Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Μέχρι το τέλος του μήνα η εγκύκλιος για τις μεταθέσεις


metatheseis

Το υπουργείο Παιδείας προωθεί στοχευμένες μεταθέσεις, που θα συνδέονται αποκλειστικά με τα πραγματικά κενά που υπάρχουν στις σχολικές μονάδες, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρξει μαχαίρι στις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η πλήρης καταγραφή των αναγκών ανά ειδικότητα σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας, ενώ μέχρι το τέλος του μήνα θα εκδοθεί n εγκύκλιος για τις μεταθέσεις, όπου εξειδικεύονται τα κριτήρια και n μοριοδότηση για τις μετακινήσεις δασκάλων και καθηγητών.
Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι να υπάρξει εξορθολογισμός στην κατανομή του ανθρώπινου δυναμικού ώστε να πάψει πλέον το φαινόμενο των προηγούμενων ετών όπου διορίζονταν εκπαιδευτικοί σε περιοχές που δεν υπήρχαν καταγεγραμμένες ανάγκες, με αποτέλεσμα σε έναν νομό να περισσεύουν και στον διπλανό νομό να υπάρχουν κενά στην ίδια ειδικότητα… Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, καταλυτικό ρόλο στην ορθή αξιοποίηση του προσωπικού θα παίξει το σύστημα ηλεκτρονικής καταγραφής. Με το σύστημα αυτό (mySchool) φαίνονται σε πραγματικό χρόνο όλα τα αριθμητικά δεδομένα των σχολικών μονάδων (μαθητές, καθηγητές, ειδικότητες, ώρες διδασκαλίας ανά εκπαιδευτικό, κενά και πλεονάσματα).
Τα κριτήρια μοριοδότησης για τις μεταθέσεις δεν θα αλλάξουν, ενώ θα γίνουν βελτιώσεις.
Το καθεστώς των μεταθέσεων, εκτός από την κρατική μηχανή, ταλαιπωρεί και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι διεκδικούν τη διαμόρφωση ενός απλού, κατανοητού, αντικειμενικού και δικαιότερου συστήματος μεταθέσεων.
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών είναι:|
1) Η συνολική υπηρεσία,
2) Η συνυπηρέτηση,
3) Οι οικογενειακοί λόγοι,
4) Οι συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν,
5) Η εντοπιότητα,
6) Η πρώτη προτίμηση.
Σε περίπτωση ισοβαθμίας των εκπαιδευτικών κατά τις μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή, προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που υπερέχουν κατά κριτήριο, εάν αυτά συντρέχουν και με την εξής σειρά:
α) στη συνυπηρέτηση
β) στην εντοπιότητα
γ) στους οικογενειακούς λόγους
δ) στη συνολική υπηρεσία
ε) στις δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν
στ) στην πρώτη προτίμηση.
Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στα επιμέρους κριτήρια τότε λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία και η σειρά δημοσίευσης του διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου