Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Βούρκωσε ο «θεός» του Αρη και του μπάσκετ



Ο Νίκος Γκάλης δε μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του στη διάρκεια της αποθέωσης που γνώρισε, 19 χρόνια μετά την αποχώρησή του από την ενεργό δράση, στο κατάμεστο Αλεξάνδρειο της Θεσσαλονίκης από φιλάθλους, παλιούς μπασκετμπολίστες και προπονητές. Μεγαλειώδης η εκδήλωση που οργάνωσε προς τιμήν του η ΚΑΕ Αρης, η οποία κρέμασε στην οροφή του γηπέδου τη φανέλα του «θεού» της, με το νούμερο 6.
Πριν την εμφάνιση του "γκάνγκστερ", στο παρκέ του Αλεξάνδρειου παρέλασαν 46 παλιοί συμπαίκτες, αντίπαλοι και προπονητές του: Ντίνο Ράτζα, Ζέλικο Ομπράντοβιτς, Στόγιαν Βράνκοβιτς, Ντόρον Τζάμσι, Ρισάρ Ντακουρί, Φρεντερίκ Φορτέ, Αλεξάντερ Βολκόφ, Τζόρντι Βιγιακάμπα, Όντι Νόρις, Παναγιώτης Φασούλας, Νίκος Φιλίππου, Γιώργος Σιγάλας, Μπάνε Πρέλεβιτς, Αργύρης Καμπούρης, Νάσος Γαλακτερός, Κώστας Παταβούκας, Λευτέρης Κακιούσης, Μέμος Ιωάννου, Βασίλης Λυπηρίδης, Σλόμπονταν Σούμποτιτς, Μιχάλης Ρωμανίδης, Μάνθος Κατσούλης, Χάρης Παπαγεωργίου, Βαγγέλης Αλεξανδρής, Ντέιβιντ Στεργάκος, Στιβ Γιατζόγλου, Tζον Κόρφας, Νίκος Λινάρδος, Λάζαρος Λέσιτς, Ντίνος Αγγελίδης, Βαγγέλης Βουρτζούμης, Νίκος Σταυρόπουλος, Λιβέρης Ανδρίτσος, Διονύσης Ανανιάδης, Στέλιος Καλαντίδης, Δημήτρης Κοκολάκης, Σταύρος Χωλόπουλος, Τάσος Τσιτάκης, Πέτρος Σταμάτης, Στράτος Βαμβακούδης, Δημήτρης Νάστος, Βασίλης Παραμανίδης, Νίκος Τσαχτάνης, Μηνάς Τουκμενίδης, Μιχάλης Γιαννουζάκος, Γιάννης Μαντόπουλος.
Ειδικά ο Γιάννης Ιωαννίδης, νυν υφυπουργός Αθλητισμού, παραδέχτηκε πως "αργήσαμε πολύ όλοι μας να τιμήσουμε τον Νίκο Γκάλη", ενώ ο Στιβ Γιατζόγλου τον παρομοίασε με τον Τζόρνταν: "Οι Αμερικανοί, έχουν ως σύμβολο του μπάσκετ τον Μάϊκλ. Εμείς, τον Νικ".
Ο Νόρις ομολόγησε ότι βάφτισε το ένα παιδί του Νίκο, εξαιτίας του Γκάλη, ενώ ο Ομπράντοβιτς τον αποκάλεσε "Θεό"! Ο Τζάμσι παραδέχτηκε πως έκανε χθες τον καλύτερο ύπνο των τελευταίων εβδομάδων, "επειδή συνδειδητοποίησα ότι δεν πρόκειται να παίξω πάλι κόντρα στον Γκάλη", ενώ ο Βολκόφ υποστήριξε ότι η επίδραση του Νίκου τον καθιστά ως τον κορυφαίο Ευρωπαίο μπασκετμπολίστα όλων των εποχών!  
 Ειδική παρουσίαση επιφυλάχθηκε στη "χρυσή" ομάδα του 1987, από την οποία έλειπε αυτή τη φορά μόνο ο Φάνης Χριστοδούλου. Βεβαίως, η μόνη απουσία που σχολιάστηκε εντόνως ήταν εκείνη του Γιώργου Βασιλακόπουλου, αλλά και των υπολοίπων στελεχών της Ελληνικής Ομοσπονδίας, που κράτησε μία ανεξήγητη αποστασιοποίηση από τη μεγαλειώδη εκδήλωση της ΚΑΕ Αρης...
Το πλήθος κόντεψε να... γκρεμίσει το Παλέ, όταν πάτησε το παρκέ ο Νίκος Γκάλης, που στάθηκε συγκινημένος στο κέντρο του γηπέδου, και απάντησε στις ιαχές των φιλάθλων με το συναίσθημά του: «Σας αγαπώ πολύ. Σας αγαπώ».
Στις οθόνες έπαιξε ένα βίντεο, με χαρακτηριστικές αγωνιστικές στιγμές του Νίκου Γκάλη, που βούρκωσε όταν πήρε πάλι το μικρόφωνο στα χέρια του: «Αυτό είναι το σπίτι μου και όλοι αυτοί η οικογένεια μου. Είναι η πρώτη φορά που νοιώθω έτσι μετά τη γέννηση της κόρης μου»!
Ο Γκάλης με την κορούλα του, Στέλλα Ο Γκάλης με την κορούλα του, Στέλλα
Κατόπιν πέρασε από τον πάγκο της Λιμόζ, να χαιρετίσει όλους τους παίκτες της και ν'αγκαλιαστεί με τον προπονητή της, Παναγιώτη Γιαννάκη. Στη συνέχεια φωτογραφήθηκε με την κόρη του, Στέλλα, και τη σύζυγο του, Ελενα Παναγιώτου, και όλο το γήπεδο άρχισε πάλι τραγουδάει το όνομα του.
"Δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή για έναν αθλητή, να κρεμάει τη φανέλα του η αγαπημένη του ομάδα ψηλά, στην οροφή του γηπέδου. Το μπάσκετ είναι ομαδικό σπορ, κανείς δεν μπορεί να διακριθεί μόνος του. Ευχαριστώ συμπαίκτες, προπονητές και τη διοίκηση του Άρη. Πιο πολύ από όλους μας έδωσε φτερά ο κόσμος μας", είπε ο Νίκος Γκάλης μέσα σε αποθέωση, και μετά κατευθύνθηκε στο κέντρο του γηπέδου για ν'ανταλλάξει μερικές πάσες με τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τον Νίκο Φιλίππου. Οπως στα νιάτα τους...
Κατόπιν, ο "γκάνγκστερ" πήγε στον πάγκιο του Αρη, για να συμμετάσχει στο καθιερωμένο "ζντο" της ομάδας, κι έκανε ο ίδιος το τζάμπολ του φιλικού αγώνα με τη γαλλική Λιμόζ, που είχε διάρκεια δύο δεκαλέπτων.
Εκλαψε ο "γκάνγκστερ" στην αγκαλιά του Γιαννάκη Εκλαψε ο "γκάνγκστερ" στην αγκαλιά του Γιαννάκη

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ,Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 12 Μαΐου 2013

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
12 Μαΐου 2013



 Ανάβαση στη Βασιλίτσα (2249μ)

Πορεία Α': Εκκίνηση από χιονοδρομικό κέντρο(1750μ).
Αρχηγός: Κατερίνα Νασίκα.
 Ώρες πορείας: 6

Πορεία Β': Εκκίνηση από Σμίξη Γρεβενών(1250μ).
Αρχηγός: Άρης Μπαρτζώκας.
Ώρες πορείας: 8

Και οι δύο πορείες θα φθάσουν στην κορυφή.

Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και η διαδρομή θα επανεκτιμηθεί επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν, γκέτες, ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων. 

Αναχώρηση: 7:00 π.μ. 
[από την Περιφέρεια Ηπείρου]
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.

Πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής στα Γραφεία του Συλλόγου,
Σμύρνης 15  καθημερινά 7-9μμ. τηλ & fax.: 26510-22138

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

«Θα κρατήσουν για χρόνια η κρίση και η λιτότητα» λέει η Μέρκελ

tanea.gr 
«Θα κρατήσουν για χρόνια η κρίση και η λιτότητα» λέει η Μέρκελ 
Θα χρειαστεί να περάσουν χρόνια για να ξεπεραστεί η κρίση, δήλωσε η Καγκελάριος της Γερμανίας Ανγκελα Μέρκελ, ομολογώντας παράλληλα ότι «και η Γερμανία δεν μπορεί να πηγαίνει καλά όταν δεν πηγαίνει καλά η Ευρώπη».
Μιλώντας με μαθητές στο γυμνάσιο Γιόχαν Γκόντφριντ Χέντερ του Βερολίνου, με αφορμή την Ημέρα της Ευρώπης, η Ανγκελα Μέρκελ επισήμανε ότι οι μεταρρυθμίσεις έχουν ορίζοντα ετών και ότι θα περάσει καιρός μέχρις ότου μειωθεί η ανεργία και το οικονομικό επίπεδο επανέλθει στα προ κρίσης επίπεδα.
«(Η κρίση) θα συνεχιστεί ακόμη για κάμποσο καιρό. Πρόκειται μάλλον για χρόνια παρά για ημέρες», δήλωσε χαρακτηριστικά η γερμανίδα Καγκελάριος και διευκρίνισε ότι η Γερμανία «μπορεί να αντισταθεί πιθανόν για δύο χρόνια», αλλά όχι και μεσοπρόθεσμα.
Τόνισε, ωστόσο, ότι το Βερολίνο θα εξακολουθήσει να αγωνίζεται για την συνοχή της Ευρωζώνης σπεύδοντας, όμως, να υπογραμμίσει ότι και οι πόροι της Γερμανίας «δεν είναι ανεξάντλητοι».
Απευθυνόμενη στους μαθητές, η Ανγκελα Μέρκελ υπεραμύνθηκε για μία ακόμη φορά των μέτρων λιτότητας: «Αν κάποιος ξοδεύει κάθε χρόνο περισσότερα από όσα κερδίζει, κάτι πάει στραβά. Και δεν πρόκειται για λιτότητα ή όχι», δήλωσε, σημειώνοντας ότι, εάν η Ευρώπη θέλει να διατηρήσει την ευημερία και την ανάπτυξή της, θα πρέπει να μειώσει τα χρέη της και να ξαναγίνει ανταγωνιστική.

Αφιέρωμα στον Βρετανικό Κινηματογράφο

Πολιτιστικός Πολυχώρος Παλαιά Σφαγεία
Eίσοδος ελεύθερη

Αφιέρωμα στον Βρετανικό Κινηματογράφο


Τετάρτη 08 Μαΐου, ώρα  9.00 μ.μ.  Αν... (If...), Λίντσεϊ Άντερσον, Μεγ. Βρετανία,1968, 111’
Σχετικά με την ταινία αναφέρει ο Χρήστος Παπαδόπουλος:

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Το μήνυμα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου


  http://www.zougla.gr/App_Themes/default/_gfx/main_header.jpg
 




Τη δύναμη που προσφέρει το «γεγονός της Αναστάσεως» τόνισε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στο μήνυμά του για το Πάσχα, ενώ παράλληλα υπογράμμισε ότι η Ανάσταση επιτρέπει στους πιστούς να υπερβούν τον πόνο και τη θλίψη.

«Η Ανάστασις είναι η απάντησις του Θεού εις την απορίαν του πληγωμένου από τα δεινά του κόσμου ανθρώπου» καταλήγει ο Οικουμενικός Πατριάρχης.

«Το χαρμόσυνο άγγελμα της Αναστάσεως», όπως αναφέρει στο πασχαλινό μήνυμά του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, «βρίσκει τη χώρα και την Οικουμένη υπό συνθήκες θλίψεως, αβεβαιότητας και αγωνίας για το αύριο. Η οικουμένη μοιάζει να γεύεται κάτι από την πικρία της Μεγάλης Εβδομάδος των Παθών».

Όπως επισημαίνει με νόημα, «σήμερα δοκιμάζουμε όλοι τις συνέπειες των αλαζονικών επιλογών των αρχόντων του κόσμου τούτου, που θεωρούν ότι τα "αργύρια" αξίζουν περισσότερο από τους ανθρώπους». «Ανέστη Χριστός και τίποτα δεν είναι πια όπως πριν».

Και προσθέτει πως «όσοι ακόμα πιστεύουν ότι τα αργύρια μπορούν να εξαγοράσουν ή να υποδουλώσουν την ελπίδα "πλανώνται πλάνην οικτράν"». Παράλληλα, καλεί τους πιστούς να μη χάνουν το κουράγιο τους παρά τις δύσκολες μέρες που περνά ο τόπος.

Στο αγιαστικό, φιλανθρωπικό, κοινωνικό, προσκυνηματικό και ειρηνευτικό έργο που επιτελεί η Εκκλησία των Αγίων Τόπων αναφέρεται ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος Γ' με αφορμή το Πάσχα.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, κλείνοντας το μήνυμά του, η Εκκλησία «διδάσκει και εξαγιάζει τους πιστούς αυτής διά των μυστηρίων, φροντίζει τους φτωχούς, εκτρέφει τους πεινώντας και παραμυθεί "τους αποψύχοντας ανθρώπους από φόβου και προσδοκίας των επερχομένων την οικουμένη", τα θύματα της βίας και της τρομοκρατίας, της οικονομικής κρίσεως και ποικίλης εκμεταλλεύσεως».

K. Παπούλιας: "Ο ελληνικός λαός αξίζει κάτι περισσότερο"


amna logo

"Είναι μεγάλη ημέρα σήμερα με ένα σημαντικό μήνυμα. Ο Ιησούς Χριστός κατέβηκε, λοιδορήθηκε, βασανίστηκε, σταυρώθηκε για να σώσει τον άνθρωπο, να σώσει όλους εμάς.
Και το μήνυμα είναι για εμάς, αυτή τη στιγμή να δείξουμε την υπομονή, το θάρρος και την ελπίδα ότι θα ξεπεράσουμε τα δικά πάθη. Ο ελληνικός λαός αξίζει κάτι περισσότερο. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη σε όλους".
Αυτό το μήνυμα έστειλε από το στρατιωτικό φυλάκιο, του ακριτικού χωριού Δρυμάδες, Πωγωνίου, στη ελληνο-αλβανική μεθόριο, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας βρίσκεται στα Ιωάννινα από τη Μ.Τρίτη το απόγευμα ενώ χθες το βράδυ έκανε Ανάσταση στο χωριό Φραγκάδες Ζαγορίου. Ο κ.Παπούλιας ο οποίος πραγματοποιεί ιδιωτική επίσκεψη, παρακολούθησε τον Επιτάφιο θρήνο της Μ.Παρασκευής στο χωριό Καπέσοβο Ζαγορίου.
Ο Πρόεδρος Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας και η σύζυγός του Μαρία παρακολουθούν την λειτουργία της Ανάστασης στους Φραγκάδες Ζαγορίου, Μεγάλο Σάββατο 4 Μαΐου 2013.  Ο κ. Παπούλιας πήρε πρώτος το αναστάσιμο φως από τον ιερέα του χωριό στο εσωτερικό του ναού και στη συνέχεια στον προαύλιο χώρο παρακολούθησε την αναστάσιμη τελετή. Μετά το τέλος της, αντάλλαξε ευχές και τσούγκρισε κόκκινα αυγά. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΗΛΙΑΣ ΜΑΚΟΣ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΑΝΗΓΥΡΗ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΑΝΗΓΥΡΗ
Τη Δευτέρα, 6 Μαΐου εορτή του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου του Τροπαιοφόρου εορτάζει ο Πανεπιστημιακός Ιερός ναός Αγίου Γεωργίου Δουρούτης και θα τελεστεί πανηγυρική θεία λειτουργία στις 7:30 το πρωί. Η Ιερά Μονή θα παραμείνει ανοικτή καθ’ όλη την ημέρα της εορτής.
Την παραμονή, Κυριακή 5 Μαΐου, και ώρα 7 το απόγευμα θα τελεστεί μέγας πανηγυρικός εσπερινός.

Ιωάννινα, 29 Απριλίου 2013

Από την Επιτροπή Διαχείρισης του Κέντρου Πολιτισμού
Μονής Περιστεράς Δουρούτης

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Κλείστηκε ραντεβού μεταξύ του υπουργού Παιδείας και της ΟΛΜΕ

ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ


 
Mετά τη μαραθώνια συνεδρίαση της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, κατά την οποία διαφάνηκε η πρόθεση των συνδικαλιστών για απεργίες ακόμη και μέσα στην περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων, ο υπουργός Παιδείας κάλεσε τους εκπροσώπους της Ομοσπονδίας να συζητήσουν το θέμα της αύξησης κατά δύο ώρες του ωραρίου τους, από το Σεπτέμβριο.

Κλείστηκε ραντεβού μεταξύ του υπουργού Παιδείας και της ΟΛΜΕ

Το θέμα αυτό άλλωστε έχει πυροδοτήσει αντιδράσεις μέσα στην ΟΛΜΕ, το Διοικητικό Συμβούλιο της οποίας θα επανασυνεδριάσει την ερχόμενη εβδομάδα, προκειμένου να μορφοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο θα ληφθούν οι αποφάσεις των καθηγητών.
Ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, αποφάσισε να καλέσει τους συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ στο γραφείο του το απόγευμα της Τετάρτης 8 Μαΐου, προκειμένου να συζητήσουν το θέμα και να τους ενημερώσει για τις λεπτομέρειες της εφαρμογής του.
Οι καθηγητές της ΟΛΜΕ αντιδρούν επειδή αυξάνονται απο 21 σε 23 οι διδακτικές τους ώρες. Ωστόσο, παρά την αρχική σύγκλιση απόψεων στην ΟΛΜΕ για πενθήμερες επαναλαμβανόμενες απεργίες μέσα στις εξετάσεις (πλην των συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ που πρότειναν 48ωρη απεργία στις 14 και στις 15 Μαΐου), δεν διαφαίνεται βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών να θέσει σε κίνδυνο τις πανελλαδικές εξετάσεις, ιδιαίτερα σ' αυτήν την κρίσιμη, για την ελληνική κοινωνία, συγκυρία.
Ο υπουργός Παιδείας, ωστόσο, αντέδρασε άμεσα, καθώς δεν επιθυμεί, όπως έλεγαν πηγές του υπουργείου, οποιαδήποτε αναταραχή, ούτε και επιθυμεί να υποτιμήσει με οποιονδήποτε τρόπο τη συνδικαλιστική ηγεσία των καθηγητών της ΟΛΜΕ, γι' αυτό κατέληξε στην απόφαση να τους καλέσει για συζήτηση την ερχόμενη Τετάρτη, καθώς την Πέμπτη 9 Μαΐου πρόκειται να ξανασυνεδριάσει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ.

Οι εκπαιδευτικοί που αξιολογήθηκαν θετικά για πλήρωση θέσεων στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η Ανακοίνωση της Δ.Ε.Π.Π.Σ. είναι αναρτημένη εδώ.
Ο πίνακας των εκπαιδευτικών των Π.Π.Σ. που αξιολογήθηκαν θετικά είναι αναρτημένος εδώ.
Η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) προβαίνει στην  ανακοίνωση του αλφαβητικού πίνακα των καθηγητών που αξιολογήθηκαν θετικά,   σύμφωνα με τις διατάξεις: 1) Ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α΄), «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις», 2) Ν. 4072/2012 (ΦΕΚ 86Α, «Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος − Νέα εταιρική μορφή − Σήματα − Μεσίτες Ακινήτων − Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις» 3) Δ1/Φ.361.22/116672/01-10-2012(ΦΕΚ 2788/ΤΒ΄/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης «Ορισμός κριτηρίων αξιολόγησης διευθυντών και εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία» και 4) της εγκυκλίου με αριθμ  132732/Δ1/25-10-2012 ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ 150085/Δ1/ ΑΔΑ:Β43Ι9-7Ρ2 με θέμα: «Διευκρινίσεις σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που έχουν δικαίωμα πλήρωσης θέσεων για πενταετή θητεία στα ΠΠΣ. Αναλυτική μοριοδότηση του κριτηρίου 2.3.1 της αριθμ. Δ1/Φ.361.22/116672/01-10-2012 (ΦΕΚ2788/ΤΒ΄/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης», όπως αυτή τροποποιήθηκε με την αριθμ. 150085/Δ1/29/11/2012/ ΑΔΑ:Β4ΣΥ9-Ρ7Ξ εγκύκλιο.

Η ιστορία του Πανεπιστημίου Αθηνών


Το κεντρικό κτήριο του πανεπιστημίου
Το κεντρικό κτήριο του πανεπιστημίου
Η ιδέα για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Αθηνών ανήκε στον Ιωάννη Καποδίστρια και η υλοποίηση της στον βασιλιά Όθωνα. Ιδρύθηκε με βασιλικό διάταγμα στις 14 Απριλίου του 1837 και εγκαινιάστηκε στις 3 Μαΐου του ίδιου χρόνου. Πρωτοστεγάστηκε στην κατοικία του αρχιτέκτονα Σταμάτη Κλεάνθη, επί της οδού Θόλου, στη βορειοανατολική πλευρά της Ακρόπολης. Ήταν το πρώτο Πανεπιστήμιο, όχι μόνο του νεοσύστατου Ελληνικού Κράτους, αλλά και της Ανατολικής Μεσογείου.
Το Οθώνειον Πανεπιστήμιον, όπως λεγόταν πριν πάρει το σημερινό όνομα Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιον Αθηνών, αποτελούνταν από τέσσερις σχολές: Θεολογίας, Νομικής, Ιατρικής και Τεχνών (η οποία περιλάμβανε τότε τις Εφαρμοσμένες Επιστήμες και τα Μαθηματικά). Το 1904, η Σχολή των Τεχνών διασπάστηκε σε δύο Σχολές, σε αυτή των Τεχνών και αυτή των Επιστημών, η οποία περιέλαβε τις νέες Σχολές Φυσικής, Μαθηματικών και Φαρμακευτικής. Το 1919 προστέθηκε το τμήμα της Χημείας και το 1922 η Σχολή Φαρμακευτικής ξεχώρισε ως τμήμα. Μια άλλη αλλαγή έγινε όταν στην Ιατρική Σχολή προστέθηκε το τμήμα της Οδοντιατρικής.
Με πρώτο πρύτανη τον Κωνσταντίνο Σχινά, το πανεπιστήμιο είχε αρχικώς 33 τακτικούς και εκτάκτους καθηγητές, 52 φοιτητές και 75 μη εγγεγραμμένους ακροατές, ως επί το πλείστον γηραιούς φουστανελοφόρους αγωνιστές του '21, δημοσίους υπαλλήλους και μαθητές γυμνασίου.

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Ποιους εκπαιδευτικούς αφορά η επανέκδοση Βεβαιώσεων πιστοποίησης Α΄ και Β΄ Επιπέδου

Η ΕΓΚΥΚΛΙΚΟΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η επανέκδοση βεβαιώσεων αφορά τους/τις εκπαιδευτικούς που επιμορφώθηκαν στα παρακάτω  προγράμματα και μόνον και για τις περιπτώσεις που απώλεσαν ή δεν έχουν το πρωτότυπο και το ζητούν από την οικεία Δ/νση Π.Ε. ή Δ.Ε. με αίτησή τους, διευκρινίζει το υπουργείο Παιδείας με νέα εγκύκλιο, (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ)  που απέστειλε στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
Το υπουργείο Παιδείας ενημερώνει ότι η  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ έχει αποστείλει από τις 23 Απριλίου 2013 (ηλεκτρονικά και μέσω ταχυδρομείου) στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τα ακόλουθα:
Α. Απόφαση Γενικού Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. σχετικά με την επανέκδοση βεβαιώσεων πιστοποίησης δεξιοτήτων και γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Β. Υπό μορφή αρχείων excel τις εξής λίστες:
1. «ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ Α΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΕΡΓΟ ΙΙ» με τους 13.104 εκπαιδευτικούς που πιστοποιήθηκαν, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 5450/19-6-2009 απόφαση Γ.Γ. ΥΠΕΠΘ, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε βασικές δεξιότητες των Τεχνολογιών και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.), του Μέτρου 2.1 του ΕΠΕΑΕΚ.
2. «ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ» με τους 2.822 εκπαιδευτικούς που πιστοποιήθηκαν, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 5963/30-6-2009 απόφαση του Γ.Γ. ΥΠ.Ε.Π.Θ., στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία», του Μέτρου 2.1 του ΕΠΕΑΕΚ.
3. «ΜΗΤΡΩΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ» με τους 369 εκπαιδευτικούς που πιστοποιήθηκαν ως επιμορφωτές Β΄ επιπέδου, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 19010/15-12-2008 απόφαση Γ.Γ. ΥΠ.Ε.Π.Θ., στο πλαίσιο της ανωτέρω Πράξης.
Γ. Δύο (2) έντυπα βεβαιώσεων πιστοποίησης για τους επιμορφωμένους Α΄ και Β΄ επιπέδου και ένα (1) έντυπο βεβαίωσης για τους επιμορφωτές Β΄ επιπέδου.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

news pistopoihsi
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης Β' επιπέδου, τα οποία υλοποιήθηκαν στα ΚΣΕ κατά την 1η, 2η και 3η περίοδο επιμόρφωσης, από τον Φεβρουάριο 2010 έως τον Ιούνιο 2010, από το Δεκέμβριο 2010 έως τον Ιούνιο 2011 και από τον Οκτώβριο 2011 έως και τον Μάιο 2012 αντίστοιχα, στο πλαίσιο της Πράξης Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς και κατά τις δύο περιόδους επιμόρφωσης της προηγούμενου σχετικού έργου του Γ' ΚΠΣ, που υλοποιήθηκαν από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο 2008,

να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα πιστοποίησης που θα διεξαχθούν στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα:
18-19, 25-26 Μαΐου και 1-2, 8-9 Ιουνίου 2013
Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis, επιλογή «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης») με χρήση των κωδικών πρόσβασης που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί.
Μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS), κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλα τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης του κλάδου του, που πρόκειται να διεξαχθούν σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις) σε πανελλαδικό επίπεδο και να υποβάλει την αίτησή του σε ένα από αυτά.
Κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης ο εκπαιδευτικός καλείται να επιλέξει την υποκατηγορία (πχ. μάθημα, βαθμίδα) από την οποία επιθυμεί να προέρχεται, το θέμα που θα διαπραγματευτεί κατά το δεύτερο, μη αυτοματοποιημένο μέρος της εξέτασης, το οποίο αφορά στην ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος (πχ. Αρχαία/Ιστορία Γυμνασίου για ΠΕ02, Φυσική Γυμνασίου για ΠΕ04, μικρές τάξεις Δημοτικού – Α', Β', Γ' για ΠΕ70 κ.α.).
Λόγω της συγκεκριμένης διάρκειας της περιόδου πιστοποίησης, των διαθέσιμων προγραμμάτων και του μεγάλου αριθμού των ενδιαφερομένων, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να φροντίσουν έγκαιρα για την υποβολή της αίτησής τους, προκειμένου να μπορέσουν να προσέλθουν στις εξετάσεις.
Με τη συμπλήρωση των συμμετοχών ενός προγράμματος και λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του, γίνεται τελικός έλεγχος προκειμένου να οριστικοποιηθεί και να εγκριθεί η πραγματοποίηση της εξέτασης. Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παρακολουθεί μέσω του MIS, την κατάσταση του προγραμματισμένου προγράμματος πιστοποίησης στο οποίο έχει επιλέξει να συμμετάσχει, ώστε να είναι ενήμερος αν αυτό εγκρίθηκε ή όχι.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης β' επιπέδου διατίθενται ΕΔΩ.
Γενικές οδηγίες σχετικά με την εξέταση και οδηγίες χρήσης του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος / λογισμικού πιστοποίησης, για τους συμμετέχοντες στην πιστοποίηση εκπαιδευτικούς διατίθενται ΕΔΩ.

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Ε. Λέτα: Κίνδυνος δημοκρατικής καταστροφής στην Ευρώπη


amna logo

Ο Ιταλός πρωθυπουργός Ενρίκο Λέτα προειδοποίησε σήμερα από το Παρίσι για μία «δημοκρατική καταστροφή» που απειλεί την Ευρώπη «εάν οι πολίτες της χάσουν το ηθικό τους» και θα την οδηγήσει να γίνει μία «κακή μητέρα».


«Θα πρέπει να δείξουμε στους πολίτες μας πως η Ευρώπη είναι έτοιμη να τους συνδράμει. Εάν αντιθέτως η Ευρώπη απογοητεύσει τους πολίτες, αυτό θα μας φέρει ενώπιον μίας δημοκρατικής καταστροφής», πρόσθεσε ο Λέτα στην κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Μέγαρο των Ηλυσίων δίπλα στον Γάλλο πρόεδρο Φρανσουά Ολάντ.

«Θα πρέπει να δράσουμε κατά τρόπον ώστε να συντονισθούνκ οι ευρωπαϊκές πολιτικές για την απασχόληση», είπε ο Λέτα.

«Εάν δεν διαπιστώσουμε πως Ευρώπη σημαίνει ευημερία, ευκαιρίες, ανάπτυξη, εάν θεωρήσουμε πως η Ευρώπη είναι  μία κακή μητέρα, αυτό θα αποτελέσει ένα μεγάλο πρόβλημα για τη δημοκρατία, επειδή οι πολίτες θα αντιδράσουν ενάντια σε αυτήν την Ευρώπη-κακή μητέρα» επέμεινε ο Λέτα.

Για τον νέο Ιταλό πρωθυπουργό, «αυτό είναι το πιο σημαντικό μήνυμα που μπορούμε να αντλήσουμε από την ιταλική εμπειρία: θα πρέπει η Ευρώπη να βοηθήσει τον κόσμο, δεν θα πρέπει να τον φέρει σε δύσκολη θέση».

Ο Ολάντ από την πλευρά του προσυπέγραψε τις απόψεις του συνομιλητή του και τόνισε πως «αυτό που διακυβεύεται δεν είναι μόνον η ευρωπαϊκή ιδέα, αλλά η πολιτική σταθερότητα στις αντίστοιχες χώρες μας».

Οριστική απόλυση εκπαιδευτικού για «κοπάνα» 22 ημερών

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΟΙΝΗΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΡΑΚΙΝΤΖΗ

Από 6μηνη προσωρινή παύση σε οριστική απόλυση μετατράπηκε η πειθαρχική ποινή εκπαιδευτικού, ο οποίος είχε αδικαιολόγητη αποχή από τα καθήκοντά του για περισσότερο από δύο χρόνια. Η απόλυσή του υλοποιήθηκε ύστερα από αίτηση του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Λέανδρου Ρακιντζή προς το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Οριστική απόλυση εκπαιδευτικού για «κοπάνα» 22 ημερών
Την ίδια στιγμή το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση του εκπαιδευτικού που ζητούσε να ακυρωθεί η απόφαση του δευτεροβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου που του επέβαλε την 6μηνη προσωρινή παύση.

Ειδικότερα, ο εκπαιδευτικός παραπέμφθηκε στο πρωτοβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο, καθώς υπέπεσε στα πειθαρχικά παραπτώματα (σύμφωνα με τον Υπαλληλικό Κώδικα):
1) της αδικαιολόγητης αποχής από τα καθήκοντά του πάνω από 22 συνεχόμενες ημέρες και
2) της άρνησης εκτέλεσης υπηρεσίας. Πράγματι το πρωτοβάθμιο συμβούλιο το έτος 2007 έκρινε ότι ο επίμαχος εκπαιδευτικός υπέπεσε στα αποδιδόμενα σ' αυτόν πειθαρχικά παραπτώματα:
α) της αδικαιολόγητης αποχής από τα καθήκοντά του πάνω από 30 εργάσιμες ημέρες μέσα σε ένα έτος και
β) της άρνησης εκτέλεσης υπηρεσίας και του επέβαλε την ποινή της οριστικής παύσης.

Στη συνέχεια, ο εκπαιδευτικός άσκησε ένσταση στο δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο, το οποίο το Νοέμβριο του 2008 την έκανε δεκτή και μετέτρεψε την πειθαρχική ποινή της οριστικής απόλυσης σε προσωρινή παύση έξι μηνών.

Ο εκπαιδευτικός προσέφυγε στη Δικαιοσύνη ζητώντας να ακυρωθεί η δευτεροβάθμια απόφαση, ενώ παράλληλα ο κ. Ρακιντζής ζήτησε από το ΣτΕ να μεταρρυθμιστεί η πειθαρχική απόφαση του επίμαχου εκπαιδευτικού και να του επιβληθεί η ποινή της οριστικής απόλυσης. Οι δυο αυτές αιτήσεις συνδικάστηκαν.

Σύμφωνα με το ιστορικό και την Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) που διενεργήθηκε ο επίμαχος εκπαιδευτικός που υπηρετούσε στην Θεσσαλονίκη, μετά την μη επανεκλογή του ως σχολικού συμβούλου (28.3.2003) και μέχρι την ημέρα που ανέλαβε υπηρεσία σε Γυμνάσιο των Αθηνών (13.6.2005), δηλαδή συνολικά δυο χρόνια, δυο μήνες και 16 ημέρες, απείχε παράνομα από τα εκπαιδευτικά του καθήκοντά του και με δική του υπαιτιότητα, ενώ αρνήθηκε να συμμορφωθεί με τις εντολές του υπουργείου Παιδείας. Να σημειωθεί ότι όλο αυτό το επίμαχο διάστημα ο εκπαιδευτικός ελάμβανε κανονικά το μισθό του.

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Τέλος Μαΐου οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Π.Ε.

Τρίτη, 30 Απρίλιος 2013



Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Όπως ενημερώθηκα από το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας, οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Π.Ε. (Γενικής, Ειδικής Αγωγής, διαπολιτισμικά) μετατίθενται για το τέλος Μαΐου του 2013. Κι αυτό γιατί δεν έχουν ζητήσει ακόμη τα οργανικά κενά από τις Διευθύνσεις Π.Ε. Η μεγάλη αυτή καθυστέρηση - κατά δυο μήνες- θα έχει αλυσιδωτές επιπτώσεις στις αποσπάσεις και στις προσλήψεις αναπληρωτών.
Είναι φανερό ότι στο Υπουργείο Παιδείας δεν υπάρχει ούτε ο στοιχειώδης προγραμματισμός για την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, αφού είναι σχεδόν αδύνατο, μ’ αυτούς τους ρυθμούς, να υπάρχουν την 1η του Σεπτέμβρη οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία. Ταυτόχρονα με τις συνεχείς αναβολές ταλαιπωρούνται, για μια ακόμη φορά, χιλιάδες εκπαιδευτικοί που δεν μπορούν να κάνουν ούτε το στοιχειώδη οικογενειακό προγραμματισμό τους.
Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης

Παράταση μεταβατικής περιόδου του άρθρου 9 παρ.1 του Ν.3848/2012 για τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Δελτίο Τύπου
Παράταση μεταβατικής περιόδου του άρθρου 9 παρ.1 του Ν.3848/2012 για τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει ότι με την αριθμ. 49104/Δ1/10-04-2013 (ΑΔΑ:ΒΕ5Ω9-ΔΥΦ) (ΦΕΚ 1017 τ. Β΄/24-4-2013) Υπουργική Απόφαση παρατείνεται η μεταβατική περίοδος του εδαφίου α΄, της παρ. 1, του άρθρου 9, του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄) περί διορισμού μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση έως και το σχολικό έτος 2013-2014.
Για την απόφαση πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Απεργία από την πρώτη ημέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων προτείνει η ΔΑΚΕ καθηγητών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η ΔΑΚΕ Καθηγητών ανακοίνωσε ότι στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ  της ΟΛΜΕ, θα προτείνει:
•    Εικοσιτετράωρη απεργιακή κινητοποίηση την πρώτη ημέρα των Πανελλαδικών εξετάσεων (17 Μαΐου), με τη μορφή 3ωρης Πανελλαδικής στάσης εργασίας (8 – 11 πμ) και 3ωρης στάσης εργασίας από τις ΕΛΜΕ (11 πμ – 2 μμ).
•    Πενθήμερη απεργιακή κινητοποίηση από Δευτέρα 20 Μαΐου έως Παρασκευή 24 Μαΐου.
•    Από τη Δευτέρα 13 Μαΐου να στηθούν κάλπες στα σχολεία και τις γενικές συνελεύσεις για να είναι ισχυρή η απόφαση του κλάδου.
•    Γενική συνέλευση των προέδρων Ε.Λ.Μ.Ε.  την Τετάρτη 15 Μαΐου.
Η Πρόταση της ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ  στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ

29/04/2013 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

news pistopoihsi
Γίνεται γνωστό ότι ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα πιστοποίησης Β' επιπέδου για τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις σχετικές δοκιμασίες του Δεκεμβρίου 2011 και του Φεβρουαρίου 2012 στο Πληροφοριακό Σύστημα (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να δουν και να εκτυπώσουν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους μέσω του Πληροφορικού συστήματος (MIS) της Πράξης , με χρήση των κωδικών τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://b-epipedo2.cti.gr/mis (επιλογή: Αποτέλεσμα Πιστοποίησης Β Επιπέδου)

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Αυτή ήταν η συγκλονιστική ζωή του Κωνσταντίνου Καβάφη – Πώς και γιατί το έργο του αποκτά τώρα νέα διάσταση [εικόνες & χειρόγραφα]


Αυτή ήταν η συγκλονιστική ζωή του Κωνσταντίνου Καβάφη – Πώς και γιατί το έργο του αποκτά τώρα νέα διάσταση [εικόνες & χειρόγραφα]
Δεν πήρε ποτέ Νόμπελ Λογοτεχνίας. Κι όμως η ακτινοβολία και αδιάλειπτη επιρροή της ποίησης του Κωνσταντίνου Καβάφη παγκοσμίως, όχι μόνο στα γράμματα αλλά και συνολικότερα στις τέχνες είναι αδιαμφισβήτητη. Η σημερινή επέτειος συμπλήρωσης 150 ετών από τη γέννησή του αποτελεί απλώς μια αφορμή για να ξαναδούμε το μοναδικό του εκτόπισμα, αλλά και την νέα περίοδο προβολής και ανάλυσης του έργου του που ξεκινά με την απόκτηση του περίφημου Αρχείου Καβάφη από το Ιδρυμα Ωνάση.

Νόμος του Κράτος από απόψε η αύξηση του ωραρίου των καθηγητών

Τι προβλέπεται για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς-Ιση η αύξηση ωραρίου για όλους τους εκπαιδευτικούς με πρωτοβουλία ΠΑΣΟΚ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Ψηφίστηκε απόψε με ονομαστική ψηφοφορία, κατά πλειοψηφία, από την Ολομέλεια της Βουλής , η τροπολογία για την δίωρη αύξηση του ωραρίου των καθηγητών . Ειδικότερα η τροπολογία έχει ως εξής  
ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Θ.2. :ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1. Η παρ. 5 του άρθρου 4 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167) αντικαθίσταται ως εξής:
«5. Κατ’ εξαίρεση, είναι δυνατή η λειτουργία επταθέσιων έως και ενδεκαθέσιων δημοτικών σχολείων, καθώς
και δημοτικών σχολείων άνω των δωδεκαθέσιων, όταν το επιβάλλουν λειτουργικοί και παιδαγωγικοί λόγοι ό-
πως είναι ο αριθμός των μαθητών, οι διατιθέμενοι χώροι διδασκαλίας και οι αποστάσεις μεταξύ των σχολείων.».
2. α. Η παρ. 13 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 αντικαθίσταται ως εξής:
«13. Οι ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας και διεξαγωγής πρακτικών ασκήσεων από το εκπαιδευτικό προσωπικό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ορίζονται από 1.9.2013 ως εξής:
α) διευθυντές γυμνασίων, λυκείων και επαγγελματικών σχολών ώρες 10 όταν λειτουργούν με τρία έως πέντε τμήματα τάξεων, ώρες 9 όταν λειτουργούν με έξι έως εννέα τμήματα τάξεων, ώρες 7 όταν λειτουργούν με
δέκα έως δώδεκα τμήματα τάξεων και ώρες 5 όταν λειτουργούν με περισσότερα από δώδεκα τμήματα τάξεων.
Για την εφαρμογή της διάταξης αυτής δεν υπολογίζεται     ως τμήμα εκείνο που έχει αριθμό μαθητών μικρότερο από το μισό του προβλεπόμενου ανώτατου αριθμού.
β) Διευθυντές ΣΕΚ ώρες 10.
γ) Υποδιευθυντές γυμνασίων, λυκείων και επαγγελματικών σχολών και υπεύθυνων τομέων ΣΕΚ ώρες 16.
δ) Υπεύθυνοι εργαστηρίων ώρες 20.
ε) Εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των κλάδων της κατηγορίας ΠΕ ώρες 23 αν έχουν έως έξι έτη υπηρεσίας,
ώρες 21 αν έχουν από έξι μέχρι δώδεκα έτη υπηρεσίας και ώρες 20 αν έχουν πάνω από δώδεκα έτη υπηρεσίας.
στ) Εκπαιδευτικοί εργαστηρίων του κλάδου ΤΕ01 ώρες 24 εάν έχουν έως επτά έτη υπηρεσίας, ώρες 21 εάν
έχουν επτά μέχρι δεκατρία έτη υπηρεσίας και ώρες 20 εάν έχουν πάνω από δεκατρία έτη υπηρεσίας.
ζ) Αρχιτεχνίτες του κλάδου ΔΕ01 ώρες 28.
η) Τεχνίτες του κλάδου ΔΕ01 ώρες 30.
Οι ανωτέρω ρυθμίσεις σχετικά με τον καθορισμό των εβδομαδιαίων διδακτικών ωρών δεν δημιουργούν επιπλέον δημοσιονομική δαπάνη ή άλλο είδος οικονομικής αξίωσης.»
β) Η διάταξη της παραγράφου 3 του άρθρου 48 του ν. 2413/1996 (Α' 124) διατηρείται σε ισχύ.
3. Οι διατάξεις των περιπτώσεων 1 και 2 εφαρμόζονται για τον προσδιορισμό των κενών θέσεων, των λειτουργιών αναγκών και των τυχόν υπεραριθμιών, με σκοπό το διορισμό μόνιμων ή την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τις μεταθέσεις, τις μετατάξεις και τις αποσπάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών.
4. Οι εκπαιδευτικοί της ιδιωτικής εκπαίδευσης που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο, με βάση το προβλεπόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας, μπορούν είτε: α) να απασχολούνται λιγότερες ώρες από αυτές του υποχρεωτικού τους ωραρίου, με ανάλογη μείωση των αποδοχών τους, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι κατώτερες από τις αποδοχές εκπαιδευτικού με διδακτικό ωράριο δώδεκα (12) ωρών, είτε β) να απασχολούνται μέχρι και της συμπληρώσεως του υποχρεωτικού τους ωραρίου σε σχολικές δράσεις όπως είναι η ενισχυτική διδασκαλία, η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενίσχυση της γλωσσομάθειας, οι αθλητικές, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες στο σχολείο που υπηρετούν ή σε άλλο σχολείο που ίδιου ιδιοκτήτη που λειτουργεί στην ίδια πόλη. Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου δεν εφαρμόζονται σε όσους εκπαιδευτικούς έχουν προσληφθεί ή προσλαμβάνονται με σύμβαση εργασίας μερικής απασχόλησης έως και δώδεκα (12) ώρες για τους όποιους ισχύουν τα οριζόμενα στις οικείες συμβάσεις.
5. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μπορεί να ρυθμίζονται οι λεπτομέρειες εφαρμογής των διατάξεων της περίπτωσης 4.

Ιση η αύξηση ωραρίου για όλους τους εκπαιδευτικούς με πρωτοβουλία ΠΑΣΟΚ

Το ΠΑΣΟΚ, σύμφωνε με ανακοίνωσή του, ανέλαβε πρωτοβουλία και έπειτα από συνεννόηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έλαβε την διαβεβαίωση ότι θα καλυφθεί το συγκεκριμένο κενό και θα αποσαφηνιστεί νομοθετικά ότι όλοι ανεξαιρέτως οι εκπαιδευτικοί θα έχουν ίση αύξηση ωραρίου.
Για το σκοπό αυτό προστίθεται στην επίμαχη ρύθμιση εδάφιο σύμφωνα με το οποίο «Η διάταξη της παραγράφου 3 του άρθρου 48 ν. 2413/1996 [σ.σ. που καθιερώνει μείωση δύο ωρών για όσους συμπληρώνουν εικοσαετή υπηρεσία] διατηρείται σε ισχύ».
Σύμφωνα με την αρχικά  προωθούμενη νομοθετική διατύπωση, οι εκπαιδευτικοί με εικοσαετή υπηρεσία θα είχαν αύξηση 4 ωρών, και όχι 2 όπως οι υπόλοιποι συνάδελφοί τους.