Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 
Με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου μας (αποφάσεις Συνεδρίων και Γεν. Συνελεύσεων) το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να μη συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας.
Σημειώνουμε πως είναι προκλητικό να διατείνεται το Υπουργείο Παιδείας πως ενδιαφέρεται για «τη βελτίωση και την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης» και παράλληλα επιβάλλει τραγικές περικοπές στην εκπαίδευση, διαλύοντας το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνοντας τους εκπαιδευτικούς.
Με την πράξη αυτή το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να εξασφαλίσει συναίνεση στη βάρβαρη πολιτική των μνημονίων.
Κατεβάστε το σχετικό αρχείο σε μορφή pdf … εδώ

«ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»


Αρ. Πρωτ: 1401





Αθήνα 2/10/2012

Προς
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Μ.Μ.Ε.


Θέμα: «ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες
            Με αφορμή την ανακοίνωση από την πλευρά του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. του «ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει κατ αρχήν τα εξής:     
Θεωρεί  απαράδεκτη την τακτική του Υπουργείου Παιδείας άλλα να λέει και να δεσμεύεται στις συναντήσεις με τη Δ.Ο.Ε. (18/7/2012 και 10/9/2012) και άλλα τελικά να πράττει. Δυστυχώς το Υπουργείο προσεγγίζει τα εκπαιδευτικά πράγματα μόνο με ποσοτικούς δείκτες και μόνο οι οικονομικές περικοπές ενδιαφέρουν αυτούς που παίρνουν ασταμάτητα νέα μέτρα.
Για το ζήτημα του ερωτηματολογίου το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει τα εξής:     
Η αξιολόγηση διαχρονικά προσεγγίζεται από τον κλάδο με σοβαρότητα και υπευθυνότητα και όχι με στείρα άρνηση. Ο κλάδος έχει καταθέσει ολοκληρωμένες θέσεις για μια αξιολόγηση, που θα έχει στοιχεία ανατροφοδότησης και βελτίωσης, θα αξιολογεί ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα, θα αποτιμά το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο, δε θα χειραγωγεί, δε θα τιμωρεί και δε θα οδηγεί σε απόλυση.
            Το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει μπει στον κόπο να τοποθετηθεί επί των προτάσεών μας, ούτε καν για να τις απορρίψει. Αντί αυτού δημιούργησε επιτροπή τα πορίσματα της οποίας είναι φανερό ότι θα χρησιμοποιήσει για να υλοποιήσει τις προειλημμένες αποφάσεις του. Η αιφνιδιαστική ανάρτηση του ερωτηματολογίου στο διαδίκτυο και το κάλεσμα για συμπλήρωσή του, ενώ προβάλλεται ως μια δημοκρατική και συμμετοχική διαδικασία, είναι ακριβώς το αντίθετο.
            Δεν απαντά σε σειρά ερωτημάτων και αυτό δημιουργεί βάσιμες υποψίες ότι αποτελεί το όχημα για τη λήψη νέων αντιεκπαιδευτικών μέτρων (πως διασφαλίζεται η ανωνυμία όταν απαιτείται μοναδικός κλειδάριθμος; ποιος θα αποδελτιώσει; ποιος θα εγγυηθεί ότι δόθηκαν οι συγκεκριμένες απαντήσεις; ποιος είναι ο αριθμός των συμμετεχόντων; πώς θα χρησιμοποιηθεί το υλικό που θα συγκεντρωθεί; θα δεσμεύουν το Υπουργείο οι απαντήσεις; θα τις λάβει απλά υπόψη του; κλπ.)
            Τη στιγμή που πολλούς μήνες μετά τη σύνδεση βαθμού – μισθού μέσω της αξιολόγησης και των αυθαίρετων ποσοστώσεων που έχουν εισαχθεί, (νόμοι 3848/2010 και 4024/2011)  παρά τις δηλώσεις κατανόησης από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. και παρά το γεγονός ότι δεν έχει γίνει καμία κίνηση επί της ουσίας, δεν είναι δυνατό να ανοίγεται πρόχειρα ένα ακόμα ζήτημα χωρίς να μπορούν να δοθούν σοβαρές απαντήσεις σε όλα τα προηγούμενα.
            Για όλους αυτούς τους λόγους το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς να αρνηθούν τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εκφράζονται δημοκρατικά από τα εκλεγμένα όργανα του συνδικαλιστικού κινήματος σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, έχουν θέσεις και προτάσεις για την αξιολόγηση – αποτίμηση του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου, θέσεις που έχουν βγει από μαζικές διαδικασίες, επιστημονικά συνέδρια και τη διεθνή εμπειρία και βρίσκονται στη διάθεση των αρμοδίων φορέων.
Οι εκπαιδευτικοί βιώνουν τη σημερινή κατάσταση, με τον πιο σκληρό, άδικο και ανάλγητο τρόπο, αφήνουν όμως την πίκρα και την οργή έξω από τη μαθησιακή διαδικασία παλεύοντας για τα παιδιά του ελληνικού λαού δεν είναι διατεθειμένοι όμως να δεχθούν άλλα τετελεσμένα, άλλη επιβολή, άλλη υποβάθμιση.  
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι  κατηγορηματικά αντίθετο στη  μορφή  αξιολόγησης - χειραγώγησης που προσπαθεί να επιβάλλει η Κυβέρνηση και καλεί το Υπουργείο Παιδείας να μη προχωρήσει στην υλοποίησή της, σε διαφορετική περίπτωση η αντίδραση του οργανωμένου  κλάδου θα είναι τέτοια που θα ανατρέψει για άλλη μια φορά τα σχέδιά τους.
ΟΧΙ στην αξιολόγηση- χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.
ΟΧΙ στην  κατηγοριοποίηση  μαθητών και σχολείων.
Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.
Κατάργηση  του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση Ν. 3848/10 και 4024/11.
Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στα σχολεία.


Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας


                           Μαντάς Κομνηνός                                                Πετράκης Σταύρος

Eγκύκλιος προς τους Διευθυντές Σχολείων και Διευθυντές Εκπαίδευσης για την αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου και του έργου των Εκπαιδευτικών

Δελτίο Τύπου
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – Πολιτισμού και Αθλητισμού, στο πλαίσιο της διαβούλευσης με την εκπαιδευτική κοινότητα για τη διαδικασία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και του έργου των εκπαιδευτικών, η έναρξη της οποίας ανακοινώθηκε χθές,       ανάρτησε ήδη   το  ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο,  το οποίο περιλαμβάνει,  στην ιστοσελίδα του Υπουργείου και στη διεύθυνση http://evaluation.minedu.gov.gr, μαζί με τις απαραίτητες  οδηγίες για τη συμπλήρωσή του.
Παράλληλα, ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σωτηριος Γκλαβάς  απέστειλε χθες ειδική εγκύκλιο προς τους Διευθυντές των Σχολείων, και τους  Διευθυντές Εκπαίδευσης σχετικά με τη διαμόρφωση του πλαισίου αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου καθώς και του Έργου των Εκπαιδευτικών που εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην ολοκλήρωση του έργου όλων.
Τα βασικά σημεία της εγκυκλίου είναι τα εξής :
* Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τον εκπαιδευτικό είναι ανώνυμη και κανένα στοιχείο ταυτότητας του  δεν θα καταγράφεται.
* Για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτείται η χρήση ειδικού,  κλειδάριθμου, ο οποίος παράγεται με τυχαίο τρόπο, και  τον οποίο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να παραλάβει από το σχολείο που υπηρετεί.
* Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός υπηρετεί στην Κεντρική Υπηρεσία (Κ.Υ.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. θα παραλάβει τον κλειδάριθμο  από το γραφείο 0102 (ώρες 09:00-13:00).
* Αν υπηρετεί σε Φορέα Εκπαίδευσης, τότε θα παραλάβει τον κλειδάριθμο από την πλησιέστερη στον Φορέα Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
* Οι  κλειδάριθμοι αυτοί τονίζεται ότι παράγονται με τυχαίο τρόπο και δεν σχετίζονται ούτε με το σχολείο, ούτε με τον κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά.
* Οι Διευθυντές των σχολείων, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και το αρμόδιο γραφείο της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. εντέλλονται να  φροντίσουν για την έγκαιρη παραγωγή των κλειδάριθμων και για την ανώνυμη  διανομή τους στους εκπαιδευτικούς.
*Η παραγωγή των κλειδάριθμων γίνεται με τη χρήση της ειδικής εφαρμογής που βρίσκεται στη διεύθυνση  http://evaluation.minedu.gov.gr/tokens.
* Η πρόσβαση στην εφαρμογή γίνεται με τον κωδικό ΠΣΔ του σχολείου.
* Το  πλήθος των κλειδάριθμων που μπορεί να παραχθεί είναι ίσος με το πλήθος των εκπαιδευτικών του κάθε σχολείου, έτσι όπως έχει δηλωθεί στο «Σύστημα Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας - e-survey».
* Αποκλειστικά και μόνο για να καλυφθεί το ενδεχόμενο καταστροφής η απώλειας
κλειδαρίθμων, θα παραχθεί -ως   περιθώριο ασφαλείας – ένα  επιπλέον ποσοστό (20%
*Στην Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. και στις κατά τόπους Διευθύνσεις θα παραχθεί ικανοποιητικός αριθμός κλειδάριθμων, ώστε να καλυφθεί το πλήθος των εκπαιδευτικών που υπηρετούν.
* Διευκρινίζεται ότι εκτυπώνονται οκτώ (8) κλειδάριθμοι σε κάθε φύλλο Α4, οι οποίοι στη συνέχεια πρέπει να κοπούν και να μοιραστούν στους εκπαιδευτικούς.

Όπως επισημάνθηκε  και στη χθεσινή ανακοίνωση του Υπουργείου,  προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι αναγκαίο να απαντηθούν από τους εκπαιδευτικούς οι ερωτήσεις στο σύνολό τους.

Η περίοδος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ξεκίνησε ήδη από τα ξημερώματα της  Τρίτης, 02.10.2012 ( ώρα 00.00  ) και ολοκληρώνεται την Τρίτη 09.10.2012 ( ώρα 23.59) .

Αν υπάρξουν  απορίες τεχνικής φύσεως σχετικά με τη διαδικασία παραγωγής κλειδάριθμων, μπορούν να αποστέλλονται από τους Διευθυντές στους διαχειριστές της εφαρμογής, μέσω email στη διεύθυνση evaluation@sch.gr.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επικοινωνούν με το helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου στο τηλ. 801-11-801-81, τις ώρες 09:00 -17:00.
Για να κατεβάσετε το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ για το σχολικό έτος 2012-2013

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου καθώς και του Έργου των Εκπαιδευτικών

Δελτίο Τύπου
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – Πολιτισμού και Αθλητισμού με τελικό σκοπό τη βελτίωση και την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αξιοποιεί την εμπειρία των παραγόντων που διαμορφώνουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Η προσπάθεια αυτή προϋποθέτει την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, διαδικασία που εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες (χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης κτλ).
Ήδη έχει συγκροτηθεί και λειτουργεί Eπιτροπή Eιδικών για τη διατύπωση βασικών αρχών και συγκεκριμένου πλαισίου για την αξιολόγηση.
Το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. πιστεύει ότι, για τη θεσμοθέτηση του καλύτερου δυνατού πλαισίου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, είναι ιδιαίτερα χρήσιμες τόσο οι γνώμες όσο και οι προτάσεις των εκπαιδευτικών.
Γι΄ αυτόν τον λόγο καλεί την εκπαιδευτική κοινότητα να καταθέσει τις απόψεις της και να συνεισφέρει ενεργά, απαντώντας σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.
Επισημαίνεται ότι:
  • Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι ανώνυμη.
  • Προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι αναγκαίο να απαντηθούν οι ερωτήσεις στο σύνολό τους.
  • Το ερωτηματολόγιο βρίσκεται αναρτημένο στη διεύθυνση http://evaluation.minedu.gov.gr και συνοδεύεται από σχετικές οδηγίες για τη συμπλήρωσή και την αποστολή του.
  • Η περίοδος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ξεκινά την Τρίτη, 02.10.2012, ώρα 00.00 και ολοκληρώνεται την Τρίτη 09.10.2012, ώρα 23.59.
Για να δείτε το ερωτηματολόγιο πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.


Δελτίο Τύπου   
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2012-2013, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές:
 216 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής
  • 282 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ16.01-Μουσικής και
  • 287 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής.
Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών, που θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους για τη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής, της Μουσικής και της Πληροφορικής πραγματοποιούνται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων:
  • «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ1»
  • «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ2»
  • «Στήριξη των Σχο-λείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ3» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 2 Οκτωβρίου έως και την Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012.

Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ
Για τον πίνακα ΠΕ11 πατήστε εδώ
Για τον πίνακα ΠΕ16 πατήστε εδώ
Για τον πίνακα ΠΕ19-20 πατήστε εδώ 

Προσλήψεις αναπληρωτών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Δελτίο Τύπου
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει την πρόσληψη τριακοσίων ενενήντα δύο (392) αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε δομές της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2012-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας ή  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 02-10-2012 έως και την Πέμπτη  04-10-2012.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας ή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ
Για τον πίνακα πατήστε εδώ

Ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Από TO BHMA
Δημοσιευμένο Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012
Καλούνται να συμπληρώσουν ειδικό ερωτηματολόγιο που έχει καταρτίσει το υπουργείο Παιδείας
Ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Από την Τρίτη θα ξεκινήσει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η οποία θα διαρκέσει μία εβδομάδα.
Με τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου ξεκινάει από το υπουργείο Παιδείας η διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Το ερωτηματολόγιο έχει ήδη ολοκληρωθεί από το υπουργείο Παιδείας, η ηγεσία του οποίου περιμένει και τις απαντήσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών.
Το κλειδί στην  σχετική διαδικασία  αποτελεί το πόρισμα της ειδικής επιτροπής που έχει ορίσει ο υπουργός Παιδείας κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, προκειμένου να καταθέσει προτάσεις για τον τρόπο που θα γίνει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και το αν αυτή θα συνδεθεί με την επαγγελματική εξέλιξη τους.
Το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι «για τη θεσμοθέτηση του καλύτερου δυνατού πλαισίου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, είναι ιδιαίτερα χρήσιμες τόσο οι γνώμες όσο και οι προτάσεις των εκπαιδευτικών».
Γι΄ αυτόν τον λόγο καλεί την εκπαιδευτική κοινότητα να καταθέσει τις απόψεις της και να συνεισφέρει ενεργά, απαντώντας στο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.
Όπως έγινε γνωστό:
- Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι ανώνυμη.
- Προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι αναγκαίο να απαντηθούν οι ερωτήσεις στο σύνολό τους.
- Το ερωτηματολόγιο βρίσκεται αναρτημένο στη διεύθυνση http://evaluation.minedu.gov.gr/ και συνοδεύεται από σχετικές οδηγίες για τη συμπλήρωσή και την αποστολή του.
- Η περίοδος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ξεκινά την Τρίτη, 02.10.2012, ώρα 00.00 και ολοκληρώνεται την Τρίτη 09.10.2012, ώρα 23.59.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Η πρόταση των Σχολικών Συμβούλων

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Την ευθύνη της συστηματικής περιοδικής επιμόρφωσης για όλους τους εκπαιδευτικούς καθώς και για όσους αξιολογούμενους εκπαιδευτικούς κρίνεται αναγκαίο, ζητούν να αναλάβουν οι σχολικοί Σύμβουλοι με σημερινή ανακοίνωση τα Πανελλήνιας Ενωσης Σχολικών Συμβούλων, ο πρόεδρος της οποίας -καθώς και ένα μέλος του ΔΣ-είναι μέλος της Επιτροπής του υπουργείου Παιδείας που θα συντάξει το Προεδρικό Διάταγμα , βάσει του οποίου θα αξιολογηθούν οι καθηγητές και δάσκαλοι.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι προτείνουν επίσης «να υπάρχει δυνατότητα προσφυγής του αξιολογούμενου σε περίπτωση που θεωρεί ότι η αξιολογική έκθεση τον αδικεί και γι'αυτό απαιτείται η θέσπιση οργάνων εκδίκασης ενστάσεων των αξιολογούμενων. Ειδικότερα η ανακοίνωση της ΠΕΣΣ , έχει ως εξής:

«Πράσινο φως» στη χορήγηση προσωπικών δεδομένων εκπαιδευτικών σε συναδέλφους τους για δικαστική χρήση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με απόφαση που εξέδωσε παρέχει στο υπουργείο Παιδείας, την άδεια να διαβιβάσει σε εκπαιδευτικό τα ζητηθέντα από την ίδια ευαίσθητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιέχονται στα δικαιολογητικά, τα οποία κατέθεσαν συγκεκριμένοι συνυποψήφιοί της
στην διαδικασία πλήρωσης θέσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος ΠΕ 11.01). Το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με την απόφαση, υποχρεούται, να χορηγήσει, επίσης, στην αιτούσα τρίτη βεβαίωση, στην οποία θα αναγράφεται ότι τα αντίγραφα εγγράφων της χορηγούνται προκειμένου να προσκομιστούν αποκλειστικά ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων και διοικητικών αρχών για τον ως άνω προβαλλόμενο από την ίδια σκοπό της άσκησης και υπεράσπισης των δικαιωμάτων της.
 Το υπουργείο Παιδείας. Ως υπεύθυνος επεξεργασίας, υποχρεούται να ενημερώσει τους συγκεκριμένους συνυποψηφίους της, πριν από τη διαβίβαση των επίμαχων απλών και ευαίσθητων δεδομένων τους .

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Εκλογές Υπηρεσιακών Συμβουλίων 7ης Νοεμβρίου 2012

Φόρος και στο υγραέριο!

ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
Σε αδιέξοδο θα βρεθούν χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, οι οποίοι έσπευσαν να τοποθετήσουν στα αυτοκίνητά τους, συστήματα υγραερίου, ώστε να αποφύγουν την υψηλή τιμή της βενζίνης. Σήμερα που η τιμή της βενζίνης είναι στα 1,80 ευρώ, η τιμή του υγραερίου κυμαίνεται στα 0,90 ευρώ και είναι προφανές το οικονομικό όφελος που προκύπτει. Για τη μετατροπή των οχημάτων τους επιβαρύνθηκαν με ποσά από 800 μέχρι και 2.500 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία του αυτοκινήτου, ελπίζοντας σε απόσβεση μέσω της χαμηλότερης τιμής του υγραερίου.
Εφόσον υλοποιηθούν οι προτάσεις του ΥΠΟΙΚ, τότε η τιμή του υγραερίου θα διαμορφωθεί στα ίδια επίπεδα με εκείνης του πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης, που θα έχουν ενιαία τιμή, περίπου στα 1,45 ευρώ, καθιστώντας ασύμφορη τη χρήση του υγραερίου.
Ταυτόχρονα σε αδιέξοδο οδηγούνται συνεργεία που τοποθετούν και συντηρούν συστήματα υγραερίου, όπως επίσης και τα δεκάδες πρατήρια που άνοιξαν και διαθέτουν υγραέριο.
Ακόμη, θα επιβαρυνθούν νοικοκυριά που χρησιμοποιούν το υγραέριο για μαγείρεμα ή για θέρμανση, ενώ η παρέμβαση του υπουργείου Οικονομικών δε θα αφήσει ανεπηρέαστο και το φυσικό αέριο.

