Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Μεταβολές Σχολικών Μονάδων στην Ήπειρο

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ Φ. ΣΙΝΤΟΣ                                               Ιωάννινα,  14 -3 -2011
ΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΥΣΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ
   ΤΗΛ/FAX: 2651094734
        ΚΙΝ: 6932817359                                                                   ΠΡΟΣ
E-mail: stefsintos@sch.gr                                      συναδέλφους μου εκπ/κούς Π.Ε                                     
http://stefsintos.blogspot.com/                                            έδρες τους

                                              ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΟ  ΜΑΡΤΙΟΥ 2011
Αγαπητοί συνάδελφοι,
δημοσιεύτηκαν σήμερα οι πίνακες με τους υποβιβασμούς, τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της χώρας. Σας παραθέτω τους πίνακες με τις μεταβολές των σχολικών μονάδων, Δημοτικών  και Νηπιαγωγείων,  που αφορούν την περιφέρεια Ηπείρου.

Υποβιβασμοί Δημοτικών Σχολείων

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
6/Θ 2ο Δ.Σ. ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ
5/Θ 2ο Δ.Σ. ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. ΔΟΜΠΟΛΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΔΟΜΠΟΛΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
4/Θ Δ.Σ. ΑΓΙΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
3/Θ Δ.Σ. ΑΓΙΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
5/Θ Δ.Σ. ΡΙΖΟΒΟΥΝΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
3/Θ Δ.Σ. ΡΙΖΟΒΟΥΝΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
12/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΡΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
8/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΡΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ






Υποβιβασμοί Νηπιαγωγείων

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2/Θ 24ο Ν/Γ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΑΠΌ 2/Θ ΣΕ 1/Θ

Συγχωνεύσεις Δημοτικών Σχολείων
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. ΣΥΚΙΩΝ ΑΡΤΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΕΛΑΤΟΥ ΚΟΡΦΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΚΟΡΦΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΚΟΡΦΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΔΙΚΟΡΑΧΗΣ- ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΔΙΚΟΡΑΧΗΣ- ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΛΙΜΙΝΗΣ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑΣ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΜΠΗΣ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΜΠΗΣ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΣΕΛΛΑΔΩΝ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. Κ. ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. Ν. ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Δ.Σ. Ν. ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΗΛΙΟΚΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
5/Θ Δ.Σ. ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΚΟΝΤΣΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1ο 3/Θ  Δ.Σ. ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1ο 3/Θ  Δ.Σ. ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΑΝΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
 2ο 2/Θ Δ.Σ. ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΣΤΑΥΡΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΣΤΑΥΡΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΜΠΙΖΑΝΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΜΠΑΦΡΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΜΠΑΦΡΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
9/Θ 14ο Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 8ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
8/Θ 8ο Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
17ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 7ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 7ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. ΔΟΛΙΑΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
8/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
7/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 1ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
23ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
11ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
11ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
15ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
5ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 5ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
22ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
3ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
3ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
 2ο 2/Θ Δ.Σ. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 1ο 3/Θ Δ.Σ. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1ο 2/Θ Δ.Σ. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. ΓΟΡΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΒΗΣΣΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
4/Θ Δ.Σ. ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
4/Θ Δ.Σ. ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
3/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Συγχωνεύσεις Νηπιαγωγείων
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΜΕΓΑΡΧΗΣ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΑΜΦΙΘΕΑΣ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΑΜΦΙΘΕΑΣ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΟΛΟΜΟΔΙΩΝ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΣΕΛΛΑΔΩΝ ΑΡΤΑΣ
2/Θ Ν/Γ ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ


2/Θ Ν/Γ ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΣΥΚΙΩΝ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΒΙΓΛΑΣ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΙΡΚΙΖΑΤΩΝ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΟΒΑΤΟΥ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΟΒΑΤΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΜΠΕΛΙΩΝ ΑΜΜΟΤΟΠΟΥ
1/Θ Ν/Γ ΧΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΧΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
9ο 1/Θ Ν/Γ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
1ο 2/Θ Ν/Γ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ


1ο 2/Θ Ν/Γ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΒΛΑΣΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
2/Θ Ν/Γ ΚΑΣΤΡΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΚΑΣΤΡΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΣΕΡΒΙΑΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΝΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΔΟΛΙΑΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ


1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΑΣΤΡΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΟΝΤΙΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΡΑΝΟΥΛΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ν/Γ ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Καταργήσεις Δημοτικών Σχολείων
73
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΠΑΝΤΩΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
74
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΑΕΤΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
75
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΕΛΑΤΟΧΩΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
76
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΓΟΤΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
77
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΧΑΡΟΚΟΠΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
78
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΚΥΨΕΛΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
79
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΘΕΜΕΛΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
80
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ ΚΟΡΩΝΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
81
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
82
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΜΕΛΑΝΙΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Καταργήσεις Νηπιαγωγείων
50
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΠΑΝΤΩΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
51
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΜΕΣΟΒΟΥΝΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
52
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
53
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΤΣΑΜΑΝΤΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
54
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΓΥΜΝΟΤΟΠΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
55
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
56
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΘΕΜΕΛΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
57
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΟΡΩΝΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
58
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΛΟΥΤΣΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Συναδελφικά
Στέφανος Σίντος

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης

«ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ»
 περισσότερα:
http://www.epimorfosi.edu.gr/

Μονοτάξια... μοναξιά

Από το ΒΗΜΑ της Κυριακής 13 Μαρτίου 2011
Γιώργος Ρωμαίος
Το έχουν «τάμα» οι συνδικαλιστικές οργανώσεις καθηγητών και δασκάλων να οργανώνουν κάθε χρόνο απεργίες και διαδηλώσεις, οι οποίες πυροδοτούν, ως συνήθως, και καταλήψεις σχολείων. Υπήρξαν περιπτώσεις που οι απεργιακές ασκήσεις εκδηλώνονταν και στην περίοδο των εξετάσεων!
Ουδείς υποτιμά το σημαντικό έργο που προσφέρουν οι εκπαιδευτικοί, στην πλειονότητά τους. Και ουδείς αρνείται ότι έχουν δίκαια αιτήματα, όπως το μισθολογικό, τα οποία δικαιολογούν τις απεργίες και τις διαδηλώσεις. Δύσκολα, όμως, θα πείσουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις τους ότι κάθε χρόνο πρέπει να κλείνουν τα σχολεία, συχνά για τα ίδια αιτήματα.
