Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Ευχαριστήρια Επιστολή

Μπράτης Δημήτρης                                              Αθήνα 11/1/ 2011
Αιρετός ΚΥΣΠΕ                          
τηλ. 6974750402                           
                                                                  Προς
                                                                  Τους συναδέλφους μου Εκπ/κούς
                                                                 της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Ευχαριστήρια Επιστολή
με αφορμή την αποχώρησή μου από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Με αφορμή την παραίτησή μου, σήμερα, από τη θέση του Προέδρου και του μέλους του Δ.Σ. της ΔΟΕ, λόγω της εκλογής μου στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Εκ/κών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, (Κ.Υ.Σ.Π.Ε.), θέλω να ευχαριστήσω, από καρδιάς όλα τα συνδικαλιστικά στελέχη του κλάδου - τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ, τους προέδρους και τα μέλη των Συλλόγων Εκπ/κών Π.Ε., τους αιρετούς, τους αντιπροσώπους - καθώς και όλους εσάς, τους 80.000 εκ/κούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συνεργασία, τη στήριξη και την εμπιστοσύνη σας, κατά το χρονικό διάστημα της θητείας μου στο Δ.Σ. της ΔΟΕ. Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως και από τη νέα μου θέση θα εργαστώ με το ίδιο πάθος, όπως έκανα και στη ΔΟΕ, για  να υπηρετήσω με όλες μου τις δυνάμεις τον κλάδο και να εκπροσωπήσω όλους ανεξαιρέτως τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο ΚΥΣΠΕ.
Σας εύχομαι  ολόψυχα καλή χρονιά με  ΥΓΕΙΑ.
                                           Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
                                                      Δημήτρης Μπράτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου