Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Διακοπή λειτουργίας των διοικητικών υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

 Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
(Για όλο το Προσωπικό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)

Ανακοινώνεται για ενημέρωση του Προσωπικού του Πανεπιστημίου μας και ενδιαφερομένων τρίτων ότι οι διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου διακόπτουν τη λειτουργία τους από Τετάρτη 1-8-2012 μέχρι και Τρίτη 21-8-2012 (άρθρο 2 παρ.15 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Ιδρύματος - ΦΕΚ 310/10-3-2005, τ.Β΄). Κατά το ως άνω χρονικό διάστημα θα χορηγηθεί (υποχρεωτικά) κανονική άδεια απουσίας στο Διοικητικό Προσωπικό.


Από 1-8-2012 μέχρι 21-8-2012, σύμφωνα με σχετική απόφαση που έλαβε το Πρυτανικό Συμβούλιο (συν.αριθμ.1260/4-7-2012), εξουσιοδοτημένο από τη Σύγκλητο του Ιδρύματός μας (συν.αριθμ.907/13-7-2006, Πρυτανική Πράξη αριθμ.18117/27-7-2006, ΦΕΚ 1144/24-8-2006, τ.Β΄), θα λειτουργήσουν μόνο ορισμένες υπηρεσίες του Ιδρύματός μας (Πρωτόκολλο, υπηρεσία φύλαξης, Θυρωρείο Μεταβατικού κτηρίου, πληροφορίες από Σχολές-Τμήματα, με βάση πρόγραμμα υπευθύνου-αρμοδίου και αριθμό τηλεφώνου (θα δοθεί στην Πρυτανεία πριν την έναρξη των αδειών σχετική κατάσταση) για περίπτωση κλήσης σε έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη, Τμήμα Προμηθειών και Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών, όσον αφορά τη διενέργεια διαγωνισμών - παραλαβή προσφορών.

Στους χώρους στους οποίους φυλάσσονται αντικείμενα ή όργανα μεγάλης αξίας κ.λ.π. παράκληση να ειδοποιηθεί ο κ.Γεώργιος Αναγνωστόπουλος (τηλ. 26510-07111 και 26510-06533) για τους χώρους αυτούς, να ληφθούν δε τα απαραίτητα μέτρα από τους υπεύθυνους κάθε Γραφείου-Εργαστηρίου, κ.λ.π. για την ασφάλεια και των Γραφείων και του εξοπλισμού τους (κλείδωμα γραφείων, παραθύρων, εξωτερικών θυρών, εσόδων, κ.λ.π.).


Από την Πρυτανεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου