Σάββατο 18 Μαΐου 2019

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΙΝΤΟΥ «Να κάνουμε την πόλη, σημείο αναφοράς»

Κε Σίντο, με ποιο σκεπτικό πήρατε την απόφαση να συμμετέχετε στις δημοτικές εκλογές, μετά από αρκετά χρόνια ενεργούς παρουσίας στα συνδικαλιστικά δρώμενα της εκπαίδευσης;
Όπως πολύ καλά το θέσατε είμαι χρόνια ένας ενεργός πολίτης που ασχολείται  με το συνδικαλισμό στο χώρο της εκπαίδευσης και όχι μόνο. Αυτό ήταν και η αφορμή να αποφασίσω να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση των συμπολιτών μου σε ένα μεγαλύτερο στίβο, αυτόν της πρωτοβάθμιας αυτοδιοίκησης. Νομίζω ότι όλοι μας οφείλουμε με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, να συμμετέχουμε ενεργά στα κοινά. Η πρόταση που μου έγινε από τον Δήμαρχο Θωμά Μπέγκα, με βρήκε έτοιμο να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου καταθέτοντας τις απόψεις μου και να ζητήσω τη στήριξη των συμπολιτών μου με στόχο να τους εκπροσωπήσω επάξια στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο.

Είστε υποψήφιος με την «Ενότητα Πολιτών – Νέα Γιάννενα» με επικεφαλής τον Θ. Μπέγκα. Έπαιξε ρόλο στην επιλογή σας, η προσωπική εκτίμηση στο πρόσωπο του κ. Μπέγκα;
Σίγουρα η παρουσία του σημερινού Δημάρχου, Θωμά Μπέγκα, στην κορυφή της παράταξης «Ενότητα Πολιτών – Νέα Γιάννενα» ήταν καταλυτική στο να πάρω την απόφαση να συνταχτώ μαζί της. Πιστεύω πως όλοι μας έχουμε σχηματίσει μια θετική άποψη πρώτα για τον άνθρωπο Θωμά και μετά για τον Δήμαρχο Μπέγκα, η οποία ταιριάζει και στη δική μου φιλοσοφία. Χωρίς ίχνος αλαζονείας, προσιτός από όλους και αφοσιωμένος στον στόχο του για το καλό της πόλης, σίγουρα η εκτίμησή μου προς το πρόσωπο του Δημάρχου ήταν κάτι που επηρέασε την απόφασή μου.
  
Ποια θεωρείτε ότι είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του Δήμου και ποιο θα χαρακτηρίζατε ως το μεγαλύτερο στοίχημα για τη νέα Δημοτική Αρχή;
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι το μεγάλο στοίχημα για κάθε Δημοτική Αρχή είναι η ποιοτική καθημερινότητα των πολιτών. Στον τομέα αυτό ευτυχώς ο Δήμος τα τελευταία χρόνια με δικά του χρήματα έχει κάνει μεγάλες παρεμβάσεις. Η μεγάλη πρόκληση για την παράταξή μας την επόμενη περίοδο είναι να καταφέρει μέσα από έναν οργανωμένο σχεδιασμό και την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, η πόλη μας, να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες της εποχής και να ανθεί σε όλα τα πεδία που την κάνουν ξεχωριστή (παράδοση, παιδεία, πολιτισμό, τουρισμό, οικονομία). Το μεγαλύτερο στοίχημα είναι να κάνουμε τα Γιάννενα μια εξωστρεφή πόλη, σημείο αναφοράς.

Απευθυνόμενος στους δημότες της πόλης, για ποιο λόγο να σας στηρίξουν με την ψήφο τους;
Η πορεία μου όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τα συνδικαλιστικά στο χώρο της παιδείας είναι γνωστή. Ξέρουν όλοι ποιος είμαι και όσοι δεν με γνωρίζουν τόσο καλά, έχω την ευκαιρία να τους συστηθώ μέσα από την προεκλογική αυτή περίοδο. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Εγώ καταθέτω την εμπειρία μου, την παρουσία μου στα κοινά της πόλης από τις θέσεις που κατείχα μέχρι σήμερα και τη διάθεση μου για προσφορά ζητώντας από τους συνδημότες μου να εμπιστευτούν την «Ενότητα Πολιτών – Νέα Γιάννενα», τον Θωμά Μπέγκα και τον Στέφανο Σίντο για να οδηγήσουμε τα Γιάννενα εκεί που τους αξίζουν.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ από την «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ»
ΠΗΓΗ:  epirus online

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου