Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Συνεδριάζει το ΚΥΣΠΕ για τις μεταθέσεις και μετατάξεις εκπαιδευτικών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Όπως ενημέρωσε το esos ο Αιρετός του ΚΥΣΠΕ Β. Παληγιάννης το ΚΥΣΠΕ μετά την άρση της απαγόρευσης για τις υπηρεσιακές μεταβολές (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) θα συνεδριάσει την Παρασκευή 8/6/2012 με θέματα Ημερήσιας Διάταξης: ενστάσεις μεταθέσεων, αμοιβαίες μεταθέσεις, μετατάξεις εκπαιδευτικών, χορηγήσεις αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου κ.α.

Πρόσκληση και Ημερήσια Διάταξη Δημοτικού Συμβουλίου (06-06-2012)

Συνημμένα Αρχεία:
PROSKLHSH 06-06-2012.pdf
HMERHSIA 06-06-2012.doc
Παρακαλώ δείτε τα συνημμένα αρχεία

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Εκδήλωση για την "Ημέρα Περιβάλλοντος" από το ΚΠΕ Κόνιτσας- Πραμάντων


 Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κόνιτσας – Πραμάντων
θα πραγματοποιήσει εκδήλωση για την «Ημέρα Περιβάλλοντος την
  Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012 και ώρα 9:00
 στην ισόγεια αίθουσα του Δημαρχείου Κόνιτσας. 
Εισήγηση με θέμα:
 " Το Περιβάλλον μέσα από τη Λογοτεχνία"  από την Χρυσάνθη Τσιαμπαλή – Κελεπούρη, Συγγραφέα παιδικών βιβλίων με οικολογικό περιεχόμενο.

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Δήμος Ιωαννιτών:Εκδηλώσεις για την Ημέρα Περιβάλλοντος

Εκδηλώσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας οργανώνει ο Δήμος Ιωαννιτών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, που γιορτάζεται την Τρίτη 5 Ιουνίου.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Ιωαννιτών με τις αρμόδιες υπηρεσίες του –καθαριότητας και πρασίνου- προγραμματίζουν την Τρίτη, καθαρισμό κι εργασίες καλλωπισμού στο Πάρκο Πυρσινέλλα. Καλούν δε τους μαθητές των δημοτικών σχολείων της πόλης να παραστούν τόσο για να παρακολουθήσουν από κοντά το έργο των τομέων καθαριότητας και πρασίνου όσο και να συμβάλλουν στην αναβάθμιση του πιο όμορφου σημείου των Ιωαννίνων, του σημείου που αποτελεί πνεύμονα για το λεκανοπέδιο.
Ο καθαρισμός θα ξεκινήσει από νωρίς το πρωί και θα διαρκέσει ως αργά το μεσημέρι.
Την ίδια ημέρα, με πρωτοβουλία της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και του Τμήματος Εθελοντισμού του Δήμου θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις στο αισθητικό δασύλλιο της πόλης.
Οι εκδηλώσεις οργανώνονται σε συνεργασία με την Πυροσβεστική και αποσκοπούν στην συμβολή όλων για την πρόληψη των πυρκαγιών. Οι μαθητές του 19ου  και του 26ου Δημοτικού Σχολείου θα μετέχουν στις δραστηριότητες αυτές που θα αναδείξουν τα οφέλη του δάσους, την υποχρέωση όλων μας να προστατεύουμε το περιβάλλον και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συμβάλλουμε για την πρόληψη των πυρκαγιών.
Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη στις δέκα το πρωί, στο πιο ψηλό σημείο του αισθητικού δασυλλίου της πόλης.

Ενισχύοντας την ειδική αγωγή

ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ


«Το υπουργείο τα προηγούμενα χρόνια έδωσε κάποια υλικά προκειμένου να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες όσον αφορά τη διαβίωση των παιδιών στα ειδικά σχολεία. Δεν ήταν όμως αρκετά. Αναγκαζόμαστε να τα βγάζουμε πέρα με λιγότερα μέσα σε καίριους τομείς, όπως στη φυσικοθεραπεία. Επίσης, δεν έχουμε αρκετά παιχνίδια που σχετίζονται με την ψυχοκινητική αγωγή. Εκεί που χρειαζόμαστε δέκα κορδέλες, έχουμε τις μισές»: Ο διευθυντής του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ιωαννίνων, ενός ειδικού σχολείου για παιδιά από 14 έως 24 ετών, Γρηγόρης Τζίμας περιγράφει μια κατάσταση που δεν ξαφνιάζει κανέναν.

Η ειδική αγωγή στην Ελλάδα ήταν και παραμένει να βρίσκεται αρκετά πίσω.
Ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της κατάστασης γίνεται μέσω του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Στήριξης (ΕΣΠΑ) που χρηματοδοτεί τον εξοπλισμό ειδικών σχολείων και τμημάτων ένταξης. Για τα σχολεία αυτά του δήμου Ιωαννιτών, 26 συνολικά στον αριθμό, θα διατεθούν 549.000 ευρώ. Την ένταξη του έργου αυτού στο ΕΣΠΑ, όπως και άλλων σχετικών έργων σε δήμους (Αρταίων, Ζηρού, Ηγουμενίτσας, Πρέβεζας και Νικ. Σκουφά) ανακοίνωσε χτες επίσημα και η Περιφέρεια Ηπείρου. Επίσης, την ερχόμενη Τετάρτη, το Δημοτικό Συμβούλιο Ιωαννίνων θα κάνει αποδοχή της απόφασης ένταξης του εξοπλισμού των ειδικών σχολείων στο επιχειρησιακό πρόγραμμα Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Ηπείρου. Η αρμόδια αντιδήμαρχος Βούλα Τσίλη εκφράζει στον «Η.Α.» την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι συμπεριλήφθηκαν όλα τα ειδικά σχολεία και τα τμήματα ένταξης του Δήμου. «Είναι η πρώτη φορά που θα εφοδιαστούν τα συγκεκριμένα σχολεία με απολύτως εξειδικευμένο εξοπλισμό. Στον έλεγχο που έγινε από την Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας Ηπείρου διαπιστώθηκε ότι κυρίως τα τμήματα ένταξης ήταν ‘γυμνά’ από τον απαραίτητο, κατάλληλο εξοπλισμό. Οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής παρότι είχαν τις καλύτερες προθέσεις δεν είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν στα ειδικά σχολεία και στα τμήματα ένταξης με τον τρόπο που επιβάλλεται. Τα αιτήματα προσαρμόστηκαν στις πραγματικές ανάγκες κάθε σχολείου» αναφέρει.
Η κ. Τσίλη εκφράζει παράλληλα την πρόθεση του Δήμου να προχωρήσει και στη βελτίωση των κτιριακών υποδομών των ειδικών σχολείων.

290 μαθητές στον Δήμο
Ο διαγωνισμός για την προμήθεια του εξοπλισμού αναμένεται να γίνει σύντομα. Περίπου 290 μαθητές θα ωφεληθούν από τη δράση αυτή του ΕΣΠΑ -1000 σε επίπεδο Ηπείρου. Δεν είναι όλοι μαθητές των ειδικών σχολείων. Οι περισσότεροι από αυτούς φοιτούν στα τμήματα ένταξης των κανονικών σχολείων. Άλλοι έχουν μια ελαφριά έως αρκετά σοβαρή αναπηρία, ενώ άλλοι, οι πιο πολλοί, αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία κ.λπ. Ο εξοπλισμός που αναμένεται, αναμφίβολα θα διευκολύνει τη μαθητική ζωή των παιδιών αυτών. Υπολογιστές ελεγχόμενοι με τα μάτια (για παιδιά με κινητικά προβλήματα), οθόνες αφής, ειδικά λογισμικά προγράμματα, διαδραστικοί πίνακες, μουσικά όργανα, όργανα γυμναστικής, είδη κηπουρικής, ακόμα και αμαξίδια θα διατεθούν σε κάθε σχολείο από τα 26 συνολικά, ανάλογα με τις ανάγκες του, οι οποίες καταγράφηκαν την περσινή σχολική χρονιά από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ηπείρου. Ο εξοπλισμός αυτός, για να φτάσει στα σχολεία, θα χρειαστεί τουλάχιστον επτά μήνες, αν όχι περισσότερο.
«Το δικαίωμα της πρόσβασης στην εκπαίδευση πρέπει να το εξασφαλίζουμε για όλους» τονίζει στον «Η.Α.» ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γιάννης Αγγέλης, ο οποίος εκφράζει και τον προβληματισμό του για το γεγονός ότι στο νεοϊδρυθέν Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής που πήρε τη θέση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, δεν υπάρχει Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής. Γενικά, τα τελευταία χρόνια, προωθείται το κοινό σχολείο για όλους, το οποίο αποτελεί στόχο της ειδικής εκπαίδευσης. Μια φιλοσοφία όμως που δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα αν δεν τηρηθούν πολλές προϋποθέσεις: από την ύπαρξη εκπαιδευτικών με ειδική εκπαίδευση και την ύπαρξη ειδικού υποστηρικτικού προσωπικού μέχρι την καταλληλότητα των σχολικών κτιρίων και την ύπαρξη κατάλληλου εξοπλισμού.
Μέσω του ΕΣΠΑ ο κατάλληλος εξοπλισμός θα εξασφαλιστεί. Όλα τα υπόλοιπα όμως; Η πολιτεία δείχνει με τον τρόπο της ότι η ειδική αγωγή δεν αποτελεί μέρος των προτεραιοτήτων τους. Δεν είναι τυχαίο που η παράλληλη στήριξη χρηματοδοτείται από ΕΣΠΑ. Η εκπαιδευτική αυτή δράση είναι ένα σημαντικό εργαλείο που έβγαλε αρκετά παιδιά από τα ειδικά σχολεία και τα έστειλε στα κανονικά. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα του ειδικού σχολείου για τυφλά παιδιά στο Κάστρο που λόγω της παράλληλης στήριξης μετρά πια μόλις 2 παιδιά. Για την επερχόμενη σχολική χρονιά, υπάρχει πάντως μεγάλη ανησυχία όσον αφορά τη συνέχιση της ύπαρξης της παράλληλης στήριξης.

Παράταση έως τις 16 Ιουλίου για τις φορολογικές δηλώσεις

Παρατείνεται έως και τις 16 Ιουλίου η προθεσμία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων φυσικών προσώπων, με απόφαση του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Ζανιά. Διαβάστε αναλυτικά την απόφαση με τις νέες προθεσμίες.

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

«Ναι» των Ιρλανδών στο Δημοσιονομικό Σύμφωνο

www.kathimerini.gr

Ένα ξεκάθαρο «ναι» φαίνεται ότι είπαν οι Ιρλανδοί πολίτες στο δημοψήφισμα για την επικύρωση του Δημοσιονομικού Συμφώνου της ΕΕ, σύμφωνα με κυβερνητικούς αξιωματούχους στο Δουβλίνο.Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι το 60,3% (955.091 ψήφοι) των Ιρλανδών έδωσε θετική ψήφο στο δημοσιονομικό σύμφωνο, ποσοστό πολύ καλύτερο από αυτό που έδειχναν οι δημοσκοπήσεις του τελευταίου μήνα.

Τουρνουά ποδοσφαίρου στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο από τον E.S.N.

Τουρνουά ποδοσφαίρου στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο από τον E.S.N.
Πολιτιστική Φοιτητική Εβδομάδα Μαΐου - Ιουνίου 2012
02/06/2012 έως 03/06/2012
Ο Σύλλογος φοιτητών Erasmus του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων διοργανώνει τουρνουά ποδοσφαίρου στο γυμναστήριο του Πανεπιστημίου. Ώρες: 10:30 π.μ. – 20:00 μ.μ.
 
Οργάνωση : Επιτροπή Λόγου και Τέχνης σε συνεργασία με τον E.S.N.
Τοποθεσία : Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο
Ωρα : 10:30 π.μ. – 20:00 μ.μ.
Είσοδος : Είσοδος ελεύθερη
 
Σχετικό Link :
http://www.uoi.gr/gr/announcements/extended.php?post_id=4713

Δόθηκε άδεια από το Συμβούλιο Επικρατείας για την πραγματοποίηση των Υπηρεσιακών Μεταβολών των εκπαιδευτικών (τοποθετήσεις – μετατάξεις – αποσπάσεις – αμοιβαίες μεταθέσεις).






Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Δόθηκε σήμερα, 1η Ιουνίου 2012, άδεια από την τριμελή επιτροπή του Συμβουλίου Επικρατείας (ΓΝ21/30-5-2012 ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ), προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι Υπηρεσιακές Μεταβολές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
            Αυτό σημαίνει ότι από την ερχόμενη εβδομάδα μπορούν να συνεδριάσουν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΚΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΠΥΣΠΕ) και να προχωρήσουν στην πραγματοποίηση των αμοιβαίων μεταθέσεων, των μετατάξεων, των τοποθετήσεων και των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών.
            Σας κοινοποιώ το σχετική Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Επικρατείας (κάντε κλικ εδώ)

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Ιατρικές εξετάσεις μαθητών


Αρ. Πρωτ:1125
Αθήνα 30/5/2012

Προς
1. τον Υπουργό Υγείας
κ. Χρήστο Κίττα.
2. την Υπουργό Παιδείας
κ. Αγγελική-Ευφροσύνη Κιάου
Κοιν:
1. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.
Θέμα: Ιατρικές εξετάσεις μαθητών
Κύριοι Υπουργοί,
Στις δύσκολες στιγμές που περνούν οι εργαζόμενοι όλης της χώρας, τα αγαθά της Παιδείας και της Υγείας πρέπει να διατηρήσουν το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα τους, αν θέλουμε ως κοινωνία να έχουμε τη δυνατότητα δημιουργίας σοβαρών προϋποθέσεων εξόδου από την κρίση. Η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2012-2013 θα πρέπει να γίνει με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις και χωρίς να δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα στους Έλληνες πολίτες.
Είναι γνωστό πως η παρουσία των μαθητών στις σχολικές αίθουσες συνδέεται με μια σειρά ιατρικών δικαιολογητικών (καρδιολόγος, οφθαλμίατρος, οδοντίατρος) τόσο για την πρώτη εγγραφή στο σχολείο, όσο και για τις υπόλοιπες τάξεις.
Με δεδομένο τον όγκο των εξετάσεων που πρέπει να πραγματοποιηθούν, αλλά και την ελλιπέστατη έως ανύπαρκτη στελέχωση των υπηρεσιών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. στις περισσότερες περιοχές της χώρας, οι γονείς ταλαιπωρούνται και αναγκάζονται να πληρώσουν, προκειμένου να εξασφαλίσουν τις προϋποθέσεις να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο δημόσιο σχολείο. Κάτι τέτοιο όπως αντιλαμβάνεστε δεν μπορεί να το αντέξει η ελληνική οικογένεια.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να αναλάβετε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες ώστε το σύνολο των μαθητών της χώρας να εξεταστεί από τις υπηρεσίες του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας χωρίς καμιά απολύτως οικονομική επιβάρυνση. Είναι αναγκαίο να προβλεφθούν ημέρες και ώρες στις οποίες οι γονείς θα πηγαίνουν τα παιδιά τους για τον απαιτούμενο ιατρικό έλεγχο.
Δεν θα πρέπει να υπάρχει μαθητής ή μαθήτρια που για οικονομικούς λόγους δεν θα εξεταστεί από γιατρούς. Το αγαθό της ανθρώπινης ζωής είναι αδιαπραγμάτευτο.

«ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»


    

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το σεμινάριο Αγωγής  Υγείας  που διοργάνωσαν από κοινού η Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Θεσπρωτίας/Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων και το Κέντρο Πρόληψης  «ΑΡΙΑΔΝΗ» στις 28 & 29 Μαΐου 2012 με θέμα: «ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ».  Το σεμινάριο παρακολούθησαν  17 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων που ανήκουν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπ/σης Θεσπρωτίας.
  Οι Αξίες Ζωής στην εκπαίδευση είναι ένα διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προωθεί τη μάθηση βασισμένη σε αξίες και θέτει την αναζήτηση για νόημα και σκοπό στην καρδιά της εκπαίδευσης. Η έννοια των αξιών αποκτά ιδιαίτερη σημασία για τη σχολική ζωή, καθώς είναι η χρονική περίοδος που οι μαθητές  χτίζουν και διαπλάθουν τις αξίες και την προσωπικότητά τους. Τα παιδιά πρέπει να βιώσουν τις αξίες, όχι σαν μια θεωρητική έννοια, αλλά ως συγκεκριμένες δεξιότητες που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους, για την προσωπική τους ανάπτυξη και την ουσιαστική συνεύρεση με τους άλλους.
  Σκοπός του προγράμματος ήταν  η ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα προώθησης αξιών ζωής στο χώρο του σχολείου.
  Οι επιμέρους στόχοι του σεμιναρίου ήταν:
1) Εισαγωγή στη φιλοσοφία της πρόληψης και στη σημασία των αξιών ζωής σ’ αυτήν
2)Βιωματική διερεύνηση των διαφόρων αξιών
3) Εξοικείωση με τεχνικές προσέγγισης ώστε να εφαρμοστεί το πρόγραμμα στους μαθητές.