Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

          ΣΤΕΦΑΝΟΣ Φ. ΣΙΝΤΟΣ             Ιωάννινα, 5-11-2010                   
       ΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΥΣΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ                                                                        
Τηλ/φαξ: 2651094734 Κιν: 6932817359       ΠΡΟΣ                                       
       E-mail: stefsintos@sch.gr
http://stefsintos.blogspot.com/      συναδέλφους μου, έδρες τους
                                        
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Αγαπητοί μου συνάδελφοι,
Μετά τα αποτελέσματα των εκλογών της 3ης Νοεμβρίου, όπου για δεύτερη φορά με εκλέξατε να σας εκπροσωπήσω στο ΑΠΥΣΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ, αισθάνομαι την υποχρέωση να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας ευχαριστήσω για τη μεγάλη τιμή με την οποία με περιβάλλετε, αλλά και τη μέγιστη εμπιστοσύνη που μου επιδεικνύετε.
Το γεγονός αγαπητοί συνάδελφοι, ότι ανταποκριθήκατε στην πρόσκλησή μου, για να συμπορευτούμε και την επόμενη διετία μαζί, αποτελεί για μένα ηθικό συμβόλαιο υποχρέωσης απέναντί σας και ταυτόχρονα στέλνει αισιόδοξο μήνυμα, ότι ο Αιρετός είναι μέσο διεκδίκησης, αλληλεγγύης και πάλης, που εμπνέει στους εκπροσωπούμενους αίσθημα ασφάλειας και απονομής δικαιοσύνης.
Σας διαβεβαιώνω, ότι θα εντείνω τις προσπάθειές μου απέναντι στα δρώμενα, με τις ίδιες πάντα αξίες και αρχές που σηματοδότησαν τη μέχρι τώρα εκπαιδευτική και συνδικαλιστική μου πορεία, για μια καλύτερη παιδεία, σ’ έναν καλύτερο κόσμο…

Με   αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
Στέφανος Σίντος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου