Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

My funny Άδωνις


Photo: Panayiotis Tzamaros / Fosphotos.comΛίλα ΣταμπούλογλουΛίλα Σταμπούλογλου 
 Άδωνι, από καιρό ήθελα να σου πω τα παρακάτω λόγια, αλλά δεν έβρισκα το θάρρος. Τώρα είμαι έτοιμη. Μου είναι ευκολότερο πίσω απ' την ασφάλεια μιας οθόνης, στην ησυχία του γραφείου μου, γιατί όταν σε βλέπω και κυρίως όταν σε ακούω, τα χάνω, νιώθω σφίξιμο στο στομάχι και τρέμω ολόκληρη.
Από την πρώτη μέρα που σε είδα κόλλησα με την πάρτη σου. Για χάρη σου άρχισα να παρακολουθώ Τρέμη, Πρετεντέρη, Ευαγγελάτο, Χατζηνικολάου, Μπογδάνο, Καμπουράκη, Οικονομέα, Παπαδάκη, Σρόιτερ, Αυτιά, Καρντάσιανς, Μίλα, Blue Sky, Εκκλησία της Ελλάδος, Ράδιο Κάτω Ραχούλας, Άσπρα Χώματα fm, όπου βγαίνεις τέλος πάντων.
Χάρη σ' εσένα, Άδωνι, γέννησα φοβερές ατάκες που διακρίθηκαν στα social media. Η λατρεία σου για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό μ' έκανε να γράψω «Όταν ο Άδωνις πάει σε μπαρ, παραγγέλνει τζιν πολυτόνικ». Όταν έγινες Υπουργός Υγείας είπα «Τώρα είναι σίγουρο ότι μόνο ο Μητσοτάκης θα επιζήσει». Όταν έκανες ντου στα νοσοκομεία, αναρωτήθηκα «αν η Ευγενία σε φωνάζει ντουντούκο». Από τα πρόσφατα γεγονότα στο Imperial College εμπνεύστηκα το «Από γλώσσες ο Άδωνις ξέρει να τσιρίζει ελληνικά και αγγλικά».
Και πόσα ακόμα έχω γράψει για σένα, τι να πρωτοθυμηθώ.
Χάρη σ' εσένα πήρα το πρώτο μου χειροκρότημα σε παράσταση stand up comedy. Είπα ότι σε ακούνε οι καρακάξες και ζευγαρώνουν. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καθοριστική ήταν για μένα εκείνη η στιγμή που ο κόσμος χτυπιόταν απ' το γέλιο και χειροκροτούσε. Μου έδωσε θάρρος να συνεχίσω την προσπάθειά μου σ' αυτό το δύσκολο θεατρικό είδος.
Άδωνι, σχεδόν ευγνωμονώ όσους σε ψήφισαν, όσους σε κρατούν στην επιφάνεια. Δεν ξέρω αν κάνουν καλό στη χώρα, σίγουρα όμως κάνουν καλό σε μένα.
Έχω σκεφτεί πολλές φορές τι θα γίνει αν αποσυρθείς απ' την επικαιρότητα. Τρομάζω και μόνο στη σκέψη. Ποιός άλλος θα μπορέσει να μου χαρίσει τέτοια ηδονή κωμικής δημιουργικότητας; Τέτοιους οργασμούς κωμικής έμπνευσης;
Το ξέρω ότι πρέπει να σε μοιραστώ με άλλους. Με πονάει, αλλά δεν έχω το δικαίωμα να στερήσω από κανέναν κωμικό μια τέτοια μούσα.
Άδωνι, ήρθε η ώρα να στο πω: σ' ευχαριστώ! Είσαι ό,τι καλύτερο έχει συμβεί ως τώρα στην καριέρα μου.
Για πάντα δική σου.
ΠΗΓΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου