Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Παραιτήθηκε ο πρόεδρος της Επιτροπής που επέλεξε τα έργα των εκπαιδευτικών που θα βραβευθούν την Παρασκευή-ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ESOS

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr
Την παραίτησή του από τη θέση του προέδρου της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής που επέλεξε τα έργα των εκπαιδευτικών (ΑΡΙΣΤΕΙΑ 12) που θα βραβευθούν την Παρασκευή από τον υπουργό Παιδείας σε ειδική εκδήλωση , κατέθεσε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών Χρήστος Παναγιωτακόπουλος.
Την παραίτηση έκανε δεκτή σήμερα Τρίτη , δύο ημέρες πριν την βράβευση των έργων- ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θανάσης Κυριαζής .
Το esos επικοινώνησε με τον παραιτηθέντα πρόεδρο κ. Παναγιωτακόπουλο ο οποίος μας διαβεβαίωσε πως παραιτήθηκε «για λόγους εξαιρετικά φόρτου εργασίας μου κατά το τρέχον ακαδημαϊκό έτος».
Σε ερώτησή μας εάν ως πρόεδρος που ουσιαστικά ολοκλήρωσε το έργο, προσκλήθηκε να παραστεί στην εκδήλωση της Παρασκευής μας απάντησε «δεν έλαβα σχετική πρόσκληση».
Την επιστολή παραίτησης είχε στείλει στον Γενικό Γραμματέα στις 7 Σεπτεμβρίου , στην οποία μεταξύ άλλων ανέφερε: «Η ενασχόληση μου σε ερευνητικές δραστηριότητες , οι οποίες απαιτούν και την περιοδική απουσία μου εκτός Ελλάδος, δεν θα μου επιτρέψουν να προσφέρω τις υπηρεσίας στην εν λόγω Επιτροπή και γι αυτό σας υποβάλλω την παραίτησή μου.
Σας γνωστοποιώ ότι η Επιτροπή έχει ολοκληρώσει το έργο και μετά από συνεδριάσεις έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και αναδείχθηκαν τα υπό βράβευση έργα».
Σημειώνεται ότι για τη συγκεκριμένη Επιτροπή δεν προβλέπεται αμοιβή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου