Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Ευχαριστήρια Επιστολή



ΣΙΝΤΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Τηλ.: 6932817359

Ευχαριστήρια Επιστολή
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Νιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω από καρδιάς που με την ψήφο σας στις εκλογές των αιρετών της 5ης του Νοέμβρη με αναδείξατε αναπληρωτή Αιρετό στο ΚΥΣΠΕ.
Η εκλογή αυτή αποτελεί για μένα συγκινητική δικαίωση της συνδικαλιστικής μου πορείας αλλά και συνεχή δοκιμασία και ευθύνη για την αποστολή μου. Η αμέριστη στήριξη σας μου δίνει δύναμη για τη συνέχεια και σηματοδοτεί ένα νέο συμβόλαιο τιμής και εμπιστοσύνης, στη σχέση που έχουμε οικοδομήσει.
Θα προσπαθήσω και από τη νέα μου θέση να υποστηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις τα δικαιώματά μας και θα λειτουργήσω έχοντας ως αρχές μου την ισονομία, την αξιοκρατία και τη διαφάνεια.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνυποψηφίους μου στο ψηφοδέλτιο για τον ωραίο αγώνα που δώσαμε.
                               Με συναδελφικούς χαιρετισμούς     
Στέφανος Σίντος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου