο στο Πέραμα και επιτίθενται σε εκπαιδευτικούς και γονείς για να μην υποδεχθούν  παιδιά προσφύγων ως μαθητές. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την καταδίκη του συναδέλφου μας, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να στήνεται από πλευράς τους  βιομηχανία διώξεων.
Απαιτούμε την άμεση παύση της δίωξης και την απαλλαγή του συναδέλφου.
Από τη Δ.Ο.Ε.

ΔΟΕ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης των λειτουργικών δαπανών των σχολικών μονάδων. Άμεση ανάγκη για έκτακτο κονδύλιο θέρμανσης.


Αρ. Πρωτ. 1071
Αθήνα 27/01/2017
Προς
1. Τον Υπουργό Εσωτερικών
κ. Σκουρλέτη Πάνο 
2. Τον Υπουργό Παιδείας 
κ. Γαβρόγλου Κωνσταντίνο
Κοιν.
Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.

  Θέμα: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης των λειτουργικών δαπανών των σχολικών μονάδων. Άμεση ανάγκη για έκτακτο κονδύλιο θέρμανσης.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει και αναδείξει το τεράστιο πρόβλημα που αφορά στις περικοπές των λειτουργικών δαπανών στα σχολεία οι οποίες εφαρμόζονται εδώ και χρόνια από τις μνημονιακές κυβερνήσεις, υποβαθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο ακόμα περισσότερο τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.
διαρκής μείωση της οικονομικής επιχορήγησης για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων,με πρόσχημα τις μνημονιακές δεσμεύσεις, επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.  Τα ποσά που διατίθενται στις σχολικές μονάδες σε καμία περίπτωση δεν αρκούν ώστε να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων (πληρωμή λογαριασμών ΔΕΚΟ, υλικά καθαρισμού, γραφική ύλη, φυσικό αέριο ή πετρέλαιο).
Φέτος, η κατάσταση έχει γίνει ακόμη πιο δύσκολη εξ αιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών μονάδων λειτουργεί δίχως την απαιτούμενη θέρμανση αφού τα (ούτως ή άλλως) λιγοστά κονδύλια, δεν επιτρέπουν την πλήρη θέρμανση των κτηρίων που παραμένουν σε λειτουργία από τις 7.00 π.μ. μέχρι και τις 4.00 μ.μ., με τα προβλήματα να γίνονται δραματικά στις περιοχές που έχουν υποστεί, κυριολεκτικά, την επέλαση του χιονιά.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θεωρεί επιβεβλημένη την χορήγηση έκτακτου κονδυλίου θέρμανσης για τις σχολικές μονάδες ως ένα πρώτο άμεσο βήμα. Η πλήρης κάλυψη των αναγκών λειτουργίας   των σχολείων παραμένει το καίριο ζήτημα στο οποίο η κυβέρνηση οφείλει να ανταποκριθεί εάν και όταν αποφασίσει να στηρίξει στην πράξη το δημόσιο σχολείο.  



Συνάντηση της ΑΔΕΔΥ με την Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη









ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνάντηση της ΑΔΕΔΥ με την Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης,
Όλγα Γεροβασίλη
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. συναντήθηκε με την Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης στην οποία έθεσε το σύνολο των αιτημάτων των εργαζομένων στο Δημόσιο.
Η Υπουργός έδωσε τις παρακάτω απαντήσεις:

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Οφειλόμενη απάντηση στον τέως Υπουργό διάλυσης του Ολοήμερου σχολείου και των σχολείων ΕΑΕΠ, Νίκο Φίλη

26-01-2017
Οφειλόμενη απάντηση στον τέως Υπουργό διάλυσης του Ολοήμερου σχολείου και των σχολείων ΕΑΕΠ, Νίκο Φίλη
          
                 Με αίσθημα βαθύτατης συγκίνησης παρακολουθήσαμε τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, τέως υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη, να αναπτύσσει στην επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής, το αριστερό, προοδευτικό του όραμα για την δυνατότητα της κυβέρνησης να επιλέγει ως συνομιλητές της, όχι τους θεσμικούς εκπροσώπους των εργαζόμενων, αλλά όποιους αισθάνεται η ίδια ως πιο βολικούς, χωρίς βέβαια να είναι απαραίτητο και να είναι.
 
                Καταπληκτική ήταν επίσης η διαπίστωσή του, ότι όπως συμβαίνει σε όλο τον συνδικαλισμό έτσι και στο χώρο των εκπαιδευτικών υπάρχει μια κρίση εκπροσώπησης. Αυτός βέβαια ως εκπρόσωπος ενός θεσμού που δεν έχει κρίση εκπροσώπησης καθώς όλοι οι Έλληνες είναι απίστευτα ικανοποιημένοι από το επίπεδο των Βουλευτών που τους εκπροσωπούν, αλλά και ως μέλος της πιο συνεπούς, ειλικρινούς και ασυμβίβαστης Κυβέρνησης, έχει κάθε λόγο να κάνει τέτοιες αναφορές!
                Το έργο του άλλωστε θαυμάζεται από όλους, το νέο τύπου σχολείο που δημιούργησε (δημοτικό και νηπιαγωγείο) αποτελεί φωτεινό φάρο για όλο τον σύγχρονο κόσμο και αντιγράφεται από όλες τις χώρες του κόσμου! Οι 20000 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών που έκανε, έλυσαν την ανεργία και γέμισαν τα σχολεία κόσμο! Οι μαθητές πια δεν πνίγονται στις θάλασσες μετά το πετυχημένο πρόγραμμα εκμάθησης κολύμβησης που έχει αγκαλιαστεί από χιλιάδες μαθητές και τις οικογένειές τους, οι οποίοι έχουν γεμίσει τα χωρίς ζεστό νερό και χωρίς θέρμανση κολυμβητήρια όλης της Χώρας!
                Τέλος, το μεγαλειώδες επίτευγμά του, αυτό της διανομής των αντιμνημονιακών μπανανών, της κακιάς πολυεθνικής όσο ήταν ο κύριος Φίλης στην αντιπολίτευση, που μετατράπηκε σε καλή όταν ο ίδιος έγινε υπουργός, έσωσε από την πείνα και την λιποθυμία χιλιάδες μαθητές!
                Μετά από αυτό το συγκλονιστικό του έργο στην εκπαίδευση, το οποίο θα του είχε εξασφαλίσει σίγουρα ανδριάντα στην χώρα του Μαδούρο, αν το είχε κάνει εκεί, δικαιούται να διαλέγει και με ποιους θα μιλήσει η Κυβέρνησή του! Τι δουλειά έχουν οι εκπρόσωποι που ψηφίζουν οι εργαζόμενοι; Ο τέως Υπουργός είναι αυτός που θα διαλέγει!!
                Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αναγνωρίζει το δικαίωμα του κυρίου Φίλη, η Κυβέρνηση του να κάνει διάλογο με όποιους θέλει αυτός! Καλεί το ΔΣ της ΔΟΕ να μην ξαναμιλήσει με τον κύριο Φίλη και την Κυβέρνησή του. Να τους αφήσει να συνομιλούν με όσους βολεύονται. Οι εκπρόσωποι των εργαζόμενων, για εκπαιδευτικά και οικονομικά θέματα να μιλούν απευθείας με αυτούς που πραγματικά αποφασίζουν, αφού τους το εκχώρησαν αυτοί που θα έσκιζαν τα μνημόνια! Με την Τρόικα, τον κύριο Σόιμπλε, και την κυρία Μέρκελ! Για θρησκευτικά ζητήματα, να κάνουν διάλογο με τον Αρχιεπίσκοπο! Κανείς ξανά διάλογο με τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ! Έτσι κι αλλιώς χαμένος πάει! Και δεν ξέρουν τι πρέπει να γίνει και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα...
ΥΓ. Είναι τυχερός ο κύριος Φίλης που δεν έχουν μάθει τις δηλώσεις του οι τέως "αγανακτισμένοι" και οι αριστεροί πρώην συνδικαλιστές και νυν συνεργάτες της Κυβέρνησης του, γιατί θα τον είχαν κατακεραυνώσει!!               
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.