Εφέτος οι απεργίες και οι διαδηλώσεις έχουν ως αφορμή το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τη συγχώνευση σχολείων. Εχουν τη συμπαράσταση γονέων, κατανοητή, και την ακατανόητη υποστήριξη περιφερειακών και δημοτικών συμβουλίων. Κινούνται όλοι στην «εθνική λογική» ότι όλα είναι καλά και τίποτε δεν πρέπει να αλλάξει. Και όλοι επικαλούνται το «εθνικό επιχείρημα» ότι η κυβέρνηση «υπακούει στις επιταγές του ΔΝΤ» και στο συγκεκριμένο θέμα «θέλει να επιβάλει το φθηνό σχολείο»!
Αστειότητες. Ουδεμία αναφορά γίνεται στο μνημόνιο για τη μείωση του αριθμού των σχολείων. Βεβαίως υπάρχει το πρόβλημα της μείωσης των δημοσίων δαπανών. Και είναι γεγονός ότι τα ολιγοθέσια σχολεία είναι αντιοικονομικά. Είναι, όμως, και αναποτελεσματικά.
Εχω ζήσει τη μοναξιά του μονοτάξιου δημοτικού σχολείου. Ηταν μονόδρομος. Μόνο με γαϊδούρι μπορούσε κανείς να πάει στο διπλανό χωριό και σχεδόν μισή μέρα με το κάρο για να πάει στην πόλη. Τότε, ο δάσκαλος και η δασκάλα πρόσφεραν και κοινωνικό έργο. Ηταν οι μόνοι μορφωμένοι και «πρωτευουσιάνοι» και πρότυπα για τους μαθητές και τους γονείς. Μας βοήθησαν όχι μόνο με τη διδασκαλία, αλλά και με την προσωπικότητά τους, για να αποδεχθούμε τη μοναξιά του μονοτάξιου, αλλά και να αναζητήσουμε τρόπους για να αποδράσουμε και να τους «μοιάσουμε».
Σήμερα τα πάντα έχουν αλλάξει. Εχουν εντυπωσιακά βελτιωθεί. Από 8.956 ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία τη δεκαετία του ΄60 έχουν μείνει 2.000. Δεν μειώθηκαν εξαιτίας της μείωσης του πληθυσμού στα χωριά, αλλά και της σημαντικής βελτίωσης της συγκοινωνίας με τα πλησιέστερα μικρά ή μεγάλα αστικά κέντρα, όπου στα σχολεία η κάθε τάξη έχει τον δικό της δάσκαλο και σύγχρονη τεχνολογία. Αλλά και άλλο πολιτιστικό και κοινωνικό περιβάλλον.
Και ένας απλός πολίτης μπορεί να κατανοήσει τη διαφορά στην ποιότητα των σπουδών σε ένα μονοτάξιο σχολείο των πέντε και δέκα μαθητών- αυτή είναι η πλειοψηφία των 2.000 ολιγοθέσιων σχολείων - και σε ένα εξατάξιο με 30 μαθητές σε κάθε τάξη. Δύσκολα μπορεί να γίνει αποδεκτό το επιχείρημα ότι η κατάργηση αυτών των σχολείων υποβαθμίζει την εκπαίδευση. Ανάλογη εικόνα και στα γυμνάσια σε ορισμένες περιοχές. Για παράδειγμα, σε τρία όμορα χωριά λειτουργούν τρία γυμνάσια, τα δύο με 25 μαθητές και το ένα με 50. Υπηρετούν τρεις διευθυντές και 30 καθηγητές. Απόσταση μεταξύ τους μόνο δέκα λεπτά. Προτείνεται η συγκέντρωση σε ένα νέο κτίριο και των τριών γυμνασίων. Είναι «υποταγή στο ΔΝΤ»; Είναι οικονομία. Σύμφωνοι. Είναι κακό; Είναι υποβάθμιση των σπουδών; Γιατί; Ας μας το εξηγήσουν οι εκπαιδευτικοί και ας απαντήσουν οι περιφερειάρχες και οι δήμαρχοι.
Οι αντιδρώντες στις συγχωνεύσεις επικαλούνται ως ένα ακόμη επιχείρημα την ταλαιπωρία των μαθητών. Μια από τις πολλές περιπτώσεις. Σε έναν νομό ένα μονοτάξιο δημοτικό σχολείο με 5 μαθητές απέχει 3 χιλιόμετρα από το κοντινό εξατάξιο και ένα γυμνάσιο με 20 μαθητές 7 χιλιόμετρα από το κοντινό τριθέσιο. Να μη συγχωνευθούν; Είναι μεγάλη ταλαιπωρία για να πάνε σε ένα καλύτερο σχολείο;
Δυστυχώς, είναι μια ακόμη περίπτωση όπου η «πελατειακή λογική» της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τα συντεχνιακά συμφέροντα μπλοκάρουν αυτονόητες μεταρρυθμίσεις.

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Σκέψεις και παρατηρήσεις για τα πτυχία μαιμού, του Δρ Κωνσταντίνου Δαραή




ΠΡΟΣ
1. Δ.Σ. ΔΟΕ
2. Δ.Σ. ΟΛΜΕ
3. Αιρετούς ΚΥΣΠΕ
4. ΠΕΣΣ


         Αγαπητοί συνάδελφοι

         Σχετικά με το θέμα που προέκυψε τις τελευταίες ημέρες, αναφορικά με τους «κατά παραγγελία» μεταπτυχιακούς τίτλους, θα ήθελα να συνεισφέρω κι εγώ στη συγκεκριμένη συζήτηση κάνοντας τις εξής παρατηρήσεις:
1.      Μεταπτυχιακά προγράμματα με δίδακτρα «τρέχουν» και σε ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα. Συνεπώς, αν και άστοχα, μπορεί κάποιος συνειρμικά να υποστηρίξει ότι και στην ημεδαπή «αγοράζονται» τίτλοι σπουδών.
2.      Η καταβολή διδάκτρων δεν «αναβαθμίζει» ούτε «υποβαθμίζει» την ποιότητα του περιεχομένου σπουδών ενός μεταπτυχιακού προγράμματος και συνεπώς δεν αποτελεί εχέγγυο ποιότητας των μαθημάτων και των ερευνητικών δράσεων του προγράμματος
3.      Η καταβολή διδάκτρων αποτελεί αναμφισβήτητα περιοριστικό κριτήριο για όσους δεν έχουν τη δυνατότητα να τα «καταβάλλουν» (τους πιο αδύναμους δηλ. οικονομικά) και όσους δεν μπορούν να επιτύχουν σε κάποιο πρόγραμμα χρηματοδότησης μέσω υποτροφίας
4.      Παρατηρείται συχνά μεταξύ των κατόχων τίτλων σπουδών μία τάση απαξίωσης, με μόνο κριτήριο την εντοπιότητα(?) των πανεπιστημίων. Οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων της αλλοδαπής «μειώνουν» τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων της ημεδαπής και οι της ημεδαπής αυτούς της αλλοδαπής!!!
5.      Τα έγκριτα αγγλοσαξονικά πανεπιστήμια, πριν την εγγραφή ενός υποψήφιου μεταπτυχιακού φοιτητή στο πρόγραμμα, απαιτούν ως προϋπόθεση αποδοχής της αίτησής του, πέραν των προπτυχιακών σπουδών και πιστοποίηση γνώσης της αγγλικής γλώσσας. Γι αυτό ο υποψήφιος καταθέτει τα πιστοποιητικά που κατέχει π.χ. Proficiency of Cambridge ή Michigan ή συμμετέχει σε ειδικές εξετάσεις όπως IELTS, TOEFL.
6.      Θα μπορούσε η κάθε επιτροπή αξιολόγησης να ζητά από τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων της αλλοδαπής, να «βεβαιώσουν» το επίπεδο που αυτοί είχαν, όσον αφορά στο βαθμό κατοχής της ξένης γλώσσας, πριν την έναρξη των σπουδών, καταθέτοντας σχετικά πιστοποιητικά ή τις βαθμολογίες τους στις σχετικές, προ της εισαγωγής τους, εξετάσεις IELTS, TOEFL, κτλ.
7.      Δεν είναι δυνατόν σε μία συνέντευξη να εκτιμηθεί και να αξιολογηθεί το εύρος γνώσης μιας ξένης γλώσσας σε όλα τα πεδία (speaking, listening, writing, reading). Αυτό που ίσως στοιχειωδώς μπορεί να «εκτιμηθεί», είναι το επικοινωνιακό-χρηστικό επίπεδο κατοχής μιας γλώσσας. Επικοινωνιακά μπορεί να σταθεί κι ένας αγγλόφωνος (native English speaker), ο οποίος δεν έχει φοιτήσει καν στο δημοτικό σχολείο.  
8.      Σε πολλά αγγλοσαξονικά πανεπιστήμια, υπάρχει μια διαβάθμιση των μεταπτυχιακών τίτλων με βασικό κριτήριο το εύρος και την ποιότητα της έρευνας που προϋποθέτει η απόκτησή τους. Έτσι υπάρχουν καθαρά ερευνητικά μεταπτυχιακά προγράμματα (by research only), συνδυασμός έρευνας και μαθημάτων  (by thesis and coursework) και μεταπτυχιακά χωρίς έρευνα (by coursework only). «Ανώτερα» θεωρούνται τα αποκλειστικά ερευνητικά μεταπτυχιακά προγράμματα, τα οποία είναι πιο κοντά στην εκπόνηση διδακτορικής διατριβής (διαφοροποιείται η έκταση και το «πρωτογενές» της έρευνας), γι αυτό και ο υποψήφιος μελετάει όλα τα διαθέσιμα dissertation abstracts πριν την έναρξη της έρευνας.
9.      Ζητήματα επίσης που πρέπει να συζητηθούν είναι, εάν σε συγκεκριμένα παιδαγωγικά τμήματα ή σχολές εκπονήθηκε σε μικρό χρονικό διάστημα υπερβολικά μεγάλος αριθμός διδακτορικών ή εάν υπήρξαν περιπτώσεις πανεπιστημιακών που επέβλεπαν κατά την ίδια χρονική φάση μεγάλο αριθμό υποψήφιων διδακτόρων.
10.  Τέλος η παρουσίαση του θέματος από πολλά ΜΜΕ:
1.      «προκαλεί» το δημόσιο αίσθημα, κλονίζει την εμπιστοσύνη των πολιτών και ιδιαίτερα των γονέων προς τους δασκάλους των παιδιών μας και συνεπώς προς το δημόσιο σχολείο, σε μια φάση κρίσιμη για τη δημόσια εκπαίδευση αλλά και την ευρύτερη ελλαδική κοινωνία και
2.      «δείχνει» ότι αρκετοί εκπαιδευτικοί διαθέτουν οικονομική ευχέρεια που δεν είναι συμβατή με τους χαμηλούς τους μισθούς!!!
Συνεπώς χρειάζεται οι καταγγελίες να είναι στοιχειοθετημένες και επώνυμες για να μην επιτρέπουν γενικεύσεις και αφορισμούς.  


                                                                   Να είστε καλά

                                                             Δρ Κωνσταντίνος Δαραής
                                                               kondarais@yahoo.gr
                                                                                                      τηλ: 6948761868

Οι σχολικές επιτροπές περιμένουν τις αρμοδιότητες

Γ.ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

από την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ιωαννίνων 11-3-11

Σχολική επιτροπή από 5 έως 15 μέλη και συμβούλια σχολικής κοινότητας σε κάθε σχολική μονάδα προβλέπει εγκύκλιος του υπουργείου Εσωτερικών με την οποία καθορίζεται ο τρόπος λειτουργίας των σχολικών επιτροπών την εποχή του «Καλλικράτη».
Με τον νέο νόμο για την τοπική αυτοδιοίκηση οι σχολικές επιτροπές που λειτουργούσαν έως σήμερα σε κάθε σχολείο ενοποιούνται σε μία ανά δήμο- μία για την Πρωτοβάθμια και μία για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Έχουμε δηλαδή συγκέντρωση όλων των αποφάσεων που αφορούν ζητήματα λειτουργίας των σχολείων (θέρμανση, κυλικεία, καθαρισμός) σε ένα σώμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για τη στελέχωση της σχολικής επιτροπής σε έναν δήμο για εκπροσώπους γονέων και μαθητών δεν προβλέπεται εκλογική διαδικασία, αλλά υπερισχύει το κριτήριο του μεγέθους (η συγκέντρωση, άλλωστε, είναι στη φιλοσοφία του Καλλικράτη). Δηλαδή, εάν δεν υπάρχει Ένωση Γονέων σε ένα δήμο (στο Δήμο Ιωαννιτών δεν υπάρχει), εκπρόσωπος των συλλόγων γονέων ορίζεται από τον σύλλογο γονέων του σχολείου με το μεγαλύτερο αριθμό παιδιών. Κατά πόσο αυτά τα κριτήρια επιλογής θα εξασφαλίσουν και μεγαλύτερη διαφάνεια και δημοκρατία στις αποφάσεις είναι κάτι που θα το περιμένουμε.
Προβλέπεται πάντως όταν συζητούνται θέματα που αφορούν άλλη σχολική μονάδα να παρίσταται με δικαίωμα ψήφου ο διευθυντής του σχολείου, πρόσωπο το οποίο διορίζεται εντούτοις από την κυβέρνηση και δεν εκλέγεται από το σώμα των εκπαιδευτικών.

Οι αρμοδιότητες
Η εγκύκλιος του υπουργείου αφορά τον τρόπο συγκρότησης και τα οικονομικά των επιτροπών, αλλά δεν αναφέρει τις αρμοδιότητες των επιτροπών αυτών. Το εάν θα είναι τυπικές ή ουσιαστικές οι αρμοδιότητες των σχολικών επιτροπών έχει σημασία για το μέλλον του δημόσιου σχολείου: οι σχολικές επιτροπές προβλέπεται να αποτελέσουν νομικό πρόσωπο. Βάση της εγκυκλίου Ραγκούση με ημερομηνία 24 Φεβρουαρίου θα κατανέμουν τους πόρους στα σχολεία με συγκεκριμένα κριτήρια. Από εκεί και πέρα δεν διευκρινίζεται εάν θα έχουν λόγο στην αξιολόγηση των σχολείων, εάν θα είναι αρμόδιες για τα χρήματα για τα λειτουργικά έξοδα (ρεύμα, πετρέλαιο, νερό), τη συντήρηση των σχολείων, τον εξοπλισμό κλπ. Οι αρμοδιότητες αναμένεται να ανακοινωθούν με κανονιστική πράξη (νεώτερη εγκύκλιο του υπουργείου) και οπωσδήποτε θα χρειαστεί η συνεννόηση των υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας το οποίο αυτή τη στιγμή έχει ανοίξει μέτωπο με γονείς και εκπαιδευτικούς όσον αφορά τις καταργήσεις των σχολείων.

Δυνατότητα εκποίησης
Σημαντικό θέμα αποτελεί επίσης η εκποίηση περιουσιακών στοιχείων που προβλέπεται ως τρόπος εξεύρεσης πόρων. Πολλά σχολεία έχουν περιουσιακά στοιχεία από δωρεές και το ποιος θα λάβει την τελική απόφαση για την εκποίηση (βλ. ιδιωτικοποίηση) καθώς και η σκοπιμότητα τέτοιων κινήσεων παραμένουν ερωτηματικό. Την τελική αρμοδιότητα για την εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων την έχει οι Δήμοι (το Δημοτικό Συμβούλιο δηλ.) στο οποίο πέρασαν από την αρχή της δεκαετίας του 1990 τα περιουσιακά στοιχεία των σχολείων. Οι φόβοι που εκφράζονται πάντως είναι μήπως η μειωμένη χρηματοδότηση από δημόσιους πόρους των σχολικών επιτροπών μετατρέψει σε αναπόφευκτες τέτοιες αποφάσεις χάρην ιδιωτικών συμφερόντων.

Ξεκίνησε η διαδικασία
Στο Δήμο Ιωαννιτών έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία για την συγκρότηση των σχολικών επιτροπών: η αρμόδια αντιδήμαρχος κα Τσίλη θα αποστέλλει έγγραφα προς τις διευθύνσεις εκπαίδευσης για τον ορισμό των υποχρεωτικών μελών των επιτροπών. Για τη συγχώνευση των σχολικών επιτροπών χρειάζεται ωστόσο απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (δεν μπορεί να συνεδριάσει λόγω του αποκλεισμού του δημαρχείου), ενώ θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί η απόφαση στο ΦΕΚ. Μέχρι τη συγχώνευση των επιτροπών, λειτουργούν οι υπάρχουσες και διαχειρίζονται και τα χρήματα που κατανεμήθηκαν πρόσφατα με απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών.

Παραθέτουμε στη συνέχεια βασικά σημεία της εγκυκλίου:

Πώς θα λειτουργούν
1. Στη διοίκηση των Σχολικών Επιτροπών που προκύπτουν από την συγχώνευση κατά τις διατάξεις του άρθρου 103 του ν. 3852/2010 και αποτελούμενη από 5 έως 15 μέλη σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 240 του ΚΔΚ, ορίζονται οπωσδήποτε:
- Τουλάχιστον δύο διευθυντές, εκ των πέντε αρχαιοτέρων, των σχολικών μονάδων, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αντίστοιχα.
- Τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος της αντίστοιχης ένωσης γονέων, και στην περίπτωση που δεν υπάρχει ένωση γονέων, ένας εκπρόσωπος των υφιστάμενων συλλόγων γονέων, κατά προτεραιότητα μεγέθους σχολικής μονάδας.
- Τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος των μαθητικών κοινοτήτων για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατά προτεραιότητα μεγέθους σχολικής μονάδας.
- Κατά τις συνεδριάσεις των Σχολικών Επιτροπών, όταν συζητούνται θέματα τα οποία αφορούν συγκεκριμένη σχολική μονάδα, καλείται ο οικείος διευθυντής σχολικής μονάδας, ο οποίος συμμετέχει με δικαίωμα ψήφου.

Δημιουργούνται συμβούλια σχολικής κοινότητας
Με απόφαση των οικείων Σχολικών Επιτροπών, σε δήμους όπου υπάρχουν πάνω από δύο σχολικές μονάδες ή σχολικά συγκροτήματα ανά βαθμίδα, λειτουργεί για κάθε σχολείο ή σχολικό συγκρότημα, «Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας», το οποίο αποτελείται από 3
έως 5 μέλη. Στο Συμβούλιο συμμετέχουν οπωσδήποτε ο διευθυντής σχολείου, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος γονέων, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος συλλόγου διδασκόντων, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος των μαθητικών κοινοτήτων για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Το Συμβούλιο διαπιστώνει τις ανάγκες και τα προβλήματα που δημιουργούνται στη λειτουργία των σχολείων και διατυπώνει σχετικές προτάσεις στην οικεία Σχολική Επιτροπή για την καλύτερη στήριξη της λειτουργίας τους. Ο Διευθυντής που συμμετέχει στο «Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας» διαχειρίζεται το ποσό που τίθεται στη διάθεση του για την αντιμετώπιση λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων κατά τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ. 8 της παρούσας.

Πώς θα γίνεται η κατανομή πιστώσεων
Η κατανομή των εγκεκριμένων πιστώσεων για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων γίνεται με απόφαση της Σχολικής Επιτροπής λαμβάνοντας υπόψη κυρίως τον αριθμό μαθητών, τον αριθμό τμημάτων, τον αριθμό αιθουσών διδασκαλίας, τη λειτουργία γυμναστηρίων, αιθουσών πολλαπλών χρήσεων, εργαστηρίων, βιβλιοθηκών κ.λ.π., την παλαιότητα των κτιρίων, καθώς και τις ειδικότερες ανάγκες των σχολικών μονάδων.

Δεν συντάσσουν προϋπολογισμό
Οι Σχολικές Επιτροπές δεν εφαρμόζουν τις διατάξεις του Β.Δ. 17- 5/15.6.1959 (ΦΕΚ 114 Α') «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των δήμων και κοινοτήτων», όπως ισχύει καθώς και του Ν.Δ. 476/1974 «περί λογιστικού των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου» και δεν υποχρεούνται σε σύνταξη προϋπολογισμού.
Ετήσια έσοδα των Σχολικών Επιτροπών είναι οι εισπράξεις που
πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους, ανεξάρτητα από το χρόνο κατά τον οποίο δημιουργήθηκε το προς είσπραξη δικαίωμα.
Ετήσια έξοδα των Σχολικών Επιτροπών είναι οι πληρωμές που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους, ανεξάρτητα από το χρόνο κατά τον οποίο δημιουργήθηκε η προς πληρωμή υποχρέωση.

Πού θα βρίσκουν πόρους
Τα έσοδα των Σχολικών Επιτροπών προέρχονται:
α) Από τις επιχορηγήσεις των δήμων, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 6 περιπτ. (α) και (β) του άρθρου 113 του Ν.1892/1990 όπως ισχύει β) Από προσόδους της σχολικής περιουσίας. γ) Από εκποιήσεις περιουσιακών στοιχείων. δ) Από κάθε είδους εισφορές, δωρεές, κληρονομιές και κληροδοσίες. ε) Από κάθε άλλη νόμιμη πηγή.

Μπορούν να έχουν και μετρητά
-Για την αντιμετώπιση αμέσων δαπανών επιτρέπεται η διατήρηση από τον διευθυντή σχολείου μετρητών μέχρι 500 ευρώ. Στην περίπτωση που πρόκειται για συγκρότημα σχολείου επιτρέπεται η διατήρηση ποσού μέχρι 1.000 ευρώ. Τα χρήματα με τα οποία λειτουργεί η σχολική επιτροπή θα πρέπει να είναι κατατεθειμένα σε τραπεζικό λογαριασμό.
- Για τον έλεγχο της οικονομικής διαχείρισης οι Σχολικές Επιτροπές είναι υποχρεωμένες να τηρούν βιβλίο «Εσόδων-Εξόδων», κατάσταση εισπράξεων – πληρωμών, μπλόκ τριπλοτύπων Αποδείξεων Εισπράξεως.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής υποβάλλει μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου κάθε
έτους στο διοικητικό συμβούλιο αντίγραφο του βιβλίου «ΕΣΟΔΩΝ – ΕΞΟΔΩΝ», καθώς και συνοπτικό ετήσιο πίνακα απολογισμού προηγουμένου οικονομικού έτους, μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά.Ο ετήσιος πίνακας απολογισμού πρέπει να είναι ισοσκελισμένος, με αναγραφή του τυχόν ταμειακού υπολοίπου στο μέρος των εξόδων. Ο απολογιστικός πίνακας υπογράφεται από τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής. Το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής με βάση το βιβλίο «ΕΣΟΔΩΝ – ΕΞΟΔΩΝ» και τον απολογιστικό πίνακα προβαίνει στον έλεγχο των στοιχείων της οικονομικής διαχειρίσεως και αποφασίζει για την έγκρισή του με απόφαση, η οποία λαμβάνεται μέχρι το τέλος Μαρτίου. Η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Σχολικής Επιτροπής υπόκειται στην έγκριση του οικείου δημοτικού συμβουλίου. Τα χρηματικά υπόλοιπα των συγχωνευόμενων Σχολικών Επιτροπών σύμφωνα με το άρθρο 103 του Ν.3852/10 μεταφέρονται στη Σχολική Επιτροπή που προκύπτει από τη συγχώνευση.