Μετά το πακέτο αρχίζουν τα δύσκολα

Του ΕΡΡΙΚΟΥ ΜΠΑΡΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΥ
Το πακέτο δείχνει να κλεί­νει. Και κάποιες διευκολύν­σεις, με πρώτη την επιμή­κυνση, φαίνεται ότι θα μας τις παραχωρήσουν οι εταίροι και δανειστές μας. Αρα, αν δεν υπάρξουν απρόβλεπτες ανατροπές, μπορούμε κάλλιστα να θεωρούμε ότι από τις αρχές ή τα μέσα Νοεμβρίου θα ξεκινήσουμε την τελική προσπάθεια για την έξοδό μας από την κρίση. Τότε είναι που θ' αρχίσουν τα πραγματικά δύσκολα.
Εκείνο που έχει αποδειχθεί στα δυόμισι χρόνια της δανειακής μας εμπειρίας είναι ότι ένα μεγάλο μέρος, ίσως το μεγαλύτερο, των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε οφείλεται στην επιπολαιότητα την οποία επιδείξαμε ως προς την τήρηση των δεσμεύσεών μας. Σίγουρα τα προγράμματα δεν ήταν όσο προσεγμένα έπρεπε, αλλά οι επιδόσεις μας ήταν κάκιστες.
Οποιος αμφιβάλλει δεν έχει παρά να ρίξει μια ματιά στο πρώτο μνημόνιο και να κάνει τον απολογισμό του: τι προέ­βλεπε και τι εφαρμόστηκε. Τα παρα­δείγματα είναι και πολλά και αποκα­λυπτικά. Ψηφίσαμε περικοπές στις ΔΕΚΟ που ακόμη δεν τις εφαρμόσαμε. Ολοι συμφωνούσαμε για τις διαστάσεις της φοροδιαφυγής αλλά δεν κάναμε τίποτα για να την περιορίσουμε. Διαπιστώναμε ότι έχουμε χιλιάδες άχρηστες υπηρεσίες και οργανισμούς που, όμως, εξακολουθούν και λειτουργούν. Και ο κατάλογος δεν έχει τέρμα.
Ουσιαστικά τα μοναδικά μέτρα που εφαρμόστηκαν όπως ακριβώς είχαν προβλεφθεί στις κατά καιρούς συμφωνίες μας με την τρόικα ήταν οι περικοπές μισθών και συντάξεων, καθώς και τα διάφορα φορολογικά και άλλα χαράτσια.
Γι' αυτό και οι αλλεπάλληλες αποτυχίες των προγραμμάτων και η ανάγκη να λαμβάνονται κάθε τόσο πρόσθετα εισπρακτικά μέτρα σε βάρος των εύκολων στόχων.
Αρα το ζητούμενο από τον Νοέμβριο και μετά θα είναι αν και κατά πόσο η εφαρμογή της νέας συμφωνίας θα είναι αυτή που πρέπει έτσι ώστε ν' αποδώσει. Κι αυτονόητο είναι ότι η επίτευξη ενός τέτοιου στόχου προϋποθέτει ορισμένα δεδομένα που θα τον καταστήσουν εφικτό. Με κυριότερο τα πρόσωπα που θα διαχειριστούν τους κρίσιμους τομείς της κυβερνητικής πολιτικής και ιδιαίτερα εκείνους που συνδέονται με την εφαρμογή του πακέτου των 11,7 δισ.
Αυτό είναι το νέο πεδίο στο οποίο θα δοκιμαστούν οι τρεις αρχηγοί: να συγκροτήσουν την καλύτερη δυνατή κυβέρνηση με συμμετοχή και των τριών κομμάτων και ?γιατί όχι;? και των ίδιων.
http://www.ethnos.gr/

«Προσμέτρησης προϋπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών μετά την 30η/6/2010»

 Αρ. πρωτ. :   1382                                                       Αθήνα 29/9/2012                                                                                                                                                                                                                                                                                 Προς
                                                                                                                     Τον Υπουργό Παιδείας
                                                                                                                   κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
                                                                                                                        Κοιν.
                                                                                                            Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
                                                                                                                       Μ.Μ.Ε.

Κύριε Υπουργέ
Στη συνάντηση που είχατε με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.,  στις 10/9/2012, δηλώσατε ότι το θέμα της μη προσμέτρησης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών μετά την 30η/6/2010, είναι άδικο και ότι άμεσα θα δοθεί λύση με νομοθετική παρέμβαση του Υπουργείου. Και ενώ βρισκόμαστε εν αναμονή της σχετικής ρύθμισης με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι ο αρμόδιος Υφυπουργός σας, σε συνάντηση με τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και σε ερώτηση για το άνοιγμα των πινάκων, για προσμέτρηση δηλ. προϋπηρεσίας από τις 30/6/2010 και μετά, φέρεται να δήλωσε «Δεν υπάρχει πιθανότητα για τέτοιο ενδεχόμενο».

Κύριε Υπουργέ
            Το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας αντιμετωπίζει πάντα τις συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με ιδιαίτερη σοβαρότητα και προσοχή και προσπαθεί αφού θέσει τα αιτήματα του κλάδου, να λάβει απαντήσεις τις οποίες κοινοποιεί στα μέλη της. Δυστυχώς  μετά από τις μέχρι τώρα συναντήσεις μας (18/7/2012 και 10/9/2012) οι δεσμεύσεις σας όχι μόνο δεν υλοποιήθηκαν αλλά με δηλώσεις αρμοδίων παραγόντων και υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας έχουν αναιρεθεί. Για το λόγο αυτό κύριε Υπουργέ ζητούμε άμεση απάντηση στο θέμα που προέκυψε, ισχύει η δική σας αρχική δέσμευση προς τη Δ.Ο.Ε. ή η μεταγενέστερη δήλωση του κ. Υφυπουργού;


Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Επίδομα 180-900 € για τo πετρέλαιο θέρμανσης

Ο σχεδιασμός προβλέπει: Να χορηγείται αποζημίωση μετά την αγορά πετρελαίου θέρμανσης σε λογαριασμό τραπέζης του φορολογουμένου. Το εισοδηματικό όριο είναι 14.000 ευρώ για άγαμο, 23.350 ευρώ για οικογένεια χωρίς παιδιά και προσαυξάνεται κατά 3.000 ευρώ για τα 3 πρώτα παιδιά.

Επίδομα 180-900 € για τo πετρέλαιο θέρμανσης
Από 180 έως 900 ευρώ θα κυμαίνεται το επίδομα για την κατανάλωση πετρελαίου θέρμανσης που θα δοθεί στους δικαιούχους ανάλογα με την περιοχή και τα τετραγωνικά της κατοικίας που μένουν, καθώς και το εισόδημά τους.
Χθες το υπουργείο Οικονομικών εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία δίνονται διευκρινίσεις αναφορικά με τον σχεδιασμό που κάνει η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων για τη χορήγηση του επιδόματος σε δικαιούχους που αγοράζουν πετρέλαιο. Σχετικές εντολές έχει δώσει ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης, χωρίς όμως ουσιαστικά να προσδιορίζει πότε θα είναι έτοιμες οι διαδικασίες για την αποζημίωσή του.
Πιο συγκεκριμένα ο σχεδιασμός προβλέπει:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:Νεότερα από την Επιτροπή

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Παρότι αύριο Κυριακή, σύμφωνα με τη σχετική υπουργική απόφαση, η Επιτροπή που έχει διορίσει ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος θα πρέπει να έχει ι ολοκληρώσει και τις εργασίες της, και να καταθέσει το ερωτηματολόγιο προς τοςυ εκπαιδευτικούς, αυτό δεν είναι εφικτό.
Σύμφωνα με πληροφορίες τους esos, η Επιτροπή βρίσκεται στην τελική ευθεία οριστικοποίησης του ερωτηματολογίου και πιθανότατα μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα να παρουσιαστεί στους εκπαιδευτικούς συντάκτες και στη συνέχεια να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας , όπου οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα μπορούν να έχουν πρόσβαση για να το απαντήσουν, εάν το επιθυμούν.
Ο υπουργός Παιδείας μιλώντας στη Βουλή είπε σχετικά «Έχουμε εξαγγείλει την αξιολόγηση, η οποία ήδη είναι σε διαδικασία. Υπάρχει μία Επιτροπή, η οποία θα καταθέσει πόρισμα. Και υπάρχει ένα ερωτηματολόγιο για τους εκπαιδευτικούς, γιατί θέλουμε τη συμμετοχή τους. Και μέσα στον Οκτώβριο θα υπάρξει Προεδρικό Διάταγμα. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος εν συνόλω -δομών, διαδικασιών και εκπαιδευτικών- κάτι το οποίο είχε να γίνει αρκετές δεκαετίες».
Υπενθυμίζεται πως η Επιτροπή αποτελείται από τα εξής πρόσωπα:

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Κυριακές στο Πανί

Τίτλος Κύκλου: Φανταστικές Ιστορίες
Πολιτιστικός Πολυχώρος Παλιά Σφαγεία
Είσοδος ελεύθερη
 
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου, 8:30 μ.μ.
«Ο Φανταστικός Κόσμος του Δρ. Παρνάσους» (The Imaginarium of Doctor Parnassus), Terry Gilliam, Ηνωμένο Βασίλειο – Καναδάς – Γαλλία, 2009, 123 λεπτά
«Ένα μπουλούκι ηθοποιών από μια άλλη εποχή» όπως λέει και ο ίδιος ο Gilliam, φτάνει στο Λονδίνο με μια άμαξα η οποία ξεδιπλώνεται σε μια θεατρική σκηνή σε μικρά βρώμικα σοκάκια της πόλης. Ο θίασος, τον οποίο καθοδηγεί ο γέροντας δόκτωρ Parnassus, προσκαλεί τον κόσμο σε ένα ταξίδι πραγματοποίησης των φαντασιώσεών του μέσα από έναν καθρέφτη, την πύλη για τον κόσμο αυτό που όλα μπορούν να συμβούν, τον οποίο συνδημιουργεί το μυαλό του ίδιου του δόκτορα αντλώντας υλικό από τις επιθυμίες του ίδιου του συμμετέχοντα. Ο κόσμος αυτός δεν είναι όμως τίποτε άλλο από ένα αέναο στοίχημα του Parnassus με τον διάβολο, καθώς οι συμμετέχοντες αντιμετωπίζουν διλήμματα είτε να υποκύψουν στη λαγνεία και την ευκολία της πραγματοποίησης των άμεσων φαντασιώσεών τους είτε να αλλάξουν και να τις υπερβούν, πράγμα που ζητά ο Parnassus «σώζοντας» έτσι την ψυχή τους από τον διάβολο. Οι κανόνες αυτοί του παιχνιδιού μάλλον θα αλλάξουν απρόσμενα με την είσοδο του «πραγματικού» Tony στον θίασο, ο οποίος έχει ένα αμφίσημο σκοτεινό παρελθόν.
Ο Terry Gilliam παραμένει ένας ώριμος παραμυθάς που δημιουργεί ένα χαώδες σύμπαν, αφού του αρέσει η πολυπλοκότητα, και το οποίο όπως κάθε παραμύθι διαθέτει αλληγορικά στοιχεία: ‘Έτσι ο ίδιος ο Parnassus, alter ego του σκηνοθέτη, αντιμέτωπος με την αμφιβολία, την ελευθερία και την αμφισημία της ύπαρξης, την αρνείται και την υπερβαίνει δημιουργώντας έναν φαντασιακό κόσμο στον οποίο ζει για πάντα και συμβιβάζει το άγχος της ζωής δημιουργώντας απλοϊκές διλημματικές επιλογές.
Στη μέση των γυρισμάτων πέθανε ο Heath Ledger (Tony), έχοντας γυρίσει ήδη τις σκηνές εκτός του imaginarium. Τον Tony του imaginarium ερμήνευσαν οι J. Depp, J. Law, και C. Farrell. Αυτή είναι η 2η μεγάλη απρόσμενη συνθήκη που παρουσιάστηκε στον Gilliam, μετά τα προβλήματα υγείας του ηθοποιού του Jean Rochefort κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας “The Man Who Killed Don Quixote”, που οδήγησαν στη διακοπή τους το 2001».
Παναγιώτης Κράββαρης

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για θέση προέδρου ή σχολικού συμβούλου ή εκπαιδευτικών στο Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο (ΕΠ.Ε.Σ.) στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία (Π.Π.Σ.)

Δελτίο Τύπου
ypdvmth_thumb_other250_0Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για θέση προέδρου ή  σχολικού συμβούλου ή εκπαιδευτικών στο Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο (ΕΠ.Ε.Σ.) στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία (Π.Π.Σ.)
Η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) προβαίνει σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τα μέλη Δ.Ε.Π. ή Ε.Π. Α.Ε.Ι. ή εκπαιδευτικούς της δημόσιας πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με αντίστοιχα προσόντα, τους σχολικούς συμβούλους πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τους εκπαιδευτικούς των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Π.Π.Σ.) για την πλήρωση των κενών θέσεων στο Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο (ΕΠ.Ε.Σ.) των Π.Π.Σ. σύμφωνα με το νόμο 3966/2011.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν και να υποβάλουν αίτηση μέχρι και την Κυριακή 7  Οκτωβρίου 2012.
Για την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και την αίτηση υποβολής υποψηφιότητας ανά περίπτωση  πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για απόσπαση εκπαιδευτικών σε εκπαιδευτικές μονάδες και σε Γραφεία Συντονιστών Εκπαίδευσης του εξωτερικού 2012-2013

Συμπληρωματικές αποσπάσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας και στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες για το σχολικό έτος 2012-2013