Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Ευχαριστήρια επιστολή με αφορμή την εκλογή μου στο ΚΥΣΠΕ





Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

            Με αφορμή την εκλογή μου στο ΚΥΣΠΕ θα ήθελα να απευθύνω σε όλους σας, από καρδιάς , ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου, μια εμπιστοσύνη που μου δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερες ευθύνες απέναντί σας.
            Γνωρίζω ότι ήταν μια δύσκολη επιλογή για σας, σε μια κρίσιμη εκλογική μάχη για τον κλάδο, κάτω από την πιο δύσκολη συγκυρία και για αυτό η ψήφος εμπιστοσύνης σας αποκτά μεγαλύτερη βαρύτητα και σημασία για μένα. Νιώθω πολύ μεγάλη τιμή που με επιλέξατε να σας εκπροσωπήσω στο ΚΥΣΠΕ.
            Δεσμεύομαι ότι θα είμαι πάντα δίπλα σας και σας υπόσχομαι ότι η αμφίδρομη σχέση που έχουμε αναπτύξει, η συναδελφικότητα και η αλληλεγγύη , στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, θα έχουν συνέχεια, με υποστήριξη, συμπαράσταση, κατανόηση και ουσιαστικό διάλογο.
            Δεσμεύομαι για άλλη μια φορά, ότι η διαφάνεια, η αντικειμενικότητα, η ισονομία και η αξιοκρατία θα είναι η πυξίδα της δράσης μου μέσα και έξω από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

Να είστε πάντα καλά
Δημήτρης Μπράτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου