Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

«Σχεδιασμοί μάθησης στην Προσχολική Εκπαίδευση»

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Π Α Ρ Ο Υ Σ ΙΑ Σ Η
της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού
των Mary Kalantzis & Bill Cope
Τη Μάθηση μέσω Σχεδιασμού θα παρουσιάσει η Δρ. Ευγενία Αρβανίτη, Συνεργάτιδα των Kalantzis & Cope στο Πανεπιστήμιο Illinois & στον Οργανισμό Common Ground / ΗΠΑ

ΤΡΙΤΗ 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 
 Ώρα έναρξης 15.00 
ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΕΠΙΒΛΕΨΗ:
Μαρία Σακελλαρίου, Επίκουρος Καθηγήτρια Π. Τ. Ν.
 


ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Διδάσκουσα:  Μαρία Σακελλαρίου, Επίκουρος Καθηγήτρια
 Α  Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
«Σχεδιασμοί μάθησης
στην Προσχολική Εκπαίδευση»

Στο πλαίσιο του μαθήματος «Διδασκαλία – Εφαρμογές Ι» του Ζ΄ εξαμήνου του Προγράμματος Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,
θα πραγματοποιηθεί η Παρουσίαση
της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού
των Mary Kalantzis & Bill Cope.
Τη Μάθηση μέσω Σχεδιασμού θα παρουσιάσει η Δρ. Ευγενία Αρβανίτη, Συνεργάτιδα των Kalantzis & Cope στο Πανεπιστήμιο Illinois & στον Οργανισμό Common Ground / ΗΠΑ.

Η εν λόγω Παρουσίαση θα γίνει την Τρίτη 30/10/2012
στις 15.00 μμ  στο Αμφιθέατρο του Παιδαγωγικού  Τμήματος Νηπιαγωγών( 1ος ορ.)
Θα επακολουθήσει συζήτηση. Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Η προσέγγιση αυτή βασίζεται στη θεωρία των Πολυγραμματισμών και στην οριοθέτηση της Νέας Παιδαγωγικής όπως περιγράφεται στο βιβλίο της Νέας Mάθησης http://neamathisi.com/new-learning (Kalantzis & Cope, 2012). Το ερευνητικό πρόγραμμα Μάθηση μέσω Σχεδιασμού (http://neamathisi.com/learning-by-design) χρησιμοποιεί μια διαφοροποιημένη και συνεκτική παιδαγωγική προσέγγιση που στηρίζεται στην ενεργή συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών για το σχεδιασμό δυναμικών περιβαλλόντων μάθησης, τα οποία σχετίζονται με τις μεταβολές που συμβαίνουν στην εποχή μας. Το σχολείο έτσι λειτουργεί ως μια δυναμική κοινότητα μάθησης τα μέλη της οποίας είναι δρώντα πρόσωπα στη διαδικασία της μάθησης, σχεδιαστές και παραγωγοί της γνώσης.
Ο συνολικός σχεδιασμός γίνεται με βάση ένα ηλεκτρονικό εργαλείο αξιοποιώντας τη δομή μιας Μαθησιακής Ενότητας (http://cglearner.com/) και τις εφαρμογές της κοινωνικής δικτύωσης (web 2.0).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου