Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Βιωματική Διάλεξη: «Θα Σε Χωρέσεις;»

Βιωματική Διάλεξη και Σεμινάριο
  • Σάββατο 18 Μαρτίου 2017, ώρα 6 μ.μ.
Βιωματική Διάλεξη: «Θα Σε Χωρέσεις;»


Εισηγήτρια: Σοφία Καλαντζή, Πιστοποιημένη Σύμβουλος Σφαιρικής Αντιληπτικότητας
Ήξερες ότι η αναπνοή σου μιλάει για σένα; Ανακάλυψε πως να την ακούς και να της δίνεις την αξία που της χρειάζεται. Χαλαρώνεις ποτέ; Η χαλάρωση μας βοηθάει να μας χωρέσουμε, ξέρεις πως; Έλα και θα δεις, θα νοιώσεις, θα μάθεις!

Θεματικές ενότητες:
Η Δύναμη της Αναπνοής και πως να την χρησιμοποιήσετε
Οι Ευεργετικές Ιδιότητες της Χαλάρωσης και πως να την βάλετε στην καθημερινότητά σας.
Το Σώμα σου Μιλάει. Ξέρεις πως να το Ακούς;
Η Θεραπευτική Δύναμη του Νερού.

Η διάλεξη είναι εμπνευσμένη από την μέθοδο της Dr. Μαρίας Λεβέντη - Σφαιρική Αντιληπτικότητα (www.sferiki.gr), Ιατρού με ειδίκευση στην Ψυχιατρική , όπως επίσης και στην Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεία, Γνωστική Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία, Γνωστική Αναλυτική Ψυχοθεραπεία, Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία και Παιδοψυχιατρική.

Η κράτηση θέσης για την Βιωματική Διάλεξη είναι απαραίτητη. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Για κρατήσεις θέσεων τηλ. επικοινωνίας: 6936901150
Εκθεσιακός Χώρος Πολιτιστικού Πολυχώρου «Δ. Χατζής»
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
  • Κυριακή 19 Μαρτίου 2017, ώρες 11 π.μ. - 2.30 μ.μ.
Σεμινάριο: «Η δύναμη της συγχώρεσης»
Το σεμινάριο είναι βασισμένο στη μέθοδο της Dr Μαρίας Λεβέντη- Σφαιρικής Αντιληπτικότητας

«Μέσα στο είναι σου υπάρχουν δυο υπερδυνάμεις, η μία- μαχητική και επιθετική, που συνεχώς ανησυχεί, διότι πασχίζει να μάθει τα πάντα- είναι ο νους. Και η άλλη- ειρηνική και ήρεμη, που δεν βιάζεται, δεν ανησυχεί, ξέρει τα πάντα και ουδέποτε αμφιβάλλει και ποτέ δεν φιλοσοφεί- είναι η καρδιά. Στο εξωτερικό επίπεδο ο νους φαντάζει ισχυρότερος, αλλά έτσι στην πραγματικότητα δεν είναι. Διότι στο εσωτερικό επίπεδο, το αληθινό- η καρδιά καθορίζει τα πάντα. Είναι η αληθινή υπερδύναμη, αλλά δεν επεμβαίνει, αν δεν της το ζητήσεις εσύ ο ίδιος» .
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗΣ-ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Εγώ να με ΣΥΝ +ΧΩΡΕΣΩ για όλα όσα μου έχω κάνει, για όσα επέτρεψα να μου κάνουν. Πρώτα εγώ να με Χωρέσω , αλλιώς θα κουβαλάω για πάντα τον αβάσταχτο πόνο και θυμό που έχω μέσα μου. Εγώ Πρώτα να με Συν+Χωρέσω ακούγοντας την αλήθεια της καρδιάς μου. Εγώ Πρώτα να με Συγχωρέσω για όλα όσα δεν έχω καταφέρει! Και αφού ελευθερωθώ και μπορώ να με χωρέσω, τότε θα μπορώ να χωρέσω και τους άλλους στη ζωή μου και να τους Συγχωρέσω! Άκου την καρδιά σου και Ελευθερώσου!!!
Το μοναδικό, διαδραστικό σεμινάριο "Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗΣ" θα σε βοηθήσει άμεσα να κάνεις χώρο μέσα σου, και να ανακουφιστείς από το θυμό, τις τύψεις και τον πόνο που μπορεί να κουβαλάς καθημερινά...


ΩΡΑ:11:00-14:30 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
Κρατήσεις θέσεων: 6940160622

Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου