Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

ΤΑ ΝΕΑ On-line. Ψάξε ψάξε, δεν θα το βρεις

ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΦΑΣΟΥΛΗ 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 8 Ιουνίου 2011
Και νόµιζα πως µε ξέρω καλά.Μέγα το λάθος. Ηρθα µε όλα τα εφόδιά µου σ’ αυτήν την ηλικία, έστρωσα σε µια γωνιά, δεν λέω, µε καλή θέα και φρέσκο τον αέρα, κι είπα να έχω κι εγώ ένα µέρος να εκπέµπω και να λαµβάνω στα νέα µήκητων κυµάτων. Λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο. ∆εν έχω σήµα. Ή µάλλον σήµα έχω, να το επεξεργαστώ δεν µπορώ. Κάτι µου λείπει. Ας πάωστο Μνήµη. Μνήµη,µνήµη, µέµορι. Ωραία. Εδώείµαστε. 
Πάµε τεστ. «Ποιος είναι ο κύριος στην αφίσα κι από κάτω του φαρδιά πλατειά Η ΕΛΛΑ∆Α ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ; Απάντηση: Παπανδρέου Ανδρέας, πρωθυπουργός Ελλάδος 1981-1989 και 1993-1996. Ωραία. Καλά πάµε.
Τεστ Νο 2. «Ποια είναι η κυρία ντυµένη νυφούλα που κατεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας µε γαµπρό έναν αξιωµατικό του Ναυτικού και της κάνουνε µε τα σπαθιά αψίδα οι ένστολοι συµµαθητές του;» Απάντηση: Οχι, δεν είναι «Η Αλίκη στο Ναυτικό», είναι η κυρία µε τα χαλιά και η εφευρέτρια του «κανελοµπορντοκεραµιδοκόκκινο». Συγχαρητήρια, κερδίσατε.
Τεστ Νο 3,για δύσκολουςλύτες. Ποιος πολιτικός άνδρας πουεξεδιώχθη κακήν κακώς από την κυβέρνηση και το κόµµα µε αιτιολογία τούς κάκιστους χειρισµούς τουως υπουργός εξωτερικών, κατόπιν ίδρυσεδικό του κόµµα, το οποίο και απέτυχε οικτρά, επέστρεψε στο παλιό σαν τηβρεγµένη γάτα,έβαλε υποψηφιότητα και εξελέγη ως διάµαγείας αρχηγός του κόµµατος πουείχε καταπολεµήσει; Απάντηση: Ο κύριος Αντώνης Σαµαράς. Συγχαρητήρια, κερδίσατε.  
Πάµε στο Λογική τώρα. Κλικάρω. Λογική. Μάλιστα. Τεστ Νο 1. «Ενας πολιτικός ανεξαρτήτως κόµµατος συλλαµβάνεται επ’ αυτοφώρω να κλέπτει όρνιθας σε ξένον ορνιθώνα. Τι κάνουµε;». Απάντηση: «Τον πάµε σε δίκη». Χάσατε. Η σωστή απάντηση είναι «Τον αφήνουµε ελεύθερο διότι διαθέτει βουλευτική ασυλία». Πάµε στην πολιτική συνείδηση τώρα. Τεστ Νο 1. «Ο λαός έχει ψηφίσει µια κυβέρνηση. Η κυβέρνηση αναλαµβάνει να διαχειριστεί το αδιαχείριστο. Υπογράφει ένα Μνηµόνιο µε αβάσταχτους όρους. Ο λαός διαφωνεί. Βγαίνει επί καθηµερινής βάσεως σε δρόµους και πλατείεςκαι ζητάει την αποχώρηση των κυβερνώντων. ∆εν προτείνει όµως αντικαταστάτη. Ποία η θέση σας;» Απάντηση: «…………. ». 
«Χάσατε, κύριε Φασουλή. Πολύ επικίνδυνο.  Χάσατε το χιούµορ σας».  
Εχασα το χιούµορ µου; Χάθηκα. Εχασα τα πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου