Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Πανούσης: Με έριχναν στο στόμα του λύκου

Πανούσης: Με έριχναν στο στόμα του λύκου

Νέες «βόμβες» έριξε ο Γιάννης Πανούσης στην κατάθεσή του στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.
«Εάν με σκοτώσουν, κάποιος θα το χρεωθεί. Ας το λύσει η δημοκρατία και η κυβέρνηση. Είμαι 66 χρονών βέβαια και δεν θα χάσω και πολλά χρόνια αν με σκοτώσουν» δήλωσε αρχικά ο πρώην υπουργός και αποκάλυψε πως αύριο θα καταθέσει το πρώτο αίτημά του να του δοθούν οι κασέτες με τις υποκλαπείσες συνομιλίες που εμφανίστηκαν σε ΜΜΕ. «Θα καταθέσω αύριο στον εισαγγελέα αίτημα να μου δοθούν οι κασέτες και θέλω να πιστεύω ότι δεν εχουν καταστραφεί διαφορετικά θα έχουμε καταστάσεις ανάλογες με αυτές στην Αμερική… Gate και βάλτε ό,τι άλλο θέλετε».
Ο κ. Πανούσης προχώρησε περισσότερο: «Τα κείμενα της Συνωμοσίας των Πυρήνων της Φωτιάς τελείωναν «δεν θα του κάνει κάποιος μήνυση; Εχει απόρρητα έγγραφα» είπε και πρόσθεσε: «Εγώ δεν θέλω να κάνω συσχετισμούς για σχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ με την τρομοκρατία, αλλά κάποιος πρέπει να μου εξηγήσει γιατί έγινε αυτό» είπε. Πρόσθεσε δε πως τα κείμενα των Πυρήνων της Φωτιάς λένε «πάνω-κάτω» όσα υποστηρίζουν και υπουργοί της κυβέρνησης, χαρακτηρίζοντας τις καταγγελίες του αστυνομικά μυθιστορήματα.
Και συνέχισε: «Οτι δεχόμουν απειλές είναι γνωστό. Και άγνωστο να ήταν με την τελευταία ανακοίνωση Τσάκαλου γίνεται αυταπόδεικτο. Δεν είναι δυνατόν τον κίνδυνο της ζωής να τον κρίνουν οι απ έξω. Άκουσα τους υπουργούς Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης ότι δεν υπάρχει φόβος. Και ήρθαν οι αδελφοί Τσάκαλου να τους βάλουν στην θέση τους και θα πρέπει να απολογηθούν στην κοινωνία για τις απόψεις τους. Αυτή η αίσθηση απ έξω ότι αυτός ο άνθρωπος δεν έχει πρόβλημα ασφάλειας και ας βάλει 80 ανθρώπους να τον επιτηρούν έπεσε στο κενό. Έπεσαν στο κενό και οι απόψεις περι μυθοπλασιών και Τζέιμς Μπόντ. Λίγο μετά κατέθεσε μήνυση η κυβέρνηση – είναι πρωτοφανές – ότι υπάρχει πρόβλημα εθνικής ασφάλειας. Την μια να με κατηγορούν για μυθοπλασίες και την άλλη να μου κάνουν μήνυση για εθνική ασφάλεια».
«Ξαφνικά εμφανίζομαι να κάνω έλεγχο στις φυλακές και στα κελιά των Πυρήνων Φωτιάς. Δεν είχε γίνει. Ζήτησα από τον υπουργό Δικαιοσύνης διάψευση και δεν έγινε. Με έριχναν στο στόμα του λύκου. Για όσα γινόντουσαν στις φυλακές έφταιγε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης. Δεν φταίω εγώ για όλα αυτά… Δεν εννοώ σχέση τρομοκρατίας με ΣΥΡΙΖΑ αλλά να μου εξηγήσει κάποιος πως εγώ που είχα πιο προχωρημένες απόψεις για φυλακισμένους να βρίσκομαι στο επίκεντρο για ευθύνες άλλων και να μου λένε ότι θα μου λιώσουν το κεφάλι. Τι επιλογές έκανα εγώ; Κάποιος μου φόρτωσε στην πλάτη ευθύνες που ήταν δικές του».
«Εγώ ξεκινώ από την ασφάλεια της ζωής μου. Δεν παίζω παιγνίδια πολιτικά, ΜΜΕ ή πρεσβειών. Είμαι μόνος μου μοναχικός καβαλάρης. Αυτά ότι θα γίνω υπουργός της ΝΔ, ότι θα βγαλω λεφτά και άλλα απέχουν από μια δημοκρατική χώρα»
Αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ επανέλαβε ότι «διαχειρίζονται λάθος την υπόθεση» και πως θέλει να συναντήσει τον Πρωθυπουργό. «Θέλω να δω τον Τσίπρα γιατί είναι ο μόνος που έχω εμπιστοσύνη. Δεν έχω σε κανέναν άλλο και δεν θέλω να είναι κανείς άλλος μπροστά. Οταν τον συναντήσω θα του εξηγήσω γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν άλλο».
«Δεν είμαι Ρομπέν των δασών ούτε φιλοδοξώ να γίνω δον Κιχώτης. Αλλά δεν φοβάμαι, ούτε κάνω πίσω» σημείωσε.
ΠΗΓΗ:  Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου